ХІМІЯ
11-й клас
(2 год. на тиждень)
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів |
|||
|
04.09.2019 |
Повторення основних понять про будову атома |
|
|
06.09.2019 |
Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії» |
|
|
11.09.2019 |
Збуджений стан атома. Валентні стани елементів. Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів |
|
|
13.09.2019 |
Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів |
|
|
18.09.2019 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
20.09.2019 |
Захист навчальних проектів № 1-3 |
|
Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини |
|||
|
25.09.2019 |
Природа хімічного зв’язку. Йонний зв’язок |
|
|
27.09.2019 |
Ковалентний зв’язок. Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку |
|
|
02.10.2019 |
Водневий зв’язок |
|
|
04.10.2019 |
Металічний зв’язок |
|
|
09.10.2019 |
Кристалічний і аморфний стани твердих речовин |
|
|
11.10.2019 |
Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови |
|
|
16.10.2019 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
18.10.2019 |
Захист навчальних проектів № 4-6 |
|
Тема 3. Хімічні реакції |
|||
|
23.10.2019 |
Необоротні і оборотні хімічні процеси |
|
|
25.10.2019 |
Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє |
|
|
06.11.2019 |
Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції |
|
|
08.11.2019 |
Розв’язування задач |
|
|
13.11.2019 |
Гідроліз солей. Лабораторний дослід №1. Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів |
|
|
15.11.2019 |
Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму |
|
|
20.11.2019 |
Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
22.11.2019 |
Контрольна робота № 1 |
|
|
27.11.2019 |
Захист навчальних проектів № 7-8 |
|
Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості |
|||
|
29.11.2019 |
Неметалічні елементи |
|
|
04.12.2019 |
Загальна характеристика неметалів. Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів |
|
|
06.12.2019 |
Фізичні властивості неметалів. Явище адсорбції. Лабораторний дослід 2. Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів |
|
|
11.12.2019 |
Окисні та відновні властивості неметалів. Застосування неметалів |
|
|
13.12.2019 |
Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном |
|
|
18.12.2019 |
Особливості водних розчинів сполук неметалічних елементів з Гідрогеном, їх застосування |
|
|
20.12.2019 |
Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері |
|
|
15.01.2020 |
Кислоти. Сульфатна кислота. Особливості взаємодії металів з концентрованою сульфатною кислотою |
|
|
17.01.2020 |
Нітратна кислота. Особливості взаємодії металів з нітратною кислотою. Кислотні дощі |
|
|
22.01.2020 |
Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку |
|
|
24.01.2020 |
Розв’язування задач |
|
|
29.01.2020 |
Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
31.01.2020 |
Контрольна робота № 2 |
|
|
05.02.2020 |
Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їхньої будови |
|
|
07.02.2020 |
Алюміній: фізичні і хімічні властивості. Сполуки Алюмінію |
|
|
12.02.2020 |
Ферум. Залізо: фізичні і хімічні властивості. Сполуки Феруму |
|
|
14.02.2020 |
Застосування металів та їхніх сплавів |
|
|
19.02.2020 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
21.02.2020 |
Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію |
|
|
26.02.2020 |
Солі, їх поширення в природі. Середні та кислі солі. |
|
|
28.02.2020 |
Поняття про жорсткість води та способи її усунення. Представлення результатів навчального проекту «Усунення тимчасової і постійної жорсткості води» |
|
|
04.03.2020 |
Сучасні силікатні матеріали |
|
|
06.03.2020 |
Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти |
|
|
11.03.2020 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
13.03.2020 |
Якісні реакції на деякі йони. Лабораторні досліди № 3-6. Виявлення у розчині катіонів Fe2+, Fe3+, Ba2+, NH4+ |
|
|
18.03.2020 |
Якісні реакції на деякі йони. Лабораторні досліди № 7-8. Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів |
|
|
20.03.2020 |
Практична робота № 1. Дослідження якісного складу солей |
|
|
01.04.2020 |
Біологічне значення металічних і неметалічних елементів |
|
|
03.04.2020 |
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук |
|
|
08.04.2020 |
Практична робота № 2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами |
|
|
10.04.2020 |
Розв’язування задач |
|
|
15.04.2020 |
Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
17.04.2020 |
Контрольна робота № 3 |
|
|
22.04.2020 |
Захист навчальних проектів № 7-14 |
|
|
24.04.2020 |
Захист навчальних проектів № 7-14 |
|
Тема 5. Хімія і прогрес людства |
|||
|
29.04.2020 |
Роль хімії у створенні нових матеріалів |
|
|
06.05.2020 |
Роль хімії у розвитку нових напрямів технологій |
|
|
08.05.2020 |
Роль хімії у розв’язанні сировинної проблеми |
|
|
13.05.2020 |
Роль хімії у розв’язанні продовольчої проблеми |
|
|
15.05.2020 |
Роль хімії у розв’язанні енергетичної проблеми |
|
|
20.05.2020 |
Роль хімії у розв’язанні екологічної проблеми |
|
|
22.05.2020 |
«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією |
|
|
27.05.2020 |
Навчальний проект. Підготовка есе іноземною мовою «Роль хімії у моєму житті» |
|
|
29.05.2020 |
Повторення та узагальнення знань про неорганічні речовини |
|
Теми навчальних проектів
1. Створення 3D-моделей атомів елементів.
2. Застосування радіонуклідів у медицині.
3. Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології.
4. Застосування рідких кристалів.
5. Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці.
6. Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів.
7. Гальванічний елемент з картоплі, лимону.
8. Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх.
7. Штучні алмази у техніці.
8. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.
9. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини.
10. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості.
11. Кислотні дощі.
12. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості.
13. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.
14. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води.
15. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп.
16. Підготовка есе іноземною мовою «Роль хімії у моєму житті».