Гріненко Андрій Володимирович 2009 року народження навчається в 2 класі Пушківської філії Побузького ліцею за інклюзивною формою навчання. Категорія особливих освітніх потреб – інтелектуальне порушення. Андрій має навчальні досягнення на дуже низькому рівні. Засвоїв знання у формі окремих фактів та елементарних уявлень. Учень не виявляє зацікавленості до навчання. Виконує самостійну роботу під безпосереднім керівництвом вчителя або асистента педагога, але допомогу не може сприйняти відразу, а потребує детального кількаразового пояснення.
Словниковий запас учня бідний. Мислення загальмоване, пам’ять конкретно-образна, має невеликий обсяг короткотривалої пам’яті, довготривала пам’ять носить епізодичний характер. Учневі характерні розсіяність, підвищена втомлюваність, дуже низька працездатність.
Андрій не читає. Букви називає, склади повторює за вчителем. Нерозвинена дрібна моторика є суттєвою перешкодою при оволодінні графічними навичками. Учень пише несвідомо по шаблону лише букви. Володіє порядковою лічбою 1-10, але не завжди відтворює числовий ряд в межах 5. Забуває графічне зображення чисел. Обчислювальні навички відсутні. с
Психічний розвиток учня знаходиться на низькому рівні та не відповідає віковим нормам.
Андрій мовчазний, невпевнений у собі, легко піддається чужому впливу, інколи порушує дисципліну. У спілкуванні з однокласниками не виявляє конфліктів.
Гріненко Андрій виховується в неповній, малозабезпеченій сім’ї. Мати дбає про добробут сина, але навчанню та вихованню не приділяє належної уваги.