Календарне планування інформатика 2 клас НУШ

Про матеріал
Календарне планування з інформатики 2 класНУШ Олексій Андрусич Ольга Волощенко Олександра Козак
Перегляд файлу

Календарне планування уроків інформатики 2 класу

у курсі «Я досліджую світ»

Проблемне запитання

та навчальний зміст

Робота з комп’ютером

Дата/

клас

Дата/

клас

Примітка

2-А

2-Б

Тема 1 «Зміни»

1

Як змінився світ, коли з’явився

комп’ютер?

Комп’ютери у повсякденному  житті. Ознайомлення з персональним комп’ютером. Навіщо і коли нам потрібні комп’ютери

Правила поведінки в комп’ютерному класі. Програмне забезпечення  - онлайн завдання або

« Сходинки інформатики Плюс:Як поводитися з комп’ютером»

 

 

 

2

Як змінилися способи передавання повідомлень? Що таке повідомлення. Навіщо їх передавати. Передавання повідомлень у минулому й нині. Повідомлення нашому житті

Програмне забезпечення – онлайн завдання або «Сходинки до інформатики Плюс: Де використовується комп’ютер»

 

 

 

3

Як рахували у різні часи?Обчислення в минулому й нині. Коли варто рахувати усно,а коли ми маємо використовувати пристрої? Можливості комп’ютера. Складники комп’ютера й зовнішні пристрої

Миша. Наведення вказівника, вибір об’єктів. Програмне забезпечення – «Сходинки до інформатики Плюс: Стрільці по яблуках» або GCompris

 

 

 

4

Як зберігають знання? Навіщо зберігати інформацію? Зберігання повідомлень у різні часи. Чи все потрібно зберігати? Чи всі повідомлення ми  маємо зберігати довго?

Миша. Наведення вказівника,переміщення об’єктів . Програмне забезпечення – «Сходинки до інформатики Плюс: Лісова галявина» або GCompris

 

 

 

Тема 2 « Факти і здогадки»

5

Що таке інформація? Звідки людина може отримати інформацію? Способи подання інформації:текст,зображення,звук,відео,інформація в числах

Робота з комп’ютерною програмою на підтримку вивчення математики. Програмне забезпечення –«Сходинки до інформатики Плюс:Математичний космодром  (в межах 100 без переходу через розряд)або GCompris

 

 

 

6

Як ми отримуємо інформацію? Як органи чуття допомагають людині отримати інформацію. Коли відчуття нам допомагають, а коли заважають?

Миша. Наведення вказівника, вибір об’єктів, одинарне та подвійне клацання лівою кнопкою миші. Програмне забезпечення – «Сходинки до інформатики Плюс: Мильні бульки» або GCompris

 

 

 

7

Якою буває інформація? Ознаки інформації. Пошук фактів у текстах і повідомленнях. Істинні та хибні висловлювання. Розрізняємо припущення й фантазії в текстах

Миша. Наведення вказівника, переміщення об’єктів. Програмне забезпечення - «Сходинки до інформатики Плюс: Розібрані малюнки» або GCompris

 

 

 

8

Як розрізнити правду і неправду?  Правдиві та неправдиві твердження, здобуті з різних джерел

Миша. Наведення вказівника,переміщення об’єктів. Програмне забезпечення- «Сходинки до інформатики Плюс: Кубики зі складами» або GCompris

 

 

 

Тема 3 «Територія»

9

Що може графічний редактор? Графічна інформація у нашому житті. Призначення графічного редактора

Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Інструменти «Олівець», «Гумка»,»Пензель». Коректне завершення роботи з програмою та комп’ютером. Програмне забезпечення – доступний графічний редактор

 

 

 

10

Як ми впізнаємо об’єкти? Суттєві й несуттєві ознаки об’єктів. Виокремлення ознак об’єктів відповідно до завдання, що розв’язується. Класифікація об’єктів за їхніми властивостями. Об’єкти у графічному редакторі. Операції з обєктами

Графічний редактор. Комбінування об’єктів, створення зображень за зразком. Палітра кольорів. Інструменти «Прямокутник», «Еліпс». Програмне забезпечення – доступний графічний редактор

 

 

 

11

Об’єкти у нашому житті. Значення властивостей об’єктів під час класифікації. Класифікація об’єктів за їхніми властивостями. Що таке носій інформації? Зберігання інформації на носіях

Графічний редактор. Створення і комбінування об’єктів, створення зображень за власним задумом. Збереження та друк зображення. ». Програмне забезпечення – доступний графічний редактор

 

 

 

12

Інформація в малюнках і знаках. Яку інформацію можна знайти в зображеннях? Коли варто створювати тексти,а коли – зображення?

Створення об’єктів у середовищі графічного редактора, зміна їхніх властивостей. Колір фону. Створення зображення за задумом. ». Програмне забезпечення – доступний графічний редактор

 

 

 

Тема 4 «Спільнота»

13

Для чого потрібна клавіатура?Призначення клавіатури. Де можна знайти клавіатури? Чи всі клавіатури однакові? Смайлики. СМС- повідомлення

Робота в середовищі клавіатурного тренажера. Класифікація клавіш клавіатури. Введення літер і цифр,встановлення режиму мови. Програмне забезпечення – «Сходинки до інформатики Плюс: Кіт- риболов» або інший клавіатурний тренажер

 

 

 

14

У школі детектив. Кодування інформації. Фіксування інформації людиною і машиною ( алфавіт, кольори, цифри, спеціальні знаки)

Робота в середовищі клавіатурного тренажера. Введення великих літер і розділових знаків. Програмне забезпечення – «Сходинки до інформатики Плюс: Кіт- риболов» або інший клавіатурний тренажер

 

 

 

15

Інформація в таблицях і діаграмах. Таблиці, схеми та діаграми як закодована інформація. Порівняння інформації у діаграмах і таблицях. Коли краще використовувати діаграми,а коли – таблиці?

Робота в середовищі клавіатурного тренажера. Введення окремих символів і слів кирилицею. Програмне забезпечення – «Сходинки до інформатики Плюс: Кіт- риболов» або інший клавіатурний тренажер

 

 

 

16

Як записати числами будь-яку інформацію? Інформація в числах навколо нас. Яку інформацію необхідно записувати числами? Чи можуть числа змінити текст?

Робота в середовищі клавіатурного тренажера. Введення окремих символів і слів кирилицею. Програмне забезпечення – «Сходинки до інформатики Плюс: Кіт- риболов» або інший клавіатурний тренажер

 

 

 

Тема 5 «Цінності»

17

Як шукати інформацію? Джерела інформації. Коли які джерела інформації ми використовуємо? Порівняння джерел інформації. Пошукові запити

Робота з комп’ютерною програмою на розвиток логічного мислення. Програмне забезпечення – «Сходинки до інформатики Плюс: Розгорни серветку» Пошукова система Google

 

 

 

18

Запитання і відповіді. Навіщо ми запитуємо? Формулювання запитань у повсякденному житті. Чому на свої запитання ми не завжди отримуємо точні відповіді? Порівняння різних запитів

Комп’ютерна підтримка вивчення української мови. Програмне забезпечення – «Сходинки до інформатики Плюс: Незвичайний поїзд (голосні/приголосні)» Картографічний сервіс Google - карти

 

 

 

19

Яким буває спілкування? Роль жестів і виразу обличчя під час спілкування. Кому варто довіряти і якою мірою? Чи завжди ми чуємо правду?

Графічний редактор. Комбінування об’єктів. Створення зображень. Додавання тексту до графіки. Програмне забезпечення – доступний графічний редактор

 

 

 

Тема 6 « Хочу – Можу – Треба»

20

Алгоритми навколо нас. Планування дій у повсякденному житті. Лінійні алгоритми

Робота в середовищі виконання алгоритмів      (інтенсивний режим). Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів. Правила дорожнього руху. Програмне забезпечення – «Сходинки до інформатики Плюс:Дорога до школи»

 

 

 

21

Для кого складають алгоритми? Команди й виконавці. Спонукальні речення. Ознайомлення з поняттям «команда»

Робота в середовищі виконання алгоритмів      (інтенсивний режим). Робота з комп’ютерною програмою на підтримку вивчення англійської мови. Програмне забезпечення – «Сходинки до інформатики Плюс: Ведмедик – поліглот» або GCompris

 

 

 

22

Якими мають бути команди для виконавця? Система команд виконавця. Складання простого плану з точних та однозначних вказівок для виконавців. Дописування пропущених кроків алгоритму. Перевірка коректності складеного алгоритму

Робота в середовищі виконання алгоритмів      (інтенсивний режим). Робота з комп’ютерною програмою на розвиток логічного мислення. Програмне забезпечення – «Сходинки до інформатики Плюс:Слово в лабіринті» Режим тренування шабо GCompris

 

 

 

23

До чого може привести помилка в алгоритмі? Складання лінійних алгоритмів. Перевірка їхньої правильності. Виправлення помилок

Робота в середовищі виконання алгоритмів      (режим прграмування). Робота з комп’ютерною програмою на розвиток логічного мислення. Програмне забезпечення – «Сходинки до інформатики Плюс:Слово в лабіринті» Режим тренування або GCompris

 

 

 

Тема7 « Ідеї – Винаходи – Відкриття»

24

Як змінювалися комп’ютери? Історія розвитку комп’ютерної техніки. Чому змінився розмір комп’ютерів? Для чого вдосконалювати техніку?

