9-А 9-Г класи 2 години на тиждень (За Карпюк О. Д. Англійська мова (9-й рік навчання): підручник для 9-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: Видавництво “Астон”, 2017. – 288 с.) ІІ семестр
|
||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Підтема |
Змістові лінії |
Ключові компетентності |
Мовний інвентар (лексика) |
Мовний інвентар (грамати ка) |
Аудію вання |
Письмо |
Говоріння |
Читання |
Примітка |
|||||||||||||||
Тема 5. Засоби масової інформації
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
33 |
|
Засоби масової інформації в нашому житті. Усне введення ЛО теми |
Громадянська відповідаль ність:
Демонструє розуміння основ медіа грамотності Визначає достовірність інформації Здоров’я і безпека:
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн
|
Спілкування державною і іноземною мовами- використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності популізувати Украаїну ії традиціі. Уміння вчитися впродовж життя- визначати комунікативні проблеми та цілі використовувати навчальні стратегії для вивчення іноземної мови. Інформаційно-цифрова- вивчати іноземну мову з використанням спец. Засобів ігор соціальних мереж застосовувати ІКТ для пошуку обробки аналізу інформаціі |
An inventor, to exist, impossible |
Past simple |
Ex 3,4 p 118 |
Ex 5 p 120 |
Ex 6 p 121 |
Ex 7 з 122-124 |
|
|||||||||||||||
34 |
|
Роль ЗМІ у суспільстві. Практика говоріння |
Biology, astronomy, linguistics, phycology |
Adjectives and nouns |
|
Ex 1 p 124 |
Ex 2 p124 |
Ex 3 p 125 |
|
|||||||||||||||||
35 |
|
Телебачення та радіо. Ситуативне мовлення |
Invention, theory, to discover |
un |
текст |
Ex 6 p 127 |
Ex 5 p 126 |
|
|
|||||||||||||||||
36 |
|
Спілкування в мережі Інтернет. Навчання аудіювання |
To be visited by |
Passive Voice |
|
Ex 2,3 p 130 |
Ex 1 и з 129 |
Ex 1 p 128 |
|
|||||||||||||||||
37
|
|
Інтернет в житті людини.
|
Achievement, cell, humanity, affordable, awasome |
Passive voice |
|
Ex 5 p 132-133 |
Ex 6 p 134 |
Ex 7 p 135 |
|
|||||||||||||||||
38
|
|
Моя улюблена телевізійна програма |
||||||||||||||||||||||||
39 |
|
Проектно-пошукова робота. |
||||||||||||||||||||||||
40 |
|
Виконання тестових завдань з теми “Засоби масової інформації” |
|
|
Ex 6p 142 |
|
тест |
|
|
|||||||||||||||||
Тема 6. Природа і погода.
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
41 |
|
Це наша Земля. Усне введення нових ЛО |
Єкологічна безпека та сталий розвиток Розглядає природу як цілісну систему . Робить повідомлення про складні погодні умови Здоров я та безпека. Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів. Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свого регіону. Підприємливість та фінансова грамотність Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Компетентність в природничих науках- описувати іноземною мовою природні явища технології аналізувати та оцінювати їх роль у житті людини. Ініціативність і підприємливість- Ініціювати усну писемну та он-лайн взаємодію для розв’язання конкретної життєвої проблеми генерувати нові ідеї переконувати в їх доцільності. Соціальна та громадянська- формувати власну позицію, співпрацювати з іншими, розвязувти конфлікти
|
Climate change, endangered |
|
|
Ex1 p 146 |
Ex 2, 3 p 147 |
Ex 4 p 147 |
|
|||||||||||||||
42
|
|
Довкілля. Розвиток навичок читання. |
Environment, pollution, to protect |
|
Ex 6 p 150 |
|
Ex8 |
Ex 7 p 150 |
|
|||||||||||||||||
43 |
|
Виконання граматичних вправ Вживання модальних дієслів. |
||||||||||||||||||||||||
44
|
|
Національні парки.
|
To reuse, to recycle,to save |
Ex 1,2,3 p 152 |
Ex 4 p 154 |
Ex 6 p 156 |
|
Ex 5 p 155 |
|
|||||||||||||||||
45 |
|
Проектно-пошукова робота. Навчання письма |
||||||||||||||||||||||||
46
|
|
Вихідні на природі.
|
|
|
Ex2,3,4 p 158 |
Ex 1 p 157 |
Ex7 p 156 |
|
|
|||||||||||||||||
47 |
|
Розвиток ситуативного мовлення |
||||||||||||||||||||||||
48 |
|
Охорона довкілля. |
|
|
Ex 2 p 159-160 |
Ex 3 p 161 |
|
Ex 4 p 162 |
|
|||||||||||||||||
49
|
|
Рослинний і тваринний світ. |
|
|
|
|
тест |
|
|
|||||||||||||||||
50 |
|
Виконання тестових завдань з теми |
||||||||||||||||||||||||
Тема 7 . Одяг.
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
51 |
|
Зовнішність молодої людини. Усне введення ЛО теми
|
Підприємливість та фінансова грамотність Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів
Здоров’я і безпека: Пояснює вибір одягу залежно від погоди
Підприємли вість та фінансова грамотність:
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету
|
Ініціативність і підприємливість- Інціювати усну писемну та он-лайн взаємодію для розв’язання конкретної життєвої проблеми генерувати нові ідеї переконувати в їх доцільності. Математична компетентність- розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовувати логіко-математичний інтелект, обґрунтовувати свою думку, використовувати схеми графіки. Соціальна та громадянська- формувати власну позицію, співпрацювати з іншими, розвязувти конфлікти Інформаційно-цифрова- вивчати іноземну мову з використанням спец. Засобів ігор соціальних мереж застосовувати ІКТ для пошуку обробки аналізу інформаціі
|
I like dealing with…
|
Впр.2 (с.16)
|
Речення з непрямою мовою Контрасту вання часів |
Впр. 9 (с.18) |
Впр.10 (с.19)
Впр.3 (с.19)
|
Впр.1 (с.15) Впр.4 (с.16) Впр.7 (с.18) Впр.8 (с.18) |
|
|||||||||||||||
52 |
|
Елементи одягу. Практика говоріння
|
I prefer to wear…
|
Впр.2 (с.16)
|
Передача питальних речень непрямою мовою |
Впр.7 (с.26) |
Впр.6 (с.21)
Впр.8 (с.22)
|
Впр.7 (с.21)
Впр.6 (с.25) |
|
|||||||||||||||||
53 |
|
Зовнішність молодої людини. Усне введення ЛО теми |
I would like to take part in… |
Конрасту вання часів
|
Впр.4 (с.25) |
Впр.3 (с.28)
|
Впр.1 (с.26) |
Впр.2 (с.27)
|
|
|||||||||||||||||
54
|
|
Мода в Україні.
|
When we have free time, mostly we… |
Граматич ні часи дієслів активного та пасивного станів
|
|
|
Впр.6 (с.28) |
Впр.7 (с.29)
|
|
|||||||||||||||||
55 |
|
Проектно-пошукова робота.
|
||||||||||||||||||||||||
56 |
|
Улюблений стиль одягу. Монологічне мовлення |
Впр.2 (с.34)
|
Граматич ні часи дієслів активного та пасивного станів |
Впр.4с (с.34) |
Впр.4б (с.34)
|
Впр.1б (с.33)
Впр.4 а (с.34)
|
Впр.1 а (с.33)
Впр.3 (с.34)
|
|
|||||||||||||||||
57
|
|
Традиційний одяг українців.
|
Впр.7 (с.37)
|
Граматичні часи дієслів активного та пасивного станів |
Впр.1 (с.35) |
Впр.4 (с.36)
Впр.5 (с.37) |
Впр.3 (с.36)
Впр.6 (с.37)
|
Впр.2 (с.36)
|
|
|||||||||||||||||
58 |
|
Святковий одяг. Розвиток діалогічно го мовлення |
||||||||||||||||||||||||
59 |
|
Виконання тестових завдань з теми “Одяг”
|
|
|
|
|
тест |
|
|
|||||||||||||||||
Тема 8. Англомовні країни.
|
||||||||||||||||||||||||||
60 |
|
Столиці різних країн. Усне введення ЛО теми
|
Підприємли вість та фінансова грамотність: Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови
Екологічна безпека та сталий розвиток: Описує види екотуризму Розпитує про правила поведінки в європейських столицях Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі
Підприємли вість та фінансова грамотність: Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови
Екологічна безпека та сталий розвиток: Описує види екотуризму |
Уміння вчитися впродовж життя- визначати комунікативні проблеми та цілі використовувати навчальні стратегії для вивчення іноземної мови. Ініціативність і підприємливість- ініціювати усну пи семну он-лайн взаємодію для розв’язання конкретної життєвої мети генерувати нові ідеї переконувати в їх доцільності. Ініціативність і підприємливість- Ініціювати усну писемну та он-лайн взаємодію для розв’язання конкретної життєвої проблеми генерувати нові ідеї переконувати в їх доцільності. Соціальна та громадянська- формувати власну позицію, співпрацювати з іншими, розвязувти конфлікти
|
Впр.2 (с.118)
(с.67) |
Пасивний стан дієслова (с.240-241)
|
Впр.3 (с.118) |
Вибірко вий диктант
Впр.2с (с.118) |
Впр.1 (с.117)
|
Впр.4-5 (с.119)
|
|
|||||||||||||||
61 |
|
Великі міста: Белфаст та Кардіф. Розвиток навичко говоріння
|
Appendices (c.121-122)
|
Пасивний стан дієслів (с.241-242) |
Впр.12 (с.124)
|
Впр.10-12 (с.122-124)
|
Впр.8-9 (с.122)
|
Впр.7 (с.120)
|
|
|||||||||||||||||
62 |
|
Загальна характери тика Великої Британії. Ситуативне мовлення |
с.125-126 с. 225
|
Герундій Впр.6 (с.127)
|
Впр.7 (с.127)
|
Впр.5 (с.127)
|
Впр.3 (с.126)
Пере каз тексту
|
Впр.3 (с.126)
|
|
|||||||||||||||||
63 |
|
Історичні пам’ятки Великої Британії. Навчання читання |
Впр.10 (с.129)
|
Герундій
Впр.6 (с.128)
|
Власні назви (с.129)
|
Впр.8 (с.128)
|
Впр.9 (с.129)
|
Впр.4 (с.127)
|
|
|||||||||||||||||
64
|
|
Столиці різних країн. Усне введення ЛО теми.
|
|
Впр.6а (с.133)
|
Впр.6б (с.133)
|
Впр.7, 8 (с.133)
|
Впр.9 (с.133)
Впр.6б (с.133)
|
Впр.10 (с.133)
|
|
|||||||||||||||||
65
|
|
Географічне положення Великої Британії.
|
||||||||||||||||||||||||
66
|
|
Лондон- столиця Англії. |
||||||||||||||||||||||||
67
|
|
Проектна робота з теми. «Англомовні країни. »
|
||||||||||||||||||||||||
Тема 9. Україна |
|
Великі міста: Белфаст та Кардіф. Розвиток навичко говоріння
|
||||||||||||||||||||||||
68 |
|
Україна – моя Батьківщина. Усне введення ЛО теми |
Громадянська відповідаль ність: Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури України Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі Підприємли вість та фінансова грамотність: Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови Екологічна безпека та сталий розвиток: Описує види екотуризму Розпитує про правила поведінки в європейських столицях Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі
|
Інформаційно-цифрова- вивчати іноземну мову з використанням спец. Засобів ігор соціальних мереж застосовувати ІКТ для пошуку обробки аналізу інформаціі. Уміння вчитися впродовж життя- визначати комунікативні проблеми та цілі використовувати навчальні стратегії для вивчення іноземної мови. Ініціативність і підприємливість- ініціювати усну пи семну он-лайн взаємодію для розв’язання конкретної життєвої мети генерувати нові ідеї переконувати в їх доцільності. Обізнаність і самовираження у сфері культури- формувати влсну позицію і висловлювати іноземною мовою власні почуття |
Впр.1,2 (с.93) |
Непряма мова - накази |
Впр.2 (с.94) |
Впр.5 (с.95)
|
Впр.4 (с.94) |
с.92 Wisdom Quotes
|
|
|||||||||||||||
69 |
|
Великі міста України. Ситуативне мовлення |
Впр.3-4 (с.94-95) |
Пряма та непряма мова. Запитання у непрямій мові
|
Вислов люван ня вчителя
Впр.6 (с.97)
|
Впр.9 (с.97)
|
Впр.8 (с.97) |
Впр. 6,7 (с.97)
|
|
|||||||||||||||||
70 |
|
Державні символи України. Розвиток діалогічного мовлення
|
Впр.3-5 (c.99) |
Непряма мова – інструкції
|
Впр.3 (с.98)
|
Впр.5 (с.99)
|
Впр.1 (с.97)
|
Впр.3 (с.98)
|
|
|||||||||||||||||
71 72 73 74 |
|
Контроль читання. Контроль говоріння Контроль письма Контроль аудіювання |
Непряма мова – загальні питання |
Впр.3 (с.103)
|
Поясню вальний диктант Впр.5 (с.104)
|
Впр.6 (с.105)
|
Впр.1 (с.102)
|
I’d like to talk about…
|
|
|||||||||||||||||
75 |
|
Видатні памятки України.
|
Зміни у виразах часу та місця при непрямій мові
|
Вислов люван ня вчителя
|
Впр.6 (с.105)
|
Впр.9 (с.106)
|
Впр.4-5 (c.104)
|
This is followed by… |
|
|||||||||||||||||
76 |
|
Проектно-пошукова робота
|
||||||||||||||||||||||||