Календарно-тематичне планування уроків
Інформатики для 5 класу
(педагогічний патронаж 9 год., 0,25 години на місяць)
(відповідно до модельної навчальної програми «Інформатика. 5-6 класи»
для закладів загальної середньої освіти (автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.))
(35 годин на рік, 0,25 година на тиждень)
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Змістова лінія «Інформаційні процеси та системи» |
|||
Тема 1. Інформаційні процеси та системи |
|||
1 |
Правила поведінки та безпеки життєдіяльності при роботі в комп’ютерному класі. Об’єкти, їх властивості, значення властивостей об’єкта Повідомлення, інформація. Дані. Інформаційні процеси. Інформаційні системи. Інформаційні технології. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини Комп’ютер як інформаційна система. Персональний комп’ютер. Складові комп’ютера, їх призначення Операційна система, її призначення. Файли і папки Файли і папки, операції над ними. Практична робота № 1. «Операції над папками, файлами, ярликами» Прикладні програми. |
с. 5-10 |
|
с. 13-25 |
|||
с. 25-40 |
|||
с. 40-43 |
|||
с. 43-47 |
|||
с. 47-51 |
|||
Змістова лінія «Комп’ютерні мережі» |
|||
Тема 2. Комп’ютерні мережі. Інтернет |
|||
2 |
Інструктаж з БЖД. Комп’ютерна мережа. Локальні та глобальні мережі Пошук відомостей в Інтернеті та їх критичне оцінювання. Факт. Судження. Зберігання даних з Інтернету. Авторське право Спілкування в Інтернеті. Безпечне використання Інтернету Інтернет для навчання. Практична робота № 2. «Пошук матеріалів в Інтернеті та їх оцінювання». |
с. 52-61 |
|
с. 61-76 |
|||
с. 77-83 |
|||
с. 84-92 |
|||
Змістова лінія «Інформаційні технології» |
|||
Тема 3. Комп’ютерні презентації |
|||
3 |
Інструктаж з БЖД. Комп’ютерна презентація. Об’єкти комп’ютерної презентації. Види слайдів Уведення та вставлення текстів на слайдах. Редагування і форматування текстів на слайдах Створення та вставлення зображень на слайдах. Редагування та форматування зображень на слайдах Впорядкування слайдів. Виступ з презентацією. Практична робота № 3. «Створення комп’ютерних презентацій». |
с. 93-101 |
|
с. 101-110 |
|||
с. 111-119 |
|||
с. 120-126 |
|||
Тема 4. Текстові документи |
|||
4 |
Інструктаж з БЖД. Об’єкти текстового документа, їх властивості. Програми для створення та опрацювання текстових документів. Уведення тексту. Вставка символів Редагування тексту. Перевірка правопису |
с. 127-138 |
|
с. 138-144 |
|||
6 |
Інструктаж з БЖД. Операції з фрагментами тексту. Пошук та заміна фрагментів текстового документа Форматування символів, абзаців Форматування сторінок Друкування текстового документа. Практична робота № 4 «Створення, редагування і форматування текстового документа». |
с. 144-154 |
|
с. 155-165 |
|||
с. 165-169 |
|||
с. 169-175 |
|||
Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування» |
|||
Тема 5. Алгоритми та програми |
|||
7 |
Інструктаж з БЖД. Команди і виконавці. Система команд виконавця. Алгоритми. Різні способи подання алгоритмів. Лінійні алгоритми і програми. Середовища проектування. Створення лінійних проєктів |
с. 176-180 |
|
с. 180-182 |
|||
с. 182-188 |
|||
с. 189-198 |
|||
с. 198-208 |
|||
8 |
Інструктаж з БЖД. Алгоритми і програми з циклами з лічильником Алгоритми і програми з циклами з лічильником Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання Алгоритми і програми з розгалуженнями Алгоритми і програми з розгалуженнями. Практична робота № 5 «Алгоритми та проєкти з циклами і з розгалуженнями» Виконання навчального проєкту. Узагальнення навчального матеріалу з теми. |
с. 209-210 |
|
с. 210-217 |
|||
с. 218-219 |
|||
с. 219-221 |
|||
с. 222-228 |
|||
|
|||
Тема 6. Практикум з використання інформаційних технологій |
|||
9 |
Інструктаж з БЖД. Практикум з використання інформаційних технологій Повторення та узагальнення вивченого |
с. 229-237 |