Календарне планування ДНЗ пр.ДИТИНА

Про матеріал
Календарне планування призначено для дітей різновікової групи з навантаженням на середню групу.
Перегляд файлу

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Гарно в групі нашій»

«Гарно в групі нашій»

«Знайомство з дитячим садочком»

«Знайомство з дитячим садочком»

Дата

 

 

 

 

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

 

Музично-ритмічна діяльність

 

«Марш»,  муз.  М.  Раухверегера

Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем.

Вчити дітей орієнтуватись у просторі та знаходити своє місце в колоні,крокувати.

Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики.

Продовжувати вчити дітей рухатись по залі кроком маршу, зупиняючись разом із закінченням музики.

Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно.

Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики.

Самостійне виконання вправи.

Формувати навички відчувати динамічні відтінки, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму.

 

Слухання музики

 

«Осінь» із циклу «Пори року» муз. А.Вівальді

 

Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця.

Формувати уміння вслуховуватися в музику. розширювати словниковий тезаурус дітей.

Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника).

Удосконалювати вміння дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця;

Удосконалювати вміння дітей самостійно визначати настрій, характер, інтонації музичного твору; формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики.

Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи    схожими музичними п’єсами,формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики.

 

Співаночки

 

Поспівка «Ма-ма-ма»

 

Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів.

 

Робота над чистотою інтонування мелодії.

 

 

Розвивати правильне дихання під час співу.

 

Продовжувати  формувати у дітей основні співочі вміння,правильне звукоутворення.

Співи

 

«Капосний дощик», муз. М. Ведмедері, сл. К.Перелісної

Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).

Розвивати уяву та музичний слух дітей, вчити правильно інтонувати мелодію.

Продовжувати формувати у дітей навички виразного співу, привчати слідкувати за диханням, за посадою, співати природним голосом не вигукуючи окремі слова.

Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз.

Розвивати почуття ритму та навички відтворювати динамічні відтінки.

Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу).

Продовжувати вчити співати природнім голосом, без напруги.

   Орієнтовне календарне планування

                                                                 освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми різновікової  групи           Вересень   Тема «Ми малята-дошколята»

 

 

 

Танці

 

«Танок   з   ляльками»,   укр.   нар.   мелодія,   обр.М.Лисенка

 

 

 

Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.

 

 

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

 

Музична гра

 

«Городня-хороводна», муз. Б. Можжевелова, сл. А. Пассової

 

Ознайомлення зі змістом гри.

В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності.

 

Стежити за чітким  дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці.

Вчити чітко та правильно виконувати правила гри.

 

Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.

 

 

Привчати бути активними під час заняття, допомагати один одному, прищеплювати дітям вміння отримувати задоволення від спільних дій.

 

Гра на музичних інструментах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Усі ми такі різні»

«Усі ми такі різні»

«Моє рідне місто»

«Моє рідне місто»

Дата

 

 

 

 

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

 

Музично-ритмічна діяльність

 

«Марш»,   муз.  І.  Берковича;

Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем.

 

Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики.

Продовжувати формувати у дітей навички ритмічних рухів відповідно до характеру музики, вчити рухатись ритмічно та виразно, самостійно реагувати на зміну частин твору.

Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно.

Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму.

Самостійне виконання вправи.

Продовжувати розвивати пластику та увагу дітей; удосконалювати вміння одночасно починати та закінчувати рух; закріплювати знання про швидкий та повільний темп музики.

 

Слухання музики

 

«Марш»,  муз. О. Гречанінова

 

Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця.

 

 

Формувати уміння вслуховуватися в музику або пісню, вчити усвідомлено висловлюватися про характер музики, розширювати словниковий запас дітей. Застосовувати наочний матеріал для появи художніх образів.

 

Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму.

 

Удосконалювати вміння дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця; прищеплювати дітям почуття «прекрасного».

 

Співаночки

 

Поспівки на різні склади

(ма-мо-му)

 

Робота над чистотою інтонування.

 

 

Робота над артикуляцією.

 

 

Розвивати правильне дихання під час співу.

 

Продовжувати  формувати у дітей правильне звукоутворення.

 

Співи

 

«Золотілисточки»,муз.ісл.С.Шевченко

 

Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами.

Розвивати уяву та музичний слух дітей, вчити правильно інтонувати мелодію.

 

Продовжувати формувати у дітей навички виразного співу.

Розвивати вміння співати природним голосом, дотримуючись заданого темпу у пісні. Формувати навички відчувати динамічні відтінки – «тихо-голосно» через тактильні відчуття.

 

Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз.

Продовжувати  формувати у дітей основні співочі вміння (чисто інтонувати, дотримуватись заданого темпу).

 

Вдосконалювати співочі навички малят, закріплювати вміння правильно інтонувати мелодію пісні, співати природнім голосом без напруги. Формувати вміння виражати позитивні емоції.

Орієнтовне календарне планування

                                                                    освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми різновікової групи                                                           Вересень

 

 

 

Танці

 

Танок Овочів

Продовжувати вдосконалювати танцювальні навички дітей, працювати над технікою виконання рухів.

Продовжувати розвивати пластику та увагу дітей; удосконалювати вміння одночасно починати та закінчувати рух; закріплювати знання про швидкий та повільний темп музики.

Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.

 

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

 

Музична гра

 

«Хто швидше займе стільчик», естон. нар. мелодія

 

Ознайомлення зі змістом гри.

В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності.

 

В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності.Вчити правильно виконувати правила гри.

 

Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.

 

 

Привчати бути активними під час заняття. Формувати вміння виражати позитивні емоції..

 

Гра на музичних інструментах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовне календарне планування

                                                                         освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми  різновікової групи        Жовтень  Тема « Щедрі дарунки осені »

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Осінь-красуня до нас завітала»

«Осінь-красуня до нас завітала»

«Дарунки осені»

«Дарунки осені»

Дата

 

 

 

 

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Вертушки»,  укр.  нар.  мелодія,  обр.Я.Степового

 

Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем.

Вчити дітей орієнтуватись у просторі та знаходити своє місце в колоні,крокувати.

Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики.

Продовжувати вчити дітей рухатись по залі кроком маршу, зупиняючись разом із закінченням музики.

Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно.

Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики.

Самостійне виконання вправи.

Формувати навички відчувати динамічні відтінки, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму.

 

Слухання музики

 

«Ранок», муз. Е. Гріга

 

Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця.

Формувати уміння вслуховуватися в музику. розширювати словниковий тезаурус дітей.

 

Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника).

Удосконалювати вміння дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця;

 

Удосконалювати вміння дітей самостійно визначати настрій, характер, інтонації музичного твору; формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики.

 

Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи    схожими музичними п’єсами,формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики.

 

Співаночки

 

«Іди, іди, дощику», укр.н.примовки

 

 

 

Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів.

 

Робота над чистотою інтонування мелодії.

 

 

Розвивати правильне дихання під час співу.

 

Продовжувати  формувати у дітей основні співочі вміння,правильне звукоутворення.

 

Співи

 

«Осінь»,муз.М.Ведмедері,  сл.  Н.  Краюткіної

 

Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).

Розвивати уяву та музичний слух дітей, вчити правильно інтонувати мелодію.

 

Продовжувати формувати у дітей навички виразного співу, привчати слідкувати за диханням, за посадою, співати природним голосом не вигукуючи окремі слова.

 

Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз.

Розвивати почуття ритму та навички відтворювати динамічні відтінки.

 

Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу).

Продовжувати вчити співати природнім голосом, без напруги.

 

Танці

 

Танок(вихід на свято)

 

 

 

Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.

 

 

 

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

 

Музична гра

 

«Курочки та півник», рос. нар. мелодія, обр. Г. Фріда

 

Ознайомлення зі змістом гри.

В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності.

 

Стежити за чітким  дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці.

Вчити чітко та правильно виконувати правила гри.

 

Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.

 

 

Привчати бути активними під час заняття, допомагати один одному, прищеплювати дітям вміння отримувати задоволення від спільних дій.

 

Гра на музичних інструментах

 

«Гоп-гоп», укр.н.примовка, обр.Я.Степового

 

Ознайомлення з музичним твором. Аналіз його за фразами. Показ виконання твору дорослим. Відстукування ритму.

 

 

Розучування п’єси, робота над з’єднанням музичних фраз між собою, ритмічним малюнком.

 

 

Розвивати ритмічний слух.

Вчити дітей грати на музичних інструментах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовне календарне планування

                                                                        освітньо- виховної роботи  музичного виховання  з дітьми різновікової групи                                                                 Жовтень

 

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Одягайся за погодою»

«Одягайся за погодою»

«Барви осені»

«Барви осені»

Дата

 

 

 

 

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Горобчики»(фрагм.зопери«Рогнеда»), муз. О. Серова

 

Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем.

Вчити дітей орієнтуватись у просторі та знаходити своє місце в колоні,крокувати.

Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики.

Продовжувати вчити дітей рухатись по залі кроком маршу, зупиняючись разом із закінченням музики.

Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно.

Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики.

Самостійне виконання вправи.

Формувати навички відчувати динамічні відтінки, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму.

Слухання

 

«Сонячний зайчик», муз. В. Волкова

Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця.

Формувати уміння вслуховуватися в музику. розширювати словниковий тезаурус дітей.

Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника).

Удосконалювати вміння дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця;

Удосконалювати вміння дітей самостійно визначати настрій, характер, інтонації музичного твору; формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики.

Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи    схожими музичними п’єсами,формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики.

Співаночки

 

«Бім-бом», укр. нар.  пісня

Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів.

Робота над чистотою інтонування мелодії.

 

Розвивати правильне дихання під час співу.

Продовжувати  формувати у дітей основні співочі вміння,правильне звукоутворення.

Співи

 

«Співуча  осінь»,  муз.Н.Шевченко,сл.В.Паронової

Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).

Розвивати уяву.

Продовжувати формувати у дітей навички виразного співу, привчати слідкувати за диханням, за посадою, співати природним голосом не вигукуючи окремі слова.

Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз.

Розвивати почуття ритму та навички відтворювати динамічні відтінки.

Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу).

Продовжувати вчити співати природнім голосом, без напруги.

 

Танці

 

«Танок—запрошення»,укр.нар.мелодія

 

Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.

 

 

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

Музична гра

 

«Квач», муз. Й. Гайдна

Ознайомлення зі змістом гри.

В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності.

Стежити за чітким  дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці.

Вчити чітко та правильно виконувати правила гри.

Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.

 

Привчати бути активними під час заняття, допомагати один одному, прищеплювати дітям вміння отримувати задоволення від спільних дій.

Гра на музичних інструментах

 

«Іде, іде, дід, дід», укр. нар. при- мовка,обр.Я.Степового

Ознайомлення з музичним твором. Аналіз його за фразами. Показ виконання твору дорослим. Відстукування ритму.

 

Розучування п’єси, робота над з’єднанням музичних фраз між собою, ритмічним малюнком.

 

Розвивати ритмічний слух.

Вчити дітей грати на музичних інструментах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Осінні свята»

«Осінні свята»

«Домашні тварини»

«Домашні тварини»

Дата

 

 

 

 

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Вправа з брязкальцями»

Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. Прищеплювати дітям інтерес до музики та її емоційного сприйняття; формувати навички культури слухання; ознайомити дітей з новою вправою, вчити виконувати рухи чітко і злагоджено.

.

Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики.

Розвивати увагу дітей під час виконання музично-ритмічних рухів. Виховувати товариські почуттяю

Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно.

Вчити дітей виконувати рухи танцю чітко і злагоджено, відповідно до зміни частин у музиці. Домагатися емоційного виконання рухів, згідно з характером музики.

Самостійне виконання вправи.

Вчити дітей рухатися по колу, звужувати та розширювати коло. Починати виконувати рухи відразу після вступу, узгоджувати рухи з музикою.

Слухання музики

 

«Місяць», муз. С. Баневича

Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця.

Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника).

 

Впізнавання всього твору за звучанням, визначення характеру, кількості частин,порівняння їх між собою.

Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи    схожими музичними п’єсами.

 

Співаночки

 

“Іде, іде дід, дід”, муз. Я. Степового

Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів.

Робота над чистотою інтонування мелодії.

 

Розвивати правильне дихання під час співу.

Продовжувати  формувати у дітей основні співочі вміння,правильне звукоутворення.

Співи

 

«Зимонька-зима»,

муз.і сл..Анатолія Салогуба

Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).

 

Робота над чистотою інтонування мелодії та складних місць у пісні («стрибків», пунктирного ритму тощо).

 

Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз.

Продовжувати формувати співочі навички дітей, вчити співати разом злагоджено, чітко вимовляючи слова.

Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем – одночасним співом дітей після закінчення інструментального вступу; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу).

 

Орієнтовне календарне планування

                                                          освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми  різновікової групи                                   Листопад  Тема «Природний світ»

 

 

 

Танці

 

«Танець піратів»

 

Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.

 

 

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

 

Музична гра

 

“Гра з бубном”, укр. нар. мелодія

Ознайомлення зі змістом гри.

Емоційно налаштовувати дітей на гру.

Стежити за чітким  дотриманням правил гри дітьми.

 

Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці.

 

Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.

 

Гра на музичних інструментах

 

«Бім-бом»,укр.нар.пісня, обр. Я. Степового

 

 

Ознайомлення з музичним твором. Аналіз його за фразами. Показ виконання твору дорослим. Відстукування ритму.

 

Розучування п’єси, робота над з’єднанням музичних фраз між собою, ритмічним малюнком.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Орієнтовне календарне планування

                                                                                    освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми  різновікової групи                                                        Листопад 

 

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Світ диких тварин»

«Світ диких тварин»

«Клопоти на селі»

«Клопоти на селі»

Дата

 

 

 

 

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Веселі м’ячики», муз. М.Сатуліної

Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. Прищеплювати дітям інтерес до музики та її емоційного сприйняття; формувати навички культури слухання; ознайомити дітей з новою вправою, вчити виконувати рухи чітко і злагоджено.

.

Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики.

Розвивати увагу дітей під час виконання музично-ритмічних рухів. Виховувати товариські почуттяю

Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно.

Вчити дітей виконувати рухи танцю чітко і злагоджено, відповідно до зміни частин у музиці. Домагатися емоційного виконання рухів, згідно з характером музики.

Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно.

Вчити дітей виконувати рухи танцю чітко і злагоджено, відповідно до зміни частин у музиці. Домагатися емоційного виконання рухів, згідно з характером музики.

Слухання музики

 

«Уночі», муз. М. Осокіна

Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця.

Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника).

 

Впізнавання всього твору за звучанням, визначення характеру, кількості частин,порівняння їх між собою.

Впізнавання всього твору за звучанням, визначення характеру, кількості частин,порівняння їх між собою.

Співаночки

 

«Вітерець»,  муз. В. Мацюка, сл. К. Перелісної

Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів.

Робота над чистотою інтонування мелодії.

 

Розвивати правильне дихання під час співу.

Розвивати правильне дихання під час співу.

Співи

 

«Новорічна привітальна», муз. і сл. О. та В. Качан

Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).

 

Робота над чистотою інтонування мелодії та складних місць у пісні («стрибків», пунктирного ритму тощо).

 

Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз.

Продовжувати формувати співочі навички дітей, вчити співати разом злагоджено, чітко вимовляючи слова.

Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз.

Продовжувати формувати співочі навички дітей, вчити співати разом злагоджено, чітко вимовляючи слова.

 

Танці

 

«Танець східних красунь»,на суч..мел.

Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.

 

Розучування рухів до таночка.

Вчити ритмічно рухатись під музику,відчувати зміну характеру музики.

Вчити ритмічно рухатись під музику,відчувати зміну характеру музики.

Музична гра

 

«Гра з брязкальцями», муз. Ф. Флотова

Ознайомлення зі змістом гри.

Емоційно налаштовувати дітей на гру.

Стежити за чітким  дотриманням правил гри дітьми.

 

Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці.

 

Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці.

 

Гра на музичних інструментах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовне календарне планування

                                                                             освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми  різновікової групи                  Грудень    Тема «Зимонька до нас прийшла»

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«У пошуках зимових прикмет»

«У пошуках зимових прикмет»

«Світ птахів»

«Світ птахів»

Дата

 

 

 

 

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Екосез», муз. О. Жиліна

Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. Прищеплювати дітям інтерес до музики та її емоційного сприйняття; формувати навички культури слухання; ознайомити дітей з новою вправою, вчити виконувати рухи чітко і злагоджено.

.

Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики.

Розвивати увагу дітей під час виконання музично-ритмічних рухів. Виховувати товариські почуттяю

Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно.

Вчити дітей виконувати рухи танцю чітко і злагоджено, відповідно до зміни частин у музиці. Домагатися емоційного виконання рухів, згідно з характером музики.

Самостійне виконання вправи.

Вчити дітей рухатися по колу, звужувати та розширювати коло. Починати виконувати рухи відразу після вступу, узгоджувати рухи з музикою.

Слухання музики

 

«Канарка», муз. В.  Моцарта

Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця.

Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника).

 

Впізнавання всього твору за звучанням, визначення характеру, кількості частин,порівняння їх між собою.

Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи    схожими музичними п’єсами.

 

Співаночки

 

Вправи на дихання

 

Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів.

Робота над чистотою інтонування мелодії.

 

Розвивати правильне дихання під час співу.

Продовжувати  формувати у дітей основні співочі вміння,правильне звукоутворення.

Співи

 

«Новорічний хоровод», муз. А. Філіпенка, сл. Т.Волгіної

Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).

 

Робота над чистотою інтонування мелодії та складних місць у пісні («стрибків», пунктирного ритму тощо).

 

Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз.

Продовжувати формувати співочі навички дітей, вчити співати разом злагоджено, чітко вимовляючи слова.

Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем – одночасним співом дітей після закінчення інструментального вступу; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу).

 

 

 

 

Танці

 

«Танець Зайців з морквинками»,сучасна мелодія

 

 

 

Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.

 

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

 

Музична гра

 

«Гра Діда Мороза із сніжками» (фрагм.збалету«Сплячакрасуня»),муз.П.Чайковського

Ознайомлення зі змістом гри.

Емоційно налаштовувати дітей на гру.

Стежити за чітким  дотриманням правил гри дітьми.

 

Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці.

 

Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.

 

Гра на музичних інструментах

 

«Пес і кіт», чеська нар. примовка, укр. текст Н.Ткаченко.

 

 

 

Ознайомлення з музичним твором. Аналіз його за фразами. Показ виконання твору дорослим. Відстукування ритму.

 

Розучування п’єси, робота над з’єднанням музичних фраз між собою, ритмічним малюнком.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовне календарне планування

                                                                                 освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми різновікової групи                                                        Грудень

Вид заняття

Традиційне

Домінантне

Домінантне

Новорічний ранок

Тема тижня

«Завітайте,друзі,до нас на гостину»

«Завітайте,друзі,до нас на гостину»

«Зима іде-свята веде»

«Зима іде-свята веде»

Дата

 

 

 

 

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Вправазобручами»,лат.нар.мелодія,обр.А.Донас

Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем.

Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики.

 

Генеральна репетиція новорічного свята.

Повторення всіх таночків та пісень.

 

Слухання музики

 

«Горобець»,  муз. Т. Ломової

Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора (старший дошкільний вік), уважне прослуховування твору від початку до кінця

 

 

 

Співаночки

 

Вправи на дикцію

 

Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів.

Робота над чистотою інтонування мелодії.

 

 

 

Співи

 

«Зимо,зимо,відступись!», муз. О. Швеця, сл. Л. Компанієць

Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).

Робота над чистотою інтонування мелодії та складних місць у пісні («стрибків», пунктирного ритму тощо).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Танці

 

«Танець сніговиків», муз. Л. Лисенко

 

Танок Цукерок,суч.мелодія

Танок Зірок,суч.мелодія

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору. Розучити танець до кінця і закріпити рухи першої фігури. Вчити дітей рухатися відповідно до хореографічного малюнку танцю, дотримуючись певної відстані. Починати і закінчувати рухи одночасно з початком і закінченням музики.

Вдосконалювати набуті навички. Працювати над чіткістю, ритмічністю, та виразністю виконання танцювальних рухів.

 

 

Музична гра

 

«Їде,їде паровоз»

Ознайомлення зі змістом гри.

Емоційно налаштовувати дітей на гру.

Стежити за чітким  дотриманням правил гри дітьми.

 

 

 

Гра на музичних інструментах

 

“Кую, кую, чобіток”, укр. нар. мелодія

Ознайомлення з музичним твором. Аналіз його за фразами. Показ виконання твору дорослим. Відстукування ритму.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовне календарне планування

                                                                  освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми різновікової групи           Січень    Тема «Родинне вогнище узимку»

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Смачненьким пригощаємо»

«Смачненьким пригощаємо»

«Моя родина»

«Моя родина»

Дата

 

 

 

 

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Ведмідь і діти», муз. І. Берковича

Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем.

Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики.

 

Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно.

Самостійне виконання вправи.

 

Слухання

 

«У гості» («Пішки», «На велосипеді», «На ма- шині»),муз.І.Арсеєва

Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру.

 

Впізнавання всього твору за звучанням, визначення характеру.

 

Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи    схожими музичними п’єсами.

Співаночки

 

«Добрим будь», муз. і  сл.  Н.  Горбенко

Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів.

 

 

 

Співи

 

«Коляда», муз. О. Зозулі, сл. К. Перелісної

Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).

 

Робота над чистотою інтонування мелодії та складних місць у пісні («стрибків», пунктирного ритму тощо).

Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз.

 

Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем – одночасним співом дітей після закінчення інструментального вступу; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Танці

 

«Зимовий хоровод», муз. М. Ведмедері

Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.

 

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

Розучити танець до кінця і закріпити рухи першої фігури. Вчити дітей рухатися відповідно до хореографічного малюнку танцю, дотримуючись певної відстані. Починати і закінчувати рухи одночасно з початком і закінченням музики.

Вдосконалювати набуті навички. Працювати над чіткістю, ритмічністю, та виразністю виконання танцювальних рухів.

Музична гра

 

«Барабанщики», муз. Д. Кабалевського

Ознайомлення зі змістом гри.

Емоційно налаштовувати дітей на гру.

Стежити за чітким  дотриманням правил гри дітьми.

 

.

.

Гра на музичних інструментах

 

«Сію,сію,посіваю»,укр.нар.колядка

Ознайомлення з музичним твором. Аналіз його за  фразами. Показ  виконан-

ння твору дорослим. Відстукування ритму.

 

Розучування п’єси, робота над з’єднанням музичних фраз між собою, ритмічним малюнком.

Розучування п’єси.

Характерне виконання музичної п’єси.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Орієнтовнекалендарнепланування

                                                                                  освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми різновікової групи                                                          Січень

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Затишок рідної домівки»

«Затишок рідної домівки»

«Чарівний світ іграшок»

Дата

 

 

 

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

“Екосес”, муз. І. Гумеля

Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем.

Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики.

 

Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно.

Слухання музики

 

«Хворобаляльки»(з«Дитячогоальбо- му»), муз. П. Чайковського

Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру.

Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника).

Впізнавання всього твору за звучанням, визначення характеру, кількості частин,порівняння їх між собою (старший дошкільний вік), придумування сюжетів, добір дітьми віршів (старший дошкільний вік).

 

Співаночки

 

«Чарівні слова», муз. Н. Горбенко, сл. Н.Балацької

Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів.

Робота над чистотою інтонування мелодії.

 

 

Співи

 

«Падає  сніг»,  муз.   В. Клина, сл. М. Познанської

Робота над динамікою пісні, впізнавання твору за ритмом

Характерне виконання пісні.

Впізнавання пісні за будь-яким уривком, виконання її хором, підгрупами. Індивідуально (за бажанням дітей).

 

 

Танці

 

«Танок біляялинки», муз. Л. Лисенко

Закріплення набутих навичок. Рухатися легко і вільно відповідно до характеру музики, змінювати рухи зі зміною музики. Спонукати підкреслювати танцювальний настрій виразною мімікою, пластикою тіла.

 

Самостійне виконання таночку. Робота над образом..

Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.

Музична гра

 

«Колискова», муз. С. Левидова

Ознайомлення зі змістом гри.

Емоційно налаштовувати дітей на гру.

Стежити за чітким  дотриманням правил гри дітьми.

 

Стежити за чітким  дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці.

Гра на музичних інструментах

 

«Щедрик,ведрик»,укр.нар.щедрівка

Ознайомлення з музичним твором. Аналіз його за  фразами. Показ  виконан-

ння твору дорослим. Відстукування ритму.

 

Розучування п’єси, робота над з’єднанням музичних фраз між собою, ритмічним малюнком.

Розучування п’єси.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовне календарне планування

                                                                  освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми  різновікової групи                       Лютий    Тема «Бережи себе,малюк»

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Загартовуй тіло щоби не хворіло»

«Загартовуй тіло щоби не хворіло»

«Будьмо обережними»

«Будьмо обережними»

Дата

 

 

 

 

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Знайди свій  колір»,білорус.нар.мелодія

Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем.

Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики.

 

Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно.

Самостійне виконання вправи.

 

Слухання музики

 

«Нова лялька» (з «Дитячого альбому»), муз. П. Чайковського

Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру.

Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника).

Впізнавання всього твору за звучанням, визначення характеру, кількості частин,порівняння їх між собою (старший дошкільний вік), придумування сюжетів, добір дітьми віршів (старший дошкільний вік).

 

Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи    схожими музичними п’єсами.

Співаночки

 

«Зробимо коло», муз. В. Верховинця, сл. народні

Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів.

Робота над чистотою інтонування мелодії.

 

 

 

Співи

 

«Зима», муз. Л. Дичко, сл. В.Лагоди

Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).

 

Робота над чистотою інтонування мелодії та складних місць у пісні («стрибків», пунктирного ритму тощо).

Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз.

Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем – одночасним співом дітей після закінчення інструментального вступу; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу).

 

 

 

 

 

 

 

Танці

 

«Танок дівчаток та  зайчиків», муз.А.Філіпенка

Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.

 

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

Розучити танець до кінця і закріпити рухи першої фігури. Вчити дітей рухатися відповідно до хореографічного малюнку танцю, дотримуючись певної відстані. Починати і закінчувати рухи одночасно з початком і закінченням музики.

Вдосконалювати набуті навички. Працювати над чіткістю, ритмічністю, та виразністю виконання танцювальних рухів.

Музична гра

 

«Знайди собі  пару»,  муз. Т.Ломової

Ознайомлення зі змістом гри.

Емоційно налаштовувати дітей на гру.

Стежити за чітким  дотриманням правил гри дітьми.

 

Стежити за чітким  дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці.

Ознайомлення зі змістом гри.

Емоційно налаштовувати дітей на гру.

Гра на музичних інструментах

 

«Бім-бом»,укр.нар.пісня, обр. Я. Степового

Ознайомлення з музичним твором. Аналіз його за  фразами. Показ  виконан-

ння твору дорослим. Відстукування ритму.

 

Розучування п’єси, робота над з’єднанням музичних фраз між собою, ритмічним малюнком.

Розучування п’єси.

Характерне виконання музичної п’єси.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовне календарне планування

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Подорожуємо на транспорті»

«Подорожуємо на транспорті»

«Ой,весела в нас зима»

«Ой,весела в нас зима»

Дата

 

 

 

 

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Жуки»,угор.нар.мелодія, обр.Л.Вишкарьова

Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем.

Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики.

 

Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно.

Самостійне виконання вправи.

 

Слухання музики

 

«Жартівливий вальс — шарманка», муз.Л.Грабовського

Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру.

Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника).

Впізнавання всього твору за звучанням, визначення характеру, кількості частин,порівняння їх між собою (старший дошкільний вік), придумування сюжетів, добір дітьми віршів (старший дошкільний вік).

 

Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи    схожими музичними п’єсами.

Співаночки

 

«Зробимо коло», муз. В. Верховинця, сл. народні

Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів.

Робота над дикцією.

 

Робота над правильним звукоутворенням.

Співи

 

«Падає  сніг»,  муз.   В. Клина, сл. М. Познанської

 

 

Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).

 

 

 

 

Робота над чистотою інтонування мелодії та складних місць у пісні («стрибків», пунктирного ритму тощо).

Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз.

Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем – одночасним співом дітей після закінчення інструментального вступу; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу).

 

 

 

 

 

 

                                                                                                освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми різновікової групи                                             Лютий

Танці

 

«Танець звірят», укр. нар. мелодія

 

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

Розучити танець до кінця і закріпити рухи першої фігури. Вчити дітей рухатися відповідно до хореографічного малюнку танцю, дотримуючись певної відстані. Починати і закінчувати рухи одночасно з початком і закінченням музики.

Вдосконалювати набуті навички. Працювати над чіткістю, ритмічністю, та виразністю виконання танцювальних рухів.

Закріплення набутих навичок.

Рухатися легко і вільно відповідно до характеру музики, змінювати рухи зі зміною музики. Спонукати підкреслювати танцювальний настрій виразною мімікою, пластикою тіла.

 

Музична гра

 

«Гра з іграшками»,  чеська нар. мелодія

Ознайомлення зі змістом гри.

Емоційно налаштовувати дітей на гру.

Стежити за чітким  дотриманням правил гри дітьми.

 

Стежити за чітким  дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці.

Ознайомлення зі змістом гри.

Емоційно налаштовувати дітей на гру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовне календарне планування

освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми середньої  різновікової групи         Березень  «Прийшла весна мила-всіх розбудила»

 

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Матусине свято»

«Матусине свято»

«Дивовижний первоцвіт»

«Дивовижний первоцвіт»

Дата

 

 

 

 

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Дудочка»,муз.Т.Ломової

Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем.

Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики.

 

Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно.

Самостійне виконання вправи.

 

Слухання музики

 

«Старовинний   годинник   із   зозулею»,   муз.   Н.  Бачинської

Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру.

Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника).

Впізнавання всього твору за звучанням, визначення характеру, кількості частин,порівняння їх між собою (старший дошкільний вік), придумування сюжетів, добір дітьми віршів (старший дошкільний вік).

 

Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи    схожими музичними п’єсами.

Співаночки

 

«Дрібушечки», укр. нар. примовка, обр. Я.Степового

 

Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів.

Робота над дикцією.

Робота над правильним звукоутворенням.

Співи

 

«Краплинки», муз. і сл. Н. Май

Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).

 

Робота над чистотою інтонування мелодії та складних місць у пісні («стрибків», пунктирного ритму тощо).

Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз.

Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем – одночасним співом дітей після закінчення інструментального вступу; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Танці

 

«Танокзбубнами»,укр.нар.мелодія,обр.М.Вериківського

Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.

 

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

Розучити танець до кінця і закріпити рухи першої фігури. Вчити дітей рухатися відповідно до хореографічного малюнку танцю, дотримуючись певної відстані. Починати і закінчувати рухи одночасно з початком і закінченням музики.

Вдосконалювати набуті навички. Працювати над чіткістю, ритмічністю, та виразністю виконання танцювальних рухів.

Музична гра

 

«Барабанщики», «Марш», муз. Е. Парлова

Ознайомлення зі змістом гри.

Емоційно налаштовувати дітей на гру.

Стежити за чітким  дотриманням правил гри дітьми.

 

Стежити за чітким  дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці.

Ознайомлення зі змістом гри.

Емоційно налаштовувати дітей на гру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовне календарне планування

                                                                  освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми різновікової групи                                                              Березень

 

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Мураха та його друзі»

«Мураха та його друзі»

«Весняні клопоти»

«Весняні клопоти»

Дата

 

 

 

 

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Вальс», муз. О.Жиліна

Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. Прищеплювати дітям інтерес до музики та її емоційного сприйняття; формувати навички культури слухання; ознайомити дітей з новою вправою, вчити виконувати рухи чітко і злагоджено.

.

Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики.

Розвивати увагу дітей під час виконання музично-ритмічних рухів. Виховувати товариські почуттяю

Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно.

Вчити дітей виконувати рухи танцю чітко і злагоджено, відповідно до зміни частин у музиці. Домагатися емоційного виконання рухів, згідно з характером музики.

Самостійне виконання вправи.

Вчити дітей рухатися по колу, звужувати та розширювати коло. Починати виконувати рухи відразу після вступу, узгоджувати рухи з музикою.

Слухання музики

 

«Дитячийвальс»,муз.П.Чайковського

Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру.

Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника).

Впізнавання всього твору за звучанням, визначення характеру, кількості частин,порівняння їх між собою (старший дошкільний вік), придумування сюжетів, добір дітьми віршів (старший дошкільний вік).

 

Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи    схожими музичними п’єсами.

Співаночки

 

«Козо,козо,вилийводу»,укр.нар.пісня

Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів.

Робота над правильним звукоутворенням.

Робота над дикцією.

 

Співи

 

«Ранкова пісня», муз. М. Дремлюги,  сл. О. Бродського, укр. текст Л. Клименко

Робота над динамікою пісні, впізнавання твору за ритмом.

 

Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).

Характерне виконання пісні.

 

 

Робота над чистотою інтонування мелодії та складних місць у пісні («стрибків», пунктирного ритму тощо).

Впізнавання пісні за будь-яким уривком, виконання її хором, підгрупами. Індивідуально (за бажанням дітей)

 

Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз.

Впізнавання пісні за будь-яким уривком, виконання її хором, підгрупами. Індивідуально (за бажанням дітей)

Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем – одночасним співом дітей після закінчення інструментального вступу; над закінченням музичних фраз.

 

 

Танці

 

«Веснянка», укр.нар. мелодія

 

 

Закріплення набутих навичок. Рухатися легко і вільно відповідно до характеру музики, змінювати рухи зі зміною музики. Спонукати підкреслювати танцювальний настрій виразною мімікою, пластикою тіла.

 

Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.

 

Самостійне виконання таночку. Робота над образом.

 

 

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

Розучити танець до кінця і закріпити рухи першої фігури. Вчити дітей рухатися відповідно до хореографічного малюнку танцю, дотримуючись певної відстані. Починати і закінчувати рухи одночасно з початком і закінченням музики.

Вдосконалювати набуті навички. Працювати над чіткістю, ритмічністю, та виразністю виконання танцювальних рухів.

Музична гра

 

«Огірочки» (гаївка), сл. народні, муз. Ф. Колесси

Ознайомлення зі змістом гри.

Емоційно налаштовувати дітей на гру.

Стежити за чітким  дотриманням правил гри дітьми.

 

Стежити за чітким  дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці.

Ознайомлення зі змістом гри.

Емоційно налаштовувати дітей на гру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовне календарне планування

освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми різновікової групи   Квітень  Тема «Земля-наша планета»

 

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Весняні свята»

«Весняні свята»

«Унікальна планета»

«Унікальна планета»

Дата

 

 

 

 

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Вальс», муз. О.Жиліна

Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем.

Вчити дітей орієнтуватись у просторі та знаходити своє місце в колоні,крокувати.

Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики.

Продовжувати вчити дітей рухатись по залі кроком маршу, зупиняючись разом із закінченням музики.

Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно.

Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики.

Самостійне виконання вправи.

Формувати навички відчувати динамічні відтінки, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму.

Слухання музики

 

«Музична  скринька»,   муз.   Ю.   Некрасова

Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця.

Формувати уміння вслуховуватися в музику. розширювати словниковий тезаурус дітей.

Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника).

Удосконалювати вміння дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця;

Удосконалювати вміння дітей самостійно визначати настрій, характер, інтонації музичного твору; формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики.

Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи    схожими музичними п’єсами,формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики.

Співаночки

 

«Бім-бом», укр. нар.  пісня

Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів.

Робота над чистотою інтонування мелодії.

 

Розвивати правильне дихання під час співу.

Продовжувати  формувати у дітей основні співочі вміння,правильне звукоутворення.

Співи

 

«Зелена пісенька», муз. Є. Калюжної, сл. В. Вікторова

Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).

Розвивати уяву та музичний слух дітей, вчити правильно інтонувати мелодію.

Продовжувати формувати у дітей навички виразного співу, привчати слідкувати за диханням, за посадою, співати природним голосом не вигукуючи окремі слова.

Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз.

Розвивати почуття ритму та навички відтворювати динамічні відтінки.

Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу).

Продовжувати вчити співати природнім голосом, без напруги.

 

 

 

 

 

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Чарівний світ космосу»

«Чарівний світ космосу»

«Поважаємо людей праці»

«Поважаємо людей праці»

Дата

17.09.18

19.09.18

24.09.18

26.09.18

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Екосез», муз.І.Гуммеля(Біг і підскакування)

Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем.

 

Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики.

Продовжувати формувати у дітей навички ритмічних рухів відповідно до характеру музики, вчити рухатись ритмічно та виразно, самостійно реагувати на зміну частин твору.

Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно.

Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму.

Самостійне виконання вправи.

Продовжувати розвивати пластику та увагу дітей; удосконалювати вміння одночасно починати та закінчувати рух; закріплювати знання про швидкий та повільний темп музики.

Слухання музики

 

«Метелики», муз.  О.  Тілічеєвої

Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця.

 

Формувати уміння вслуховуватися в музику або пісню, вчити усвідомлено висловлюватися про характер музики, розширювати словниковий запас дітей. Застосовувати наочний матеріал для появи художніх образів.

Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму.

Удосконалювати вміння дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця; прищеплювати дітям почуття «прекрасного».

Співаночки

 

«Зайчику, зайчику, де ти бував?», укр. нар. пісня

Робота над чистотою інтонування.

 

Робота над артикуляцією.

 

Розвивати правильне дихання під час співу.

Продовжувати  формувати у дітей правильне звукоутворення.

Співи

 

«Прилетіла бджілка», муз. К. Мяскова, сл. Г. Бойка

Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами.

Розвивати уяву та музичний слух дітей, вчити правильно інтонувати мелодію.

Продовжувати формувати у дітей навички виразного співу.

Розвивати вміння співати природним голосом, дотримуючись заданого темпу у пісні. Формувати навички відчувати динамічні відтінки – «тихо-голосно» через тактильні відчуття.

Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз.

Продовжувати  формувати у дітей основні співочі вміння (чисто інтонувати, дотримуватись заданого темпу).

Вдосконалювати співочі навички малят, закріплювати вміння правильно інтонувати мелодію пісні, співати природнім голосом без напруги. Формувати вміння виражати позитивні емоції.

Орієнтовне календарне планування

освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми середньої  групи №6     на квітеньмісяць

 

 

Танці

 

«Українськийтанок», укр. нар. мелодія, обр. Г. Левкодимова

Продовжувати вдосконалювати танцювальні навички дітей, працювати над технікою виконання рухів.

Продовжувати розвивати пластику та увагу дітей; удосконалювати вміння одночасно починати та закінчувати рух; закріплювати знання про швидкий та повільний темп музики.

Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.

 

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

Музична гра

 

Музична гра: «Хто швидше займе стільчик» ест. нар. мелодія, обр. Г. Фріда

Ознайомлення зі змістом гри.

В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності.

В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності.Вчити правильно виконувати правила гри.

Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.

 

Привчати бути активними під час заняття. Формувати вміння виражати позитивні емоції..

Гра на музичних інструментах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовне календарне планування

освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми середньої  групи №4       на травень місяцьТема «Моя Батьківщина-славна Україна»

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Україна-моя Батьківщина»

«Україна-моя Батьківщина»

«Мистецтво українського народу»

«Мистецтво українського народу»

Дата

01.10.18

03.10.18

08.10.18

10.10.18

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Вправи з квітами»

 

Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем.

Вчити дітей орієнтуватись у просторі та знаходити своє місце в колоні,крокувати.

Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики.

Продовжувати вчити дітей рухатись по залі кроком маршу, зупиняючись разом із закінченням музики.

Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно.

Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики.

Самостійне виконання вправи.

Формувати навички відчувати динамічні відтінки, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму.

Слухання музики

 

«Метелик»,  муз.  Е.  Гріга

Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця.

Формувати уміння вслуховуватися в музику. розширювати словниковий тезаурус дітей.

Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника).

Удосконалювати вміння дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця;

Удосконалювати вміння дітей самостійно визначати настрій, характер, інтонації музичного твору; формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики.

Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи    схожими музичними п’єсами,формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики.

Співаночки

 

«Іде, іде, дід, дід», укр. нар. примовка, обр. Я. Степового

 

Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів.

Робота над чистотою інтонування мелодії.

 

Розвивати правильне дихання під час співу.

Продовжувати  формувати у дітей основні співочі вміння,правильне звукоутворення.

Співи

 

«Ой, журавель»,муз.А.Філіпенка,сл.Т.Волгіної

Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).

Розвивати уяву та музичний слух дітей, вчити правильно інтонувати мелодію.

Продовжувати формувати у дітей навички виразного співу, привчати слідкувати за диханням, за посадою, співати природним голосом не вигукуючи окремі слова.

Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз.

Розвивати почуття ритму та навички відтворювати динамічні відтінки.

Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу).

Продовжувати вчити співати природнім голосом, без напруги.

 

Танці

Танок(вихід на свято)

 

 

Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.

 

 

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

Музична гра

 

«Льотчики, на аеродром!», муз. М. Раухвергера

Ознайомлення зі змістом гри.

В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності.

Стежити за чітким  дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці.

Вчити чітко та правильно виконувати правила гри.

Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.

 

Привчати бути активними під час заняття, допомагати один одному, прищеплювати дітям вміння отримувати задоволення від спільних дій.

Гра на музичних інструментах

 

«Гоп-гоп», укр.н.примовка, обр.Я.Степового

Ознайомлення з музичним твором. Аналіз його за фразами. Показ виконання твору дорослим. Відстукування ритму.

 

Розучування п’єси, робота над з’єднанням музичних фраз між собою, ритмічним малюнком.

 

Розвивати ритмічний слух.

Вчити дітей грати на музичних інструментах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовне календарне планування

освітньо- виховної роботи  музичного виховання  з дітьми середньої  групи №4       на травень місяць

 

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«У світі казок»

«У світі казок»

«Дружать діти всієї Землі»

«Дружать діти всієї Землі»

Дата

15.10.18

17.10.18

22.10.18

24.10.18

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Крокуємо», муз.П.Козицького

 

 

Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем.

Вчити дітей орієнтуватись у просторі та знаходити своє місце в колоні,крокувати.

Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики.

Продовжувати вчити дітей рухатись по залі кроком маршу, зупиняючись разом із закінченням музики.

Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно.

Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики.

Самостійне виконання вправи.

Формувати навички відчувати динамічні відтінки, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму.

Слухання музики

 

«Скарга»,   муз. С. Майкапара

Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця.

Формувати уміння вслуховуватися в музику. розширювати словниковий тезаурус дітей.

Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника).

Удосконалювати вміння дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця;

Удосконалювати вміння дітей самостійно визначати настрій, характер, інтонації музичного твору; формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики.

Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи    схожими музичними п’єсами,формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики.

Співаночки

 

«Труби, Грицю, в рукавицю», муз. В. Верховинського

Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів.

Робота над чистотою інтонування мелодії.

 

Розвивати правильне дихання під час співу.

Продовжувати  формувати у дітей основні співочі вміння,правильне звукоутворення.

Співи

 

«Веселічеревички», муз. А. Філіпенка, сл. І.Кульської

Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).

Розвивати уяву.

Продовжувати формувати у дітей навички виразного співу, привчати слідкувати за диханням, за посадою, співати природним голосом не вигукуючи окремі слова.

Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз.

Розвивати почуття ритму та навички відтворювати динамічні відтінки.

Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу).

Продовжувати вчити співати природнім голосом, без напруги.

 

Танці

 

«Танок з вітами», муз. І.Ареєва;

 

 

Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.

 

 

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

Музична гра

 

«Гра з хусточкою» на мел.укр.н.п. «Галя по садочку ходила», обрЛ.Ревуцького

Ознайомлення зі змістом гри.

В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності.

Стежити за чітким  дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці.

Вчити чітко та правильно виконувати правила гри.

Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.

 

Привчати бути активними під час заняття, допомагати один одному, прищеплювати дітям вміння отримувати задоволення від спільних дій.

Гра на музичних інструментах

 

«Веселі чобітки», муз. В. Верменича

Ознайомлення з музичним твором. Аналіз його за фразами. Показ виконання твору дорослим. Відстукування ритму.

 

Розучування п’єси, робота над з’єднанням музичних фраз між собою, ритмічним малюнком.

 

Розвивати ритмічний слух.

Вчити дітей грати на музичних інструментах.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Высочина Жанна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Личак Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Kozub Valentina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Dol Gol
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додав(-ла)
Лисак Юлія
Додано
7 березня 2020
Переглядів
28791
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку