«Погоджено» заступник директора із навчально-виховної роботи комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів- ліцей №7 Вінницької міської ради»
Розглянуто на засіданні методичного об’єднання вчителів початкових класів Протокол № від 08.01.2020 р. |
«Затверджено» директор комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів- ліцей №7 Вінницької міської ради»
_______________________________
|
Комунальний заклад
«Навчально-виховний комплекс:
загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-ліцей №7
Вінницької міської ради»
Календарне планування
2– І класу–групи
ІІ семестр
2019/2020 н. р .
Вихователь: Іванович С.Л.
СІЧЕНЬ |
|||||||||
№ |
Дата |
Зміст виховного заходу |
Зміст фізкультурно-оздоровчої години |
Робота з батьками, індивідуальна робота з дітьми |
|||||
«Вартість і цінність» |
|||||||||
1 |
|
Бесіда «Які бувають цінності?» Дидактична гра «Що зайве?», «Назви вічнозелені рослини». |
Інструктаж «Правила та ТБ під час навчально-виховного процесу». Прогулянка на свіжому повітрі «Білосніжні візерунки Зимоньки-зими».
|
Читання оповідання Олени Лободи «Мрія». Батьківські збори «Про режим роботи ГПД і вимоги до учнів 2-І класу. |
|||||
2 |
|
Режим ГПД. Розподіл доручень. Бесіда «Мій друг — дорожній рух». Гра-квест «Збери сніжинку». Створи неіснуючу (фантастичну) квітку із паперу.
|
Прогулянка – спостереження «Зимовий вернісаж» (спостереження за погодою в січні). Інструктаж з ТБ. |
Індивідуальна робота з учнями. Дидактична гра «Допоможи білочці зібрати шишки» (+, - в межах 100).
|
|||||
3 |
|
Правила культурної поведінки учнів: на перерві та на вулиці. Бесіда «Правила особистої гігієни». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Барви заметілі». Інструктаж з ТБ. Спортивні розваги «Сильні, спритні та веселі». Інструктаж з ТБ.
|
Робота з класною спільнотою. Бесіда «Що об’єднує родину?» (майстер-клас від батьків)
|
|||||
4 |
|
Діалог/гра «Які духовні та матеріальні цінності важливі для родини?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Сплять засніжені дерева. Гра-жарт (у колі) із почухуванням. Інструктаж з ТБ.
|
Створення композиції «Візерунки неба» (клей ПВА, фарби). Консультації для батьків «Як виховується довіра дитини до батьків».
|
|||||
5 |
|
Діалог/гра «Як сон впливає на здоров’я та самопочуття людини?» (створення коміксів).
|
Прогулянка - спостереження «Наші менші брати взимку». Рухливі ігри «Вгадай хто кричить», «Третій зайвий». Інструктаж з ТБ.
|
Читання оповідання Олени Лободи «Хто розумніший?» Інтелектуальна гра «Розумники та розумниці». Консультації для батьків «Одягайся за погодою». |
|||||
|
|||||||||
6 |
|
Бесіда «Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури?» Гра-пазл «Сім чудес України».
|
Пішохідна прогулянка територією школи. Гра-квест «Передай лист». Інструктаж з ТБ. Рухливі ігри на свіжому повітрі «Кіт та миші», «Третій зайвий». Інструктаж з ТБ.
|
Математична гра «Доміно». Заняття-спілкування для батьків: «Що заважає нам слухати дитину». |
|||||
7 |
|
Бесіда «Чому ми дбайливо охороняємо пам’ятки?»
|
Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі «Як змінюється життя рослин і тварин взимку?» Комплекс загально – розвивальних вправ. Інструктаж з ТБ. |
Індивідуальна робота з учнями. Складання танграмів. Дискусія «Що ти можеш зробити для охорони природи?» |
|||||
8 |
|
Дискусія «Зміна діяльності – найкращий відпочинок».
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Кольоровий водограй». Спортивні змагання зі скакалками, м’ячем, обручами. Інструктаж з ТБ.
|
Рольова гра «Чи варто ділитися» (створення коміксів, робота зі словами). Тренінг «Батьки і діти: шляхи взаємодії».
|
|||||
9 |
|
Бесіда «Червона книга України. Рослинний та тваринний світ»
|
Прогулянка – спостереження «Кришталевий дзвін зими». Закріплення комплексу загально – розвивальних вправ. Інструктаж з ТБ.
|
Виготовлення поробки з кольорового паперу «Рослини Червоної книги України». Презентація поробок. |
|||||
10 |
|
Дискусія «Що я ціную в людях?» Читання оповідання Олени Лободи «Чашка»
|
Фізкультхвилинки на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей. Інструктаж з ТБ.
|
Дидактична гра «Допоможи казковому герою» (доповни речення). Ознайомлення батьків з пам’яткою: «Режим дня другокласника». |
|||||
|
|||||||||
11 |
|
Бесіда «Характер людини». Робота з діаграмою «Зимові розваги дітей».
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Срібні дерева». Рухливі ігри «Вартові та розбійники». Інструктаж з ТБ.
|
Створення анаграм про вікові особливості людини. Створення панно «Пташиний танок» (листя дерев).
|
|||||
12 |
|
Бесіда «Яку цінність можу створити я?» (малюнки, поробки, добрі вчинки)
|
Прогулянка – спостереження «Сніжинки-балеринки». Змагання «Веселі старти» між двома командами. Інструктаж з ТБ.
|
Опитування серед учнів класу «Добрі та погані вчинки» (створення діаграми за даними опитування). Дидактична гра «Число загубилося» (цеглинки LEGO). Аплікація із клаптиків паперу. Виставка робіт.
|
|||||
13 |
|
Бесіда «Риси характеру. У чому неповторність кожної людини?»
|
Прогулянка «Спостереження за живою природою». Гра «Світлофор – наш друг». Інструктаж з ТБ.
|
Створення коміксів «Чому вечірка не вдалася?» Дидактична гра «Упізнай тварину» (цеглинки LEGO).
|
|||||
14 |
|
Бесіда «Чи вмієш ти дружити?» Гра «Скажи комплімент».
|
Прогулянка «Спостереження за змінами у природі». Рухливі ігри «Кіт і миші», «Третій зайвий» Інструктаж з ТБ.
|
Дидактична гра «Істоти-неістоти». Розгадування ребусів. Малювання картин «Зміни у природі».
|
|||||
15 |
|
Бесіда «Усмішка, наче сонечко».
|
Прогулянка «Зимове сонечко». Дослідження можливостей свого організму. (Виконання різних фізичних вправ). Інструктаж з ТБ.
|
Створення реклами «Який напій найкраще вживати після фізичних навантажень?». Дидактична гра «Що приніс поштар?». |
|||||
16 |
|
Бесіда «Збережемо довкілля». (створення реклами)
|
Прогулянка «Красуня Зима». Квест «Із ким погратися?» Інструктаж з ТБ. |
Гра-пазл «Склади Землю».
|
|||||
ЛЮТИЙ «Хочу-Можу-Треба»
|
|||||||||
|
|||||||||
17 |
|
Бесіда «Як пов’язані бажання, можливості та обов’язки?»
|
Рухливі ігри «М’яч і гравець», «Третій зайвий», «Совонька». Прогулянка – спостереження «Сонце блищить, а мороз тріщить». Інструктаж з ТБ.
|
Гра-мандрівка «У країні Загадок» Малювання відгадок. Дидактична гра «Три кольори» (цеглинки LEGO).
|
|||||
18 |
|
Бесіда «Світ сповнений дивовижних речей і нерозгаданих таємниць» |
Прогулянка-фантазія «Карнавал зимових сніжинок». Комплекс ЗРВ. Ігри на свіжому повітрі. Інструктаж з ТБ.
|
Виготовлення поробки із ватних дисків «Сніговик». Виставка робіт. Дидактична гра «Зміни літеру».
|
|||||
19 |
|
Бесіда «Чи всі мрії можуть здійснитися?». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Милування деревами». Квест «Відшукай зимовий скарб». Інструктаж з ТБ.
|
Виготовлення та виставка поробок «Зима-чарівниця». Консультації для батьків.
