Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Гарно в групі нашій» |
«Гарно в групі нашій» |
«Знайомство з дитячим садочком» |
«Знайомство з дитячим садочком» |
Дата |
|
|
|
|
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Марш», муз. М. Раухверегера |
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. Вчити дітей орієнтуватись у просторі та знаходити своє місце в колоні,крокувати. |
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики. Продовжувати вчити дітей рухатись по залі кроком маршу, зупиняючись разом із закінченням музики. |
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики. |
Самостійне виконання вправи. Формувати навички відчувати динамічні відтінки, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму. |
Слухання музики
«Осінь» із циклу «Пори року» муз. А.Вівальді
|
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця. Формувати уміння вслуховуватися в музику. розширювати словниковий тезаурус дітей. |
Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника). Удосконалювати вміння дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця; |
Удосконалювати вміння дітей самостійно визначати настрій, характер, інтонації музичного твору; формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи схожими музичними п’єсами,формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Співаночки
Поспівка «Ма-ма-ма» |
Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів. |
Робота над чистотою інтонування мелодії.
|
Розвивати правильне дихання під час співу. |
Продовжувати формувати у дітей основні співочі вміння,правильне звукоутворення. |
Співи
«Капосний дощик», муз. М. Ведмедері, сл. К.Перелісної |
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів). Розвивати уяву та музичний слух дітей, вчити правильно інтонувати мелодію. |
Продовжувати формувати у дітей навички виразного співу, привчати слідкувати за диханням, за посадою, співати природним голосом не вигукуючи окремі слова. |
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. Розвивати почуття ритму та навички відтворювати динамічні відтінки. |
Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу). Продовжувати вчити співати природнім голосом, без напруги. |
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми різновікової групи Вересень Тема «Ми малята-дошколята»
Танці
«Танок з ляльками», укр. нар. мелодія, обр.М.Лисенка |
|
|
Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.
|
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору. |
Музична гра
«Городня-хороводна», муз. Б. Можжевелова, сл. А. Пассової |
Ознайомлення зі змістом гри. В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності. |
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці. Вчити чітко та правильно виконувати правила гри. |
Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|
Привчати бути активними під час заняття, допомагати один одному, прищеплювати дітям вміння отримувати задоволення від спільних дій. |
Гра на музичних інструментах |
|
|
|
|
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Усі ми такі різні» |
«Усі ми такі різні» |
«Моє рідне місто» |
«Моє рідне місто» |
Дата |
|
|
|
|
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Марш», муз. І. Берковича; |
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем.
|
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики. Продовжувати формувати у дітей навички ритмічних рухів відповідно до характеру музики, вчити рухатись ритмічно та виразно, самостійно реагувати на зміну частин твору. |
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму. |
Самостійне виконання вправи. Продовжувати розвивати пластику та увагу дітей; удосконалювати вміння одночасно починати та закінчувати рух; закріплювати знання про швидкий та повільний темп музики. |
Слухання музики
«Марш», муз. О. Гречанінова |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця.
|
Формувати уміння вслуховуватися в музику або пісню, вчити усвідомлено висловлюватися про характер музики, розширювати словниковий запас дітей. Застосовувати наочний матеріал для появи художніх образів. |
Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму. |
Удосконалювати вміння дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця; прищеплювати дітям почуття «прекрасного». |
Співаночки
Поспівки на різні склади (ма-мо-му) |
Робота над чистотою інтонування.
|
Робота над артикуляцією.
|
Розвивати правильне дихання під час співу. |
Продовжувати формувати у дітей правильне звукоутворення. |
Співи
«Золотілисточки»,муз.ісл.С.Шевченко |
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Розвивати уяву та музичний слух дітей, вчити правильно інтонувати мелодію. |
Продовжувати формувати у дітей навички виразного співу. Розвивати вміння співати природним голосом, дотримуючись заданого темпу у пісні. Формувати навички відчувати динамічні відтінки – «тихо-голосно» через тактильні відчуття. |
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. Продовжувати формувати у дітей основні співочі вміння (чисто інтонувати, дотримуватись заданого темпу). |
Вдосконалювати співочі навички малят, закріплювати вміння правильно інтонувати мелодію пісні, співати природнім голосом без напруги. Формувати вміння виражати позитивні емоції. |
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми різновікової групи Вересень
Танці
Танок Овочів |
Продовжувати вдосконалювати танцювальні навички дітей, працювати над технікою виконання рухів. |
Продовжувати розвивати пластику та увагу дітей; удосконалювати вміння одночасно починати та закінчувати рух; закріплювати знання про швидкий та повільний темп музики. |
Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.
|
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору. |
Музична гра
«Хто швидше займе стільчик», естон. нар. мелодія |
Ознайомлення зі змістом гри. В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності. |
В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності.Вчити правильно виконувати правила гри. |
Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|
Привчати бути активними під час заняття. Формувати вміння виражати позитивні емоції.. |
Гра на музичних інструментах |
|
|
|
|
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми різновікової групи Жовтень Тема « Щедрі дарунки осені »
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Осінь-красуня до нас завітала» |
«Осінь-красуня до нас завітала» |
«Дарунки осені» |
«Дарунки осені» |
Дата |
|
|
|
|
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Вертушки», укр. нар. мелодія, обр.Я.Степового
|
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. Вчити дітей орієнтуватись у просторі та знаходити своє місце в колоні,крокувати. |
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики. Продовжувати вчити дітей рухатись по залі кроком маршу, зупиняючись разом із закінченням музики. |
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики. |
Самостійне виконання вправи. Формувати навички відчувати динамічні відтінки, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму. |
Слухання музики
«Ранок», муз. Е. Гріга |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця. Формувати уміння вслуховуватися в музику. розширювати словниковий тезаурус дітей. |
Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника). Удосконалювати вміння дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця; |
Удосконалювати вміння дітей самостійно визначати настрій, характер, інтонації музичного твору; формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи схожими музичними п’єсами,формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Співаночки
«Іди, іди, дощику», укр.н.примовки
|
Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів. |
Робота над чистотою інтонування мелодії.
