Навчальний предмет: Історія України
Цілі навчання |
Зміст |
Дата |
Оцінювання знань, які засвоїв учень |
|
РОЗДІЛ 1. ВИНИКНЕННЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ РУСІ-УКРАЇНИ |
||||
Знаю:
Розумію:
Умію:
визначити внесок у розбудову Русі-України її перших правителів. |
Розселення слов’янських племен на території України. |
|
|
|
Господарство та суспільство слов’ян. |
|
|
||
Сусіди східних слов’ян. Утворення Русі-України.
|
|
|
||
Руські князі середини ІХ-Хст. |
|
|
||
Практична робота: на підставі доступних джерел укласти (за допомогою вчителя) історичний портрет княгині Ольги або князя Святослава. |
|
|
||
Узагальнення. |
|
|
||
РОЗДІЛ 2. РУСЬ-УКРАЇНА НАПРИКІНЦІ X – У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ XI СТ. |
||||
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
Внутрішня і зовнішня політика руських князів наприкінці Х- у першій половині ХІ ст. |
|
|
|
Впровадження християнства. |
|
|
||
«Руська правда». Суспільний устрій. Влада князя. |
|
|
||
Практична робота: охарактеризувати – на основі витягів з відомих правових пам’яток доби («Руська правда» Ярослава Мудрого, «Правда Ярославичів», «Статут» Володимира Мономаха) – правове становище різних верств населення Русі-України. |
|
|
||
Повсякденне життя. Господарство. Практична робота: зіставити (за доступними текстовими джерелами) світосприйняття, господарство (економіку), структуру та політичний устрій руського суспільства в період становлення (ІХ – перша половина Х ст.) і розквіту (кінець Х – перша половина ХІ ст.) Русі-України |
|
|
||
Міста. Ремесла. Торгівля. Культура. |
|
|
||
Узагальнення. |
|
|
||
РОЗДІЛ 3. РУСЬ-УКРАЇНА У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ XI – ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ XIII СТ. |
||||
Знаю:
Розумію:
Умію:
охарактеризувати культуру Русі-України в ХІІ- першій половині ХІІІст.. |
Передумови політичного дроблення Київської держави. Любецький з’їзд князів. |
|
|
|
Русь-Україна в другій половині ХІ-першій третині ХІІ ст. |
|
|
|
|
Київське, Переяславське та Чернігівське князівства в середині XII – першій половині XIIІ ст. Політичне і соціально-економічне життя (оглядово). |
|
|
|
|
Галицьке і Волинське князівства в другій половині ХІІ ст. (оглядово). |
|
|
|
|
Культура Русі-України в другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст. Кочові народи степів України Х–ХІІІ ст. Крим у складі Візантійської імперії (оглядово). |
|
|
|
|
Узагальнення. |
|
|
|
|
Розділ 4. КОРОЛІВСТВО РУСЬКЕ (ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА) |
||||
Знаю:
Розумію:
Умію:
охарактеризувати внутрішню та зовнішню політику короля Данила. |
Утворення Галицько-Волинської держави. |
|
|
|
Походи монголів на Русь-Україну. Підпорядкування руських князівств Монгольській імперії (Золотій Орді). |
|
|
||
Королівство Руське (Галицько-Волинська держава) в період піднесення (друга третина – середина ХІІІ ст.) |
|
|
||
Королівство Руське (Галицько-Волинська держава) в періоди стабільності та поступового занепаду (середина ХІІІ ст.- перша половина ХІⅤ) |
|
|
||
Культура королівства Руського (Галицько-Волинської держави) ХІІІ – першої половини XІV ст. |
|
|
||
Узагальнення. |
|
|
||
РОЗДІЛ 5. РУСЬКІ УДІЛЬНІ КНЯЗІВСТВА У СКЛАДІ СУСІДНІХ ДЕРЖАВ. КРИМСЬКЕ ХАНСТВО |
||||
Знаю:
Розумію:
Умію:
охарактеризувати господарство та культуру Кримського ханства |
Інкорпорація руських удільних князівств до складу Великого князівства Литовського, Руського і Жемайтійського, інших держав. |
|
|
|
Кревська унія 1385 р. і українські території. Опір руських князів політиці централізації та його наслідки. |
|
|
||
Держава Феодоро в Криму. Утворення Кримського ханства. Суспільний устрій та культура ханства. (оглядово). |
|
|
||
Суспільне і церковне життя на теренах України в XІV–XV ст. Сільське господарство. Ремесла і торгівля. Міста, магдебурзьке право. |
|
|
||
Пам’ятки середньовічної культури XІV–XV ст. |
|
|
||
Узагальнення. |
|
|
||
УЗАГАЛЬНЕННЯ ДО КУРСУ. ІСТОРІЯ РУСІ-УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ЕПОХИ СЕРЕДНІХ ВІКІВ |
||||
Знаю:
Розумію: визначити внесок русько-українського суспільства ІХ-ХⅤ ст. в загальноєвропейську культурну спадщину |
Здобутки середньовічного русько-українського суспільства. Особливості суспільного життя Русі-України. Внесок Русі-України у формування європейської цивілізації.. |
|
|
|
Повторення та систематизація навчального матеріалу за навчальний рік |
|
|