|
|||||
20 |
|
Групова пантоміма-загадка «Тварини лісу»
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Зимові пригоди». Перегляд відеоролика «Безпека у класі». Інструктаж з ТБ.
|
Читання оповідання Олени Касьян «Найбільша калюжа». Малювання коміксів до прочитаного. |
|||||
21 |
|
Бесіда «Як бажання може вплинути на здоров’я». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Проведення дослідження з ґрунтом. Повторення комплексу загально-розвивальних вправ. Інструктаж з ТБ. |
Заняття-тренінг «Пізнаємо себе і світ». Гра «Скажи комплімент». |
|||||
|
|||||||||
22 |
|
Бесіда «Дбай про своє здоров’я». |
Гра-прогулянка «Подорож до Країни Дорожніх знаків». Рухливі ігри за бажанням дітей. Інструктаж з ТБ. |
Виготовлення колажів «Корисна та шкідлива їжа». Консультації для батьків «Корисні поради шкільного психолога батькам».
|
|||||
23 |
|
Бесіда «Чому час хитрющий?» Складання розпорядку свого вихідного дня. Презентація однокласникам. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за сезонними змінами у природі та погоді. Інструктаж з ТБ. |
Читання оповідання Олени Касьян «Хитромудрий час». Виготовлення поробки «Папуга» (LEGO Fundation). Виставка робіт.
|
|||||
24 |
|
«Що може обмежувати бажання?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Спостереження за погодою». Рухливі ігри на географічну тематику «Поверни вправо», «Зверни вліво». Інструктаж з ТБ.
|
Моделювання ситуацій, коли бажання та можливості не збігалися. (створення коміксів)
|
|||||
25 |
|
Бесіда «Чому деколи краще зробити як належить, а не як хочеться?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Звуки природи». Ігри за вибором дітей. Інструктаж з ТБ.
|
Лекція «В Україні лютує грип». Профілактика захворювань взимку. Дидактична гра «Який одяг обереш для прогулянки?»
|
|||||
26 |
|
Шоу «День Святого Валентина» |
Прогулянка -спостереження «Наші друзі – птахи». Спостереження за зимовими прикметами у природі та погоді. Інструктаж з ТБ.
|
Індивідуальна робота під час самопідготовки. Розгадування кросвордів. |
|||||
27 |
|
Бесіда «Правила поведінки за столом» (створення коміксів) |
Прогулянка на свіжому повітрі «Цікаві таємниці, природи- чарівниці». Спортивні естафети зі скакалкою, обручем та м’ячем. Інструктаж з ТБ. |
Дидактична гра «Знайди літеру» (цеглинки LEGO). Індивідуальні консультації для батьків «Дитячі ревнощі».
|
|||||
28 |
|
Дискусія «Як ти дієш, коли тебе пригощають?». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Музика природи». Рухливі ігри «Кільце», «Третій зайвий», «Совонька». |
Виготовлення поробки «Одягни ляльку». Виставка робіт. Дидактична гра «Ланцюжок» (слова на певний склад). |
|||||
29 |
|
Читання оповідання Олени Касьян «Найважливіше бажання» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Зимові краєвиди». Рухливі ігри за бажанням дітей. Інструктаж з ТБ.
|
Дидактична гра «У світі чарівних речей» |
|||||
30 |
|
Бесіда «Що потрібно, щоб здійснювати бажання?» |
Екологічна прогулянка-милування природою. Веселі розваги на свіжому повітрі «Плутаний зайчик» (головоломки з мотузкою) Інструктаж з ТБ.
|
Гра від Золотої рибки «Карта своїх бажань». Виготовлення меблів із сірникових коробок. Презентація власної творчості. |
|||||
31 |
|
Година спілкування «Як бажання можуть об’єднувати спільноту?». |
Прогулянка «Краєвиди зими» Комплекс ЗРВ. Квест «Знайди зимовий скарб». Інструктаж з ТБ.
|
Графічні малюнки (опис алгоритму). Виставка робіт. Створення відеороликів з рекламою.
|
|||||
32 |
|
Бесіда «Чому важливо уявляти себе на місці інших» |
Прогулянка-гра на свіжому повітрі «А я вчора бачив щось нове». Спостереження за природними змінами восени. Інструктаж з ТБ.
|
Моделювання ситуації «Під час екскурсії» (створення коміксів). |
|||||
33 |
|
Бесіда «Правила поведінки у громадських місцях». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Чудо речі навколо нас». Рухливі ігри за бажанням дітей. Інструктаж з ТБ.
|
Гра-інтерв’ю «Питання до автора». |
|||||
34 |
|
Бесіда «Чому слід дотримуватися обіцянок?» |
Прогулянка-спостереження «Зимові явища в житті рослин». Ознайомлення дітей з новим комплексом загально-розвивальних вправ. Інструктаж з ТБ.
|
Відтворення за малюнками розповіді бабусі про те, як змінювалася праска. Консультації для батьків «Чи не занадто ми любимо свою дитину?».
|
|||||
35 |
|
Читання оповідання Олени Касьян «Важливе та дрібниці».
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Білосніжні візерунки Зимоньки-зими». |
Гра «Впізнай за описом».
|
|||||
БЕРЕЗЕНЬ |
|||||||||
«Ідеї-Винаходи-Відкриття»
|
|||||||||
37 |
|
Винаходи людства. Дослідження предметів. Розгадування кросвордів. |
Гра-подорож на свіжому повітрі «Ми і сонечко». Вивчення нових ігор «Конячки», «Встигни на своє місце». Інструктаж з ТБ.
|
Виготовлення мешканців Торбокраю з підручних матеріалів (мішечків). Бесіда з батьками про роль гри у сімейному вихованні. |
|||||
38 |
|
Читання тексту Микити Лукаша «Мішковина мріє бути повітряною кулею».
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Ой весна, весна днем красна». Комплекс ЗРВ. Інструктаж з ТБ.
|
Майстер-клас «Як знаходити власні ідеї». Робота з розвитку зв’язного мовлення. Діалог. Що «розкаже» Мішковинка про створення повітряної кулі.
|
|||||
39 |
|
Бесіда «Як втілювати ідеї в життя?» |
Прогулянка «Я вмію бути обережним». Коплекс ЗРВ. Інструктаж з ТБ. |
Фото-колаж «Винаходи людства». Виставка робіт. Дидактична гра «Живі числа».
|
|||||
40 |
|
Читання оповідання Микити Лукаша «Як Мішковинка була «дорослою». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за домівками для багатьох тварин. Інструктаж з ТБ. |
Піклування про чистоту своїх домівок та територій громадських місць. Створення діаграм щодо переробки сміття природою. Консультації для батьків «Як виховати дисципліновану дитину».
|
|||||
41 |
|
Бесіда «Моя мова калинова». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за природними змінами навесні. Рухливі ігри на свіжому повітрі. Інструктаж з ТБ.
|
Виготовлення ескізів одягу. Презентація робіт. Індивідуальна бесіда про гігієну школяра. |
|||||
42 |
|
Бесіда «Хто вони – винахідники?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Створення маршрутної карти міста з умовними позначками (малювання макету на асфальті). Рухливі ігри за вибором дітей. Інструктаж з ТБ.
|
Створення ескізів модного одягу. Презентація власних робіт. Дидактична гра «Знайди дерево». |
|||||
43 |
|
Бесіда «Як винаходи змінюють життя людей?» |
Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі «Весна відмикає дерева і квіти». Рухливі ігри «Кривенька качечка», «Мисливці і качки». Інструктаж з ТБ.
|
Створення аплікації «Зоряне небо». Презентація робіт.
|
|||||
44 |
|
Дискусія «Як винаходи змінюють життя людей на краще?»
|
Милування природою «Спостереження за птахами». Пригадування характерних ознак та особливостей птахів. Спортивна година «Веселі та спритні». Інструктаж з ТБ.
