Календарне планування ІІ семестр 6 клас з фізичної культури НУШ

Про матеріал
Календарне планування ІІ семестр з фізичної культури 6 клас НУШ за новими критеріями за модулями: Баскетбол, Петанк, Корфбол, Cool Games, Футбол, Дитяча легка атлетика
Перегляд файлу

з/р

 

Тема уроку

6-Б

6-В

6-Д

Приміт ки

Модулі:  «Баскетбол»,  «Петанк» ,  «Корфбол»

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк  - Поняття про петанк.

2. Баскетбол - Історія розвитку баскетболу. Різновиди ведення м’яча. Кидки двома руками зверху.

3. Корфбол - Історія розвитку корфболу.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк  - Місце занять, обладнання, інвентар.

2. Баскетбол -  Основні правила гри. Передачі двома руками   .

3.Корфбол - Принципи і правила гри.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк  - Правила гри. Навчальна гра.

2.  Баскетбол - Основні поняття техніки й тактики гри . Передачі м’яча двома рукаи на місці.

3.Корфбол - Принципи і правила гри.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк  - Стратегія гри. Навчальна гра.

2. Баскетбол - Різновиди стійок баскетболістів. Утримання  м’яча  .

3. Корфбол -  Вплив спортивних ігор і корфболу на розвиток фізичних якостей і здоров’я людини.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк  - Спеціальні вправи для верхньої частини тіла.

2. Баскетбол -  Передачі м’яча двома і одної рукою. на місці та в русі . Кидки м’яч двома, однією рукою від грудей.

3. Корфбол - Поняття про техніку і тактику гри

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк  - Види обладнання, інвентар своїми руками.

2. Баскетбол -  Повторити правила гри. Передачі двома руками від грудей .

3. Корфбол - Правила безпечної поведінки під час занять корфболом.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк  - Ігрова стійка петанкиста . Навчальна гра.

2. Баскетбол - стійка баскетболіста у нападі і захисті. Укривання  м’яча .

3. Корфбол - Гігієна тіла, одягу, спортивної форми, режим дня.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк  - Правила гри. Навчальна гра.

2. Баскетбол - Основні поняття техніки й тактики гри . Передачі м’яча двома рукаи на місці.

3. Корфбол - Правила пересування.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк  - Стратегія гри. Навчальна гра.

2. Баскетбол - Різновиди стійок баскетболістів. Утримання  м’яча  .

3. Корфбол - Різновиди стійок корфболістів.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк  - Захват кулі..

2. Баскетбол - Різновиди пересувань у нападі і захисті. Передачі м’яча двома руками в русі .

3. Корфбол - Способи пересувань у нападі і захисту.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк  - Повторити ахват кулі.

2. Баскетбол - Закріпити ередачі м’яча двома руками в русі .

3. Корфбол - Передачі м’яча.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк  - Визначення відстані до цілі (кошонету).

2. Баскетбол -  Зупинки і повороти. Передачі м’яча однією рукою в русі .

3. Корфбол - Різновиди передач м’яча.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк  - Візуальне визначення відстані до цілі (кошонету).

2. Баскетбол -  Зупинки і повороти. Передачі м’яча однією рукою в русі .

3. Корфбол - Кидки м’яча.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк  - Спеціальні вправи для розминки верхньої частини тіла. Навчальна гра.

2. Баскетбол -  Передачі м’яча двома і одної рукою. на місці та в русі .

3. Корфбол - Перехоплення передач м’яча.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Визначення стратегія. Навчальна гра.

2. Баскетбол - Різновиди стійок баскетболістів. Утримання  м’яча  .

3. Корфбол -. Перехоплення передач м’яча.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк  - Вправи для метань. Навчальна гра.

2. Баскетбол -  Взаємодії з партнерами під час ігор, фінти з м’ячем.

3. Корфбол - Вірне розташування на майданчику.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк  - Ігрова стійка петанкиста . Навчальна гра.

2. Баскетбол - стійка баскетболіста у нападі і захисті. Укривання  м’яча .

3. Корфбол - Взаємодії гравці.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк  - Захват кулі..

2.  Баскетбол - Різновиди пересувань у нападі і захисті. Передачі м’яча двома руками в русі .

3.Корфбол - Рухливі ігри.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк  - Пересування в стійці петанкиста .

2. Баскетбол -  штрафний кидок .3. Біг 500 метрів без урахування часу.

3. Корфбол -  Рухливі ігри.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк  - Вправи для метань. Навчальна гра.

2. Баскетбол -  Взаємодії з партнерами під час ігор, фінти з м’ячем.

3. Корфбол -  Рухливі ігри.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк  - Метання з різних дистанцій. Навчальна гра.

2. Баскетбол -   Штрафний кидок, ведення м’яча без зорового контролю.

3. Корфбол - Ігри техніко-тактичного характеру.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк  - Закріпити ігрову стійку петанкиста .

2. Баскетбол - стійка баскетболіста у нападі і захисті. Укривання  м’яча . Двостороння гра.

3. Корфбол - Ігри техніко-тактичного характеру.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк  - Закріпити ігрову стійку петанкиста .

2. Баскетбол - стійка баскетболіста у нападі і захисті. Укривання  м’яча . Двостороння гра.

3. Корфбол - Ігри техніко-тактичного характеру.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк  - Пересування в стійці петанкиста .

2. Баскетбол -  штрафний кидок .

3. Корфбол - Ігри техніко-тактичного характеру.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк  - Пересування в стійці петанкиста .

2. Баскетбол -  штрафний кидок .

3. Корфбол - Ігри техніко-тактичного характеру.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. Комплекс ЗРВ.   Рухливі ігри, змагання, челенджі, квести тощо за вибором. Вправи на розслабленням.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри, змагання, челенджі, квести тощо за вибором. Вправи на розслабленням.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. Комплекс ЗРВ.   Рухливі ігри, змагання, челенджі, квести тощо за вибором. Вправи на розслабленням.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри, змагання, челенджі, квести тощо за вибором. Вправи на розслабленням.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. Комплекс ЗРВ.   Рухливі ігри, змагання, челенджі, квести тощо за вибором. Вправи на розслабленням. Підсумкове оцінювання за трьома групами результатів

 

 

 

 

Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [5 ФІО 1.1.1-1]. Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [5 ФІО 3.5.1]. Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно- оздоровчої діяльності [5 ФІО 3.5]. Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [5 ФІО 3.4.1-1]. Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [5 ФІО 1.2]. Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [5 ФІО 1.3.2- 1]. Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [5 ФІО 1.3]. Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [5 ФІО 1.4]. Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно- ігрової) діяльності [5 ФІО 1.4.1]. Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [5 ФІО 1.4.2]. Дотримується етичних норм у руховій діяльності [5 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [5 ФІО 2.1.1-1]. Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [5 ФІО 2.2.1-1]. Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [5 ФІО 2.3.1-2]. Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [5 ФІО 3.1]. Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [5 ФІО 3.1.1-5]. Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [5 ФІО 3.2.1-1]. Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [5 ФІО 3.3.1-1]. Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [5 ФІО 3.3.1-3]. Визначає мету систематичної рухової діяльності [5 ФІО 1.1]. Систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [5 ФІО 1.1.1-2]. Демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [5 ФІО 2.1.1]. Застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної  плоскостопості [5 ФІО 3.4.1-3].Бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [5 ФІО 1.3.1-2]. Демонструє техніку фізичних вправ [5 ФІО 2.1]. Виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [5 ФІО 2.3.1-1]. Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [5 ФІО 3.2] . Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [5 ФІО 3.3]. Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [5 ФІО 1.1.1-1]. Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [5 ФІО 3.5.1] . Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [5 ФІО 3.5] . Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [5 ФІО 3.4.1-1]. Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [5 ФІО 1.2] .Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [5 ФІО 1.3.2-1] . Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3]. Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [5 ФІО 1.4]. Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [5 ФІО 1.4.1]. Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [5 ФІО 1.4.2]. Дотримується етичних норм у руховій діяльності [5 ФІО 1.5]. Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [5 ФІО 2.1.1-1]. Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [5 ФІО 2.2.1-1]. Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [5 ФІО 2.3.1-2]. Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1]. Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [5 ФІО 3.1.1-5]. Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [5 ФІО 3.2.1-1]. Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [5 ФІО 3.3.1-1]. Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3]. Визначає мету систематичної рухової діяльності [5 ФІО 1.1]. систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [5 ФІО 1.1.1-2] . Демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [5 ФІО 2.1.1]. Застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [5 ФІО 3.4.1-3] . Бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [5 ФІО 1.3.1-2]. Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [5 ФІО 2.3.1-1]. Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [5 ФІО 3.2] . Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [5 ФІО 3.3]. Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [5 ФІО 1.1.1-1]. Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [5 ФІО 3.5.1]. Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно- оздоровчої діяльності [5 ФІО 3.5]. Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [5 ФІО 3.4.1-1]. Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [5 ФІО 1.2]. Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [5 ФІО 1.3.2-1]. Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [5 ФІО 1.3]. Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [5 ФІО 1.4] . Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [5 ФІО 1.4.1] . Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [5 ФІО 1.4.2] . Дотримується етичних норм у руховій діяльності [5 ФІО 1.5] . Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [5 ФІО 2.1.1-1]. Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [5 ФІО 2.2.1-1]. Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [5 ФІО 2.3.1-2]. Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1]. Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [5 ФІО 3.1.1-5] . Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [5 ФІО 3.2.1-1] . Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [5 ФІО 3.3.1-1] . Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [5 ФІО 3.3.1-3] . Визначає мету систематичної рухової діяльності [ФІО 1.1] . Систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [5 ФІО 1.1.1-2] . Демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [5 ФІО 2.1.1]. Застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [5 ФІО 3.4.1-3] . Бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [5 ФІО 1.3.1-2] . Демонструє техніку фізичних вправ [5 ФІО 2.1] .

