Календарне планування для дітей з аутичними порушеннями тяжкого ступеню 4 класу Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ОРІЄНТУВАННЯ (1,5 години на тиждень)

Про матеріал
Календарне планування індивідуального навчання на 2021-2022 н. р. складено згідно з чинними «Типовими освітніми програмами з корекційно-розвиткової роботи для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями із навчанням українською мовою.», затвердженими МОНУ молоді та спорту від 26.07.2018 р. № 814 (додаток №16)
Перегляд файлу

Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з інтелектуальними порушеннямиhttp://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fimzo.gov.ua%2Fosvita%2Fzagalno-serednya-osvita%2Fkorektsiyni-programi%2Fkorektsiyno-rozvitkovi-zanyattya-dlya-rozumovo-vidstalih-ditey%2F%3Ffbclid%3DIwAR2367awJmwjinJAlqbPBtBOlwLtZwN7G19Q1nzsOMQtR7qIsvqkYouX5PI&3&0

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

для дітей з аутичними порушеннями тяжкого ступеню; інтелектуальними порушеннями помірного і тяжкого ступенів за Типовою освітньою програмою наказ МОНУ

 від 26.07.2018 р. №814

 (Додаток №16)

учителя початкових класів

Кулішової Антоніни Анатоліївни

на 2021-2022 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування індивідуального навчання на 2021-2022 н. р. складено згідно з чинними «Типовими освітніми програмами з корекційно-розвиткової роботи для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями із навчанням українською мовою.», затвердженими МОНУ молоді та спорту від 26.07.2018 р. № 814 (додаток №16)

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ОРІЄНТУВАННЯ

(1,5 години на тиждень)

Тема уроку

Дата

Примітка

Тема 1. Повторення, закріплення і розширення вивченого в 3 класі. Закріплення навичок навчальної діяльності.

1

Прізвище та ім’я. Домашня адреса. 

Дотримання правил безпеки і санітарно-гігієнічних вимог у кабінеті, кімнаті соціально-побутового орієнтування. Орієнтування в школі: їдальня, спортивний зал, спальні кімнати, роздягальня, туалетні кімнати та ін..

 

 

2

Меблі: стіл, стул, шафа, ліжко, парта та ін. Їх призначення. Основні правила організації робочого місця школяра.

 

 

3

Розпорядок дня. Гігієна тіла. Засоби особистої гігієни: зубна щітка, мило, шампунь, гребінець, полотенце, туалетний папір.

 

 

4

Види одягу: білизна, верхній одяг, колготи, носки, гольфи, тощо.

 

 

5

Корисні та шкідливі продукти. Правила харчування. 

 

 

Тема 2. Помешкання, школа, домівка.

6

Правила безпечної поведінки вдома та на вулиці. 

 

 

7

Правила користування побутовими приладами (телевізором, комп’ютером, мікрохвильовою піччю, телефоном тощо)

 

 

8

Правила користування джерелами водопостачання, електроенергії та газу. 

 

 

9

Безпека на дорозі.

 

 

10

Правила пішохідного руху. Поведінка біля залізничної колії.

 

 

11

Гігієна оселі. Основи догляду за власним житлом. 

 

 

12

Догляд за кімнатними рослинами.

 

 

Тема 3. Одяг та взуття.

13

Правила вибору одягу та взуття за сезоном (розширення знань).

 

 

14

Правила вибору одягу та взуття за  призначенням (розширення знань).

 

 

15

Види взуття.

 

 

16

Правильний вибір взуття.

 

 

17

Догляд за одягом (розширення знань).

 

 

18

Догляд за взуттям (розширення знань).

 

 

19

Засоби для прання. Прання шкарпеток.

 

 

20

Засоби для прання. Чищення власного взуття (практичне заняття).

 

 

Тема  4. Основи загальної гігієни.

21

Догляд за частинами тіла.

 

 

22

Догляд за частинами тіла.

 

 

23

Розпорядок дня школяра. 

 

 

24

Корисні та шкідливі звички.

 

 

25

Корисні та шкідливі звички.

 

 

26

Здоровий спосіб життя.

 

 

27

Здоровий спосіб життя.

 

 

Тема 5. Гігієна харчування.

28

Продукти харчування. 

 

 

29

Зберігання продуктів харчування і готової їжі.

 

 

30

Сервірування столу.

 

 

31

Значення води для життя і здоров’я людини.

 

 

32

Харчові отруєння.

 

 

33

Перша допомога при отруєнні.

 

 

34

Технологія приготування чаю.

 

 

35

Приготування бутербродів із кількох складових. 

 

 

Тема 6. Соціальна орієнтація.

36

Громадські установи. Правила поведінки у громадських установах.

 

 

37

Громадські установи.  Правила поведінки у громадських установах в кіно, театрі, залах музею.

 

 

38

Громадські установи. Правила поведінки у громадських установах бібліотеці.

 

 

39

Транспорт. Правила поведінки у транспорті.

 

 

40

Транспорт. Правила поведінки у транспорті автобусі, тролейбусі.

 

 

41

Транспорт. Правила поведінки у транспорті маршрутному таксі, таксі.

 

 

42

Ввічливе та толерантне ставлення до оточуючих людей.

 

 

43

Ввічливе та толерантне ставлення до оточуючих людей.

 

 

Тема 7. Правила поводження на канікулах та в довільний час.

44

Поведінка дитини в автономній ситуації:  якщо заблукав, загубився, відстав від класу тощо.

 

 

45

Побутова небезпека: запах диму, загорання, витік води тощо.

 

 

46

Пожежна служба. Виклик рятувальників з пожежною частиною. Номер 101.

 

 

47

Поліція. Виклик працівників поліції. Номер 102.

 

 

48

Швидка допомога. Виклик працівників швидкої служби. Номер 103.

 

 

49

Правила поводження в курортно-оздоровчих місцях, базах.

 

 

50

Безпечні місця для ігор і розваг.

 

 

51

Правила поводження на канікулах та в довільний час (Інструктаж).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Вікторія Варга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шендрик Лариса
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
20 жовтня 2021
Переглядів
1824
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку