Комунальна установа
«Корецький районний методичний кабінет»
Копитівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад»
Календарне планування
з німецької мови
для учнів 7класу
(ІІ-га іноземна мова,
третій рік навчання)
Підготувала: Бойко Г.С.,
вчитель німецької мови,
спеціаліст
«вищої
кваліфікаційної категорії»
2020 рік
Календарне плануванняз німецької мовидля учнів 7 класу(ІІ-га іноземна мова,третій рік навчання) складене відповідно навчальної програми «Іноземна мова як друга у спеціалізованих школах із поглибленим вивченням іноземних мов та у загальноосвітніх навчальних закладах, 5-9 класи,- Київ, Видавничий дім «Основа», 2017 рік. (Наказ МОН №804 від 07.06.2017р.).
І семестр
№ З/п |
Дата |
Сфера Спілку вання |
Тематика ситуативного мовлення |
Лексич ний інвентар |
Граматич ний інвентар |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадян ська Відпові да льність |
Здоровя і безпека |
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
|
1 |
|
|
Проведення діагностики із засвоєння навчального матеріалу з тем «Україна», «Німечина» опанування |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
Проведення діагностики із засвоєння навчального матеріалу з теми «Школа.Моє шкільне життя». |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
Україна-моя батьківщина. |
|
Складнопідрядні речення зі сполучни комweil |
|
Повідомлення про пам’ятки культури. |
|
|
|
4 |
|
|
Київ-столиця України.
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
Загальні відомості про Берлін. Берлін-столиця Німеччини... |
|
Ordinalsatze |
|
ПорівнянняБерліна з іншими оєвропейсь кими країнами.. |
|
|
|
6 |
|
|
Визначні місця Берліна.. Памятки культури та архітектури |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
Освітні навчальні заклади Берліна. |
|
Ordinalsatze |
|
Складання правил поведінки під час екскурсій |
|
|
|
8 |
|
|
Конкурс-захист проекту «Моя улюблене памятка архітектури чи культури Києва. |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з тем «Україна. Німеччина». |
|
Ступені порівняння прислівни ків. |
|
Правила поведінки у оєвропейсь ких столицях. |
|
|
|
10
|
|
|
Транспорт. |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
Види транспорту. |
|
Ступені порівняння прислівни ків. |
|
|
|
|
|
12 |
|
|
Проїзд по місту.
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
Мій улюблений вид транспорту. |
|
|
|
Участь у житті школи/кла су. |
|
|
|
14 |
|
|
Шкільне життя. |
|
Ступені порівняння прикметни ків.
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
Навчальні предмети. |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
Класна кімната.
|
|
Ступені порівняння прикметни ків |
|
Обговорює шкільні правила. |
|
|
|
17 |
|
|
Розклад уроків.
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
Мій розклад уроків на тиждень. |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
Час.
|
|
Ступені порівняння прикметни ків |
|
Демонструє розуміння необхідно сті тва важливості вивчення іноземних мов у зв’язку з безвізовим режимом в Україні. |
|
|
|
20 |
|
|
На уроці іноземної мови. |
|
|
|
Демонструє розуміння необхідно сті тва важливості вивчення іноземних мов у зв’язку з безвізовим режимом в Україні |
|
|
|
21 |
|
Особис тісна |
Я вивчаю іноземні мови. |
|
Питальні речення. |
|
|
Дотримання особис тої гігієни. |
|
|
22 |
|
|
Позакласні заходи у школі. |
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу за ІІ семестр. |
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
Я, моя родина, мої друзі. |
Звукhу німецькій мові |
Відмінювання прикметників. |
|
|
|
|
|
25 |
|
|
Зовнішність людини. |
Звуки chsch |
Відмінювання прикметників |
|
|
|
|
|
26 |
|
|
Моя зовнішність. |
Звуки chschtschsh |
Відмінювання прикметників |
|
|
|
|
|
27 |
|
|
Зовнішність Членів моєї родини. |
Довгі та короткі голосні
|
Відмінювання прикметників |
|
|
. |
|
|
28. |
|
|
Зовнішність моїх друзів. |
Звуки ei euie |
Прислівник як частина мови. |
|
|
|
|
|
29 |
|
|
Риси характеру. |
|
Прислівник як частина мови. |
|
|
|
|
|
30. |
|
|
Мої риси характеру. |
Звуки eieuie |
Зворотні дієслова. |
|
Необхідні сть наведення порядку у своєму помешканні |
|
|
|
31. |
|
|
Помешкання. |
|
Зворотні дієслова |
|
Необхідні сть наведення порядку у своєму помешканні |
|
|
|
32 |
|
|
Види помешкань. |
|
Зворотні дієслова. |
|
|
|
|
|
33. |
|
|
Будинок. |
|
Вживання субстантивові них іменників без артикля. |
|
Демонст рує розуміння важливості чистоти та порядку в будинку. |
|
|
|
34
|
|
|
Контроль говоріння. Діалогічне мовлення. |
|
|
|
|
|
|
|
35 |
|
|
Контроль аудіювання. Міні-твір. |
|
|
|
|
|
|
|
36 |
|
|
Контроль письма. Диктант з граматичним завданням. |
|
|
|
|
|
|
|
37 |
|
|
Контроль читання . Тест. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр
|
||||||||||
38 |
|
|
Квартира. |
|
Вживання субстантивові них іменників без артикля
|
|
|
|
|
|
39 |
|
|
Інтерєр. |
|
Вживання субстантивові них іменників без артикля |
|
|
|
|
|
40 |
|
|
Моя кімната. |
|
Вживання субстантивові них іменників без артикля |
|
|
|
|
|
41
|
|
|
Умеблювання кімнати, квартири, будинку. |
|
Прийменники у давальному відмінку. |
|
|
Харчування у підлітково пі віці та харчові звички. |
Козподіл коштів на купівлю продуктів. |
|
42. |
|
|
Харчування. Продукти харчування |
Повторення алфавіту |
Прийменники у давальному відмінку |
|
|
Вибір продуктів, корисних для здоровя.. |
Складання переліку продуктів. |
|
43
|
|
|
Сервірування столу. |
Довгі та короткі голосні |
|
|
|
|
|
|
44 |
|
|
Посуд. |
Довгі та короткі голосні |
Питальні займенники Welcher , was fur ein |
|
|
Вибір продуктів, корисних для здоровя |
|
|
45 |
|
|
Харчування у моїй родині. |
Звуки та букви мови |
Питальні займенники Welcher , was fur ein |
|
|
Ілюстра ція Здорово го способу життя |
|
|
46 |
|
|
Спорт. Види спорту. |
|
|
|
|
Погодні умови в різні пори року. |
|
|
47 |
|
|
Мій улюблений вид спорту. |
|
|
|
|
Погодні умови в різні пори року. |
|
|
48 |
|
|
Покупки. |
|
Неозначено-особовий займенник man |
|
|
|
|
|
49 |
|
|
Види магазинів. |
|
Неозначено-особовий займенник man |
|
|
|
Права і обов’язки споживача. |
|
50 |
|
|
Гроші. |
|
Неозначено-особовий займенник man |
|
|
|
|
|
51
|
|
|
Ціна. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Свята і традиції. |
|
Речення зі сполучни ком sondern |
|
Порівнює свята і традиції у різних країнах. |
|
|
|
52 |
|
|
Свята і традиції. |
|
Речення зі сполучни ком sondern |
|
Порівняння свят в Україні та Німеччині |
|
|
|
53 |
|
|
Свята і традиції в Україні. |
|
Речення зі сполучни ком sondern |
|
Обговорен ня важливості відзначення державних свят в Україні. |
|
|
|
54 |
|
|
Основні свята в Україні. |
|
|
|
|
|
|
|
55 |
|
|
Мій день народження. |
|
|
|
Обговорен ня важливості відзначення державних свят в Німеччині. |
|
|
|
56 |
|
|
Улюблене свято моєї родини. |
|
|
|
|
|
|
|
57 |
|
|
Свята і традиції в Німеччині |
|
|
|
|
|
|
|
58 |
|
|
Основні свята в Німеччині |
|
|
|
|
|
|
|
59 |
|
|
Контроль аудіювання. Евристична бесіда. |
|
|
|
|
|
|
|
60 |
|
|
Контроль письма. Диктант з лексичним завданням. |
|
|
|
|
|
|
|
61 |
|
|
Контроль читання . Тест. |
|
|
|
|
|
|
|
62 |
|
|
Контроль говоріння. Усне монологічне мовлення на запропоновані теми Диспут «Чи подобається мені вивчати німецьку мову?».. |
|
|
|
|
|
|
|
63 |
|
|
Диспут «Що я знаю про Європу». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|