Модулі : «Cool Games », «Футбол», «Дитяча легка атлетика»

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Заснування  Cool Games в Україні.

  1. Футбол -  Прискорення та ривки з м’ячем; стрибки з імітуванням удару головою; спортивні ігри гандбол, баскетбол за спрощеними правилами з елементами футболу.
  2. Дитяча легка атлетика -  Ознайомити з історією розвитку дитячої легкої атлетики

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games -  Ознайомлення з рухливими іграми та  інвентарем для естафет Cool Games під час прогулянок, екскурсій, відпочинку, задовольняючи потребу в руховій та ігровій діяльності.

  1. Футбол -  Поєднання  бігу  зі  стрибками, зупинками, поворотами; поєднання прийомів пересування з володінням м’ячем.
  2. Дитяча легка атлетика - Навички техніки бігових вправ.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Знайомство учнів з правилами Cool Games та правилами чесної гри, вміння грати чесно та поважати суперника.

  1. Футбол - Удари по м’ячу ногою: удар зовнішньою частиною підйому по нерухомому м’ячу; удари середньою та внутрішньою частинами підйому по м’ячу, що котиться; удари в русі
  2. Дитяча легка атлетика - Навчити техніці старту і стартового розбігу(бігові вправи)  в легкій атлетиці.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Повторити стройові вправи: шикування, рапорт, перешикування з колони по одному, по чотири дробленням.

  1. Футбол - Удари по м’ячу ногою: удари середньою та внутрішньою частинами підйому по м’ячу, що котиться; удари в русі
  2. Дитяча легка атлетика - Рухливі ігри та естафет

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Повторити стройові вправи: шикування, рапорт, перешикування з колони по одному, по чотири дробленням.

  1. Футбол - Удари головою по м’ячу зменшеної ваги: удари по м’ячу середньою частиною лоба.
  2. Дитяча легка атлетика - Заснування  легкої атлетики  в Україні. Рівномірний біг 500м

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Не спіши, щоб встигнути.

  1. Футбол - Зупинки м’яча: зупинки м’яча підошвою та внутрішньою стороною стопи.
  2. Дитяча легка атлетика - Повторення техніки старту і стартовий розбіг. Повторний біг 4х30м.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Павучок

  1. Футбол - Ведення м’яча середньою, внутрішньою та зовнішньою частинами підйому.
  2. Дитяча легка атлетика - Набуття навичок  в техніці стрибка в довжину з місця.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games -  Гра Черепаха.

  1. Футбол - Ведення м’яча середньою, внутрішньою та зовнішньою частинами підйому.
  2. Дитяча легка атлетика - Набуття навичок  в техніці стрибка в довжину з місця.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games -  Гра Черепаха.

  1. Футбол - Ведення м’яча середньою, внутрішньою та зовнішньою частинами підйому.
  2. Дитяча легка атлетика - Набуття навичок  в техніці стрибка в довжину з місця.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ.  1. Cool games - Гра Змійка.

  1. Футбол - Ведення м’яча середньою, внутрішньою та зовнішньою частинами підйому
  2. Дитяча легка атлетика - Комплекс вправ  для вивчення стрибка у довжину.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games -. Гра Класики.

  1. Футбол - Відволікальні дії (фінти): фінти в умовах виконання ігрових вправ.
  2. Дитяча легка атлетика - Човниковий  біг 4х9.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ.  1. Cool games - Гра Змійка.

  1. Футбол - Ведення м’яча середньою, внутрішньою та зовнішньою частинами підйому
  2. Дитяча легка атлетика - Комплекс вправ  для вивчення стрибка у довжину.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1.  Cool games - Гра Дід Мазай і зайці.

  1. Футбол - Відволікальні дії (фінти): фінти в умовах виконання ігрових вправ.
  2. Дитяча легка атлетика - Навчити техніці метання малого м’яча сп. «із-за голови через плече»

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Класики.

