Календарно-тематичне планування уроків
Інформатики (у курсі “Я досліджую світ”)
для 3 класу
За підручником «Я досліджую світ» для 3 кл. закладів загальної середньої освіти. Н. Будної, Т.Гладюк, С.Заброцької, Л.Лисобей, Н.Шост
1 год на тиждень (складова ЯДС)
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|||||||||
1 група
|
2 група
|
|||||||||||
І семестр |
||||||||||||
Тема 1. Інформація. Дії з інформацією |
||||||||||||
|
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Роль інформації в житті людини. с. 12-13. |
|
||||||||
|
|
|
Носії повідомлень. Дані. с.20-21 |
|
||||||||
|
|
|
Поняття про символи та їх кодування. с.30-31 |
|
||||||||
|
|
|
Як дані кодуються в комп’ютері. с.41-42 |
|
||||||||
|
|
|
Поняття комп’ютерної мережі. Види мереж. с. 52-53 |
|
||||||||
|
|
|
Інтернет. Служби Інтернету. Програма-браузер. с. 62-63 |
|
||||||||
|
|
|
Гіперпосилання. Пошукові служби. с. 72-73 |
|
||||||||
|
|
|
Авторське право. Безпечна робота в Інтернеті. с. 80-81 |
|
||||||||
Тема 2. Комп’ютерні пристрої |
||||||||||||
|
|
|
Пристрої для роботи з інформацією.с.91-92 |
|
||||||||
|
|
|
Комп’ютерні пристрої зберігання та опрацювання інформації. Носії інформації.с.102-103 |
|
||||||||
|
|
|
Файли. с.112-113 |
|
||||||||
|
|
|
Папки. с. 122 |
|
||||||||
|
|
|
Пристрої введення та виведення інформації. с. 132-133 |
|
||||||||
|
|
|
Клавіатура. Введення текстової інформації.с.142-143 |
|
||||||||
|
|
|
Редагування текстової інформації. с153-154 |
|
||||||||
|
|
|
Підсумковий урок за 1 семестр. |
|
||||||||
ІІ семестр |
||||||||||||
Тема 3. Об’єкт. Властивості об’єкта. |
||||||||||||
|
|
|
Види об’єктів.с.13-14 |
|
||||||||
|
|
|
Текстові об’єкти. Вирівнювання. с.24-25 |
|
||||||||
|
|
|
Властивості графічних об’єктів.с.34-35 |
|
||||||||
Тема 4 .Комп’ютерні програми. Меню та інструменти. |
||||||||||||
|
|
|
Комп’ютерні програми для роботи з теекстом.с.43-44 |
|
||||||||
|
|
|
Робота з таблицями.с.54-55 |
|
||||||||
|
|
|
Віртуальні бібліотеки, енциклопедії, словники.с.62-63 |
|
||||||||
Тема 5. Створення, зміни та використання інформаційних моделей. |
||||||||||||
|
|
|
Що таке комп’ютерна презентація. с.72-73 |
|
||||||||
|
|
|
Редактор презентацій MS PowerPoint.c. 84-85 |
|
||||||||
|
|
|
Як працювати із комп’ютерною презентацією. с. 93-94 |
|
||||||||
|
|
|
Робота з текстовими об’єктами. с. 104-105 |
|
||||||||
|
|
|
Робота з графічними об’єктами. с.112-113 |
|
||||||||
Тема 6. Лінійні алгоритми. |
||||||||||||
|
|
|
Алгоритми. Способи подання алгоритмів. с.124-125 |
|
||||||||
|
|
|
Лінійні алгоритми. (Scratch) c.135-136 |
|
||||||||
|
|
|
Створення алгоритмів. (Scratch) с.145-146 |
|
||||||||
|
|
|
Створення зображень за власними алгоритмами. (Scratch) с.154-155 |
|
||||||||
|
|
|
Підсумок за рік. |
|
||||||||
|
|
|
|
|||||||||