Календарно – тематичне планування навчального матеріалу «Природознавство»
для учениці 5 класу
Природознавство 5 клас. Для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
1 |
|
Науки, що вивчають природу. Методи вивчення природи. |
|
2 |
|
Обладнання для вивчення природи. |
|
3 |
|
Практичні заняття Ознайомлення з довідковими виданнями з природничих наук різних типів: атласи географічних карт, атласи-визначники рослин і тварин, науково-популярна література природознавчого змісту, хрестоматії з природознавства, Інтернет-ресурси тощо. |
|
4 |
|
Ознайомлення з простим обладнанням для природничонаукових спостережень та дослідів |
|
5 |
|
Дослідницький практикум Складання переліку побутових вимірювальних приладів (1-2) та здійснення вимірювання за допомогою одного з них. |
|
6 |
|
Тіла навколо нас. |
|
7 |
|
Характеристики тіла, їх вимірювання. |
|
8 |
|
Речовини. Фізичні властивості речовин. |
|
9 |
|
Властивості твердих тіл, рідин і газів. Атоми і хімічні елементи. |
|
10 |
|
Молекули. Рух молекул. Дифузія. |
|
11 |
|
Різноманітність речовин. |
|
12 |
|
Поняття про прості та складні речовини, неорганічні та органічні речовини. |
|
13 |
|
Чисті речовини і суміші. Способи розділення сумішей. |
|
14 |
|
Явища природи. |
|
15 |
|
Практичні роботи Вимірювання маси та розмірів різних тіл. Розділення сумішей фільтруванням. |
|
16 |
|
Практичні роботи Вимірювання маси та розмірів різних тіл. Розділення сумішей фільтруванням.
|
|
17 |
|
Узагальнення знань |
|
18 |
|
Сонячна система, її склад |
|
19 |
|
Сонце – центральне тіло Сонячної системи, найближча до нас зоря. |
|
20 |
|
Планети. Планети земної групи. |
|
21 |
|
Планети-гіганти. Супутники планет. |
|
22 |
|
Зоряне небо. Сузір’я зоряного неба. |
|
23 |
|
Велика та Мала Ведмедиці. Полярна зоря. |
|
24 |
|
Горизонт. Сторони горизонту. Компас |
|
25 |
|
Молочний Шлях – наша Галактика |
|
26 |
|
Уявлення давніх людей про Землю і Всесвіт. |
|
27 |
|
Сучасні уявлення про Всесвіт. Вивчення Всесвіту людиною. |
|
28 |
|
Екскурсія. Визначення лінії горизонту на місцевості та орієнтування на місцевості з допомогою компаса. |
|
29 |
|
Екскурсія. Визначення лінії горизонту на місцевості та орієнтування на місцевості з допомогою компаса. |
|
30 |
|
Земля як планета Форма і розміри Землі. |
|
31 |
|
Глобус – модель Землі. Внутрішня будова Землі. |
|
32 |
|
Рухи Землі. Пори року. |
|
33 |
|
Місяць – супутник Землі. Способи зображення Землі. Масштаб. |
|
34 |
|
Узагальнення знань
|
|