№ з/р |
Тема уроку |
6-Б |
6-В |
6-Д |
Приміт ки |
Модулі: «Баскетбол», «Петанк» , «Корфбол» |
|||||
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Поняття про петанк. 2. Баскетбол - Історія розвитку баскетболу. Різновиди ведення м’яча. Кидки двома руками зверху. 3. Корфбол - Історія розвитку корфболу. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Місце занять, обладнання, інвентар. 2. Баскетбол - Основні правила гри. Передачі двома руками . 3.Корфбол - Принципи і правила гри. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Правила гри. Навчальна гра. 2. Баскетбол - Основні поняття техніки й тактики гри . Передачі м’яча двома рукаи на місці. 3.Корфбол - Принципи і правила гри. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Стратегія гри. Навчальна гра. 2. Баскетбол - Різновиди стійок баскетболістів. Утримання м’яча . 3. Корфбол - Вплив спортивних ігор і корфболу на розвиток фізичних якостей і здоров’я людини. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Спеціальні вправи для верхньої частини тіла. 2. Баскетбол - Передачі м’яча двома і одної рукою. на місці та в русі . Кидки м’яч двома, однією рукою від грудей. 3. Корфбол - Поняття про техніку і тактику гри |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Види обладнання, інвентар своїми руками. 2. Баскетбол - Повторити правила гри. Передачі двома руками від грудей . 3. Корфбол - Правила безпечної поведінки під час занять корфболом. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Ігрова стійка петанкиста . Навчальна гра. 2. Баскетбол - стійка баскетболіста у нападі і захисті. Укривання м’яча . 3. Корфбол - Гігієна тіла, одягу, спортивної форми, режим дня. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Правила гри. Навчальна гра. 2. Баскетбол - Основні поняття техніки й тактики гри . Передачі м’яча двома рукаи на місці. 3. Корфбол - Правила пересування. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Стратегія гри. Навчальна гра. 2. Баскетбол - Різновиди стійок баскетболістів. Утримання м’яча . 3. Корфбол - Різновиди стійок корфболістів. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Захват кулі.. 2. Баскетбол - Різновиди пересувань у нападі і захисті. Передачі м’яча двома руками в русі . 3. Корфбол - Способи пересувань у нападі і захисту. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Повторити ахват кулі. 2. Баскетбол - Закріпити ередачі м’яча двома руками в русі . 3. Корфбол - Передачі м’яча. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Визначення відстані до цілі (кошонету). 2. Баскетбол - Зупинки і повороти. Передачі м’яча однією рукою в русі . 3. Корфбол - Різновиди передач м’яча. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Візуальне визначення відстані до цілі (кошонету). 2. Баскетбол - Зупинки і повороти. Передачі м’яча однією рукою в русі . 3. Корфбол - Кидки м’яча. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Спеціальні вправи для розминки верхньої частини тіла. Навчальна гра. 2. Баскетбол - Передачі м’яча двома і одної рукою. на місці та в русі . 3. Корфбол - Перехоплення передач м’яча. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Визначення стратегія. Навчальна гра. 2. Баскетбол - Різновиди стійок баскетболістів. Утримання м’яча . 3. Корфбол -. Перехоплення передач м’яча. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Вправи для метань. Навчальна гра. 2. Баскетбол - Взаємодії з партнерами під час ігор, фінти з м’ячем. 3. Корфбол - Вірне розташування на майданчику. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Ігрова стійка петанкиста . Навчальна гра. 2. Баскетбол - стійка баскетболіста у нападі і захисті. Укривання м’яча . 3. Корфбол - Взаємодії гравці. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Захват кулі.. 2. Баскетбол - Різновиди пересувань у нападі і захисті. Передачі м’яча двома руками в русі . 3.Корфбол - Рухливі ігри. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Пересування в стійці петанкиста . 2. Баскетбол - штрафний кидок .3. Біг 500 метрів без урахування часу. 3. Корфбол - Рухливі ігри. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Вправи для метань. Навчальна гра. 2. Баскетбол - Взаємодії з партнерами під час ігор, фінти з м’ячем. 3. Корфбол - Рухливі ігри. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Метання з різних дистанцій. Навчальна гра. 2. Баскетбол - Штрафний кидок, ведення м’яча без зорового контролю. 3. Корфбол - Ігри техніко-тактичного характеру. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Закріпити ігрову стійку петанкиста . 2. Баскетбол - стійка баскетболіста у нападі і захисті. Укривання м’яча . Двостороння гра. 3. Корфбол - Ігри техніко-тактичного характеру. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Закріпити ігрову стійку петанкиста . 2. Баскетбол - стійка баскетболіста у нападі і захисті. Укривання м’яча . Двостороння гра. 3. Корфбол - Ігри техніко-тактичного характеру. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Пересування в стійці петанкиста . 2. Баскетбол - штрафний кидок . 3. Корфбол - Ігри техніко-тактичного характеру. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Петанк - Пересування в стійці петанкиста . 2. Баскетбол - штрафний кидок . 3. Корфбол - Ігри техніко-тактичного характеру. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри, змагання, челенджі, квести тощо за вибором. Вправи на розслабленням. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри, змагання, челенджі, квести тощо за вибором. Вправи на розслабленням. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри, змагання, челенджі, квести тощо за вибором. Вправи на розслабленням. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри, змагання, челенджі, квести тощо за вибором. Вправи на розслабленням. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри, змагання, челенджі, квести тощо за вибором. Вправи на розслабленням. Підсумкове оцінювання за трьома групами результатів |
|
|
|
|
Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [5 ФІО 1.1.1-1]. Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [5 ФІО 3.5.1]. Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно- оздоровчої діяльності [5 ФІО 3.5]. Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [5 ФІО 3.4.1-1]. Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [5 ФІО 1.2]. Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [5 ФІО 1.3.2- 1]. Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [5 ФІО 1.3]. Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [5 ФІО 1.4]. Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно- ігрової) діяльності [5 ФІО 1.4.1]. Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [5 ФІО 1.4.2]. Дотримується етичних норм у руховій діяльності [5 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [5 ФІО 2.1.1-1]. Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [5 ФІО 2.2.1-1]. Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [5 ФІО 2.3.1-2]. Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [5 ФІО 3.1]. Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [5 ФІО 3.1.1-5]. Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [5 ФІО 3.2.1-1]. Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [5 ФІО 3.3.1-1]. Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [5 ФІО 3.3.1-3]. Визначає мету систематичної рухової діяльності [5 ФІО 1.1]. Систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [5 ФІО 1.1.1-2]. Демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [5 ФІО 2.1.1]. Застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [5 ФІО 3.4.1-3].Бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [5 ФІО 1.3.1-2]. Демонструє техніку фізичних вправ [5 ФІО 2.1]. Виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [5 ФІО 2.3.1-1]. Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [5 ФІО 3.2] . Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [5 ФІО 3.3]. Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [5 ФІО 1.1.1-1]. Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [5 ФІО 3.5.1] . Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [5 ФІО 3.5] . Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [5 ФІО 3.4.1-1]. Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [5 ФІО 1.2] .Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [5 ФІО 1.3.2-1] . Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3]. Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [5 ФІО 1.4]. Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [5 ФІО 1.4.1]. Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [5 ФІО 1.4.2]. Дотримується етичних норм у руховій діяльності [5 ФІО 1.5]. Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [5 ФІО 2.1.1-1]. Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [5 ФІО 2.2.1-1]. Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [5 ФІО 2.3.1-2]. Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1]. Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [5 ФІО 3.1.1-5]. Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [5 ФІО 3.2.1-1]. Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [5 ФІО 3.3.1-1]. Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3]. Визначає мету систематичної рухової діяльності [5 ФІО 1.1]. систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [5 ФІО 1.1.1-2] . Демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [5 ФІО 2.1.1]. Застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [5 ФІО 3.4.1-3] . Бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [5 ФІО 1.3.1-2]. Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [5 ФІО 2.3.1-1]. Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [5 ФІО 3.2] . Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [5 ФІО 3.3]. Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [5 ФІО 1.1.1-1]. Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [5 ФІО 3.5.1]. Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно- оздоровчої діяльності [5 ФІО 3.5]. Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [5 ФІО 3.4.1-1]. Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [5 ФІО 1.2]. Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [5 ФІО 1.3.2-1]. Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [5 ФІО 1.3]. Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [5 ФІО 1.4] . Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [5 ФІО 1.4.1] . Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [5 ФІО 1.4.2] . Дотримується етичних норм у руховій діяльності [5 ФІО 1.5] . Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [5 ФІО 2.1.1-1]. Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [5 ФІО 2.2.1-1]. Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [5 ФІО 2.3.1-2]. Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1]. Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [5 ФІО 3.1.1-5] . Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [5 ФІО 3.2.1-1] . Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [5 ФІО 3.3.1-1] . Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [5 ФІО 3.3.1-3] . Визначає мету систематичної рухової діяльності [ФІО 1.1] . Систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [5 ФІО 1.1.1-2] . Демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [5 ФІО 2.1.1]. Застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [5 ФІО 3.4.1-3] . Бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [5 ФІО 1.3.1-2] . Демонструє техніку фізичних вправ [5 ФІО 2.1] . |
|||||
Модулі : «Cool Games », «Футбол», «Дитяча легка атлетика» |
|||||
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Заснування Cool Games в Україні.
|
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Ознайомлення з рухливими іграми та інвентарем для естафет Cool Games під час прогулянок, екскурсій, відпочинку, задовольняючи потребу в руховій та ігровій діяльності.
|
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Знайомство учнів з правилами Cool Games та правилами чесної гри, вміння грати чесно та поважати суперника.
|
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Повторити стройові вправи: шикування, рапорт, перешикування з колони по одному, по чотири дробленням.
|
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Повторити стройові вправи: шикування, рапорт, перешикування з колони по одному, по чотири дробленням.
|
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Не спіши, щоб встигнути.
|
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Павучок
|
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Черепаха.
|
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Черепаха.
|
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Змійка.
|
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games -. Гра Класики.
|
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Змійка.
|
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Дід Мазай і зайці.
|
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Класики.
|
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Дід Мазай і зайці.
|
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Дід Мазай і зайці.
|
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Гулівер
|
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Гулівер 2. Футбол - Вкидання м’яча: вкидання м’яча вивченими способами на дальність 3. Дитяча легка атлетика - Розучування техніки стрибка у висоту з розбігу сп. «переступання». |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Гулівер
|
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Гулівер
|
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games -. Гра Біатлон 2. Футбол - Жонглювання м’ячем: жонглювання м’ячем ногою, стегном, головою. 3. Дитяча легка атлетика - Розучування техніки розбігу і відштовхування. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games -. Гра Біатлон
|
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Котигорошко
3. Дитяча легка атлетика - Метання м’ячика у вертикальну і горизонтальну ціль. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Котигорошко 2. Футбол - Елементи гри воротаря: ловіння м’яча збоку; гра на виході; 3. Дитяча легка атлетика - Метання м’ячика у вертикальну і горизонтальну ціль. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Біатлон 2. Футбол - Жонглювання м’ячем: жонглювання м’ячем ногою, стегном, головою. 3. Дитяча легка атлетика - Метання малого м’яча сп. «із-за голови через плече»(фінальне зусилля і гальмування). |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Біатлон 2. Футбол - Жонглювання м’ячем: жонглювання м’ячем ногою, стегном, головою. 3. Дитяча легка атлетика - Метання малого м’яча сп. «із-за голови через плече»(фінальне зусилля і гальмування). |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Котигорошко
|
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Котигорошко 2. Футбол - Елементи гри воротаря: ловіння м’яча збоку; гра на виход. 3. Дитяча легка атлетика - Розучування техніки переходу через планку і приземлення. |
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Біатлон
|
|
|
|
|
|
ІБЖ. ЗРВ. 1. Cool games - Гра Біатлон
Дитяча легка атлетика - Комплекс вправ для вивчення стрибка у довжину. Підсумкове оцінювання за трьома групами результатів |
|
|
|
|
Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1- 1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2 -1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно -ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно -ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1 -1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1 -1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно -ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1 -2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1 -5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [6 ФІО 3.2.1 -1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1 -1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1 -3] Визначає мету систематичної рухової діяльності[6 ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1- 3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3] Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1- 1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2-1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно- ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1-1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1-1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1-2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1]Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1-5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [6 ФІО 3.2.1-1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1-1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [6 ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3] Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1-1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно- оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровчадіяльність впливає на спосіб життя та здоров’ялюдини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2-1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1-1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1-1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1-2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1-5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками[6 ФІО 3.2.1-1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1-1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішеннязавдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] |