21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

Календарне планування для 1 класу

Про матеріал
Календарне планування з англійської мови для 1 класу за підручником Smart Junior Яке рекомендоване для вчителів англійської мови, які викладають у 1 - 4 класах Нової Української школи
Перегляд файлу

 Картинки по запросу mm publicationshttps://yt3.ggpht.com/-_UJo2i2xGys/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAAA/IcxKOP6LvGc/s900-c-k-no-mo-rj-c0xffffff/photo.jpgКартинки по запросу mm publicationsКартинки по запросу mm publicationsКартинки по запросу mm publications

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

Навчальний рік__________________   Семестр________    Вчитель_____________________________________________   Клас_____________   Підручник: SmartJunior1

 

№ уроку

Дата

 

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Інтегрованізмістовілінії

Мовнийінвентар

Очікувані результати навчання

Лексика

Граматика/

Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/про-дуктивні

1.

 

Вітання. Прощання.Фор-мування навичок сприйняття на слух та усного продукування.

Вітатися та представлятися

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Hello, Goodbye, Hi, Bye

 

Im + name

 

Слухати нові слова

Слухати пісню

 

Вимова нових слів

Вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення ТP

Робота в групах: гра

Співати пісню

2.

 

Знайомство. Формування  навичок сприйняття на слух та усної взаємодії.

Розрізняти імена героїв книги

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Імена героїв:Betty, Ron

ImWhatsyourname? Mynames

 

Слухати нові слова

Слухати  та вказувати правильну відповідь

Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення РP

3.

 

Вчимося рахувати. Формування  навичок сприйняття на слух.

Розпізнавати числівники від 1 до 5

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

Числівники від 1 до 5

Числівники від 1 до 5

Слухати нові слова

Слухати  та вказувати правильну відповідь

 

Вимова нових слів

Вимова римівки

4.

 

 

Ми вміємо рахувати.Фор-мування  навичок сприйняття на слух та усного продукування.

Розуміти та виконувати вказівки, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Рахунок від 1 до 5

Закріплення лексики

 

Числівники від 1 до 5

Закріплення конструкцій

Слухати слова

 

Повторювати нові слова

Вказувати відповідний малюнок

Монологічне мовлення

Вказувати відповідний малюнок

Зробитипаперову ляльку (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

5.

 

Знайомство і спілкування. Формування  навичок усної взаємодії.

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати слова

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення TP

6.

 

 

Приємно познайомитись. Формування  навичок сприйняття на слух та усної взаємодії.

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Рахувати від 1 до 5

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціо-культурної компетенції учнів

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних звязків

Закріплення лексики

Числівники від 1 до 5

Закріплення конструкцій

Числівники від 1 до 5

Слухати слова

Слухати слова

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення ТP

Обводити відповідний малюнок

Діалогічне мовлення ТP (гра)

7.

 

Урок узагальнення вивченого по темі.

Повторення структур, представлених у розділі

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Привітання, імена героїв, числівники від 1 до 5

 

Закріплення конструкцій

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Вказувати відповідний малюнок

 

      8.

 

Урок систематизації вивченого по темі.

Повторення структур, представлених у розділі

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Привітання, імена героїв, числівники від 1 до 5

 

I’m+ name

I’m…What’syourname?

Myname’s …

Числівникивід 1 до 5

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ р.140)

9.

 

Кольори.Форму-вання лексичних навичок.

Розпізнавати кольори

Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

red, blue, yellow, green

Whatcolourisit?

Слухати нові слова

Слухати пісню

 

Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P

Робота в групах: гра

Співати пісню

10.

 

Шкільне приладдя. Формування лексичних навичок та усної взаємодії.

Називати шкільне приладдя

Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

pencil, book, ruler, pen

What’sthis? It’s a…

Слухати нові слова

 

Вимова та правопис нових слів.Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення РP (гра)

11.

 

Шкільні речі. Формування лексичних навичок та усної взаємодії.

Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

desk, computer, rubber, apple

What’s that? It’s a/an

Слухати нові слова

 

Вимова та правопис нових слів.Вибирати правильну відповідь.