  1. Футбол - Відволікальні дії (фінти): фінти в умовах виконання ігрових вправ.
  2. Дитяча легка атлетика - Рухливі ігри та естафети

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1.  Cool games - Гра Дід Мазай і зайці.

  1. Футбол - Відволікальні дії (фінти): фінти в умовах виконання ігрових вправ.
  2.  Дитяча легка атлетика - Вправи для  оволодіння технікою метання малого м’яча.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1.  Cool games - Гра Дід Мазай і зайці.

  1. Футбол - Відволікальні дії (фінти): фінти в умовах виконання ігрових вправ.
  2.  Дитяча легка атлетика - Вправи для  оволодіння технікою метання малого м’яча.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Гулівер

  1. Футбол - Вкидання м’яча: вкидання м’яча вивченими способами на дальність
  2.  Дитяча легка атлетика - Розучування техніки стрибка у висоту з розбігу сп. «переступання».

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Гулівер

2. Футбол - Вкидання м’яча: вкидання м’яча вивченими способами на дальність

3. Дитяча легка атлетика - Розучування техніки стрибка у висоту з розбігу сп. «переступання».

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Гулівер

  1. Футбол - Вкидання м’яча: вкидання м’яча вивченими способами на дальність
  2. Дитяча легка атлетика - Стрибкові вправи та естафети.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Гулівер

  1. Футбол - Вкидання м’яча: вкидання м’яча вивченими способами на дальність
  2. Дитяча легка атлетика - Стрибкові вправи та естафети.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games -. Гра Біатлон

2. Футбол - Жонглювання м’ячем: жонглювання м’ячем ногою, стегном, головою.

3. Дитяча легка атлетика - Розучування техніки розбігу і відштовхування.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games -. Гра Біатлон

  1. Футбол - Жонглювання м’ячем: жонглювання м’ячем ногою, стегном, головою.
  2. Дитяча легка атлетика - Розучування техніки розбігу і відштовхування.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Котигорошко

  1. Футбол - Елементи гри воротаря: ловіння м’яча збоку; гра на виході;

3. Дитяча легка атлетика - Метання м’ячика у вертикальну і горизонтальну ціль.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Котигорошко

2. Футбол - Елементи гри воротаря: ловіння м’яча збоку; гра на виході;

3. Дитяча легка атлетика - Метання м’ячика у вертикальну і горизонтальну ціль.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Біатлон

2. Футбол - Жонглювання м’ячем: жонглювання м’ячем ногою, стегном, головою.

3. Дитяча легка атлетика - Метання малого м’яча сп. «із-за голови через плече»(фінальне зусилля і гальмування).

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Біатлон

2. Футбол - Жонглювання м’ячем: жонглювання м’ячем ногою, стегном, головою.

3. Дитяча легка атлетика - Метання малого м’яча сп. «із-за голови через плече»(фінальне зусилля і гальмування).

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Котигорошко

  1. Футбол - Елементи гри воротаря: ловіння м’яча збоку; гра на виході.
  2.  Дитяча легка атлетика - Розучування техніки переходу через планку і приземлення.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Котигорошко

2. Футбол - Елементи гри воротаря: ловіння м’яча збоку; гра на виход.

3. Дитяча легка атлетика - Розучування техніки переходу через планку і приземлення.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Біатлон

  1. Футбол - Елементи гри воротаря: ловіння м’яча збоку; гра на виході
  2. Дитяча легка атлетика - Комплекс вправ  для вивчення стрибка у довжину.

 

 

 

 

  1.  

ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Біатлон

  1. Футбол - Елементи гри воротаря: ловіння м’яча збоку; гра на виході

Дитяча легка атлетика - Комплекс вправ  для вивчення стрибка у довжину. Підсумкове оцінювання за трьома групами результатів

 

 

 

 

Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1- 1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2 -1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно -ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно -ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1 -1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1 -1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно -ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1 -2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1 -5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [6 ФІО 3.2.1 -1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1 -1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1 -3] Визначає мету систематичної рухової діяльності[6 ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1- 3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3] Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1- 1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1]  Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2-1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно- ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1-1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1-1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1-2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1]Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1-5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [6 ФІО 3.2.1-1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1-1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [6 ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3] Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1-1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно- оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровчадіяльність впливає на спосіб життя та здоров’ялюдини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2-1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1-1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1-1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1-2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1-5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками[6 ФІО 3.2.1-1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1-1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішеннязавдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1]

 

docx
Додано
9 січня
Переглядів
12
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку