Календарно-тематичне планування 11 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з хімії 11 клас. Розроблено за новою програмою (рівень стандарту)
Перегляд файлу

(68 годин, 2 год на тиждень)

Складено згідно навчальної програми для закладів загальної середньої освіти. Хімія 10-11 класи Рівень стандарту. Затверджено Міністерством освіти і науки України (наказ № 1407 від 23.10.2017 р.)

№ п/п

Дата

Корекція дати

Тема уроку

Навчальні проекти, лабораторні досліди, демонстрації

Примітка

Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів

1

 

 

Інстуктаж за інструкціями №… Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів.

Демонстрації

1. Різні варіанти періодичної системи хімічних елементів (довга і коротка форми, віртуальні 3D).

 

2

 

 

Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії».

 

2. Форми електронних орбіталей (у тому числі 3D-проектування).

 

3

 

 

Збуджений стан атома. Валентні стани елементів.

3. Моделі атомів s-, p-, d елементів (у тому числі 3D-проектування).

 

4

 

 

Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів

 

 

5

 

 

Представлення навчальних проектів 1. Створення 3D-моделей атомів елементів. 2. Застосування радіонуклідів у медицині. 3. Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології.

 

 

6

 

 

Узагальнення знань з теми «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів»

 

 

Тема 2. Хімічний зв'язок і будова речовини

7

 

 

Йонний, ковалентний, металічний, водневий хімічні зв’язки.

Демонстрація

4. Моделі різних типів кристалічних ґраток (у тому числі 3D-проектування).

 

8

 

 

Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію).

Демонстрація

5. Утворення амоній хлориду з амоніаку і гідроген хлориду.

 

9

 

 

Кристалічний і аморфний стани твердих речовин.

Демонстрація

6. Зразки кристалічних і аморфних речовин.

 

10

 

 

Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови.

 

 

11

 

 

Представлення навчальних проектів

4. Застосування рідких кристалів.

5. Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці.

6. Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів.

 

 

12

 

 

Узагальнення знань з теми  «Хімічний зв'язок і будова речовини».

 

 

Тема 3. Хімічні реакції

13

 

 

Необоротні і оборотні хімічні процеси. Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє.

 

 

14

 

 

Гідроліз солей.

 

 

15

 

 

Лабораторни дослід № 1 «Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів». Інструктаж за інструкцією №

 

 

16

 

 

Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму.

 

 

17

 

 

Представлення навчальних проектів. 7. Гальванічний елемент з картоплі, лимону.

8. Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх.

 

 

18

 

 

Узагальнення знань з теми «Хімічні реакції»

 

 

Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості

19

 

 

Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості.

Демонстрація

8. Зразки неметалів.

 

 

20

 

 

Розрахункові задачі

2. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.

 

 

21

 

 

Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів.

Демонстрація 9. Моделі кристалічних ґраток алотропних модифікацій Карбону і Сульфуру (у тому числі 3D-проектування).

Навчальний проект:

7. Штучні алмази у техніці.

 

22

 

 

Явище адсорбції.

 

 

23

 

 

Лабораторний  дослід № 2

«Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів». Інструктаж за інструкцією №

 

 

24

 

 

Окисні та відновні властивості неметалів.

 

 

25

 

 

 Застосування неметалів.

 

 

26

 

 

Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном.

 

 

27

 

 

 Особливості водних розчинів неметалічних  сполук з Гідрогеном, їх застосування.

 

 

28

 

 

Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері.

 

 

29

 

 

Кислоти. Кислотні дощі.

Навчальний проект 11. Кислотні дощі.

 

30

 

 

 Загальна характеристика металів.

Демонстрація 7. Зразки металів і їхніх сплавів.

 

31

 

 

Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами.

 

 

32

 

 

Розрахункові задачі

2. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.

 

 

33

 

 

Узагальнюючий контроль знань №1 з теми  « Неорганічні речовини та їх властивості»

 

 

34

 

 

Фізичні властивості металів на основі їхньої будови.

 

 

35

 

 

Алюміній і залізо: фізичні і хімічні властивості.

 

 

36

 

 

Застосування металів та їхніх сплавів.

 

 

37

 

 

Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.

 

 

38

 

 

Розв’язування задач та вправ.

 

 

39

 

 

Солі, їх поширення в природі.

Навчальний проект 10. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості. 13. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.

 

40

 

 

Середні та кислі солі.

Розв’язування задач та вправ.

 

 

41

 

 

Поняття про жорсткість води та способи її усунення.

Навчальний проект 14. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води.

 

42

 

 

Практична робота № 1 « Дослідження якісного складу солей». Інструктаж за інструкцією №

 

 

43

 

 

Проміжна контрольна робота з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості»

 

 

44

 

 

Сучасні силікатні матеріали.

 

 

45

 

 

Мінеральні добрива. Застосування мінеральних добрив.

Навчальний проект:

8. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.

9. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини.

 

46

 

 

Поняття про кислотні та лужні ґрунти.

Навчальний проект 12. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості.

 

47

 

 

Якісні реакції на деякі йони

 

 

48

 

 

Розвязування задач та вправ.

 

 

49

 

 

Лабораторний дослід № 3-6 «Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+), Барію, амонію». Інструктаж за інструкцією №

 

 

50

 

 

Лабораторний дослід №7-8  «Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів». Інструктаж за інструкцією №

 

 

51

 

 

Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.

 

 

52

 

 

Місце металічних елементів у періодичній системі.

 

 

53

 

 

Особливості будови  атомів металів. Поширення у природі.

 

 

54

 

 

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

 

 

55

 

 

Розв’язування вправ та задач.

 

 

56

 

 

Розв’язування вправ та задач.

 

 

57

 

 

Представлення навчальних проектів

 

 

58

 

 

Представлення навчальних проектів

 

 

59

 

 

Узагальнення знань з теми

«Неорганічні речовини та їх властивості»

 

 

Тема 5. Хімія і прогрес людства

60

 

 

Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем.

Навчальний проект 15. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп.

 

61

 

 

 «Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.

Навчальний проект 16. Підготовка есе іноземною мовою «Роль хімії у моєму житті».

 

62

 

 

Представлення навчальних проектів.

 

 

63

 

 

Представлення навчальних проектів.

 

 

64

 

 

Узагальнюючий контроль  знань з теми «Хімія і прогрес людства»

 

 

65

 

 

Повторення вивченого матеріалу за рік.

 

 

66

 

 

Повторення вивченого матеріалу за рік.

 

 

 


Комунальний заклад «Верблюзький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад – центр позашкільної освіти»»

«ПОГОДЖУЮ»

Заступник директора з НВР

 

О. В. Долгерт

 

серпня 2019 року

 

січня 2020 року

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

ДИРЕКТОР НВК

 

С. В. Шепель

 

серпня 2019 року

 

січня 2020 року

 

 

 

 

 

з хімії в 11 класі

2019-2020 н. р.

 

Складено згідно навчальної програми для закладів загальної середньої освіти. Хімія 10-11 класи Рівень стандарту. Затверджено Міністерством освіти і науки України (наказ № 1407 від 23.10.2017 р.)

 

 

 

 

Розглянуто МО вчителів природничо-математичного циклу

Протокол № 1 від 30.08.2019 року

Голова МО  Чигрин Н. М.

 

  Вчитель Насібова Вікторія Олександрівна

 

 

 

 

 

 

Верблюжка

2019

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 11 клас, Планування
Додано
10 вересня 2019
Переглядів
2243
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку