Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Н.М. Бібік та Г.П. Бондарчук ,частина 1» для 2 класу за програмою НУШ (2019-2020 н.р.)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Н.М. Бібік та Г.П. Бондарчук ,частина 1» для 2 класу за програмою НУШ (2019-2020 н.р.)
Перегляд файлу
  •      формування в межах вікових можливостей узагальнених способів (алгоритмів) предметно-перетворювальної діяльності з дотримання безпечних прийомів ручної праці та економного використання матеріалів;
  •      розвиток творчих здібностей, елементів графічної грамоти, вмінь працювати в команді та навичок виконання операцій з ручних технік обробки матеріалів;
  •      набуття досвіду предметно-перетворювальної та побутової практичної діяльності, алгоритмів і способів предметно-практичних дій ручними техніками для оволодіння в основній школи основами технологій;
  •      виховання в учнів ціннісного ставлення до себе як суб’єкта предметно-перетворювальної діяльності, шанобливого ставлення до людей праці та їх професій, трудових традицій українського народу та інших народів світу.
  •      формування в межах вікових можливостей узагальнених способів (алгоритмів) предметно-перетворювальної діяльності з дотримання безпечних прийомів ручної праці та економного використання матеріалів;
  •      розвиток творчих здібностей, елементів графічної грамоти, вмінь працювати в команді та навичок виконання операцій з ручних технік обробки матеріалів;
  •      набуття досвіду предметно-перетворювальної та побутової практичної діяльності, алгоритмів і способів предметно-практичних дій ручними техніками для оволодіння в основній школи основами технологій;
  •      виховання в учнів ціннісного ставлення до себе як суб’єкта предметно-перетворювальної діяльності, шанобливого ставлення до людей праці та їх професій, трудових традицій українського народу та інших народів світу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Н.М. Бібік та Г.П. Бондарчук ,частина 1» для 2 класу за програмою НУШ (2019-2020 н.р.)

(2 години на тиждень,68 година на рік)

з/п

Тема уроку

Сторінки у підручнику

Дата проведення

І семестр

1

«Моя країна Україна,а я її дитина!»

3-5

 

2

«Пізнаю себе. Я в школі»

6-7

 

3

«Що належить до природи»

8-9

 

4

«Кольорові сторінки природи: осінь»

10-11

 

5

«Сонце. Світло і тепло»

12-13

 

6

«Якої форми наша планета»

14-15

 

7

«Чому буває день і ніч»

16-17

 

8\9

«Пори року. Зміна пір року»

18-19

 

10\11

«Якими бувають рослини. Як розрізняють рослини»

20-21

 

12

«Тварини в природі»

22-23

 

13\14

«Природні явища»

24-25

 

15

«Рослини восени»

26-27

 

16

«Тварини восени»

28-29

 

17\18

«Збираємо врожай. Від зернятка до хлібини»

30-31

 

19\20

«Святковий календар осені»

32-33

 

21

«Знаю, навіщо правила для учнів»

34-35

 

22

«Уроки чемності»

36-37

 

  23

«Умію дружити»

38-39

 

24

«Битися чи не битися»

40-41

 

25\26

«Кольорові сторінки природи: зима»

42-43

 

27

«Рослини взимку»

44-45

 

28\29

«Тварини взимку»

46-47

 

30\31

«Святковий календар зими»

48-49

 

32

Підсумковий урок за семестр. Створення колажу «Як я проведу Новий Рік».

 

 

ІІ семестр

33

«Які правила в сімꞌї»

50-51

 

34

«Що я вмію і люблю»

52-53

 

35

«Якими бути?»

54-55

 

36

«Розрізняй правду і обман»

56-57

 

37\38

«Добро і зло». «Будь-який вчинок має наслідки»

58-61

 

39

«Хто що робить»

62-63

 

40\41

«Від молока до сиру». «Що з чого»

64-67

 

42

«Досліджуємо матеріали: папір і пластик»

68-69

 

43\44

«Людина і природа»

70-71

 

45

«Червона книга України»

72-73

 

46\47

«Повітря». «Як зберегти повітря чистим»

74-77

 

48\49

«Вода». «Як берегти воду»

78-81

 

50

«Водойми рідного краю»

82-83

 

51\52

«Кольорові сторінки природи: весна». «Рослини навесні»

84-87

 

53

«Тварини навесні»

88-89

 

54

«Форми земної поверхні»

90-91

 

55\56

«Гірські породи». «Грунт. Властивості, значення»

92-95

 

57\58

«Святковий календар весни»

96-97

 

59

«Державні символи України»

98-99

 

60\61

«Пізнаю свій край». «Київ – столиця України»

100-103

 

62

«Славетні українці»

104-105

 

63

«Світ різноманітний». «Світове господарство»

106-107

 

64

«Людина і її тіло». «Ти ростеш і змінюєшся»

108-111

 

65

«Турбуюся про здоровꞌя»

112-113

 

66

«Безпека там, де ти живеш»

114-115

 

67

«Кольорові сторінки природи: літо»

116-117

 

68

«Я дружу з природою»

Підсумковий урок за рік. Групова робота класу.

118-119

 

 

 

docx
Додано
15 жовтня 2019
Переглядів
1230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку