Календарне планування до підручника "Prepare 5" 3,5год, І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 5-го (НУШ), на І семестр, 3.5 години. Складено і адаптовано відповідно до Модельної навчальної програми (“Іноземна мова 5-9 класи” для закладів середньої освіти (автори: Зимомря І.М., Мойсюк В.А., Тріфан М.С., Унгурян І.К., Яковчук М.В.). Підручник Джоанни Коста, Мелані Вільямс, Prepare 5 клас, Видавництво “Лінгвіст” 2023 р.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне  планування  для 5 класу на І семестр 2024-2025 н.p (за підручником  Prepare  Джоанни Кости, Мелані Вільямс, видавництво «Лінгвіст», Київ  2022 )

№ п.п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Домашнє завдання

Примітки

1

 

Вступ. Особисті дані. Алфавіт. Числівники. Формування лексичних навичок.

РЗ, с,4, Повторити алфавіт та числівн.

 

2

 

Особисті дані. Дні тижня. Розвиток навичок усного продукування.

РЗ, с.5, впр.6

 

3

 

Речі навколо нас. Кольори. Неозначений артикль. Формування лексично-граматичних навичок.

с.6, впр.3

 

4

 

День народження. Вказівні займенники. Розвиток граматичних  навичок та усного сприймання.

РЗ, с.7, впр.1

 

5

 

Я і моє оточення. Присвійні займенники.

Формування  навичок  усного сприймання.

РЗ, с.9, впр.2

 

6

 

Я і моє оточення. Дієслово to be в теперішньому часі. Формування граматичних навичок.

Індив. завдання

 

7

 

Національності. Формування лексично-граматичних навичок.

РЗ, с.10, впр.4

 

8

 

Національності. Практикування в читанні та усному продукуванні.

РЗ, с.10, впр.2

 

9

 

Моя сім’я. Формування лексичних навичок та інформативного читання.

РЗ, с.12, впр.4-6

 

10

 

Моя сім'я. Присвійні займенники.  Розвиток лексично-граматичних навичок

РЗ, с.13, впр.3-4

 

11

 

Почуття та емоції. Формування лексичних навичок.

РЗ,с.14, впр.3-4

 

12

 

Почутття та емоції. Питання з дієсловом  to be. Розвиток лексично-граматичних навичок.

РЗ,с.15, впр.4

 

13

 

Країна виучуваної мови. Велика Британія. Формування навичок  сприймання письмового тексту..

Індив.завдання

 

14

 

Діалог двох культур. Україна. Розвиток навичок усного сприймання та усного продукування

с.21, впр.5

 

15

 

Моє рідне село. Робота над проєктом.

Закінчити проєкт.

 

16

 

 Мій дім. Структура  there is/are.  Формування лексично-граматичних  навичок.

РЗ, с.17, впр.2-3

 

17

 

Моя кімната.Розвиток  лексичних та граматичних навичок.

РЗ, с.18, впр. 3-4

 

18

 

Моє домашнє життя. Дієслово have got. Формування граматичних навичок. Усна та письмова взаємодія.

РЗ, с.19, впр.3

 

19

 

Речі в моїй кімнаті. Розвиток лексичних навичок, усного сприймання та продукування.

РЗ, с.20, впр.3-4

 

20

 

Мої речі. Формування лексичних навичок. Розвиток зорового сприймання та усної взаємодії..

РЗ, с.21, впр.3

 

21

 

Мої речі.  Якісні прикметники. Опис речей. Формування  лексичних навичок.Усне продукування

РЗ, с.22, впр.4-5

 

22

 

Що у тебе є? Розвиток лексично-граматичних навичок. Усне та письмове продукування.

РЗ, с.23, впр. 2-3

 

23

 

Життєві навички. Креативність та інновації. Моя кімната. Зорове  та усне сприймання тексту.

С.31, впр.7-8

 

24

 

Кімната моєї мрії. Проєктна робота.

Підготуватися до д.р

 

25

 

Підсумкова робота.

 

 

26

 

Дозвілля. Що ти вмієш робити? Сприймання усної інформації.

РЗ, с.24, впр.3-4

 

27

 

Вільний час. Модальне дієслово саn. Формування граматичних навичок.

РЗ, с.25, впр.3

 

28

 

Частини тіла. Формування лексичних навичок. Сприймання письмового тексту.

РЗ, с.26, впр.3-4

 

29

 

Твої можливості і таланти. Прийменники місця. Розвиток лексичних та граматичних навичок.

РЗ, с.27, впр.2-3

 

30

 

На вечірці. Харчування. Формування лексичних навичок Усне сприймання тексту.

РЗ, с.28, впр.3-4

 

31

 

Їжа. Злічувані та незлічувані іменники.  Вживання some/any. Формування лексично-граматичних навичок.

РЗ, с.29,впр.5

 

32

 

Запрошення на вечірку. Повідомлення часу. Формування лексичних навичок. Зорове сприймання тексту.

РЗ, с.30, впр.3

 

33

 

Запрошення на вечірку. Формування навичок письмового продукування

РЗ, с.31, впр.2

 

34

 

Свята в США. Розвиток навичок зорового сприймання тексту.

С.42, впр.4

 

35

 

Свята в Україні. Розвиток навичок зорового сприймання та усного продукування.

Виконати проєкт

 

36

 

Запрошення на вечірку. Узагальнення вивченого.

Підготуватися до діагн. роботи.

 

37

 

Підсумкова робота.

 

 

38

 

Мій день. Формування лексичних навичок. Розвиток навичок усного  сприймання.

РЗ, с.32, впр.3-4

 

39

 

Режим дня. Теперішній простий час. Формування лексично-граматичних навичок.

РЗ, с.33, впр.3-4

 

40

 

Режим дня. Час. Формування лексичних нав ичок, розвиток навичок зорового сприймання.

РЗ, с.34, впр 3-4

 

41

 

 Розпорядок дня. Заперечні речення в тепері шньому простому часі. Розвиток граматичних навичок.

РЗ, с.35, впр.2

 

42

 

Шкільні предмети. Формування лексичних навичок. Усне сприймання тексту.

РЗ, с.36, впр.3-4

 

43

 

Шкільні предмети. Запитання  в Present Simple. Формування лексично-граматичних навичок.

РЗ, с.37, впр. 3-4

 

44

 

Види шкіл. Слова з подвійним значенням.  Розиток навичок сприймання письмового тексту.

РЗ, с.38, впр.3-4

 

45

 

Шкільні звички. Спеціальні запитання в Present Simple. Формування граматичних навичок.

РЗ, с.39, впр.3-4

 

46

 

Життєві навички. Як вчити англійську мову. Зорове сприймання тексту.

С.55, впр.5-6

 

47

 

Спорт та здорові звички. Формування лексичних навичок. Усне сприймання тексту.

РЗ, с.40, впр.4-5

 

48

 

Спорт і здоров'я.  Структура  like/don’t like doing. Усне та письмове продукування

РЗ, с.41, впр.3-4

 

49

 

Поради лікаря. Формування лексичних навичок, зорове сприймання тексту.

РЗ, с.42, впр.4-5

 

50

 

Здоров'я і самопочуття. Об’єктні займенники. Розвиток граматичних нвичок. Контроль сприймання усної інформації. Аудіювання.

 

 

51

 

Як ти піклуєшся про здоров'я. Контроль сприймання письмових текстів .Читання.

 

 

52

 

Наше самопочуття. Розвиток навичок усної в заємодії. Контроль усної взаємодії та висловлювання .Говоріння

 

 

53

 

Режим дня і здоров’я. Контроль письмової взаємодії та висловлювання. Письмо

 

 

 

docx
Додано
9 січня
Переглядів
5
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку