Календарне планування до підручника " Англійська мова" ( 9-й рік навчання), О. Карпюк,( видавництво " Астон") 9 клас, 2017,нова програма, зі змістовими лініями.
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Змістові лінії |
Підприєм-ливість та фінансова грамотність . |
|||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема і підтема ситуативного спілкування |
Очікуваний результат |
Фоне ти ка
|
Граматика |
Лексика |
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Писемне продукування |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська |
Здоров'я і безпека |
||||||||||||
Хто ти? |
|
||||||||||||||||||||||||
1 |
3.09 |
Люди навколо нас |
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
[ei ]
|
|
although, digital, a sense of humour |
ex 2.p 6 ex 3.p 7 ex 6.p 8
|
dialogue |
ex/5 p8 |
5 sentences |
|
Визна-чення власних уподо-бань і потреб. |
|
|
|||||||||||
2 |
5.09 |
Яка ти людина? |
Формулює особисті ціннісні пріоритети.
|
[ e ]
|
|
ex 8-9.p10
|
ex 11.p11
|
|
|
5 sentences |
|
Визна-чення власних уподо-бань і потреб |
|
Розрахунок фінансів на щоденно проживання |
|||||||||||
3 |
10.09 |
У світі граматики |
Порівнює свої ціннісні пріоритети та своїх друзів |
[ æ ]
|
Gerund ex 2.p13 ex 3-4.p14
|
|
|
|
ex 5.p14
|
making up sentences |
|
Визначення власних уподо-бань і потреб |
|
|
|||||||||||
4 |
12.09 |
Більше про тебе |
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.
|
[ ɔ: ]
|
Gerund
|
divorce, male, female, single |
ex 1.p15
|
ex 1.p15 ex 3-4 .p16-17
|
ex 2.p16 ex 5-7.p18-19
|
making up sentences |
|
Формулюван-ня особистіс-них ціннісних пріоритетів. |
|
Уміє презентувати себе і створювати тексти (усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі |
|||||||||||
5 |
17.09 |
Давай поговоримо… |
Розповідає про спілкування зі своїм другом |
[ju: ] [ Λ] |
|
chatterbox, to admire, to complain, to prove, rely, gossipy |
ex 1.p19 ex 5a.p22
|
|
ex 2.p20 ex 4.p21
|
ex 3.p20 |
Опис власно-го стилю життя |
|
|
|
|||||||||||
6 |
19.09 |
Дозвольте представитись |
Складає автобіографію |
[u: ]
|
Verb forms Gerund
|
|
ex 1.p24
|
|
ex 1.p25
|
chart with positive and negative traits of character |
Опис власно-го стилю життя |
|
|
|
|||||||||||
7 |
24.09 |
Ми такі різні |
Описує різні підліткові групи
|
[ s ] [z ] |
|
outfit, software, trend, victim, to grab, to irritate, picky, casual |
Ex. 2, p.28 Ex.5 p.31
|
|
Ex. 1, p.27 Ex. 3-4 p.29-30
|
Ex. 4 p.30 |
|
Кри-тичне оцінювання деструктивних молодіж них рухів на життя однолітків. |
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття.
|
|
|||||||||||
8 |
26.09 |
Покращуємо навички граматики |
Розповідає про свої вподобання та хобі |
[ u ]
|
Gerund (Passive/ Active) to be/ ing |
|
Ex.1-2 p.32-33 |
text “My friend’s problem”
|
Ex.5 p.34 Ex.8 p.35 |
Ex.1, p.32 Ex.4 p.34
|
|
Кри-тичне оцінювання деструктивних молодіж них рухів на життя |
|
|
|||||||||||
9 |
1.10 |
Здорові звички |
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
[u: ]
|
|
well groomed, hostel, colourful hair, scooter, accessories |
Ex. 3 p. 38 |
Ex.2 p.36 Ex.5 p.38
|
Ex. 3p.38 |
Ex.2a, p.36 |
|
Кри-тичне оцінювання деструктивних молодіж них рухів на життя |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
|||||||||||
10 |
3.10 |
Розкажи мені,що ти носиш |
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
[I ]
|
Gerund (Passive/ Active) to be/ ing |
|
|
Ex.2a p.39
|
Ex.1-3p. 38-41 |
Ex.2c, p.40 |
|
|
Демонструє розуміння впливу вибору одягу на стан здоров’я. |
|
|||||||||||
11 |
8.10 |
Молодіжні клуби |
Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади |
[ ə ]
|
Gerund |
|
Ex. 2a, p.42 |
|
|
Ex.1, p.42
|
Висловлення власно-го ставлення до розмаїття моло-діжних субкультур |
|
Вибір безпечних молодіжних клубів
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
12 |
10.10 |
Субкультури |
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.
|
[ ʒ ]
|
Gerund |
computer geek, hip hoppers, fascinated |
Ex.2-3, p.43 |
Ex. 1, p. 25
|
Ex. 3b p.44 |
Ex. 1, p. 43 Ex.4-5 p. 46 |
Висловлення власно-го ставлення до розмаїття моло-діжних субкультур |
|
|
Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків. |
|
||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||
13 |
17.10 |
Стилі життя |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети
|
[ dʒ ]
|
|
|
Do you know (box p.50) Ex.9 p50 Ex.11p.52
|
text “E-mails” |
Ex.8 p.49 Ex.10,12 p.52-53
|
Ex.9b p. 51 completing the table
|
|
|
|
Ex.12p.53
|
|||||||||||
Розрахунок грошей на придбання одягу |
|||||||||||||||||||||||||
14 |
22.10 |
Виконання лексико граматичних вправ |
|
|
Gerund |
|
Ex. 1b p.54 |
|
Ex. 3,p.57 |
|
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет
|
|
|||||||||||
Який твій вибір?
|
|||||||||||||||||||||||||
15 |
24.10 |
Телевізійні стереотипи |
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності
|
[ai] |
|
website, chat room, native speaker, education, excitement, password |
Ex.1b p.63 Ex.2 p.63 Ex.5-6p.66 |
Ex.2 p.62
|
Ex.3 p.63 Ex.5 p.66 Ex.6 p.66 Ex.9 p.69 |
Ex. 3, p. 64 complete thetable
|
|
Демонстрація розуміння основ медіа грамот ності. |
|
|
|||||||||||
16 |
5.11 |
Найшвидший спосіб розповсюдження інформації |
Визначає достовірність інформації.
|
[ ɔ: ]
|
|
to take a picture, to switch channels, brand, turn on, an addict |
Ex.4a p.72 |
Ex.1 p. 69 Ex.2a p.70
|
Ex. 2-5p.71-72
|
Ex. 5, p. 42
|
|
Визна чення досто вірності інформації. |
Пояс нення правил безпеч ної пове дінки онлайн. |
|
|||||||||||
17 |
7.11 |
Світ граматичних явищ |
Визначає достовірність інформації.
|
[ju: ] [ Λ] |
Relative defining and non-defining clauses Ex.6 p.76-77
|
|
reading the letter |
|
Ex.4 p.76 complete the dialogue |
Ex.1 p.73 Ex.2 p.74
|
|
Визна чення досто вірності інформації |
|
|
|||||||||||
18 |
12.11 |
Твій онлайн друг |
Запитує партнера про його преференції у телепрограмах |
[ t ] [ dʒ ]
|
Relative defining and non-defining clauses
|
commercial, politics, preference, to advertise |
Ex. 3p.79 Ex. 4 p.80
|
Ex. 2a p.78
|
Ex.2b-c p.78-79
|
complete the table |
|
|
Безпека при онлайн спілкуванні |
|
|||||||||||
19 |
14.11 |
ЗМІ у нашому житті |
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.
|
[ Ƞ ]
|
relative pronouns: who/ where/ which/ what |
|
Descriptions of British TV shows |
Ex. 1 p.82 reconstruct the description |
Ex. 3, p. 51 |
Ex. 1 p.82 make a plan |
|
|
|
Розрахунок гошей витрачених на пресу |
|||||||||||
20 |
19.11 |
Розмова про працевлаштування |
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.
|
[ g ]
|
|
employment career, require, in smb’s footstep’s |
Ex. 1 p.83 Ex. 4 p.86
|
“Digital Age” |
Ex.5b-6 p.87 |
Ex.2 p.83
|
|
|
Прояв обізна ності і свого ставлення до фінансових можли востей сучас них профе сій. |
|
|||||||||||
21 |
21.11 |
Незвичайні професії |
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій
|
[ i: ] |
Relative defining and non-defining clauses
|
a career, a job, an occupation, a profession |
Ex. 6p. 89
|
Ex. 2-4 p.88
|
Ex. 1p.87 male and female occupation discussion
|
|
|
Проекція власної професійної діяльності відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. Пові-домлення про перспективи свого профе сійного вибору. |
|
|
|||||||||||
22 |
23.11 |
Виконання творчих завдань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
Мої плани на майбутнє |
||||||||||||||||||||||||
23 |
26.11
|
What a relative noun Урок граматики |
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій
|
[ e ]
|
relative pronouns: who/ where/ which/ what |
|
|
|
Ex. 3p. 91 Ex. 5p. 92 Ex. 7p. 92 |
write a poem Ex. 1b p. 90 |
|
Демонстрація розуміння основ граматики |
|
|
|||||||||||
24 |
28.11 |
Час поговорити про професії |
Проектує власну професійну діяльність |
[ s ] [z] |
|
to take up, babysitting, a volunteer |
Ex. 1ap. 93 Ex. 5p. 95 |
|
Ex. 3-4p. 94 Ex.7p. 96 |
Ex. 1bp. 94
|
|
|
|
Безпечний вибір професії |
|||||||||||
25 |
3.12 |
Що змушує мене почуватись краще
|
|
[u: ]
|
relative pronouns: who/ where/ which/ what |
|
text “ Summer jobs” |
|
Ex.1a-bp. 97 |
matching words |
|
|
Турбота про здоровя |
|
|||||||||||
26 |
5.12 |
Контроль аудіювання
|
|||||||||||||||||||||||
27 |
10.12 |
Контроль читання |
|||||||||||||||||||||||
28 |
12.12 |
Контроль письма |
|||||||||||||||||||||||
29 |
17.12 |
Контроль говоріння |
|||||||||||||||||||||||
30 |
19.12 |
Ще раз про ТВ |
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності |
[ t ] [ dʒ ]
|
Relative defining and non-defining clauses
|
|
Ex.1p. 98 Ex.9 p. 103 |
“Watching TV” Ex.5p.99 |
Ex.2 p. 98 Ex.4 p.99 |
Ex.2p. 98
|
|
|
Демонстрація розуміння необхідності сплати подат ків як складни ка гро мадянської відповідальності. |
|
|||||||||||
31 |
24.12 |
Чарівний світ професій |
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності |
[ g ]
|
|
|
Ex.10p. 103 Ex.12p.104 |
|
Ex.13ap.105 Ex.15bp.107 |
Ex.11p.104 Ex.12bp.105 |
|
|
Прояв обізна ності і свого ставлення до фінансових можли востей сучас них профе сій |
|
|||||||||||
[ æ ]
|
|||||||||||||||||||||||||
32 |
26.12 |
Узагальнююче-підсумковий урок |
|
|
|
|
Ex.1p.108 |
Ex.2p.108 |
Ex.3-5p.113 |
complete the sentences |
|
|
|
|
|||||||||||
9 клас Карпюк ( 2 год. ІI семестр) |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
|
||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема і підтема ситуативного спілкування |
Урок в НМК |
Очікуваний результат |
Фонети ка
|
Граматика |
Лексика |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемне продукування |
Дом. завд. |
||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
|||||||||
Unit 3 What’s Your Knowledge? Lesson 1 Inventions And Discoveries
|
||||||||||||||||||||||
|
|
Inventions Listening |
1 |
Розпізнавати деталі у почутому тексті та говорити про винаходи. |
[ei ]
|
Past Simple |
inventor, escape, launch, crash in reverse, pedal, description, hot-air balloon, flip |
ex.2c,3,4-pp.119-120
|
ex.2a-p.118 ex.5-p.120 |
Ex.1,2b-p.118-119 WB ex 2a-p.59 Ex.7c,8,9 - pp.122-123 |
WB ex.2b-p.60 WB ex.5,7 – p.62-63 |
Громадянська відповідальність
Здоров'я і безпека |
Ex.6-p.121
Ex.3,4 pp.60-61 |
|||||||||
|
|
Inventions and inventor Vocabulary |
2 |
ознайомитись та активізувати лексику |
[ e ]
|
|
invention, theory, construct, observer, discovery, invent, scientist, explorer, to succeed in |
|
Ex.1,3b-pp.124-125 |
Ex.2,3a,4,5,6 – pp.124-127 |
Ex.6-p.127 |
Громадянська відповідальність |
WB ex.8,9 pp.63-64 |
|||||||||
|
|
Academician S.P Korolyov Reading |
3 |
Розпізнавати деталі у прочитаному тексті |
[ æ ]
|
Present/ Past passive |
achievement, cell, humanity, affordable, awesome, harmful, remote |
|
Ex.1a,2,3a,5,6-pp.128-133 |
Ex.1b-p.129, ex.3b,c,4 – p.131 |
WB ex.10-pp.64-65 |
Громадянська відповідальність |
WB ex.11-p.65 |
|||||||||
|
|
Grammar |
4 |
Висловлювати думки у пасивному стані |
[ju: ] [ Λ] |
Present/ Past passive |
|
|
Ex.7-pp.134-135 GB ex.1,2a-pp.44-45, ex.6-p.48 |
Ex.8-p.136 |
Ex.9-p.136 WB ex.12-pp.65-66
|
Громадянська відповідальність |
WB ex.13-pp.66-67 |
|||||||||
|
|
Сучасні технолог ії Speaking |
5 |
працювати в парах та говорити про важливість |
[u: ]
|
|
|
Ex.3-p.138 |
Ex.2,4a,5-pp.137-140 |
Ex.1,4b,5-pp.136-141 |
WB ex.14-p.68 |
Громадянська відповідальність |
WB ex.15-p.69, ex.17-p.71 |
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
|||||||||
|
|
Важливі винаходи Speaking |
6 |
розовідати про важливість винаходів |
[ s ] [z] |
|
disease, apply, curious, overseas, mainly |
Ex.6a-p.142 |
WB ex.17, , 19,20-pp.71-73 |
Ex.6b,7,8,9,10-pp.142-145 WB ex.16-p.70 |
|
Громадянська відповідальність |
WB ex.21,22-pp.73-74 |
|||||||||
|
|
Biography Chart Writing |
7 |
складати біографію знаменитих вчених |
[ u ]
|
|
|
|
|
Ex.2b-p.145 |
Ex.1,2a-p.145 |
Громадянська відповідальність |
WB ex.23-p.74 |
|||||||||
Lesson 2 Nature and Environment |
|
|||||||||||||||||||||
|
|
Nature and Environment Vocabulary |
8 |
опрацювати та активізувати лексику |
[u: ]
|
disappear, rubbish, pollution, danger, endangered, environment, protect, recycle, reduce, |
|
|
Ex.1,2,3,4-pp.146-149 WB ex.2-p.76 |
|
WB ex.1-p.76 |
Екологічна безпека та сталий розвиток/ Здоров'я і безпека |
WB ex.3,4-pp.77-78 |
|||||||||
|
|
Environment Reading |
9 |
Розрізняти загальну інформацію у прочитаному тексті та давати відповіді на питання |
[I ]
|
|
|
Ex.7,9a - pp.150-152 |
Ex.5,6,8,9b-pp.149-152 |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток Здоров'я і безпека |
WB ex.5-pp.78-79 |
||||||||||
|
|
Environment protection Programme Listening |
10 |
Розпізнавати деталі у почутому тексті та говорити про винаходи. |
[ ə ]
|
container, oxygen, surface, survival, waste, coastal |
|
Ex.2,3a-p.153 |
|
Ex.1-p.152, ex.3b,4,5-pp.154-155 |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
WB ex.6-p.79 |
|||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
Grammar
|
11 |
Висловлювати думки використовуючи реальні умовні речення |
[ ʒ ]
|
|
Conditional 1 |
|
Ex.2a-p.159, Do you know? – p.161, WB ex.16-p.85 |
Ex.1,2b,3,4-pp.159-162 |
WB ex.13,14-pp.82-83 |
Здоров'я і безпека |
|
WB 15-pp.84-85, ex.18-p.87
|
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|
14 |
||||||||
|
|
Зникаючі види тварин та рослин Speaking |
12 |
Обговорювати проблему зникнення тварин |
[ dʒ ]
|
habitat, oxygen, to preserve, to spill, to survive, extinct, |
|
|
Ex.2a-p.159, Do you know? – p.161, WB ex.16-p.85 |
Ex.1,2b,3,4-pp.159-162 |
WB ex.13,14-pp.82-83 |
Здоров'я і безпека |
Ex.12p.53
|
|||||||||
WB 15-pp.84-85, ex.18-p.87 |
||||||||||||||||||||||
|
|
День Землі Speaking |
13 |
Складати правила захисту навколишнього середовища |
|
to get rid of, to run out of |
Conditional 1 |
|
Ex.5a-p.162 |
Ex.5b,6,7-pp.163-164 |
Ex.8,9-pp.165-166 |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
WB ex.17-p.86, ex.19-p.88 |
|||||||||
|
|
Захисти свій світ! Writing |
14 |
Писати неофіційного листа |
|
|
|
|
Do you know?-pp.166-167 |
|
Ex.1,2-p.167 |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
WB ex.20-pp.88-89 |
|||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
||||||||||||||||||||
Unit 4 Why not Take a closer Look?
|
||||||||||||||||||||||
Lesson 1 The UK today |
||||||||||||||||||||||
|
|
The Uk Today Vocabulary
|
1 |
опрацювати та активізувати лексику |
[ai] |
independent, linked, located, govern, diverse, society, varied |
|
|
Ex.2a,b-p.182 ex.3,4-pp.184-185 |
Ex.1b-p.182 ex.2d-p.183 |
Ex.1a,2c-p.182 |
Громадянська відповідальність |
WB ex.3-pp.91-92 |
|||||||||
|
|
Geographical Position of the Uk Reading |
2 |
Розрізняти загальну інформацію у прочитаному тексті та давати відповіді на питання |
[ ɔ: ]
|
patron saint, boarder, population |
|
|
Ex.6,7-pp.186-187 WB ex.2-p.91, ex.5-p.93 |
Ex.5-p.185 Ex.8-p.187 |
WB ex1-p.91 |
Громадянська відповідальність |
WB ex.4,6-pp.92-93 |
|||||||||
|
|
Around Great Britain listening |
3 |
Розпізнавати деталі у почутому тексті та говорити про Британію |
[ju: ] [ Λ] |
accent, Cardiff, Edinburgh, Glasgow |
|
Ex.2,3,4-pp.188-191 |
Ex.5a-p.191 |
Ex.1-p.188 Ex.5b-p.191 |
|
Громадянська відповідальність |
WB ex.7,8-pp.94-95 |
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
|||||||||
|
|
Grammar |
4 |
висловлювати думки в минулих та майбутніх часах |
[ t ] [ dʒ ]
|
|
Tense Forms Revision |
|
Ex.1,2,3,4,5-pp.192-194
|
|
Ex.6.7-p.194
|
Громадянська відповідальність |
Ex.20,21-pp.78-80 |
|||||||||
|
|
UK Quiz Speaking |
5 |
обговорювати загальні знання про Британію |
[ Ƞ ]
|
thistle, tartan, shamrok, daffodil, leek |
|
|
Ex.3-pp.196-197 |
Ex.1,2-pp.194-195, ex.4-p.198 |
WB ex.10,11,12-pp.97-98 |
Громадянська відповідальність |
WB ex.13,14-pp.98-100 |
|||||||||
|
|
4 Parts of UK Speaking |
6 |
працювати в парах |
[ g ]
|
to share, scenary, impression |
|
Ex.5-p.198 |
Ex.6a-pp.199-200 WB ex.15-p.100 |
Ex.6b,7,8-p.200 |
|
Громадянська відповідальність |
WB ex.16,17-p.101 |
|||||||||
|
|
A British Culture Blog Writing |
7 |
Писати блог |
[ i: ] |
|
|
|
|
|
Ex.1-p.200 |
Громадянська відповідальність |
WB ex.18-p.102
|
|||||||||
Lesson 2 Cities of the UK |
|
|||||||||||||||||||||
|
|
London Reading
|
8 |
Розрізняти загальну інформацію у прочитаному тексті та давати відповіді на питання про Лондон |
[ e ]
|
unique, to originate, worth seeing, district, contain |
|
|
Ex.1a,2a -pp.201-204 WB ex.1,2 – pp.103-105 |
Ex.1b-p.202, ex.2b,3-p.204 |
|
Громадянська відповідальність |
WB ex.3,4-pp.105-107 |
|||||||||
|
|
Sightseeing of London Reading |
9 |
Розрізняти загальну інформацію у прочитаному тексті та давати відповіді на питання про визначні місця Лондона |
[ s ] [z] |
Lord Mayor, bay, abbey, gherkin, millennium |
|
Ex.6a,b-p.205 |
Ex.4a-p.204 |
Ex.4b,5a,6c,7-pp.205-207 |
Ex.5b-p.205 |
Громадянська відповідальність |
WB ex.5,6-pp.108-110 |
|||||||||
|
|
Birmingham Listening
|
10 |
Розпізнавати деталі у почутому тексті та говорити про Бірмінгем |
|
upland, county, borough, ore |
|
Ex.1,2,3-pp.207-209 |
|
Ex.4,5-p.210 |
WB ex.7,8,9,10-pp.110-114 |
Громадянська відповідальність |
WB ex.11,12-pp.114-115 |
|||||||||
|
|
Grammar |
11 |
висловлювати думки у різних часових формах |
|
|
Active Voice vs Passive Voice
|
Ex.1,2-pp.210-211 |
Ex.3,4-pp.211-212 |
GB ex.22-p.80 |
|
Громадянська відповідальність |
GB ex.23-p.81 |
|||||||||
|
|
Контроль читання
|
||||||||||||||||||||
|
|
London mini-quiz Speaking |
12 |
ділитись знаннями про Лондон |
[u: ]
|
industrial, financial, vivid, vision, to reveal, breathtaking, astonishing, craftsman ship |
|
|
|
Ex.1,2,3,4-pp.213-215
|
|
Громадянська відповідальність |
WB ex.13-p.116
|
|||||||||
|
|
Контроль аудіювання
|
||||||||||||||||||||
|
|
Asking the Way Speaking
|
13 |
Працювати в парах |
[ t ] [ dʒ ]
|
magnify-cence, stunning, medieval, restored, dedicated |
|
|
Ex.6a-p.216 |
Ex.5,6b-pp.216-217 |
WB ex.14-pp.116-117 |
Громадянська відповідальність |
WB ex.15-p.118 |
|||||||||
|
|
Контроль говоріння
|
||||||||||||||||||||
|
|
Advertisement Writing |
14 |
складати рекламне оголошення |
[ g ]
|
|
|
|
|
|
Ex.1-p.217 WB ex.16-p.118 |
Громадянська відповідальність |
WB ex.17-p.119 |
|||||||||
[ æ ]
|
||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль письма |
||||||||||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу
|
||||||||||||||||||||
|
|
Підведення підсумків за ІI семестр |
||||||||||||||||||||