Німецька мова 3 клас
Всього годин -105 (3/т)
Підручник: С. Сотникова, Г. Гогалєва, Харків «Ранок» - 2020
№ з/п |
Зміст програмного матеріалу |
Кількість год. |
Дата |
Примітка |
|
Т 1 (14) Моя родина |
|
|
|
1. |
Звідки ти? |
1 |
|
|
2. |
Моя сім’я. |
1 |
|
|
3. |
Моя родина. |
1 |
|
|
4. |
Моя родина « Ляльковий театр» |
1 |
|
|
5. |
Мої брати й сестри. |
1 |
|
|
6. |
Моя родина. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
1 |
|
|
7. |
Скільки років твоїм рідним? |
1 |
|
|
8. |
Професії. Введення нового лексичного матеріалу. |
1 |
|
|
9. |
Хто вони за професією? |
1 |
|
|
10. |
Де працюють люди? |
1 |
|
|
11. |
Ігри із задоволенням. Систематизація і узагальнення вивченого матеріалу. |
1 |
|
|
12. |
Ігри із задоволенням. Розвиток навичок, діалогічне мовлення. |
1 |
|
|
13. |
Повторення вивченого матеріалу. |
1 |
|
|
14. |
Проект «Театр пальчиковий». |
1 |
|
|
|
Т 2(11) Ми тут живемо |
|
|
|
15. |
Ми тут живемо. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу. |
1 |
|
|
16. |
Моє місце проживання. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу. |
1 |
|
|
17. |
Моє місце проживання. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу. |
1 |
|
|
18. |
Наш будинок. |
1 |
|
|
19. |
Я тут живу. Введення нового лексичного матеріалу. |
1 |
|
|
20. |
Я тут живу. |
1 |
|
|
21. |
Моя кімната. Ігри із задоволенням. |
1 |
|
|
22. |
Ігри із задоволенням. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
1 |
|
|
23. |
Повторення. |
1 |
|
|
24. |
Проект « Я знімаю фільм» |
1 |
|
|
25. |
Проект « Наш будинок» |
1 |
|
|
|
Т 3 (13) Школа |
|
|
|
26. |
Школа. Введення нового лексичного матеріалу. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
27. |
Мій шкільний день. Введення нового лексичного матеріалу. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
28. |
Мій шкільний день. Розвиток навичок монологічного мовлення. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
29. |
У школі. Розвиток навичок монологічного мовлення. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
30. |
Після школи. Розвиток навичок монологічного мовлення. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
31. |
Після школи. Розвиток навичок монологічного мовлення. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
32. |
Допомога вдома. Введення нового лексичного матеріалу. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
33. |
Я охоче допомагаю. Введення нового лексичного матеріалу. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
34. |
Мій розклад уроків. |
1 |
|
|
35. |
Мій улюблений предмет . |
1 |
|
|
36. |
Яке сьогодні число? |
1 |
|
|
37. |
Узагальнення та систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу. |
1 |
|
|
38. |
Повторення. |
1 |
|
|
|
Т 4 (10) Свята і традиції |
|
|
|
39. |
Дванадцять місяців. Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок аудіювання. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
40. |
Дванадцять місяців. Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок аудіювання. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
41. |
Місяці і свята. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
42. |
День народження. |
1 |
|
|
43. |
Коли в тебе день народження? |
1 |
|
|
44. |
Чудові подарунки. |
1 |
|
|
45. |
День Святого Миколая. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
46. |
Різдво. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
47. |
Новий рік. Розвиток навичок аудіювання. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
48. |
Новий рік. Розвиток навичок аудіювання. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
|
Т 4 (14) Людина |
|
|
|
49. |
Частини тіла. Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок аудіювання. |
1 |
|
|
50. |
Частини тіла. Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок аудіювання. |
1 |
|
|
51. |
Це я. Ведення нового лексичного та граматичного матеріалу. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
52. |
Гарний одяг. Ведення нового лексичного та граматичного матеріалу. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
53. |
Ми порівнюємо. |
1 |
|
|
54. |
Ми порівнюємо. |
1 |
|
|
55. |
Хто найстрашніший? |
1 |
|
|
56. |
Наші хобі. Ведення нового лексичного та граматичного матеріалу. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
57. |
Наші Хобі. Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
1 |
|
|
58. |
Улюблені дії на дозвіллі. Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
1 |
|
|
59. |
Улюблені дії на дозвіллі. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
1 |
|
|
60. |
Повторення. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
1 |
|
|
61. |
Проект «Усе про мене». |
1 |
|
|
62. |
Проект «Моє хобі» |
1 |
|
|
|
Т 5 (12) Їжа і напої |
|
|
|
63. |
Смачного. Введення нового матеріалу. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
64. |
Смачного. Введення нового граматичного матеріалу. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
65. |
Ігри. Введення нового матеріалу. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
66. |
Це ми їмо на перерві. Введення нового лексичного матеріалу. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
67. |
Що ти любиш? Розвиток навичок діалогічного мовлення. Читання. Письмо. |
1 |
|
|
68. |
Що ти любиш? |
1 |
|
|
69. |
Корисно чи ні? |
1 |
|
|
70. |
Розвиток навичок діалогічного мовлення. Читання. Письмо. Корисно чи ні? |
1 |
|
|
71. |
Проект «корисно чи ні?» |
1 |
|
|
72. |
Ігри із задоволенням. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
1 |
|
|
73. |
Повторення. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
1 |
|
|
74. |
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
1 |
|
|
|
Т 5 (17) Відпочинок і дозвілля |
|
|
|
75. |
Друзі звідусіль. Введення нового матеріалу. |
1 |
|
|
76. |
Друзі звідусіль. |
1 |
|
|
77. |
Ми шукаємо друзів. |
1 |
|
|
78. |
Наше дозвілля. |
1 |
|
|
79. |
Наше дозвілля. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
1 |
|
|
80. |
Ми любимо гратися. |
1 |
|
|
81. |
Відпочинок узимку. |
1 |
|
|
82. |
Відпочинок узимку. |
1 |
|
|
83. |
Відпочинок улітку. |
1 |
|
|
84. |
Відпочинок улітку. |
1 |
|
|
85. |
Дозвілля й емоції. |
1 |
|
|
86. |
Дозвілля й емоції. |
1 |
|
|
87. |
Плани на літо. |
1 |
|
|
88. |
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. Письмо. |
1 |
|
|
89. |
Проект» Плани на літо». |
1 |
|
|
90. |
Повторення. |
1 |
|
|
91. |
Проект «Наше дозвілля». |
1 |
|
|
|
Т 5 (14) Природа й довкілля |
|
|
|
92. |
Пори року і погода. |
1 |
|
|
93. |
Пори року і погода. |
1 |
|
|
94. |
Улюблені пори року. |
1 |
|
|
95. |
Правильний одяг за будь-якої погоди. |
1 |
|
|
96 |
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу |
1 |
|
|
97. |
Ландшафти. |
1 |
|
|
98. |
Ми любимо тварин. |
1 |
|
|
99. |
Ми любимо тварин. |
1 |
|
|
100. |
Ми дбаємо про природу. |
1 |
|
|
101. |
Ми дбаємо про природу. |
1 |
|
|
102 |
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. Ми допомагаємо природі. |
1 |
|
|
103 |
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
1 |
|
|
104 |
Проект. « Ми театралізуємо». |
1 |
|
|
105 |
Повторення вивченого матеріалу. |
1 |
|
|