Календарно-тематичне планування для 5 класу на І семестр 2024-2025 н.p (за підручником Prepare Джоанни Кости, Мелані Вільямс, видавництво «Лінгвіст», Київ 2022 )
№ п.п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Домашнє завдання |
Примітки |
1 |
|
Вступ. Особисті дані. Алфавіт. Числівники. Формування лексичних навичок. |
РЗ, с,4, Повторити алфавіт та числівн. |
|
2 |
|
Особисті дані. Дні тижня. Розвиток навичок усного продукування. |
РЗ, с.5, впр.6 |
|
3 |
|
Речі навколо нас. Кольори. Неозначений артикль. Формування лексично-граматичних навичок. |
с.6, впр.3 |
|
4 |
|
День народження. Вказівні займенники. Розвиток граматичних навичок та усного сприймання. |
РЗ, с.7, впр.1 |
|
5 |
|
Я і моє оточення. Присвійні займенники. Формування навичок усного сприймання. |
РЗ, с.9, впр.2 |
|
6 |
|
Я і моє оточення. Дієслово to be в теперішньому часі. Формування граматичних навичок. |
Індив. завдання |
|
7 |
|
Національності. Формування лексично-граматичних навичок. |
РЗ, с.10, впр.4 |
|
8 |
|
Національності. Практикування в читанні та усному продукуванні. |
РЗ, с.10, впр.2 |
|
9 |
|
Моя сім’я. Формування лексичних навичок та інформативного читання. |
РЗ, с.12, впр.4-6 |
|
10 |
|
Моя сім'я. Присвійні займенники. Розвиток лексично-граматичних навичок |
РЗ, с.13, впр.3-4 |
|
11 |
|
Почуття та емоції. Формування лексичних навичок. |
РЗ,с.14, впр.3-4 |
|
12 |
|
Почутття та емоції. Питання з дієсловом to be. Розвиток лексично-граматичних навичок. |
РЗ,с.15, впр.4 |
|
13 |
|
Країна виучуваної мови. Велика Британія. Формування навичок сприймання письмового тексту.. |
Індив.завдання |
|
14 |
|
Діалог двох культур. Україна. Розвиток навичок усного сприймання та усного продукування |
с.21, впр.5 |
|
15 |
|
Моє рідне село. Робота над проєктом. |
Закінчити проєкт. |
|
16 |
|
Мій дім. Структура there is/are. Формування лексично-граматичних навичок. |
РЗ, с.17, впр.2-3 |
|
17 |
|
Моя кімната.Розвиток лексичних та граматичних навичок. |
РЗ, с.18, впр. 3-4 |
|
18 |
|
Моє домашнє життя. Дієслово have got. Формування граматичних навичок. Усна та письмова взаємодія. |
РЗ, с.19, впр.3 |
|
19 |
|
Речі в моїй кімнаті. Розвиток лексичних навичок, усного сприймання та продукування. |
РЗ, с.20, впр.3-4 |
|
20 |
|
Мої речі. Формування лексичних навичок. Розвиток зорового сприймання та усної взаємодії.. |
РЗ, с.21, впр.3 |
|
21 |
|
Мої речі. Якісні прикметники. Опис речей. Формування лексичних навичок.Усне продукування |
РЗ, с.22, впр.4-5 |
|
22 |
|
Що у тебе є? Розвиток лексично-граматичних навичок. Усне та письмове продукування. |
РЗ, с.23, впр. 2-3 |
|
23 |
|
Життєві навички. Креативність та інновації. Моя кімната. Зорове та усне сприймання тексту. |
С.31, впр.7-8 |
|
24 |
|
Кімната моєї мрії. Проєктна робота. |
Підготуватися до д.р |
|
25 |
|
Підсумкова робота. |
|
|
26 |
|
Дозвілля. Що ти вмієш робити? Сприймання усної інформації. |
РЗ, с.24, впр.3-4 |
|
27 |
|
Вільний час. Модальне дієслово саn. Формування граматичних навичок. |
РЗ, с.25, впр.3 |
|
28 |
|
Частини тіла. Формування лексичних навичок. Сприймання письмового тексту. |
РЗ, с.26, впр.3-4 |
|
29 |
|
Твої можливості і таланти. Прийменники місця. Розвиток лексичних та граматичних навичок. |
РЗ, с.27, впр.2-3 |
|
30 |
|
На вечірці. Харчування. Формування лексичних навичок Усне сприймання тексту. |
РЗ, с.28, впр.3-4 |
|
31 |
|
Їжа. Злічувані та незлічувані іменники. Вживання some/any. Формування лексично-граматичних навичок. |
РЗ, с.29,впр.5 |
|
32 |
|
Запрошення на вечірку. Повідомлення часу. Формування лексичних навичок. Зорове сприймання тексту. |
РЗ, с.30, впр.3 |
|
33 |
|
Запрошення на вечірку. Формування навичок письмового продукування |
РЗ, с.31, впр.2 |
|
34 |
|
Свята в США. Розвиток навичок зорового сприймання тексту. |
С.42, впр.4 |
|
35 |
|
Свята в Україні. Розвиток навичок зорового сприймання та усного продукування. |
Виконати проєкт |
|
36 |
|
Запрошення на вечірку. Узагальнення вивченого. |
Підготуватися до діагн. роботи. |
|
37 |
|
Підсумкова робота. |
|
|
38 |
|
Мій день. Формування лексичних навичок. Розвиток навичок усного сприймання. |
РЗ, с.32, впр.3-4 |
|
39 |
|
Режим дня. Теперішній простий час. Формування лексично-граматичних навичок. |
РЗ, с.33, впр.3-4 |
|
40 |
|
Режим дня. Час. Формування лексичних нав ичок, розвиток навичок зорового сприймання. |
РЗ, с.34, впр 3-4 |
|
41 |
|
Розпорядок дня. Заперечні речення в тепері шньому простому часі. Розвиток граматичних навичок. |
РЗ, с.35, впр.2 |
|
42 |
|
Шкільні предмети. Формування лексичних навичок. Усне сприймання тексту. |
РЗ, с.36, впр.3-4 |
|
43 |
|
Шкільні предмети. Запитання в Present Simple. Формування лексично-граматичних навичок. |
РЗ, с.37, впр. 3-4 |
|
44 |
|
Види шкіл. Слова з подвійним значенням. Розиток навичок сприймання письмового тексту. |
РЗ, с.38, впр.3-4 |
|
45 |
|
Шкільні звички. Спеціальні запитання в Present Simple. Формування граматичних навичок. |
РЗ, с.39, впр.3-4 |
|
46 |
|
Життєві навички. Як вчити англійську мову. Зорове сприймання тексту. |
С.55, впр.5-6 |
|
47 |
|
Спорт та здорові звички. Формування лексичних навичок. Усне сприймання тексту. |
РЗ, с.40, впр.4-5 |
|
48 |
|
Спорт і здоров'я. Структура like/don’t like doing. Усне та письмове продукування |
РЗ, с.41, впр.3-4 |
|
49 |
|
Поради лікаря. Формування лексичних навичок, зорове сприймання тексту. |
РЗ, с.42, впр.4-5 |
|
50 |
|
Здоров'я і самопочуття. Об’єктні займенники. Розвиток граматичних нвичок. Контроль сприймання усної інформації. Аудіювання. |
|
|
51 |
|
Як ти піклуєшся про здоров'я. Контроль сприймання письмових текстів .Читання. |
|
|
52 |
|
Наше самопочуття. Розвиток навичок усної в заємодії. Контроль усної взаємодії та висловлювання .Говоріння |
|
|
53 |
|
Режим дня і здоров’я. Контроль письмової взаємодії та висловлювання. Письмо |
|
|