|
Розвивати правильне дихання під час співу. |
Продовжувати формувати у дітей основні співочі вміння,правильне звукоутворення. |
Співи
«Осінь»,муз.М.Ведмедері, сл. Н. Краюткіної |
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів). Розвивати уяву та музичний слух дітей, вчити правильно інтонувати мелодію. |
Продовжувати формувати у дітей навички виразного співу, привчати слідкувати за диханням, за посадою, співати природним голосом не вигукуючи окремі слова. |
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. Розвивати почуття ритму та навички відтворювати динамічні відтінки. |
Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу). Продовжувати вчити співати природнім голосом, без напруги. |
Танці
Танок(вихід на свято)
|
|
Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.
|
|
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору. |
Музична гра
«Курочки та півник», рос. нар. мелодія, обр. Г. Фріда |
Ознайомлення зі змістом гри. В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності. |
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці. Вчити чітко та правильно виконувати правила гри. |
Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|
Привчати бути активними під час заняття, допомагати один одному, прищеплювати дітям вміння отримувати задоволення від спільних дій. |
Гра на музичних інструментах
«Гоп-гоп», укр.н.примовка, обр.Я.Степового |
Ознайомлення з музичним твором. Аналіз його за фразами. Показ виконання твору дорослим. Відстукування ритму.
|
Розучування п’єси, робота над з’єднанням музичних фраз між собою, ритмічним малюнком.
|
Розвивати ритмічний слух. Вчити дітей грати на музичних інструментах.
|
|
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи музичного виховання з дітьми різновікової групи Жовтень
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Одягайся за погодою» |
«Одягайся за погодою» |
«Барви осені» |
«Барви осені» |
Дата |
|
|
|
|
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Горобчики»(фрагм.зопери«Рогнеда»), муз. О. Серова
|
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. Вчити дітей орієнтуватись у просторі та знаходити своє місце в колоні,крокувати. |
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики. Продовжувати вчити дітей рухатись по залі кроком маршу, зупиняючись разом із закінченням музики. |
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики. |
Самостійне виконання вправи. Формувати навички відчувати динамічні відтінки, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму. |
Слухання
«Сонячний зайчик», муз. В. Волкова |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця. Формувати уміння вслуховуватися в музику. розширювати словниковий тезаурус дітей. |
Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника). Удосконалювати вміння дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця; |
Удосконалювати вміння дітей самостійно визначати настрій, характер, інтонації музичного твору; формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи схожими музичними п’єсами,формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Співаночки
«Бім-бом», укр. нар. пісня |
Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів. |
Робота над чистотою інтонування мелодії.
|
Розвивати правильне дихання під час співу. |
Продовжувати формувати у дітей основні співочі вміння,правильне звукоутворення. |
Співи
«Співуча осінь», муз.Н.Шевченко,сл.В.Паронової |
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів). Розвивати уяву. |
Продовжувати формувати у дітей навички виразного співу, привчати слідкувати за диханням, за посадою, співати природним голосом не вигукуючи окремі слова. |
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. Розвивати почуття ритму та навички відтворювати динамічні відтінки. |
Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу). Продовжувати вчити співати природнім голосом, без напруги. |
Танці
«Танок—запрошення»,укр.нар.мелодія |
|
Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.
|
|
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору. |
Музична гра
«Квач», муз. Й. Гайдна |
Ознайомлення зі змістом гри. В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності. |
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці. Вчити чітко та правильно виконувати правила гри. |
Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|
Привчати бути активними під час заняття, допомагати один одному, прищеплювати дітям вміння отримувати задоволення від спільних дій. |
Гра на музичних інструментах
«Іде, іде, дід, дід», укр. нар. при- мовка,обр.Я.Степового |
Ознайомлення з музичним твором. Аналіз його за фразами. Показ виконання твору дорослим. Відстукування ритму.
|
Розучування п’єси, робота над з’єднанням музичних фраз між собою, ритмічним малюнком.
|
Розвивати ритмічний слух. Вчити дітей грати на музичних інструментах.
|
|
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Осінні свята» |
«Осінні свята» |
«Домашні тварини» |
«Домашні тварини» |
Дата |
|
|
|
|
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Вправа з брязкальцями» |
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. Прищеплювати дітям інтерес до музики та її емоційного сприйняття; формувати навички культури слухання; ознайомити дітей з новою вправою, вчити виконувати рухи чітко і злагоджено. . |
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики. Розвивати увагу дітей під час виконання музично-ритмічних рухів. Виховувати товариські почуттяю |
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. Вчити дітей виконувати рухи танцю чітко і злагоджено, відповідно до зміни частин у музиці. Домагатися емоційного виконання рухів, згідно з характером музики. |
Самостійне виконання вправи. Вчити дітей рухатися по колу, звужувати та розширювати коло. Починати виконувати рухи відразу після вступу, узгоджувати рухи з музикою. |
Слухання музики
«Місяць», муз. С. Баневича |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця. |
Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника).
|
Впізнавання всього твору за звучанням, визначення характеру, кількості частин,порівняння їх між собою. |
Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи схожими музичними п’єсами.
|
Співаночки
“Іде, іде дід, дід”, муз. Я. Степового |
Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів. |
Робота над чистотою інтонування мелодії.
|
Розвивати правильне дихання під час співу. |
Продовжувати формувати у дітей основні співочі вміння,правильне звукоутворення. |
Співи
«Зимонька-зима», муз.і сл..Анатолія Салогуба |
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).
|
Робота над чистотою інтонування мелодії та складних місць у пісні («стрибків», пунктирного ритму тощо).
|
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. Продовжувати формувати співочі навички дітей, вчити співати разом злагоджено, чітко вимовляючи слова. |
Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем – одночасним співом дітей після закінчення інструментального вступу; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу).
|
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми різновікової групи Листопад Тема «Природний світ»
Танці
«Танець піратів» |
|
Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.
|
|
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.
|
Музична гра
“Гра з бубном”, укр. нар. мелодія |
Ознайомлення зі змістом гри. Емоційно налаштовувати дітей на гру. |
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми.
|
Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці.
|
Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|
Гра на музичних інструментах
«Бім-бом»,укр.нар.пісня, обр. Я. Степового |
|
|
Ознайомлення з музичним твором. Аналіз його за фразами. Показ виконання твору дорослим. Відстукування ритму.
|
Розучування п’єси, робота над з’єднанням музичних фраз між собою, ритмічним малюнком.
|
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми різновікової групи Листопад
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Світ диких тварин» |
«Світ диких тварин» |
«Клопоти на селі» |
«Клопоти на селі» |
Дата |
|
|
|
|
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Веселі м’ячики», муз. М.Сатуліної |
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. Прищеплювати дітям інтерес до музики та її емоційного сприйняття; формувати навички культури слухання; ознайомити дітей з новою вправою, вчити виконувати рухи чітко і злагоджено. . |
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики. Розвивати увагу дітей під час виконання музично-ритмічних рухів. Виховувати товариські почуттяю |
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. Вчити дітей виконувати рухи танцю чітко і злагоджено, відповідно до зміни частин у музиці. Домагатися емоційного виконання рухів, згідно з характером музики. |
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. Вчити дітей виконувати рухи танцю чітко і злагоджено, відповідно до зміни частин у музиці. Домагатися емоційного виконання рухів, згідно з характером музики. |
Слухання музики
«Уночі», муз. М. Осокіна |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця. |
Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника).
|
Впізнавання всього твору за звучанням, визначення характеру, кількості частин,порівняння їх між собою. |
Впізнавання всього твору за звучанням, визначення характеру, кількості частин,порівняння їх між собою. |
Співаночки
«Вітерець», муз. В. Мацюка, сл. К. Перелісної |
Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів. |
Робота над чистотою інтонування мелодії.
|
Розвивати правильне дихання під час співу. |
Розвивати правильне дихання під час співу. |
Співи
«Новорічна привітальна», муз. і сл. О. та В. Качан |
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).
|
Робота над чистотою інтонування мелодії та складних місць у пісні («стрибків», пунктирного ритму тощо).
|
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. Продовжувати формувати співочі навички дітей, вчити співати разом злагоджено, чітко вимовляючи слова. |
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. Продовжувати формувати співочі навички дітей, вчити співати разом злагоджено, чітко вимовляючи слова. |
Танці
«Танець східних красунь»,на суч..мел. |
Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.
|
Розучування рухів до таночка. |
Вчити ритмічно рухатись під музику,відчувати зміну характеру музики. |
Вчити ритмічно рухатись під музику,відчувати зміну характеру музики. |
Музична гра
«Гра з брязкальцями», муз. Ф. Флотова |
Ознайомлення зі змістом гри. Емоційно налаштовувати дітей на гру. |
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми.
|
Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці.
|
Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці.
|
Гра на музичних інструментах
|
|
|
|
|
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми різновікової групи Грудень Тема «Зимонька до нас прийшла»
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«У пошуках зимових прикмет» |
«У пошуках зимових прикмет» |
«Світ птахів» |
«Світ птахів» |
Дата |
|
|
|
|
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Екосез», муз. О. Жиліна |
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. Прищеплювати дітям інтерес до музики та її емоційного сприйняття; формувати навички культури слухання; ознайомити дітей з новою вправою, вчити виконувати рухи чітко і злагоджено. . |
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики. Розвивати увагу дітей під час виконання музично-ритмічних рухів. Виховувати товариські почуттяю |
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. Вчити дітей виконувати рухи танцю чітко і злагоджено, відповідно до зміни частин у музиці. Домагатися емоційного виконання рухів, згідно з характером музики. |
Самостійне виконання вправи. Вчити дітей рухатися по колу, звужувати та розширювати коло. Починати виконувати рухи відразу після вступу, узгоджувати рухи з музикою. |
Слухання музики
«Канарка», муз. В. Моцарта |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця. |
Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника).
|
Впізнавання всього твору за звучанням, визначення характеру, кількості частин,порівняння їх між собою. |
Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи схожими музичними п’єсами.
|
Співаночки
Вправи на дихання
|
Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів. |
Робота над чистотою інтонування мелодії.
|
Розвивати правильне дихання під час співу. |
Продовжувати формувати у дітей основні співочі вміння,правильне звукоутворення. |
Співи
«Новорічний хоровод», муз. А. Філіпенка, сл. Т.Волгіної |
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).
|
Робота над чистотою інтонування мелодії та складних місць у пісні («стрибків», пунктирного ритму тощо).
|
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. Продовжувати формувати співочі навички дітей, вчити співати разом злагоджено, чітко вимовляючи слова. |
Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем – одночасним співом дітей після закінчення інструментального вступу; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу).
|
Танці
«Танець Зайців з морквинками»,сучасна мелодія
|
|
|
Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.
|
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.
|
Музична гра
«Гра Діда Мороза із сніжками» (фрагм.збалету«Сплячакрасуня»),муз.П.Чайковського |
Ознайомлення зі змістом гри. Емоційно налаштовувати дітей на гру. |
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми.
|
Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці.
|
Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|
Гра на музичних інструментах
«Пес і кіт», чеська нар. примовка, укр. текст Н.Ткаченко.
|
|
|
Ознайомлення з музичним твором. Аналіз його за фразами. Показ виконання твору дорослим. Відстукування ритму.
|
Розучування п’єси, робота над з’єднанням музичних фраз між собою, ритмічним малюнком.
|
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми різновікової групи Грудень
Вид заняття |
Традиційне |
Домінантне |
Домінантне |
Новорічний ранок |
Тема тижня |
«Завітайте,друзі,до нас на гостину» |
«Завітайте,друзі,до нас на гостину» |
«Зима іде-свята веде» |
«Зима іде-свята веде» |
Дата |
|
|
|
|
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Вправазобручами»,лат.нар.мелодія,обр.А.Донас |
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. |
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики.
|
Генеральна репетиція новорічного свята. Повторення всіх таночків та пісень. |
|
Слухання музики
«Горобець», муз. Т. Ломової |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора (старший дошкільний вік), уважне прослуховування твору від початку до кінця |
|
|
|
Співаночки
Вправи на дикцію
|
Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів. |
Робота над чистотою інтонування мелодії.
|
|
|
Співи
«Зимо,зимо,відступись!», муз. О. Швеця, сл. Л. Компанієць |
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів). |
Робота над чистотою інтонування мелодії та складних місць у пісні («стрибків», пунктирного ритму тощо).
|
|
|
Танці
«Танець сніговиків», муз. Л. Лисенко
Танок Цукерок,суч.мелодія Танок Зірок,суч.мелодія |
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору. Розучити танець до кінця і закріпити рухи першої фігури. Вчити дітей рухатися відповідно до хореографічного малюнку танцю, дотримуючись певної відстані. Починати і закінчувати рухи одночасно з початком і закінченням музики. |
Вдосконалювати набуті навички. Працювати над чіткістю, ритмічністю, та виразністю виконання танцювальних рухів. |
|
|
Музична гра
«Їде,їде паровоз» |
Ознайомлення зі змістом гри. Емоційно налаштовувати дітей на гру. |
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми.
|
|
|
Гра на музичних інструментах
“Кую, кую, чобіток”, укр. нар. мелодія |
Ознайомлення з музичним твором. Аналіз його за фразами. Показ виконання твору дорослим. Відстукування ритму.
|
|
|
|
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми різновікової групи Січень Тема «Родинне вогнище узимку»
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Смачненьким пригощаємо» |
«Смачненьким пригощаємо» |
«Моя родина» |
«Моя родина» |
Дата |
|
|
|
|
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Ведмідь і діти», муз. І. Берковича |
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. |
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики.
|
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. |
Самостійне виконання вправи.
|
Слухання
«У гості» («Пішки», «На велосипеді», «На ма- шині»),муз.І.Арсеєва |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру. |
|
Впізнавання всього твору за звучанням, визначення характеру.
|
Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи схожими музичними п’єсами. |
Співаночки
«Добрим будь», муз. і сл. Н. Горбенко |
Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів. |
|
|
|
Співи
«Коляда», муз. О. Зозулі, сл. К. Перелісної |
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).
|
Робота над чистотою інтонування мелодії та складних місць у пісні («стрибків», пунктирного ритму тощо). |
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. |
Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем – одночасним співом дітей після закінчення інструментального вступу; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу).
|
Танці
«Зимовий хоровод», муз. М. Ведмедері |
Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.
|
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору. |
Розучити танець до кінця і закріпити рухи першої фігури. Вчити дітей рухатися відповідно до хореографічного малюнку танцю, дотримуючись певної відстані. Починати і закінчувати рухи одночасно з початком і закінченням музики. |
Вдосконалювати набуті навички. Працювати над чіткістю, ритмічністю, та виразністю виконання танцювальних рухів. |
Музична гра
«Барабанщики», муз. Д. Кабалевського |
Ознайомлення зі змістом гри. Емоційно налаштовувати дітей на гру. |
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми.
|
. |
. |
Гра на музичних інструментах
«Сію,сію,посіваю»,укр.нар.колядка |
Ознайомлення з музичним твором. Аналіз його за фразами. Показ виконан- ння твору дорослим. Відстукування ритму.
|
Розучування п’єси, робота над з’єднанням музичних фраз між собою, ритмічним малюнком. |
Розучування п’єси. |
Характерне виконання музичної п’єси. |
Орієнтовнекалендарнепланування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми різновікової групи Січень
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Затишок рідної домівки» |
«Затишок рідної домівки» |
«Чарівний світ іграшок» |
Дата |
|
|
|
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
“Екосес”, муз. І. Гумеля |
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. |
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики.
|
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. |
Слухання музики
«Хворобаляльки»(з«Дитячогоальбо- му»), муз. П. Чайковського |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру. |
Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника). |
Впізнавання всього твору за звучанням, визначення характеру, кількості частин,порівняння їх між собою (старший дошкільний вік), придумування сюжетів, добір дітьми віршів (старший дошкільний вік).
|
Співаночки
«Чарівні слова», муз. Н. Горбенко, сл. Н.Балацької |
Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів. |
Робота над чистотою інтонування мелодії.
|
|
Співи
«Падає сніг», муз. В. Клина, сл. М. Познанської |
Робота над динамікою пісні, впізнавання твору за ритмом |
Характерне виконання пісні. |
Впізнавання пісні за будь-яким уривком, виконання її хором, підгрупами. Індивідуально (за бажанням дітей). |
Танці
«Танок біляялинки», муз. Л. Лисенко |
Закріплення набутих навичок. Рухатися легко і вільно відповідно до характеру музики, змінювати рухи зі зміною музики. Спонукати підкреслювати танцювальний настрій виразною мімікою, пластикою тіла.
|
Самостійне виконання таночку. Робота над образом.. |
Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю. |
Музична гра
«Колискова», муз. С. Левидова |
Ознайомлення зі змістом гри. Емоційно налаштовувати дітей на гру. |
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми.
|
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці. |
Гра на музичних інструментах
«Щедрик,ведрик»,укр.нар.щедрівка |
Ознайомлення з музичним твором. Аналіз його за фразами. Показ виконан- ння твору дорослим. Відстукування ритму.
|
Розучування п’єси, робота над з’єднанням музичних фраз між собою, ритмічним малюнком. |
Розучування п’єси. |
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми різновікової групи Лютий Тема «Бережи себе,малюк»
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Загартовуй тіло щоби не хворіло» |
«Загартовуй тіло щоби не хворіло» |
«Будьмо обережними» |
«Будьмо обережними» |
Дата |
|
|
|
|
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Знайди свій колір»,білорус.нар.мелодія |
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. |
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики.
|
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. |
Самостійне виконання вправи.
|
Слухання музики
«Нова лялька» (з «Дитячого альбому»), муз. П. Чайковського |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру. |
Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника). |
Впізнавання всього твору за звучанням, визначення характеру, кількості частин,порівняння їх між собою (старший дошкільний вік), придумування сюжетів, добір дітьми віршів (старший дошкільний вік).
|
Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи схожими музичними п’єсами. |
Співаночки
«Зробимо коло», муз. В. Верховинця, сл. народні |
Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів. |
Робота над чистотою інтонування мелодії.
|
|
|
Співи
«Зима», муз. Л. Дичко, сл. В.Лагоди |
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).
|
Робота над чистотою інтонування мелодії та складних місць у пісні («стрибків», пунктирного ритму тощо). |
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. |
Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем – одночасним співом дітей після закінчення інструментального вступу; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу).
|
Танці
«Танок дівчаток та зайчиків», муз.А.Філіпенка |
Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.
|
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору. |
Розучити танець до кінця і закріпити рухи першої фігури. Вчити дітей рухатися відповідно до хореографічного малюнку танцю, дотримуючись певної відстані. Починати і закінчувати рухи одночасно з початком і закінченням музики. |
Вдосконалювати набуті навички. Працювати над чіткістю, ритмічністю, та виразністю виконання танцювальних рухів. |
Музична гра
«Знайди собі пару», муз. Т.Ломової |
Ознайомлення зі змістом гри. Емоційно налаштовувати дітей на гру. |
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми.
|
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці. |
Ознайомлення зі змістом гри. Емоційно налаштовувати дітей на гру. |
Гра на музичних інструментах
«Бім-бом»,укр.нар.пісня, обр. Я. Степового |
Ознайомлення з музичним твором. Аналіз його за фразами. Показ виконан- ння твору дорослим. Відстукування ритму.
|
Розучування п’єси, робота над з’єднанням музичних фраз між собою, ритмічним малюнком. |
Розучування п’єси. |
Характерне виконання музичної п’єси. |
Орієнтовне календарне планування
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Подорожуємо на транспорті» |
«Подорожуємо на транспорті» |
«Ой,весела в нас зима» |
«Ой,весела в нас зима» |
Дата |
|
|
|
|
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Жуки»,угор.нар.мелодія, обр.Л.Вишкарьова |
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. |
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики.
|
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. |
Самостійне виконання вправи.
|
Слухання музики
«Жартівливий вальс — шарманка», муз.Л.Грабовського |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру. |
Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника). |
Впізнавання всього твору за звучанням, визначення характеру, кількості частин,порівняння їх між собою (старший дошкільний вік), придумування сюжетів, добір дітьми віршів (старший дошкільний вік).
|
Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи схожими музичними п’єсами. |
Співаночки
«Зробимо коло», муз. В. Верховинця, сл. народні |
Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів. |
Робота над дикцією. |
|
Робота над правильним звукоутворенням. |
Співи
«Падає сніг», муз. В. Клина, сл. М. Познанської
|
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).
|
Робота над чистотою інтонування мелодії та складних місць у пісні («стрибків», пунктирного ритму тощо). |
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. |
Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем – одночасним співом дітей після закінчення інструментального вступу; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу).
|
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми різновікової групи Лютий
Танці
«Танець звірят», укр. нар. мелодія
|
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору. |
Розучити танець до кінця і закріпити рухи першої фігури. Вчити дітей рухатися відповідно до хореографічного малюнку танцю, дотримуючись певної відстані. Починати і закінчувати рухи одночасно з початком і закінченням музики. |
Вдосконалювати набуті навички. Працювати над чіткістю, ритмічністю, та виразністю виконання танцювальних рухів. |
Закріплення набутих навичок. Рухатися легко і вільно відповідно до характеру музики, змінювати рухи зі зміною музики. Спонукати підкреслювати танцювальний настрій виразною мімікою, пластикою тіла.
|
Музична гра
«Гра з іграшками», чеська нар. мелодія |
Ознайомлення зі змістом гри. Емоційно налаштовувати дітей на гру. |
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми.
|
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці. |
Ознайомлення зі змістом гри. Емоційно налаштовувати дітей на гру. |
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми середньої різновікової групи Березень «Прийшла весна мила-всіх розбудила»
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Матусине свято» |
«Матусине свято» |
«Дивовижний первоцвіт» |
«Дивовижний первоцвіт» |
Дата |
|
|
|
|
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Дудочка»,муз.Т.Ломової |
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. |
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики.
|
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. |
Самостійне виконання вправи.
|
Слухання музики
«Старовинний годинник із зозулею», муз. Н. Бачинської |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру. |
Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника). |
Впізнавання всього твору за звучанням, визначення характеру, кількості частин,порівняння їх між собою (старший дошкільний вік), придумування сюжетів, добір дітьми віршів (старший дошкільний вік).
|
Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи схожими музичними п’єсами. |
Співаночки
«Дрібушечки», укр. нар. примовка, обр. Я.Степового |
|
Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів. |
Робота над дикцією. |
Робота над правильним звукоутворенням. |
Співи
«Краплинки», муз. і сл. Н. Май |
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).
|
Робота над чистотою інтонування мелодії та складних місць у пісні («стрибків», пунктирного ритму тощо). |
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. |
Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем – одночасним співом дітей після закінчення інструментального вступу; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу).
|
Танці
«Танокзбубнами»,укр.нар.мелодія,обр.М.Вериківського |
Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.
|
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору. |
Розучити танець до кінця і закріпити рухи першої фігури. Вчити дітей рухатися відповідно до хореографічного малюнку танцю, дотримуючись певної відстані. Починати і закінчувати рухи одночасно з початком і закінченням музики. |
Вдосконалювати набуті навички. Працювати над чіткістю, ритмічністю, та виразністю виконання танцювальних рухів. |
Музична гра
«Барабанщики», «Марш», муз. Е. Парлова |
Ознайомлення зі змістом гри. Емоційно налаштовувати дітей на гру. |
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми.
|
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці. |
Ознайомлення зі змістом гри. Емоційно налаштовувати дітей на гру. |
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми різновікової групи Березень
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Мураха та його друзі» |
«Мураха та його друзі» |
«Весняні клопоти» |
«Весняні клопоти» |
Дата |
|
|
|
|
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Вальс», муз. О.Жиліна |
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. Прищеплювати дітям інтерес до музики та її емоційного сприйняття; формувати навички культури слухання; ознайомити дітей з новою вправою, вчити виконувати рухи чітко і злагоджено. . |
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики. Розвивати увагу дітей під час виконання музично-ритмічних рухів. Виховувати товариські почуттяю |
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. Вчити дітей виконувати рухи танцю чітко і злагоджено, відповідно до зміни частин у музиці. Домагатися емоційного виконання рухів, згідно з характером музики. |
Самостійне виконання вправи. Вчити дітей рухатися по колу, звужувати та розширювати коло. Починати виконувати рухи відразу після вступу, узгоджувати рухи з музикою. |
Слухання музики
«Дитячийвальс»,муз.П.Чайковського |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру. |
Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника). |
Впізнавання всього твору за звучанням, визначення характеру, кількості частин,порівняння їх між собою (старший дошкільний вік), придумування сюжетів, добір дітьми віршів (старший дошкільний вік).
|
Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи схожими музичними п’єсами. |
Співаночки
«Козо,козо,вилийводу»,укр.нар.пісня |
Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів. |
Робота над правильним звукоутворенням. |
Робота над дикцією. |
|
Співи
«Ранкова пісня», муз. М. Дремлюги, сл. О. Бродського, укр. текст Л. Клименко |
Робота над динамікою пісні, впізнавання твору за ритмом.
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів). |
Характерне виконання пісні.
Робота над чистотою інтонування мелодії та складних місць у пісні («стрибків», пунктирного ритму тощо). |
Впізнавання пісні за будь-яким уривком, виконання її хором, підгрупами. Індивідуально (за бажанням дітей)
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. |
Впізнавання пісні за будь-яким уривком, виконання її хором, підгрупами. Індивідуально (за бажанням дітей) Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем – одночасним співом дітей після закінчення інструментального вступу; над закінченням музичних фраз. |
Танці
«Веснянка», укр.нар. мелодія
|
Закріплення набутих навичок. Рухатися легко і вільно відповідно до характеру музики, змінювати рухи зі зміною музики. Спонукати підкреслювати танцювальний настрій виразною мімікою, пластикою тіла.
Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.
|
Самостійне виконання таночку. Робота над образом.
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору. |
Розучити танець до кінця і закріпити рухи першої фігури. Вчити дітей рухатися відповідно до хореографічного малюнку танцю, дотримуючись певної відстані. Починати і закінчувати рухи одночасно з початком і закінченням музики. |
Вдосконалювати набуті навички. Працювати над чіткістю, ритмічністю, та виразністю виконання танцювальних рухів. |
Музична гра
«Огірочки» (гаївка), сл. народні, муз. Ф. Колесси |
Ознайомлення зі змістом гри. Емоційно налаштовувати дітей на гру. |
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми.
|
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці. |
Ознайомлення зі змістом гри. Емоційно налаштовувати дітей на гру. |
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми різновікової групи Квітень Тема «Земля-наша планета»
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Весняні свята» |
«Весняні свята» |
«Унікальна планета» |
«Унікальна планета» |
Дата |
|
|
|
|
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Вальс», муз. О.Жиліна |
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. Вчити дітей орієнтуватись у просторі та знаходити своє місце в колоні,крокувати. |
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики. Продовжувати вчити дітей рухатись по залі кроком маршу, зупиняючись разом із закінченням музики. |
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики. |
Самостійне виконання вправи. Формувати навички відчувати динамічні відтінки, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму. |
Слухання музики
«Музична скринька», муз. Ю. Некрасова |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця. Формувати уміння вслуховуватися в музику. розширювати словниковий тезаурус дітей. |
Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника). Удосконалювати вміння дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця; |
Удосконалювати вміння дітей самостійно визначати настрій, характер, інтонації музичного твору; формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи схожими музичними п’єсами,формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Співаночки
«Бім-бом», укр. нар. пісня |
Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів. |
Робота над чистотою інтонування мелодії.
|
Розвивати правильне дихання під час співу. |
Продовжувати формувати у дітей основні співочі вміння,правильне звукоутворення. |
Співи
«Зелена пісенька», муз. Є. Калюжної, сл. В. Вікторова |
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів). Розвивати уяву та музичний слух дітей, вчити правильно інтонувати мелодію. |
Продовжувати формувати у дітей навички виразного співу, привчати слідкувати за диханням, за посадою, співати природним голосом не вигукуючи окремі слова. |
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. Розвивати почуття ритму та навички відтворювати динамічні відтінки. |
Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу). Продовжувати вчити співати природнім голосом, без напруги. |
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Чарівний світ космосу» |
«Чарівний світ космосу» |
«Поважаємо людей праці» |
«Поважаємо людей праці» |
Дата |
17.09.18 |
19.09.18 |
24.09.18 |
26.09.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Екосез», муз.І.Гуммеля(Біг і підскакування) |
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем.
|
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики. Продовжувати формувати у дітей навички ритмічних рухів відповідно до характеру музики, вчити рухатись ритмічно та виразно, самостійно реагувати на зміну частин твору. |
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму. |
Самостійне виконання вправи. Продовжувати розвивати пластику та увагу дітей; удосконалювати вміння одночасно починати та закінчувати рух; закріплювати знання про швидкий та повільний темп музики. |
Слухання музики
«Метелики», муз. О. Тілічеєвої |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця.
|
Формувати уміння вслуховуватися в музику або пісню, вчити усвідомлено висловлюватися про характер музики, розширювати словниковий запас дітей. Застосовувати наочний матеріал для появи художніх образів. |
Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму. |
Удосконалювати вміння дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця; прищеплювати дітям почуття «прекрасного». |
Співаночки
«Зайчику, зайчику, де ти бував?», укр. нар. пісня |
Робота над чистотою інтонування.
|
Робота над артикуляцією.
|
Розвивати правильне дихання під час співу. |
Продовжувати формувати у дітей правильне звукоутворення. |
Співи
«Прилетіла бджілка», муз. К. Мяскова, сл. Г. Бойка |
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Розвивати уяву та музичний слух дітей, вчити правильно інтонувати мелодію. |
Продовжувати формувати у дітей навички виразного співу. Розвивати вміння співати природним голосом, дотримуючись заданого темпу у пісні. Формувати навички відчувати динамічні відтінки – «тихо-голосно» через тактильні відчуття. |
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. Продовжувати формувати у дітей основні співочі вміння (чисто інтонувати, дотримуватись заданого темпу). |
Вдосконалювати співочі навички малят, закріплювати вміння правильно інтонувати мелодію пісні, співати природнім голосом без напруги. Формувати вміння виражати позитивні емоції. |
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми середньої групи №6 на квітеньмісяць
Танці
«Українськийтанок», укр. нар. мелодія, обр. Г. Левкодимова |
Продовжувати вдосконалювати танцювальні навички дітей, працювати над технікою виконання рухів. |
Продовжувати розвивати пластику та увагу дітей; удосконалювати вміння одночасно починати та закінчувати рух; закріплювати знання про швидкий та повільний темп музики. |
Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.
|
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору. |
Музична гра
Музична гра: «Хто швидше займе стільчик» ест. нар. мелодія, обр. Г. Фріда |
Ознайомлення зі змістом гри. В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності. |
В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності.Вчити правильно виконувати правила гри. |
Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|
Привчати бути активними під час заняття. Формувати вміння виражати позитивні емоції.. |
Гра на музичних інструментах |
|
|
|
|
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми середньої групи №4 на травень місяцьТема «Моя Батьківщина-славна Україна»
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Україна-моя Батьківщина» |
«Україна-моя Батьківщина» |
«Мистецтво українського народу» |
«Мистецтво українського народу» |
Дата |
01.10.18 |
03.10.18 |
08.10.18 |
10.10.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Вправи з квітами»
|
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. Вчити дітей орієнтуватись у просторі та знаходити своє місце в колоні,крокувати. |
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики. Продовжувати вчити дітей рухатись по залі кроком маршу, зупиняючись разом із закінченням музики. |
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики. |
Самостійне виконання вправи. Формувати навички відчувати динамічні відтінки, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму. |
Слухання музики
«Метелик», муз. Е. Гріга |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця. Формувати уміння вслуховуватися в музику. розширювати словниковий тезаурус дітей. |
Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника). Удосконалювати вміння дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця; |
Удосконалювати вміння дітей самостійно визначати настрій, характер, інтонації музичного твору; формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи схожими музичними п’єсами,формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Співаночки
«Іде, іде, дід, дід», укр. нар. примовка, обр. Я. Степового
|
Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів. |
Робота над чистотою інтонування мелодії.
|
Розвивати правильне дихання під час співу. |
Продовжувати формувати у дітей основні співочі вміння,правильне звукоутворення. |
Співи
«Ой, журавель»,муз.А.Філіпенка,сл.Т.Волгіної |
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів). Розвивати уяву та музичний слух дітей, вчити правильно інтонувати мелодію. |
Продовжувати формувати у дітей навички виразного співу, привчати слідкувати за диханням, за посадою, співати природним голосом не вигукуючи окремі слова. |
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. Розвивати почуття ритму та навички відтворювати динамічні відтінки. |
Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу). Продовжувати вчити співати природнім голосом, без напруги. |
Танці Танок(вихід на свято)
|
|
Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.
|
|
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору. |
Музична гра
«Льотчики, на аеродром!», муз. М. Раухвергера |
Ознайомлення зі змістом гри. В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності. |
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці. Вчити чітко та правильно виконувати правила гри. |
Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|
Привчати бути активними під час заняття, допомагати один одному, прищеплювати дітям вміння отримувати задоволення від спільних дій. |
Гра на музичних інструментах
«Гоп-гоп», укр.н.примовка, обр.Я.Степового |
Ознайомлення з музичним твором. Аналіз його за фразами. Показ виконання твору дорослим. Відстукування ритму.
|
Розучування п’єси, робота над з’єднанням музичних фраз між собою, ритмічним малюнком.
|
Розвивати ритмічний слух. Вчити дітей грати на музичних інструментах.
|
|
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи музичного виховання з дітьми середньої групи №4 на травень місяць
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«У світі казок» |
«У світі казок» |
«Дружать діти всієї Землі» |
«Дружать діти всієї Землі» |
Дата |
15.10.18 |
17.10.18 |
22.10.18 |
24.10.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Крокуємо», муз.П.Козицького
|
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. Вчити дітей орієнтуватись у просторі та знаходити своє місце в колоні,крокувати. |
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики. Продовжувати вчити дітей рухатись по залі кроком маршу, зупиняючись разом із закінченням музики. |
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики. |
Самостійне виконання вправи. Формувати навички відчувати динамічні відтінки, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму. |
Слухання музики
«Скарга», муз. С. Майкапара |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця. Формувати уміння вслуховуватися в музику. розширювати словниковий тезаурус дітей. |
Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника). Удосконалювати вміння дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця; |
Удосконалювати вміння дітей самостійно визначати настрій, характер, інтонації музичного твору; формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи схожими музичними п’єсами,формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Співаночки
«Труби, Грицю, в рукавицю», муз. В. Верховинського |
Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів. |
Робота над чистотою інтонування мелодії.
|
Розвивати правильне дихання під час співу. |
Продовжувати формувати у дітей основні співочі вміння,правильне звукоутворення. |
Співи
«Веселічеревички», муз. А. Філіпенка, сл. І.Кульської |
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів). Розвивати уяву. |
Продовжувати формувати у дітей навички виразного співу, привчати слідкувати за диханням, за посадою, співати природним голосом не вигукуючи окремі слова. |
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. Розвивати почуття ритму та навички відтворювати динамічні відтінки. |
Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу). Продовжувати вчити співати природнім голосом, без напруги. |
Танці
«Танок з вітами», муз. І.Ареєва;
|
|
Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.
|
|
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору. |
Музична гра
«Гра з хусточкою» на мел.укр.н.п. «Галя по садочку ходила», обрЛ.Ревуцького |
Ознайомлення зі змістом гри. В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності. |
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці. Вчити чітко та правильно виконувати правила гри. |
Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|
Привчати бути активними під час заняття, допомагати один одному, прищеплювати дітям вміння отримувати задоволення від спільних дій. |
Гра на музичних інструментах
«Веселі чобітки», муз. В. Верменича |
Ознайомлення з музичним твором. Аналіз його за фразами. Показ виконання твору дорослим. Відстукування ритму.
|
Розучування п’єси, робота над з’єднанням музичних фраз між собою, ритмічним малюнком.
|
Розвивати ритмічний слух. Вчити дітей грати на музичних інструментах.
|
|