Німецька мова 1 клас
Всього годин-70 (2/т)
Підручник: С. Сотникова, Харків «Ранок» - 2018
№ з/п |
Зміст програмного матеріалу |
Кількість год. |
Дата |
Примітка |
|
Т 1 (18) Знайомство. Привітання. Прощання. |
1 |
|
|
1. |
Знайомство. Привітання. Прощання. Введення нового лексичного матеріалу. |
1 |
|
|
2. |
Знайомство. Привітання. Прощання. Введення нового лексичного матеріалу. |
1 |
|
|
3. |
Знайомство. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
1 |
|
|
4. |
Привітання. Введення нового лексичного матеріалу. |
1 |
|
|
5. |
Привітання. Введення нового лексичного матеріалу. |
1 |
|
|
6. |
Ігри із задоволенням. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
1 |
|
|
7. |
Ігри із задоволенням. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
1 |
|
|
8. |
Числівники до 6. Розвиток навичок аудіювання. |
1 |
|
|
9. |
Числівники до 6. Розвиток навичок аудіювання. |
1 |
|
|
10. |
Скільки тобі років? Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок аудіювання. |
1 |
|
|
11. |
Скільки тобі років? Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок аудіювання. |
1 |
|
|
12. |
Числівники до 10. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу. |
1 |
|
|
13. |
Числівники до 10. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу. |
1 |
|
|
14. |
Іграшки. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу. |
1 |
|
|
15. |
Іграшки. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу. |
1 |
|
|
16. |
Іграшки. Кольори. Введення нового лексичного матеріалу. |
1 |
|
|
17. |
Ігри із задоволенням. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
1 |
|
|
18. |
Ігри із задоволенням. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
1 |
|
|
|
Т 2 (11) Це ми любимо |
|
|
|
19. |
Що це? Введення нового лексичного матеріалу. |
1 |
|
|
20. |
Що це? Введення нового лексичного матеріалу. |
1 |
|
|
21. |
Моя улюблена їжа. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
1 |
|
|
22. |
Моя улюблена їжа. |
1 |
|
|
23. |
Що ти любиш їсти? Розвиток навичок монологічного мовлення. |
1 |
|
|
24. |
Це ми робимо залюбки. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
1 |
|
|
25. |
Це ми робимо залюбки. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
1 |
|
|
26. |
Повторення. |
1 |
|
|
27. |
Узагальнення та систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу. |
1 |
|
|
28. |
Проект «Ми любимо куховарити». |
1 |
|
|
29. |
Проект «Ляльковий театр». |
1 |
|
|
|
Т 3 (8) Свята й традиції |
|
|
|
30. |
День народження. Введення нового лексичного матеріалу. |
1 |
|
|
31. |
З днем народження. |
1 |
|
|
32. |
День Святого Миколая. |
1 |
|
|
33. |
День Святого Миколая. Розвиток навичок монологічного мовлення |
1 |
|
|
34. |
Новий рік. |
1 |
|
|
35. |
Повторення. |
1 |
|
|
36. |
Проект» Привітання з Новим роком». |
1 |
|
|
37. |
Узагальнення та систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу. |
1 |
|
|
|
Т 4(11) Моя родина |
|
|
|
38. |
Батьки, бабуся й дідусь. Введення нового лексичного матеріалу. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
39. |
Моя сім’я. Введення нового лексичного матеріалу. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
40. |
Моя родина. Розвиток навичок монологічного мовлення. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
41. |
Як їх звати? Розвиток навичок монологічного мовлення. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
42. |
Діти. Розвиток навичок монологічного мовлення. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
43. |
Моя родина. Розвиток навичок монологічного мовлення. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
44. |
Брати й сестри. |
1 |
|
|
45. |
Одна родина. |
1 |
|
|
46. |
Сімейний альбом Сім’ї. Проектна робота. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
1 |
|
|
47. |
Узагальнення та систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу. |
1 |
|
|
48. |
Узагальнення та систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу. |
1 |
|
|
|
Т 5 (8) Школа. Шкільне приладдя. |
|
|
|
49. |
Школа. Шкільне приладдя. Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок аудіювання. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
50. |
Шкільне приладдя. Кольори. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
51. |
Моя класна кімната. Кольори. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
52. |
Шкільне приладдя. Множина іменників. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
53. |
Шкільне приладдя. Множина іменників. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
54. |
Що лежить у рюкзаку. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
55. |
Дії на уроках. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
56. |
Ігри із задоволенням. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
1 |
|
|
|
Т 6(7) Дозвілля |
|
|
|
57. |
Після школи. Введення нового лексичного матеріалу. |
1 |
|
|
58. |
Що ти любиш робити? |
1 |
|
|
59. |
Улюблені іграшки. Введення нового граматичного матеріалу. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
60. |
Ігри. Введення нового лексичного матеріалу. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
61. |
Ігри. Введення нового лексичного матеріалу. Читання. Письмо |
1 |
|
|
62. |
Улюблені ігри. Алфавіт. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
63. |
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
1 |
|
|
|
Т 7 (7) Природа |
|
|
|
64. |
Природа. Тварини. Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок аудіювання. |
1 |
|
|
65. |
Природа. Тварини. Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок аудіювання. |
1 |
|
|
66. |
Тварини. Ведення нового лексичного та граматичного матеріалу. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
67. |
Опис тварин. Назви кольорів. Числівники. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
68. |
Тварини. Ведення нового лексичного та граматичного матеріалу. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
69. |
Традиції святкування. Великдень. Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
1 |
|
|
70 |
Свято німецького алфавіту. |
1 |
|
|