Виховна година «Тварини-наші друзі»
Мета: формувати дбайливе ставлення до тваринного світу; виховувати любов до тварин,повагу до вірності, відданості домашніх улюбленців; почуття відповідальності до приручених тварин; розуміння цінності та недоторканності іншого життя.
Хід заходу
І.Організаційний момент.
-Покажіть мені,який у вас настрій. Намалюйте на листочку смайлик.
Я бачу,що у вас гарний настрій.Сподіваюся,що він у вас буде таким і після завершення уроку.
ІІ.Повідомлення теми і мети заходу.
Відгадайте загадку: «Хто їсть без ложки?».Так.це тварина.
Сьогодні ми поговоримо про наших четверолапих відданих друзів. Які тварини нас оточують? Як треба відноситися до тварин?
Все на світі треба берегти
І птаха, й звіра,і оту рослину.
Не чванься тим,що цар природи ти,
Бо врешті ти його частина.
Друже мій,люби життя,люби людей, природу.
А кривду кинь у забуття,як камінь в тиху воду.
-Поясніть зміст виразу.
Ця планета не тільки для нас.
-Уміти жити в злагоді з навколишнім світом: відкривати таємниці природи,учитися жити серед людей,любити і не ображати братів наших менших,насолоджуватися краєвидами рідної землі – це велика наука.Говорять: людина починається з добра.
-Що можемо зробити ми,діти,щоб довкілля було нашим другом?
-Саджати квіти,дерева,кущі.
-Обгородити і не знищувати мурашники в нашому саду.
-Прибирати шкільне подвір’я.
-Підгодовувати птахів.
-Не ламати гілки, дерев, кущів.
-Не обдирати кору дерев.
-Не рвати багато квітів та других трав’янистих рослин.
-Не руйнувати гнізда.
-Не вбивати живе.
-Не руйнувати павутинку.
-Розвішувати годівнички, шпаківні, дуплянки.
-Спостерігати за тваринами і не втручатися у їхнє життя.
-Милуватися красою природи.
Ми прийшли у світ,щоб жити.
І у світі цім -добро творити.
Прошу усі часу не гайте,
А про довкілля завжди дбайте.
Будьте вірними,щирими, бережливими.
-Які тварини живуть у вас вдома?
(Розповіді дітей про тварин.)
-Де живуть тварини?
-Чим тварини різняться між собою?
-Чим живляться тварини?
-До чого може призвести зникнення тварин у природі?
-Навіщо потрібні людям тварини?
-Як люди повинні ставитися до братів своїх менших?
-Як ви доглядаєте за своїми тваринами?
(Фото дітей з улюбленими тваринами).
(Виготовлення коллажу «Всесвітній день тварин.» Англійською ‒ World Animal Day ).
IV. Розповідь вчителя про Всесвітній день захисту тварин.
Всесвітній день тварин-особлива дата для всіх,хто любить тварин ‒ це 4 жовтня.Рішення відмічати Всесвітній день тварин (World Animal Day) ,було прийнято на Міжнародному конгресі прибічників руху на захист природи,що проходив в італійській Флоренції в 1931році.Суспільства захисту тварин багатьох країн світу заявили про свою готовність щорічно організовувати різноманітні масові заходи.
В останні роки заходи, присвячені Всесвітньому дню тварин, проходять у більш ніж 60 країнах світу.
V.Підсумок уроку.
-Хоч ми ще маленькі, але вже сьогодні можете робити великі й добрі справи- підгодовувати пташок взимку, розвішувати шпаківні та дуплянки навесні, не кидати сміття, посадити й виростити дерева й квіти. Хай очищають повітря наших сіл і міст, милують нам око і звеселяють душу.
-В якому органі людського тіла зароджується таке почуття,як любов?(В серці.) Якщо уявити серце і передати всю любов своїх маленьких сердець до всього живого, то одержиться оте прекрасне почуття ‒ доброта, ніжність, чуйність, любов, милосердя. Діти,будьте чуйними, добрими. Бережіть природу!