КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік__________________ Семестр________ Вчитель_____________________________________________ Клас_____________ Підручник: SmartJunior1
№ уроку |
Дата
|
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегрованізмістовілінії |
Мовнийінвентар |
Очікувані результати навчання |
|||||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/про-дуктивні |
||||||||
1. |
|
Вітання. Прощання.Фор-мування навичок сприйняття на слух та усного продукування. |
Вітатися та представлятися |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Hello, Goodbye, Hi, Bye
|
I’m + name
|
Слухати нові слова Слухати пісню
|
Вимова нових слів Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P Робота в групах: гра Співати пісню |
|||
2. |
|
Знайомство. Формування навичок сприйняття на слух та усної взаємодії. |
Розрізняти імена героїв книги |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Імена героїв:Betty, Ron |
I’m…What’syourname? Myname’s …
|
Слухати нові слова Слухати та вказувати правильну відповідь |
Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Р – P |
|||
3. |
|
Вчимося рахувати. Формування навичок сприйняття на слух. |
Розпізнавати числівники від 1 до 5 |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
Числівники від 1 до 5 |
Числівники від 1 до 5 |
Слухати нові слова Слухати та вказувати правильну відповідь
|
Вимова нових слів Вимова римівки |
|||
4.
|
|
Ми вміємо рахувати.Фор-мування навичок сприйняття на слух та усного продукування. |
Розуміти та виконувати вказівки, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Рахунок від 1 до 5 Закріплення лексики
|
Числівники від 1 до 5 Закріплення конструкцій |
Слухати слова
|
Повторювати нові слова Вказувати відповідний малюнок Монологічне мовлення Вказувати відповідний малюнок Зробитипаперову ляльку (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
|||
5. |
|
Знайомство і спілкування. Формування навичок усної взаємодії. |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати слова |
Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення T – P |
|||
6.
|
|
Приємно познайомитись. Формування навичок сприйняття на слух та усної взаємодії. |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати Рахувати від 1 до 5 |
Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціо-культурної компетенції учнів Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків |
Закріплення лексики Числівники від 1 до 5 |
Закріплення конструкцій Числівники від 1 до 5 |
Слухати слова Слухати слова |
Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення Т – P Обводити відповідний малюнок Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
|||
7. |
|
Урок узагальнення вивченого по темі. |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Привітання, імена героїв, числівники від 1 до 5
|
Закріплення конструкцій |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Вказувати відповідний малюнок
|
|||
8. |
|
Урок систематизації вивченого по темі. |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Привітання, імена героїв, числівники від 1 до 5
|
I’m+ name I’m…What’syourname? Myname’s … Числівникивід 1 до 5 |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ р.140) |
|||
9. |
|
Кольори.Форму-вання лексичних навичок. |
Розпізнавати кольори Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
red, blue, yellow, green |
Whatcolourisit? |
Слухати нові слова Слухати пісню
|
Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P Робота в групах: гра Співати пісню |
|||
10. |
|
Шкільне приладдя. Формування лексичних навичок та усної взаємодії. |
Називати шкільне приладдя Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
pencil, book, ruler, pen |
What’sthis? It’s a… |
Слухати нові слова
|
Вимова та правопис нових слів.Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
11. |
|
Шкільні речі. Формування лексичних навичок та усної взаємодії. |
Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
desk, computer, rubber, apple |
What’s that? It’s a/an … |
Слухати нові слова
|
Вимова та правопис нових слів.Вибирати правильну відповідь. |
|||
12.
|
|
У школі. Питальні речення та відповіді. Формування граматичних навичок та сприйняття на слух. |
Запитувати і відповідати на запитання про шкільне приладдя Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
pencil, book, ruler, pen desk, computer, rubber, apple Закріплення лексики
|
Is it a…? Yes, it is. / No, it isn’t Закріплення конструкцій |
Слухати слова
|
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення Р – P (гра) Запитувати та давати відповідь на питання. Зробити шкільне приладдя з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
|||
13. |
|
Шкільне життя. Формування навичок сприйняття на слух . |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
|||
14.
|
|
Школа. Кольори. Формування навичок сприйняття на слух та усного продукування. |
Ознайомлення із культурою інших країн Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Повторення лексики
|
Закріплення вивчених структур |
Слухати пісню |
Розфарбовуватиавтобус. Співати пісню Повторювати фрази з вправ. Використовувати їх у мовленні |
|||
15.
|
|
Урок узагальнення вивченого по темі. |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
pencil, book, ruler, pen desk, computer, rubber, apple
|
What colour is it? What’s this? It’s a… What’s that? It’s a/an … Is it a…? Yes, it is. / No, it isn’t |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Вказувати відповідний малюнок Розфарбовувати, відмічатиправильну відповідь (ТВ р.141) |
|||
16. |
|
Сім'я та друзі. Формування лексичних навичок. |
Називати членів сім’ї |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
father, mother, brother, sister |
This is my … |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Відмічатиправильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
|||
17. |
|
Моя сім'я. Формування лексичних навичок та усної взаємодії. |
Запитувати і відповідати на запитання про належність |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
grandfather, grandmother, pony |
Who’s that? It’s my … |
Слухати нові слова
|
Вимова та правопис нових слів.Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
18. |
|
Мої домашні улюбленці. Формування лексичних навичок та усного продукування. |
Називати домашніх тварин |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
cat dog, bird, fish |
This is my … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів.Вибирати правильну відповідь. Монологічне мовлення |
|||
19. |
|
Моя родина. Питальні речення та відповіді. Формування граматичних навичок та сприйняття на слух. |
Запитувати і відповідати на запитання про членів сім’ї |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother
|
Is that your …? Yes, it is. / No, it isn’t |
Слухати слова |
Повторювати нові слова Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
20. |
|
Моя сім'я.Фор-мування навичок усного продукування. |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Розповідати про свою сім’ю Зробити сімейний альбом |
|||
21. |
|
Мої рідні. Формування навичок сприйняття на слух . |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
|||
22.
|
|
Тварини та їх малюки. Формування навичок сприйняття на слух та усного продукування. |
Ознайомлення із культурою своєї та інших країн Розрізняти назви тварин та їх дітей |
Повага до традицій свого народу та інших народів Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків |
Повторення лексики father, mother, baby |
Закріплення вивчених структур
|
Слухати опис сім’ї |
Повторювати речення за зразком З’єднувати малюнки, Називати їх Намалювати родину тварин та розказати про них |
|||
23.
|
|
Мої рідні та улюбленці. Формування лексичних навичок та усного продукування. |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
Повторення лексики father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother, pony, cat dog, bird, fish
|
Закріплення вивчених структур Thisismy … Who’s that? It’s my …
|
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Вказувати відповідний малюнок Нумерувати, відмічати правильну відповідь (ТВ р.142) |
|||
24. |
|
Вчимось рахувати. Скільки тобі років? Формування лексичних таграматичних навичок . |
Розпізнавати числівники від 6 до 10 |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Числівники від 6 до 10 |
How old are you? I’m / You’re … |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Відмічатиправильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) Групова робота |
|||
25. |
|
Мій настрій. Формування лексичних навичок та усної взаємодії. |
Ставити і відповідати на запитання пронастрій та стан |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
hungry, thirsty, happy, sad |
Are you … ? Yes, I am. / No, I’m not. |
Слухати нові слова
|
Вимова та правопис нових слів.Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (імітувати настрій, стан) |
|||
26. |
|
Опис зовнішності. Формування лексичних навичок та усного продукування. |
Говорити про зовнішність |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
big, small, fat, thin |
He’s / She’s / It’s … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів.Вибирати правильну відповідь. Намалювати людину/тварину/річ та описати її (монологічне мовлення) |
|||
27. |
|
Настрій та зовнішність. Формування граматичних навичок та сприйняття на слух. |
Ставити і відповідати на запитання про настрій та зовнішність |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
boy, girl, short, tall |
Is he/she …? Yes, he/she is. / No, he/she isn’t. |
Слухатинові слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Вирізати ляльок (с. 89) Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
28. |
|
Зовнішність та настрій. Формування навичок сприйняття на слух та усного продукування. |
Говорити про зовнішність та настрій |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати слова, розповіді інших учнів |
Описувати ляльку: її зовнішність та настрій. Зробитиляльку з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
|||
29. |
|
Рахуємо тваринок Формування навичок сприйняття на слух та усного продукування.. |
Розрізняти національні костюми різних народів Розрізняти назви тварин та вказувати кількість кінцівок кожної тварини |
Повага до традицій інших народів Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків |
Numbers: 1-10;beetle, bird, spider, cat, crab, starfish |
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Називати вік З’єднувати малюнкиз відповідними цифрами. Називати кількість кінцівок кожної тварини
|
|||
30. |
|
Урок закріплення та систематизації по темі. |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Повторення лексики
|
Закріплення вивчених структур |
Слухати слова |
Відаовідати «Так» чи «Ні».
|
|||
31. |
|
Module 4 You and Me REVISION Стор. 58 Формування граматичних навичок та сприйняття на слух.
|
|
|
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
|
|||
32. |
|
Module 4 You and Me Now I can Стор. 59 Формування навичок сприйняття на слух та усного продукування.. |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
Числівники від 6 до 10 hungry, thirsty, happy, sad, big, small, fat, thin boy, girl, short, tall
|
How old are you? I’m / You’re … Are you … ? Yes, I am. / No, I’m not. He’s / She’s / It’s … Is he/she …? Yes, he / she is. No, he / she isn’t. |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ) |
|||
33. |
|
Урок закріплення та систематизації по темі. |
Розуміти та виконувати прості вказівки |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
stand up, sit down, clap your hands |
Наказовий спосіб дієслів |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
|||
34. |
|
Module 5 Toys and Games Lesson 5 a Стор. 60-61 Module 5 Toys and Games Lesson 5 b Стор. 62-63 |
Називати іграшки |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
bike, kite, plane |
I have got a … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів.Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P |
|||
35. |
|
Module 5 Toys and Games Lesson 5 c Стор. 64-65 |
Говорити про приналежність |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
ball, train, robot |
I haven’t got a … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів.Вибирати правильну відповідь. |
|||
36. |
|
Module 5 Toys and Games Let’s play Стор. 66 Phonics Стор. 121
|
Ставити і відповідати на запитання про приналежність |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
bike, kite, plane, ball, train, robot
|
Have you got a …? Yes, I have. / No, I haven’t. |
Слухатинові слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 91) Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
37. |
|
Module 5 Toys and Games Project Стор. 67 |
Говорити про зовнішність та настрій |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати слова, розповіді інших учнів |
Описувати ляльку: її зовнішність та настрій. Зробитиляльку з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
|||
38. |
|
Module 5 Toys and Games Story Стор. 68-69
|
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
|||
39. |
|
Smart World 5
Smart Time 5 Стор. 70-71 |
Ознайомитись із культурою інших країн Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
drum, doll Назви видів спорту Additional: tennis, swimming, running, basketball |
Закріплення вивчених структур What’sthat? It’s a/an … Is it a…?
|
Слухати слова |
Показувати малюнки, називати види спорту
|
|||
40. |
|
Module 5 Toys and Games REVISION Стор. 72
|
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Вибирати варіанти відповідей
|
|||
41. |
|
Module 5 Toys and Games Now I can Стор. 73 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
stand up, sit down, clap your hands, bike, kite, plane, ball, train, robot |
Наказовий спосіб дієслів I have got a … I haven’t got a … Have you got a …? Yes, I have. / No, I haven’t. |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ) |
|||
42. |
|
Module 6 My Body Lesson 6 a Стор. 74-75
|
Розпізнавати і називати частини обличчя |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
ears, eyes, mouth, nose |
Наказовий спосіб дієслів
|
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Відмічатиправильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
|||
43. |
|
Module 6 MyBody Lesson 6 b Стор.76-77 |
Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
head, arms, legs, hands |
He/She/It has got … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів.Вказувати правильну відповідь.Намалювати смішного монстра та описати її (монологічне мовлення) |
|||
44. |
|
Module 6 My Body Lesson 6 c Стор. 78-79 |
Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність Говорити про приналежність |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
feet, fingers, toes, teeth |
He/She/It hasn’t got … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів.Вибирати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
45. |
|
Module 6 MyBody Let’splay Стор. 80 Phonics Стор. 122
|
Виконувати прості вказівки
|
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
ears, eyes, mouth, nose, head, arms, legs, hands, feet, fingers, toes, teeth
|
He/She/It has got … He/She/It hasn’t got …
|
Слухати співрозмовника |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Вгадувати та запитуватиспіврозмовника Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
46. |
|
Module 6 MyBody Project Стор. 81
|
Розуміти усну, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати пісню |
Розповідати про свою ляльку. Зробити паперову ляльку (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
|||
47. |
|
Module6 MyBody Story Стор. 82-83
|
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Уміння уважно слухати Правила поведінки: не суди людину за зовнішнім виглядом
|
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
|||
48. |
|
SmartWorld6 SmartTime6 Стор. 84-85 |
Ознайомлення із культурою інших країн Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Повторення лексики |
Thisisa… Itlivesin… Закріплення вивчених структур |
Слухатиcлова
|
Малювати тварин. Розповідати про їх місце знаходження Співати пісню, вказувати відповідні частини тіла |
|||
49. |
|
Module 6 My Body REVISION Стор. 86
|
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Вибирати правильні варіанти відповідей
|
|||
50. |
|
Module 6 My Body Now I can Стор.87 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
ears, eyes, mouth, nose, head, arms, legs, hands, feet, fingers, toes, teeth
|
Наказовий спосіб дієслів He/She/It has got …? He/She/It hasn’t got … |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ) |
|||
51. |
|
Module 7 Food Lesson 7 a Стор. 88-89
|
Розпізнавати і називати фрукти |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
bananas, grapes, strawberries, oranges |
I like … |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Вказуватиправильну відповідь. Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
|||
52. |
|
Module 7 Food Lesson 7 b Стор. 90-91 |
Розпізнавати і називати їжу Виражати уподобання |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
carrots, rice, eggs, beans |
I like … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів.Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P |
|||
53. |
|
Module 7 Food Lesson 7 c Стор. 92-93 |
Говорити про уподобання у їжі |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
pizza, burger, ice cream, pasta |
I don’t like … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів.Вибирати правильну відповідь. Намалювати улюблену їжу. Розказати про неї Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
54. |
|
Module 7 Food Let’splay Стор. 94 Phonics Стор. 123
|
Запитувати ввічливо та дякувати |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans, pizza, burger, ice cream, pasta
|
I like / I don’t like … |
Слухати діалог |
Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
55. |
|
Module7 Food Project Стор. 95 |
Розуміти усну мову |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати монолог однокласника |
Розповідати про свої уподобання в їжі. Зробити підвісну декорацію з паперовими продуктами харчування (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
|||
56. |
|
Module 7 Food Story Стор. 96-97
|
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
|||
57. |
|
Smart World 7 Smart Time 7 Стор. 98-99 |
Ознайомлення із культурою інших країн Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Продуктитаїх походження Additional: milk, yoghurt, meat, oranges, apples, cheese, cow, tree |
Закріплення вивчених структур
|
Слухати та читати речення
|
Повторювати фрази з вправ. Використовувати їх у мовленні Називатиджерелапоходженняпродуктів харчування |
|||
58. |
|
Module 7 Food REVISION Стор. 100
|
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Правильно відзначати малюнки надаючи відповіді.
|
|||
59. |
|
Module 7 Food NowIcan Стор. 101 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans, pizza, burger, ice cream, pasta |
I like / I don’t like … |
Читати, слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Малювати правильну відповідь (ТВ р.146) |
|||
60. |
|
Module 8 My House Lesson 8 a Стор. 102-103
|
Називати кімнати у будинку |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
bedroom, kitchen, bathroom, living room |
Where’s the …? In the … |
Слухати нові слова. Слухати монологи Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Відзначатиправильну відповідь Співати пісню. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
61. |
|
Module 8 My House Lesson 8 b Стор. 104-105 |
Запитувати і відповідати на запитання про місцезнаходження предметів |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
on, under, bad, wardrobe |
Where’s the (ball)? It’s on/under the … |
Слухати нові слова Слухати діалог та монолог
|
Вимова та правопис нових слів.Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
62. |
|
Module 8 My House Lesson 8 c Стор. 106-107 |
Розпізнавати і називати предмети одягу |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
in, table, shoes, shirt |
Where is/are the …? It’s/They’re on /in/under the … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів.Визначати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P |
|||
63. |
|
Module 8 My House Let’s play Стор. 108 Phonics Стор. 124
|
Описувати зовнішній вигляд |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
bedroom, kitchen, bathroom, living room, on, under, bad, wardrobe, in, table, shoes, shirt
|
His/Her … is/are … |
Слухатислова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 95) Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
64 |
|
Module 8 My House Project Стор. 109
|
Розуміти усну і, відповідно реагувати |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати монологи |
Розповідати про власну кімнату. Зробити плакат – зображення своєї кімнати (розвиток креативного мислення) |
|||
65. |
|
Module 8 My House Story Стор. 110-111
|
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Уміння уважно слухати Правила поведінки: підтримуй кімнату чистою та охайною
|
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій Whatamess! |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
|||
66. |
|
Smart World 8 Smart Time 8 Стор. 112-113 |
Опис прапорів та культурнихпам’ятокСША, Франції та Великобританії Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків. Опис житловихпримыщень в різнихкраїнах |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
Країни та видатні місця Additional:Statue of Liberty, Big Ben, Eiffel Tower, the USA, France, the UK igloo, hut, houseboat |
Закріплення вивчених структур |
Слухатислова |
Повторювати речення. Повторювати фрази. Використовувати їх у мовленні |
|||
67. |
|
Module 8 MyHouse REVISION Стор. 114
|
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Повторювати слова. Діалогічне мовлення Р – P
|
|||
68. |
|
Module 8 My House Now I can Стор.115 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Предмети одягу. Будинок та умеблювання |
Where’s the …? In the … It’s on/under the … His/Her … is/are … |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки (ТВ) |
|||
69. |
|
That’s how much I know! |
Повторення структур, представлених упершомурівніпідручника
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Повторення лексики
|
Повторення вивчених граматичних конструкцій
|
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки (ТВ) |
|||
Календарно-тематичне планування НМК SmartJunior 1
©MM Publications PHOTOCOPIABLE