|
Малювання коміксів «Як по-різному можна втілювати одну ідею»». Консультації для батьків «Трудові доручення дитини вдома». |
|||||
45 |
|
Читання оповідання Микити Лукаша «Про вівсяне печиво». |
Прогулянка на свіжому повітрі. «Які зміни відбулися у живій та неживій природі». Ігри за вибором дітей. Правила безпеки під час рухливих ігор на спортивному майданчику. Інструктаж з ТБ.
|
Дидактична гра «Переваги та недоліки винаходів». «Чому хлопчики повинні поважати дівчат?» – довірлива співбесіда з хлопцями. |
|||||
46 |
|
Бесіда «Як відкриття можуть допомогти у навчанні?». |
Прогулянка-розвага. Моделювання ситуації «У країні гри» (незнайомець, особисте телефонне повідомлення). Інструктаж з ТБ.
|
Малювання коміксів до змодельованих ситуацій. Консультації для батьків «Як виховується довіра дитини до батьків». |
|||||
47 |
|
Дослідницька лабораторія «Як «побачити» повітря».
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Корисне чи шкідливе». Рухливі ігри «Курчата», «Струмочок». Інструктаж з ТБ.
|
Виготовлення квітки-витинанки. Виставка робіт. Дидактична гра «Знайди зайве слово» (цеглинки LEGO).
|
|||||
48 |
|
Розвивальне заняття «Чи можуть бути небезпечні винаходи та відкриття?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Школа здорової дитини». Спортивні змагання між хлопцями та дівчатами. Інструктаж з ТБ.
|
Малювання коміксів «Небезпечні відкриття». Індивідуальна робота під час самопідготовки. |
|||||
49 |
|
Слухання. Микита Лукаш «Майже детективна історія». |
Цільова прогулянка «Сезонні зміни у довкіллі». Квест-гра «Шукаємо скарби». Інструктаж з ТБ. |
Виготовлення поробки (робота в групах) «Збережемо довкілля» (цеглинки LEGO). Виставка робіт.
|
|||||
50 |
|
Бесіда «Поговоримо про шкідливі звички». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Моя поведінка в довкіллі». Рухливі ігри «Вартові та розбійники», «Космонавти», «Вовк у канаві». Інструктаж з ТБ.
|
Виготовлення упаковки для печива. Інтелектуальна гра «Найрозумніший». |
|||||
51 |
|
Бесіда «Які винаходи допомагають людям з інвалідністю». |
Прогулянка-фантазія «Весна та моє здоров’я». Рухливі ігри за вибором учнів. Інструктаж з ТБ.
|
Безпека життєдіяльності дитини вдома, на вулиці, на відпочинку, у громадських місцях під час весняних канікул. Бесіда перед канікулами про охорону життя і здоров’я дитини. |
|||||
КВІТЕНЬ |
|||||||||
«Рух і час»
|
|||||||||
52 |
|
Віртуальна мандрівка «Подорож Україною».
|
Ігрова діяльність у спільноті. Прогулянка-спостереження за природними та погодними змінами весною. Квест «Шерлок Холмс і Доктор Ватсон». Інструктаж з ТБ.
|
Робота з розвитку читацьких навичок (вірші про весну). Малювання та виставка робіт «Весняні пригоди».
|
|||||
53 |
|
Бесіда «Як приймати гостей?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Цікаві таємниці, природи». Бесіда про значення свіжого повітря та фізкультури для здоров’я дитини. Інструктаж з ТБ.
|
Виготовлення мобеля (Оберт Землі). Створення колективної роботи «Парад планет». Дидактична гра «Яке число я задумала?»
|
|||||
54 |
|
Бесіда-дискусія «Як мандрують птахи?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Розмова птахів». Весняні розваги: гра у кеглі. Інструктаж з ТБ.
|
Створення аплікації «Пінгвін». Виставка робіт. Дидактична гра «Я знаю п’ять дерев». |
|||||
55 |
|
Читання оповідання Святослава Чернія «Підготовка до мандрівки». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Земля – наш спільний дім». Спортивна година. Естафети з кеглями та скакалкою. Інструктаж з ТБ.
|
Складання пазлів «Туристична Україна». Індивідуальна робота під час самопідготовки. |
|||||
56 |
|
Бесіда «Навіщо люди подорожують?». |
Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі «Птахи прилетіли, на крилах весну принесли». Рухливі ігри «Збий шапку», «Третій зайвий». Інструктаж з ТБ.
|
Виготовлення та виставка поробок «Первоцвіти» у техніці «Оригамі». Консультації для батьків «Дитяча жорстокість».
|
|||||
57 |
|
Бесіда «Як можна подорожувати, не виходячи з дому?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Наші менші брати». Правила безпеки під час розваг. Ігри-забави «Світлофор – наш добрий друг». Інструктаж з ТБ.
|
Дидактична гра «Виклади фігуру» (танграм). Робота з розвитку зв’язного мовлення «Розплутай плутанину» (робота з прислів’ями). |
|||||
58 |
|
Віртуальна подорож музеями України. |
Прогулянка на свіжому повітрі «Гостинці для пернатих». Рухливі ігри «Влучний стрілок», «Третій зайвий». Інструктаж з ТБ.
|
Створення колажу «Мої подорожі». Консультації для батьків. Дидактична гра «Математичні пазли».
|
|||||
59 |
|
Бесіда «Як знайти для себе захоплення?». |
Прогулянка-спостереження за небом навесні «Весна та моє здоров’я». Веселі розваги на свіжому повітрі. Інструктаж з ТБ. |
Дидактична гра «Скільки речень» (цеглинки LEGO). Малювання пластиліном «Весняні картинки». Виставка робіт. |
|||||
60 |
|
Бесіда «Чи можна зрозуміти інших без слів? (створення коміксів). |
Пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям «Пташок закликаю до рідного краю». Спостереження за природою навесні. Рухливі ігри на свіжому подвір’ї. Інструктаж з ТБ.
|
Гра «Хто зверху?» (команди хлопчаки-дівчата). Дидактична гра «Підбери слова». |
|||||
61 |
|
Читання оповідання Святослава Чернія «Хоботовичі і Львові». |
Прогулянка-спостереження «Ходить, ходить весна полем». Рухливі ігри «День і ніч», «Мисливці і качки». Інструктаж з ТБ.
|
Гра-подорож «Карта Googl» (Пам’ятки культури). Прокладання маршрутів за картою. Дидактична гра «Розгадування лабіринтів» (Відшукай маршрут. Склади історію).
|
|||||
62 |
|
Бесіда «Що непідвладне часові?» |
Прогулянка «Корисні справи навесні». Квест «Мандруємо до столиці України» (Прокладання маршрутів за картою). Веселі естафети. Інструктаж з ТБ.
|
Дидактична гра «Назви зайве». Малювання весняного пейзажу. Презентація власної творчості.
|
|||||
63 |
|
Бесіда «Як планувати свій час?» |
Милування природою «Що знаходиться навколо?» Спортивна година (естафети). Інструктаж з ТБ. |
Малювання коміксів «Бережи свій час». Дидактична гра «Злови слово» (цеглинки LEGO). |
|||||
64 |
|
Віртуальна подорож Україною. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Квест «Подорож Львовом» (Пам’ятки культури). Інструктаж з ТБ. |
Конструювання транспортного засобу, на якому здійснюватимуть віртуальну мандрівку (цеглинки LEGO). |
|||||
65 |
|
Бесіда «Поведінка у громадських місцях».
|
Прогулянка «Таємниці природи». Повторення комплексу загально-розвивальних вправ. Інструктаж з ТБ. |
Колективне виготовлення книжки «Наш рідний край». Консультації для батьків «Ці незрозумілі дитячі страхи».
|
|||||
66 |
|
Інформаційно-пошуковий проект «Правда про мишей та слонів» (перевірка інформації). |
Прогулянка-спостереження за явищами природи. Рухливі ігри за бажанням дітей. Інструктаж з ТБ. |
Колективне виготовлення книжки «Наш рідний край». Індивідуальна робота під час самопідготовки. Інтелектуальна гра «Всезнайки».
|
|||||
67 |
|
Читання оповідання Святослава Чернія «Зустріч з родиною вовків Вівчарів» (правила поведінки у гостях) |
Прогулянка-спостереження з елементами радості (Природа оживає… Зустріч птахів). Веселі естафети. Інструктаж з ТБ.
|
Колективне виготовлення книжки «Наш рідний край». Виставка робіт. Дидактична гра «Буває чи ні?» (цеглинки LEGO). |
|||||
68
|
|
Дискусія «Як рухова активність впливає на здоров’я?» |
Прогулянка-гра «Світлофор – наш добрий друг». Рухливі ігри за бажанням дітей. Інструктаж з ТБ. |
Створення SMS-повідомлень. Обговорення добрих вчинків. Дидактична гра «Хто де живе?» (цеглинки LEGO). |
|||||
69
|
|
Дискусія «Телебачення: друг чи ворог дитині? |
Прогулянка на свіжому повітрі «Якого кольору весна». Спортивні змагання у спритності (кеглі, скакалки). Інструктаж з ТБ. |
Виготовлення тварин у техніці «Оригамі». Дидактична гра «Чарівна паличка».
|
|||||
70 |
|
Бесіда «У планети є легені – це дерева всі земні».
|
Прогулянка на свіжому повітрі Вернісаж весняних барв». Рухливі ігри та забави. Інструктаж з ТБ. |
Виставка колажів «Охорона довкілля». Дидактична гра «Упізнай тварину (рослину)». |
|||||
71
|
|
Бесіда «Профілактика інфекційних захворювань».
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри та зимові забави. Попередження простудних та інфекційних захворювань. |
Виготовлення тварин у техніці «Оригамі». Дидактична гра «Упізнай тварину (рослину)».
|
|||||
ТРАВЕНЬ
|
|||||||||
«Все пов’язане з усім» |
|||||||||
72 |
|
Бесіда «Як пов’язані бажання, можливості та обов’язки?»
|
Рухливі ігри «М’яч і гравець», «Третій зайвий», «Совонька». Прогулянка – спостереження «Сонце блищить, а мороз тріщить». Інструктаж з ТБ.
|
Гра-мандрівка «Зоряні маршрути» Створення маршрутів-лабіринтів. Дидактична гра «Три кольори» (цеглинки LEGO).
|
|||||
73 |
|
Читання оповідання Володимира Читая «Історія про хробака Зяву». |
Прогулянка-фантазія «Карнавал весняних квітів». Комплекс ЗРВ. Ігри на свіжому повітрі. Інструктаж з ТБ.
|
Виготовлення поробки «Жителі ґрунту». Виставка робіт. Дидактична гра «Зміни літеру».
|
|||||
74 |
|
Бесіда «Як зі мною змінюється мій світ?». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Милування деревами». Квест «Відшукай скарб». Інструктаж з ТБ.
|
Виготовлення та виставка поробок «Совенятко» (насіння гарбуза). Консультації для батьків.
|
|||||
75 |
|
Групова пантоміма-загадка «Тварини лісу»
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Травень ліс прибирає, літо в гості запрошує». Перегляд відеоролика «Безпека у лісі». Інструктаж з ТБ.
|
Тренінг з мовленнєвого етикету. Створення коміксів до правил. |
|||||
76 |
|
Бесіда «Як стати упевненим у собі» (позитивні та негативні якості). |
Прогулянка на свіжому повітрі «Природа та здоров’я». Проведення дослідження з ґрунтом. Повторення комплексу загально-розвивальних вправ. Інструктаж з ТБ. |
Заняття-тренінг «Пізнаємо себе і світ». Гра «Скажи комплімент». |
|||||
|
|||||||||
77 |
|
Бесіда «Що означає бути здоровим?». |
Гра-прогулянка «Дорожньо транспортні пригоди» (моделювання ситуацій). Рухливі ігри за бажанням дітей. Інструктаж з ТБ.
|
Виготовлення поробки «Повітряна куля». Консультації для батьків «Корисні поради шкільного психолога батькам».
|
|||||
78 |
|
Бесіда «Організм людини».
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за сезонними змінами у природі та погоді. Інструктаж з ТБ. |
Читання оповідання Володимира Читая «Про жабу Душку та хом’ячків-сусідів». Виготовлення поробки «Жабка» (техніка «Оригамі). Виставка робіт.
|
|||||
79 |
|
Дискусія «Чому добрі вчинки важливі?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Спостереження за змінами у природі». Рухливі ігри на географічну тематику «Поверни вправо», «Зверни вліво». Інструктаж з ТБ.
|
Моделювання ситуацій «Добре-Погано». (створення коміксів)
|
|||||
80 |
|
Бесіда «Чи може одна людина змінити щось у світі?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Світ навколо нас». Ігри за вибором дітей. Інструктаж з ТБ. |
Розважальна гра «Щасливий випадок». Дидактична гра «Який одяг обереш для прогулянки?»
|
|||||
81 |
|
Створення екоблогу «Життя пляшок» (пляшки від гелів для душу, шампунів) |
Прогулянка -спостереження «Наші друзі – птахи». Спостереження за зимовими прикметами у природі та погоді. Інструктаж з ТБ.
|
Індивідуальна робота під час самопідготовки. Вистава зі створеними персонажами-пляшками. |
|||||
82 |
|
Бесіда «Врятуємо Землю від сміття» (створення коміксів) |
Прогулянка на свіжому повітрі «Цікаві таємниці, природи- чарівниці». Спортивні естафети зі скакалкою, обручем та м’ячем. Інструктаж з ТБ.
|
Дидактична гра «Сортування сміття» (цеглинки LEGO). Індивідуальні консультації для батьків «Дитячі ревнощі».
|
|||||
83 |
|
Читання оповідання Володимира Читая «Про вовка Криволапка та братів-кабанів» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Музика природи». Рухливі ігри «Кільце», «Третій зайвий», «Совонька». Інструктаж з ТБ.
|
Виготовлення поробки «Зоопарк» у техніці «Оригамі». Виставка робіт. Дидактична гра «Ланцюжок» (слова на певний склад).
|
|||||
84 |
|
Бесіда «Чому важливо піклуватися про своє здоров’я». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Зимові краєвиди». Рухливі ігри за бажанням дітей. Інструктаж з ТБ.
|
Складання діаграми «Що найбільше впливає на здоров’я». Дидактична гра «Сервірування столу» (правила етикету).
|
|||||
85 |
|
Бесіда «Здоров’я і вітаміни» (карта вітамінів). |
Екологічна прогулянка-милування природою. Веселі розваги на свіжому повітрі «Плутаний зайчик» (головоломки з мотузкою) Інструктаж з ТБ.
|
Дидактична гра «Фразеологізми-синоніми». Малювання пластиліном картин природи (диски). Презентація власної творчості. |
|||||
86 |
|
Година спілкування «Плани на літо». |
Прогулянка «Краєвиди весни» Комплекс ЗРВ. Квест «Знайди скарб». Інструктаж з ТБ.
|
Графічні малюнки (опис алгоритму). Виставка робіт. Створення відеороликів з рекламою.
|
|||||
87 |
|
Година спілкування «Плани на літо». |
Прогулянка-гра на свіжому повітрі «А я вчора бачив щось нове». Спостереження за природними змінами восени. Інструктаж з ТБ.
|
Моделювання ситуації «Літні канікули». Створення маршрутів-лабіринтів.
|
|||||
88 |
|
Бесіда «Правила поведінки у громадських місцях». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Чудо речі навколо нас». Рухливі ігри за бажанням дітей. Інструктаж з ТБ.
|
Гра «Зоряний час». Консультації для батьків. |
|||||
89 |
|
Бесіда «Веселимося, граємося, літечко вітаємо». |
Прогулянка-спостереження «Явища в житті рослин». Ознайомлення дітей з новим комплексом загально-розвивальних вправ. Інструктаж з ТБ.
|
Відтворення за малюнками розповіді про те, які плани на літо. Консультації для батьків «Чи не занадто ми любимо свою дитину?».
|
|||||
90 |
|
Читання оповідання Олени Касьян «Важливе та дрібниці».
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Білосніжні візерунки Зимоньки-зими». |
Дидактична гра «Впізнай за описом». Лайфхаки. Складання алгоритму щодо панування літніх канікул.
|
|||||
|