12.

 

 

У школі.

Питальні речення та відповіді. Формування  граматичних навичок та сприйняття на слух.

Запитувати і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

pencil, book, ruler, pen

desk, computer, rubber, apple

Закріплення лексики

 

Is it a…?

Yes, it is. / No, it isn’t

Закріплення конструкцій

Слухати слова

 

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення РP (гра)

Запитувати та давати відповідь на питання.

Зробити шкільне приладдя з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

13.

 

Шкільне життя. Формування  навичок сприйняття на слух .

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

14.

 

 

Школа. Кольори. Формування  навичок сприйняття на слух та усного продукування.

Ознайомлення із культурою інших країн

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Повторення лексики

 

Закріплення вивчених структур

Слухати пісню

Розфарбовуватиавтобус. Співати пісню

Повторювати фрази з вправ.

Використовувати їх у мовленні

15.

 

 

Урок узагальнення вивченого по темі.

Повторення структур, представлених у розділі

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

pencil, book, ruler, pen

desk, computer, rubber, apple

 

What colour is it?

What’s this? It’s a…

What’s that? It’s a/an …

Is it a…?

Yes, it is. / No, it isn’t

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Вказувати відповідний малюнок

Розфарбовувати, відмічатиправильну відповідь

(ТВ р.141)

16.

 

Сім'я та друзі. Формування лексичних навичок.

Називати членів сімї

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

father, mother, brother, sister

This is my …

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Відмічатиправильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення ТP (гра)

17.

 

Моя сім'я. Формування лексичних навичок та усної взаємодії.

Запитувати і відповідати на запитання про належність

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

grandfather, grandmother, pony

Who’s that? It’s my …

Слухати нові слова

 

Вимова та правопис нових слів.Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення РP (гра)

18.

 

Мої домашні улюбленці. Формування лексичних навичок та усного продукування.

Називати домашніх тварин

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

cat dog, bird, fish

This is my …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів.Вибирати правильну відповідь.

Монологічне мовлення

19.

 

Моя родина.

Питальні речення та відповіді. Формування  граматичних навичок та сприйняття на слух.

Запитувати і відповідати на запитання про членів сімї

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother

 

Is that your …?

Yes, it is. / No, it isn’t

Слухати слова

Повторювати нові слова

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення РP (гра)

20.

 

Моя сім'я.Фор-мування  навичок усного продукування.

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Розповідати про свою сімю

Зробити сімейний альбом

21.

 

Мої рідні. Формування  навичок сприйняття на слух .

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

22.

 

 

Тварини та їх малюки.

Формування  навичок сприйняття на слух та усного продукування.

Ознайомлення із культурою своєї та  інших країн

Розрізняти назви тварин та їх дітей

Повага до традицій свого народу та інших народів

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних звязків

Повторення лексики

father, mother, baby

Закріплення вивчених структур

 

Слухати опис сімї

Повторювати речення за зразком

З’єднувати малюнки, Називати їх

Намалювати родину тварин та розказати про них

23.

 

 

Мої рідні та улюбленці. Формування лексичних навичок та усного продукування.

Повторення структур, представлених у розділі

 

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

Повторення лексики

father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother, pony, cat dog, bird, fish

 

Закріплення вивчених структур

Thisismy …

Who’s that? It’s my …

 

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Вказувати відповідний малюнок

Нумерувати, відмічати правильну відповідь

(ТВ р.142)

24.

 

Вчимось рахувати. Скільки тобі років?

Формування лексичних таграматичних навичок .

Розпізнавати числівники від 6 до 10

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Числівники від 6 до 10

How old are you?

I’m / You’re …

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Відмічатиправильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення ТP (гра)

Групова робота

25.

 

Мій настрій.

Формування лексичних навичок та усної взаємодії.

Ставити і відповідати на запитання пронастрій та стан

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

hungry, thirsty, happy, sad

Are you … ?

Yes, I am. / No, I’m not.

Слухати нові слова

 

Вимова та правопис нових слів.Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення РP (імітувати настрій, стан)

26.

 

Опис зовнішності. Формування лексичних навичок та усного продукування.

Говорити про зовнішність

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

big, small, fat, thin

He’s / She’s / It’s …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів.Вибирати правильну відповідь. Намалювати людину/тварину/річ та описати її (монологічне мовлення)

27.

 

Настрій та зовнішність. Формування  граматичних навичок та сприйняття на слух.

Ставити і відповідати на запитання про настрій та

зовнішність

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

boy, girl, short, tall

Is he/she …?

Yes, he/she is. / No, he/she isn’t.

Слухатинові слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок. Вирізати ляльок (с. 89)

Діалогічне мовлення РP (гра)

28.

 

Зовнішність та настрій. Формування  навичок сприйняття на слух та усного продукування.

Говорити про зовнішність та настрій

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати слова, розповіді інших учнів

Описувати ляльку: її зовнішність та настрій.

Зробитиляльку з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

29.

 

Рахуємо тваринок Формування  навичок сприйняття на слух та усного продукування..

Розрізняти національні костюми різних народів

Розрізняти назви тварин та вказувати кількість кінцівок кожної тварини

Повага до традицій інших народів

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних звязків

Numbers: 1-10;beetle, bird, spider, cat, crab, starfish

Повторення конструкцій

Слухати історію

Називати вік

 З’єднувати малюнкиз відповідними цифрами. Називати кількість кінцівок кожної тварини

 

30.

 

Урок закріплення та систематизації по темі.

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Повторення лексики

 

Закріплення вивчених структур

Слухати слова

Відаовідати «Так» чи «Ні».

 

 

 

 

 

 

 

31.

 

Module 4

You and Me

REVISION

Стор. 58 Формування  граматичних навичок та сприйняття на слух.

 

 

 

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

 

32.

 

Module 4

You and Me

Now I can

Стор. 59 Формування  навичок сприйняття на слух та усного продукування..

Повторення структур, представлених у розділі

 

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

Числівники від 6 до 10

hungry, thirsty, happy, sad, big, small, fat, thin

boy, girl, short, tall

 

How old are you?

I’m / You’re …

Are you … ?

Yes, I am. / No, I’m not.

He’s / She’s / It’s …

Is he/she …?

Yes, he / she is.

 No, he / she isn’t.

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ)

33.

 

Урок закріплення та систематизації по темі.

Розуміти та виконувати прості вказівки

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

stand up, sit down, clap your hands

Наказовий спосіб дієслів

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів.

Співати пісню Діалогічне мовлення ТP (гра)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

34.

 

Module 5

Toys and Games

Lesson 5 a

Стор. 60-61

Module 5

Toys and Games

Lesson 5 b

Стор. 62-63

Називати іграшки

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

bike, kite, plane

I have got a …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів.Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення РP

35.

 

Module 5

Toys and Games

Lesson 5 c

Стор. 64-65

Говорити про приналежність

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

ball, train, robot

I haven’t got a …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів.Вибирати правильну відповідь.

36.

 

Module 5

Toys and Games

Let’s play

Стор. 66

Phonics

Стор. 121

 

Ставити і відповідати на запитання про приналежність

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

bike, kite, plane,

ball, train, robot

 

Have you got a …?

Yes, I have. / No, I haven’t.

Слухатинові слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 91)

Діалогічне мовлення РP (гра)

37.

 

Module 5

Toys and Games

Project

Стор. 67

Говорити про зовнішність та настрій

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати слова, розповіді інших учнів

Описувати ляльку: її зовнішність та настрій.

Зробитиляльку з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

38.

 

Module 5

Toys and Games

Story

Стор. 68-69

 

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

39.

 

Smart World 5

 

Smart Time 5

Стор. 70-71

Ознайомитись із культурою інших країн

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

drum, doll

Назви видів спорту

Additional: tennis, swimming, running, basketball

Закріплення вивчених структур

What’sthat? It’s a/an …

Is it a…?

 

Слухати слова

Показувати малюнки, називати види спорту

 

40.

 

Module 5

Toys and Games

REVISION

Стор. 72

 

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Вибирати варіанти відповідей

 

41.

 

Module 5

Toys and Games

Now I can

Стор. 73

Повторення структур, представлених у розділі

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

stand up, sit down, clap your hands, bike, kite, plane, ball, train, robot

Наказовий спосіб дієслів

I have got a …

I haven’t got a …

Have you got a …?

Yes, I have. / No, I haven’t.

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ)

42.

 

Module 6

My Body

Lesson 6 a

Стор. 74-75

 

Розпізнавати і називати частини обличчя

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

ears, eyes, mouth, nose

Наказовий спосіб дієслів

 

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Відмічатиправильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення ТP (гра)

43.

 

Module 6

MyBody

Lesson 6 b

Стор.76-77

Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

head, arms, legs, hands

He/She/It has got …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів.Вказувати правильну відповідь.Намалювати смішного монстра та описати її (монологічне мовлення)

44.

 

Module 6

My Body

Lesson 6 c

Стор. 78-79

Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність

Говорити про приналежність

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

feet, fingers, toes, teeth

He/She/It hasn’t got …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів.Вибирати правильну відповідь. Діалогічне мовлення РP (гра)

45.

 

Module 6

MyBody

Letsplay

Стор. 80

Phonics

Стор. 122

 

Виконувати прості вказівки

 

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

ears, eyes, mouth, nose, head, arms, legs, hands, feet, fingers, toes, teeth

 

He/She/It has got …

He/She/It hasn’t got …

 

Слухати співрозмовника

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок. Вгадувати та запитуватиспіврозмовника

Діалогічне мовлення РP (гра)

46.

 

Module 6

MyBody

Project

Стор. 81

 

Розуміти усну, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати пісню

Розповідати про свою ляльку.

Зробити паперову ляльку  (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

47.

 

Module6

MyBody

Story

Стор. 82-83

 

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Уміння уважно слухати

Правила поведінки: не суди людину за зовнішнім виглядом

 

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

48.

 

SmartWorld6

SmartTime6

Стор. 84-85

Ознайомлення із культурою інших країн

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних звязків

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Повторення лексики

Thisisa

Itlivesin

Закріплення вивчених структур

Слухатиcлова

 

Малювати тварин.

Розповідати про їх місце знаходження

Співати пісню, вказувати відповідні частини тіла

49.

 

Module 6

My Body

REVISION

Стор. 86

 

 

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Вибирати правильні варіанти відповідей

 

50.

 

Module 6

My Body

Now I can

Стор.87

Повторення структур, представлених у розділі

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

ears, eyes, mouth, nose, head, arms, legs, hands, feet, fingers, toes, teeth

 

Наказовий спосіб дієслів

He/She/It has got …?

He/She/It hasn’t got …

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ)

51.

 

Module 7

Food

Lesson 7 a

Стор. 88-89

 

Розпізнавати і називати фрукти

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

bananas, grapes, strawberries, oranges

I like …

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Вказуватиправильну відповідь.

Співати пісню Діалогічне мовлення ТP (гра)

52.

 

Module 7

Food

Lesson 7 b

Стор. 90-91

Розпізнавати і називати їжу

Виражати уподобання

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

carrots, rice, eggs, beans

I like …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів.Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення РP

53.

 

Module 7

Food

Lesson 7 c

Стор. 92-93

Говорити про уподобання у їжі

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

pizza, burger, ice cream, pasta

I  don’t like …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів.Вибирати правильну відповідь. Намалювати улюблену їжу. Розказати про неї Діалогічне мовлення РP (гра)

54.

 

Module 7

Food

Letsplay

Стор. 94

Phonics

Стор. 123

 

 

Запитувати ввічливо та дякувати

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans,

pizza, burger, ice cream, pasta

 

I  like / I  don’t like …

Слухати діалог

Діалогічне мовлення РP (гра)

55.

 

Module7

Food

Project

Стор. 95

Розуміти усну мову

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати монолог однокласника

Розповідати про свої уподобання в їжі.

Зробити підвісну декорацію з паперовими продуктами харчування (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

56.

 

Module 7

Food

Story

Стор. 96-97

 

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

57.

 

Smart World 7

Smart Time 7

Стор. 98-99

Ознайомлення із культурою інших країн

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних звязків

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Продуктитаїх походження

Additional: milk, yoghurt, meat, oranges, apples, cheese, cow, tree

Закріплення вивчених структур

 

Слухати та читати речення

 

Повторювати фрази з вправ. Використовувати їх у мовленні

Називатиджерелапоходженняпродуктів харчування

58.

 

Module 7

Food

REVISION

Стор. 100

 

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати та вказувати відповідний малюнок

Правильно відзначати малюнки надаючи відповіді.

 

59.

 

Module 7

Food

NowIcan

Стор. 101

Повторення структур, представлених у розділі

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans,

pizza, burger, ice cream, pasta

I  like / I  don’t like …

Читати, слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь. Малювати правильну відповідь

(ТВ р.146)

60.

 

Module 8

My House

Lesson 8 a

Стор. 102-103

 

Називати кімнати у будинку

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

bedroom, kitchen, bathroom, living room

Where’s the …? In the …

Слухати нові слова. Слухати монологи

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Відзначатиправильну відповідь

Співати пісню.

 Діалогічне мовлення РP (гра)

61.

 

Module 8

My House

Lesson 8 b

Стор. 104-105

Запитувати і відповідати на запитання про місцезнаходження предметів

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

on, under, bad, wardrobe

Where’s the (ball)? It’s on/under the …

Слухати нові слова

Слухати діалог та монолог

 

Вимова та правопис нових слів.Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення РP (гра)

62.

 

Module 8

My House

Lesson 8 c

Стор. 106-107

Розпізнавати і називати предмети одягу

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

in, table, shoes, shirt

Where is/are the …?

It’s/They’re on /in/under the …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів.Визначати правильну відповідь. Діалогічне мовлення РP

63.

 

Module 8

My House

Let’s play

Стор. 108

Phonics

Стор. 124

 

 

Описувати зовнішній вигляд

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

bedroom, kitchen, bathroom, living room, on, under, bad, wardrobe,

in, table, shoes, shirt

 

His/Her … is/are …

Слухатислова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 95)

Діалогічне мовлення РP (гра)

64

 

Module 8

My House

Project

Стор. 109

 

Розуміти усну і, відповідно реагувати

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати монологи

Розповідати про власну кімнату.

Зробити плакат – зображення своєї кімнати (розвиток креативного мислення)

65.

 

Module 8

My House

Story

Стор. 110-111

 

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Уміння уважно слухати

Правила поведінки: підтримуй кімнату чистою та охайною

 

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Whatamess!

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

66.

 

Smart World 8

Smart Time 8

Стор. 112-113

Опис прапорів та культурнихпам’ятокСША, Франції та Великобританії

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних звязків.

Опис житловихпримыщень в різнихкраїнах

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

Країни та видатні місця

Additional:Statue of Liberty, Big Ben, Eiffel Tower, the USA, France, the UK

igloo, hut, houseboat

Закріплення вивчених структур

Слухатислова

Повторювати речення.

Повторювати фрази. Використовувати їх у мовленні

67.

 

Module 8

MyHouse

REVISION

Стор. 114

 

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Повторювати слова. Діалогічне мовлення РP

 

68.

 

Module 8

My House

Now I can

Стор.115

Повторення структур, представлених у розділі

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Предмети одягу. Будинок та умеблювання

Where’s the …? In the … It’s on/under the …

His/Her … is/are …

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки

(ТВ)

69.

 

That’s how much I know!

Повторення структур, представлених упершомурівніпідручника

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ оцінювати власні навчальні досягнення

Повторення лексики

 

Повторення вивчених граматичних конструкцій

 

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки

(ТВ)

 

 

Календарно-тематичне планування НМК SmartJunior 1

 ©MM Publications PHOTOCOPIABLE

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
27 вересня 2020
Переглядів
1016
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку