Розміщую календарне планування з фізики. Для 11 класу. Академічний рівень. Розраховано на 3 години на тиждень. Пишу багато тексту, бо вказано, щоб було 155 символів )
11-й клас
(3 год на тиждень, разом 105 годин, у тому числі резерв – 3 год)
№ з/п |
№ уроку в темі |
Н а з в а |
ДАТА |
|
ЕЛЕКТРОРДИНАМІКА |
||||
1. Електричне поле (11 год) |
||||
1 |
1 |
Електричне поле. Напруженість електричного поля. |
|
|
2 |
2 |
Силові лінії електричного поля. Електричне поле точкових зарядів. |
|
|
3 |
3 |
Речовина в електричному полі. Провідники та діелектрики в електричному полі. |
|
|
4 |
4 |
Лабораторна робота №1. Дослідження взаємодії електризованих тіл. |
|
|
5 |
5 |
Робота під час переміщення заряду в однорідному електростатичному полі. Потенціал електричного поля. |
|
|
6 |
6 |
Різниця потенціалів. Зв’язок напруженості електричного поля з різницею потенціалів. |
|
|
7 |
7 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
8 |
8 |
Електроємність. Види конденсаторів. З’єднання конденсаторів |
|
|
9 |
9 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
10 |
10 |
Енергія електричного поля. Використання конденсаторів у техніці. |
|
|
11 |
11 |
Тематичне оцінювання з теми "Електричне поле" |
|
|
2. Електричний струм (16 год) |
||||
12 |
1 |
Електричний струм. Електричне коло та його складові. |
|
|
13 |
2 |
Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола. |
|
|
14 |
3 |
Лабораторна робота №2. Визначення ЕРС і внутрішнього опору джерела струму |
|
|
15 |
4 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
16 |
5 |
Електричні кола з послідовним та паралельним з’єднанням провідників |
|
|
17 |
6 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
18 |
7 |
Робота і потужність електричного струму (Теплова дія струму). ТБ при роботі з електричними пристроями. |
|
|
19 |
8 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
20 |
9 |
Електричний струм в різних середовищах. Плазма та її властивості. |
|
|
21 |
10 |
Електропровідність напівпровідників та її види. Власна та домішкова провідність |
|
|
22 |
11 |
Електронно-дірковий перехід: його властивості та застосування |
|
|
23 |
12 |
Напівпровідниковий діод. Напівпровідникові прилади та їх застосування. |
|
|
24 |
13 |
Лабораторна робота №3. Дослідження електричного кола з напівпровідниковим діодом. |
|
|
25 |
14 |
Струм у вакуумі та його застосування. Електронно-променева трубка. |
|
|
26 |
15 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
27 |
16 |
Тематичне оцінювання з теми "Електричний струм" |
|
|
3. Електромагнітне поле (16 год) |
||||
28 |
1 |
Електрична та магнітна взаємодія. Взаємодія провідників зі струмом. |
|
|
29 |
2 |
Магнітне поле струму. Лінії магнітного поля прямого й колового струмів. |
|
|
30 |
3 |
Індукція магнітного поля. Потік магнітної індукції. |
|
|
31 |
4 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
32 |
5 |
Дія магнітного поля на провідник зі струмом. Сила Ампера. |
|
|
33 |
6 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
34 |
7 |
Сила Лоренца. Розв’язування вправ та задач |
|
|
35 |
8 |
Момент сили, що діє на прямокутну рамку зі струмом у магнітному полі. Принцип роботи електродвигуна |
|
|
36 |
9 |
Магнітні властивості речовини. Діа-, пара- та феромагнетики. |
|
|
37 |
10 |
Лабораторна робота №4. Дослідження магнітних властивостей речовини. |
|
|
38 |
11 |
Електромагнітна індукція. Закон електромагнітної індукції. Індуктивність. |
|
|
39 |
12 |
Лабораторна робота №5. Дослідження явища електромагнітної індукції. |
|
|
40 |
13 |
Змінний струм. Генератор змінного струму. |
|
|
41 |
14 |
Трансформатор. Виробництво, використання та передача електричної енергії. |
|
|
42 |
15 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
43 |
16 |
Тематичне оцінювання з теми "Електромагнітне поле" |
|
|
4. Електромагнітні коливання та хвилі (16 год) |
||||
44 |
1 |
Коливальний контур. Виникнення електромагнітних коливань в коливальному контурі. |
|
|
45 |
2 |
Гармонічні електромагнітні коливання та їх рівняння |
|
|
46 |
3 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
47 |
4 |
Частота власних коливань контуру. Перетворення енергії в коливальному контурі. |
|
|
48 |
5 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
49 |
6 |
Вимушені коливання. Резонанс. Автоколивання. |
|
|
50 |
7 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
51 |
8 |
Утворення й поширення електромагнітних коливань. Досліди Герца. |
|
|
52 |
9 |
Швидкість поширення електромагнітних коливань, їх довжина та частота. |
|
|
53 |
10 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
54 |
11 |
Властивості електромагнітних хвиль різних діапазонів частот. |
|
|
55 |
12 |
Принцип дії радіотелефонного зв’язку. Радіомовлення та телебачення. |
|
|
56 |
13 |
Радіолокація. Стільниковий та супутниковий зв’язок. |
|
|
57 |
14 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
58 |
15 |
Узагальнюючий урок |
|
|
59 |
16 |
Тематичне оцінювання з теми " Електромагнітні коливання та хвилі " |
|
|
ОПТИКА |
||||
5. Хвильова та квантова оптика (19 год) |
||||
60 |
1 |
Розвиток уявлень про природу світла |
|
|
61 |
2 |
Поширення світла в різних середовищах. Джерела та приймачі світла. |
|
|
62 |
3 |
Поглинання та розсіювання світла. Відбивання світла. Побудова зображень в дзеркалах. |
|
|
63 |
4 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
64 |
5 |
Заломлення світла та його закони. |
|
|
65 |
6 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
66 |
7 |
Лінзи. Побудова зображень в лінзах. оптичні прилади та їх застосування. |
|
|
67 |
8 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
68 |
9 |
Світло як електромагнітна хвиля. Когерентність світлових хвиль. |
|
|
69 |
10 |
Інтерференція світла. Голографія. |
|
|
70 |
11 |
Лабораторна робота №6. Спостереження інтерференції світла. |
|
|
71 |
12 |
Дифракція світла. |
|
|
72 |
13 |
Лабораторна робота №7. Спостереження дифракції світла. |
|
|
73 |
14 |
Дисперсія світла. Спектр світла та його види. Спектроскоп. Поляризація. |
|
|
74 |
15 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
75 |
16 |
Квантові властивості світла. Енергія та імпульс фотона. |
|
|
76 |
17 |
Рівняння фотоефекту. Квантові генератори. Корпускулярно-хвильвий дуалізм. |
|
|
77 |
18 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
78 |
19 |
Тематичне оцінювання з теми " Хвильова та квантова оптика " |
|
|
АТОМНА ТА ЯДЕРНА ФІЗИКА |
||||
6. Атомна та ядерна фізика (15 год) |
||||
79 |
1 |
Історія вивчення атома. Моделі атома. |
|
|
80 |
2 |
Випромінювання та поглинання світла атомами. Спектри. Рентгенівське випромінювання. |
|
|
81 |
3 |
Лабораторна робота №8. Спостереження непевного і лінійчатого спектрів речовини. |
|
|
82 |
4 |
Спектральний аналіз та його застосування |
|
|
83 |
5 |
Методи реєстрації іонізуючого випромінювання |
|
|
84 |
6 |
Атомне ядро. Протонно-нейтронна модель атомного ядра. Нуклони. |
|
|
85 |
7 |
Лабораторна робота №9. Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями. |
|
|
86 |
8 |
Ядерні сили та їх властивості. Стійкість ядер. |
|
|
87 |
9 |
Фізичні основи ядерної енергетики. Енергія зв’язку атомного ядра. Дефект мас. |
|
|
88 |
10 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
89 |
11 |
Ядерні реакції. Ядерний реактор. Період піврозпаду. Радіонукліди. |
|
|
90 |
12 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
91 |
13 |
Елементарні частинки. Загальна характеристика елементарних частинок. Кварки, космічне випромінювання |
|
|
92 |
14 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
93 |
15 |
Тематичне оцінювання з теми " Атомна та ядерна фізика " |
|
|
7. Фізичний практикум (7 год) |
||||
94 |
1 |
Дослідження магнітного поля Землі, соленоїда. |
|
|
95 |
2 |
Дослідження конденсатора. |
|
|
96 |
3 |
Дослідження напівпровідникового діода, транзистора. |
|
|
97 |
4 |
Дослідження законів оптики. Лінзи. |
|
|
98 |
5 |
Дослідження властивостей електромагнітних хвиль. |
|
|
99 |
6 |
Вивчення будови дозиметра |
|
|
100 |
7 |
Підсумковий урок. Захист робіт. Тематичне оцінювання |
|
|
7. УЗАГАЛЬНЮЮЧЕ ЗАНЯТТЯ (5год) |
||||
101 |
1 |
Фізика та НТП. Фізична картина світу. Роль науки в житті людини. |
|
|
102 |
2 |
Сучасні погляди на простір і час. |
|
|
103 |
3 |
Взаємозв’язок класичної та релятивістської механіки. |
|
|
104 |
4 |
Нанотехнології |
|
|
105 |
5 |
Узагальнюючий урок з фізики |
|
|