Робота в зошиті Ст.38-39 Розділ 6 § 26 Вправа 3, 4, 6
Номер слайду 5
https://wordwall.net/play/28928/325/708 - вправа на 12 запитань
Номер слайду 6
Проєкт «Риба Фугу»
Номер слайду 7
Правила поведінки та безпекиза комп’ютером. Розділ 6 § 26
Номер слайду 8
Проект "Акваріум"У проекті "Акваріум" ми розробимо анімацію, в якій мешканці акваріуму рухаються у воді. Доторкнувшись до межі екрану, вони розвертаються. Восьминіг має змінювати образи та колір, рибки розвертатись час від часу, крабик - бігати по дну справа наліво.https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=get. Started
Номер слайду 9
1. Створіть персонаж, додавши спрайт восьминога. Етапи виконання проекту:
Номер слайду 10
2. Восьминіг має завжди рухатись, відбиваючись від меж. Врахуйте спосіб обертання
Номер слайду 11
3. Періодично (щосекунди) восьминіг має змінювати колір та образ.
Номер слайду 12
4. Додайте спрайт з рибкою. Рибка має завжди рухатись, відбиваючись від меж. Врахуйте спосіб обертання. Крім того, рибка кожні 2 секунди має змінювати напрям руху випадковим чином.
Номер слайду 13
5. Додайте кілька спрайтів з рибками, крабом, встановіть відповідне тло.