Робота в середовищі виконання алгоритмів      (інтенсивний режим). Система команд виконавця. Програмне забезпечення – «Сходинки до інформатики Плюс:Виконавець «Садівник» ( інтенсивний режим) чи  Scratch

 

 

 

25

Сучасні носії інформації. Використання носіїв інформації у повсякденному житті. Фіксування інформації людиною і комп’ютером. Сучасні носії інформації та їхнє призначення. Порівняння носіїв інформації. Коли який носій інформації варто використовував ати?

Оптимальна послідовність використання операцій з об’єктами графічного редактора. Зміна послідовності використання операцій. Зберігання малюнків. Програмне забезпечення – доступний графічний редактор

 

 

 

26

Навіщо впорядковувати дані? Упорядкування за різними ознаками. Навіщо впорядковувати дані? Що трапиться, якщо нічого не впорядковувати?

Робота з комп’ютерною програмою на підтримку вивчення української мови. Програмне забезпечення – «Сходинки до інформатики Плюс:Незвичайний поїзд(м’які, тверді приголосні) або GCompris

 

 

 

27

Як почуватися безпечно? Небезпечні співрозмовники та теми. Як діяти в різних ситуаціях? До кого варто звертатися по допомогу? Правила поведінки в інтернеті

Робота в середовищі виконання алгоритмів      (програмування). Система команд виконавця. Створення алгоритмів. Програмне забезпечення – «Сходинки до інформатики Плюс:Виконавець «Садівник» ( інтенсивний режим) чи  Scratch

 

 

 

Тема 8 «Рух і Час»

28

Як бути завжди на зв’язку?Сучасні засоби спілкування,їх порівняння. Коли який засіб спілкування варто використовувати?

Робота з комп’ютерною програмою на підтримку вивчення української мови. Наголошення назв міст. Програмне забезпечення – «Сходинки до інформатики Плюс:Туристичні маршрути або GCompris

 

 

 

29

Як мандрувати, не виходячи з дому? Віртуальні та реальні мандрівки. Що потрібно для віртуальної подорожі? Переваги й недоліки різних мандрівок

Віртуальна мандрівка Україною. Програмне забезпечення – «Сходинки до інформатики Плюс: Поштовий голуб: Україна» або віртуальні екскурсії на сайтах музеїв

 

 

 

30

Чи бувають комп’ютери у звичайних речах? Комп’ютери у повсякденному житі. Цифрові пристрої вдома, у школі, на вулиці. Їхнє призначення.

Віртуальна мандрівка країнами Європи. Програмне забезпечення – «Сходинки до інформатики Плюс: Поштовий голуб: Європа». Картографічний сервіс Google - карти

 

 

 

31

Як приборкати неслухняну техніку?Використання цифрових пристроїв у повсякденному житті. Оптимальне використання цифрових пристроїв. Усунення неполадок під час роботи

Використання цифрових пристроїв для презентування власної роботи. Комп’ютерна підтримка розвитку зорової пам’яті. . Програмне забезпечення – «Сходинки до інформатики Плюс: Магазин» або GCompris

 

 

 

Тема 9 « Все пов’язане з усім»

32

Кому потрібні комп’ютери? Застосування комп’ютерів у різних сферах діяльності людини

Робота в середовищі виконання алгоритмів      (інтенсивний режим). Система команд виконавця. Програмне забезпечення – «Сходинки до інформатики Плюс:Виконавець «Навантажувач» ( інтенсивний режим) чи  Scratch

 

 

 

33

Навіщо точно виконувати кроки алгоритму? Наслідки порушення алгоритму. Які кроки алгоритму можна міняти місцями, а які ні?

Робота в середовищі виконання алгоритмів      (програмування). Система команд виконавця. Створення алгоритмів. Програмне забезпечення – «Сходинки до інформатики Плюс:Виконавець «Навантажувач» (програмування) чи  Scratch

 

 

 

34

Яку інформацію варто тримати в таємниці? Інформація для дітей і дорослих. Приватна та публічна інформація. Авторське право

Робота в середовищі виконання алгоритмів      (програмування). Система команд виконавця. Створення алгоритмів. Програмне забезпечення – «Сходинки до інформатики Плюс:Виконавець «Навантажувач» (програмування) чи  Scratch

 

 

 

35

 Життя реальне та віртуальне.  Коли комп’ютер може нашкодити? Доречне та недоречне використання комп’ютера

Робота з комп’ютерною програмою на підтримку вивчення математики. Програмне забезпечення –«Сходинки до інформатики Плюс:Математичний космодром  (в межах 100 без переходу через розряд)або GCompris

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
НУШ
Додано
6 квітня 2022
Переглядів
3257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку