Урок - презентація. Створення кліпу. Навички роботи в програмі Windows Movie Maker, створити відеокліп; розвивати логічне мислення, виховувати культуру інтелектуальної праці, уважність, розвивати творчий підхід до поставленої задачі;
навчальна: закріпити знання та навички роботи в програмі Windows Movie Maker, створити відеокліп;розвиваюча: розвивати логічне мислення, виховувати культуру інтелектуальної праці, уважність, розвивати творчий підхід до поставленої задачі;виховна: виховувати естетичний смак, національну свідомість; патріотичні почуття; творчі здібності. Мета:
Номер слайду 3
Тип уроку: комплексне застосування знань, умінь, навичок. Обладнання і наочність: дошка, комп'ютер, інструкції з ТБ в комп'ютерному кабінеті. Програмне забезпечення: Windows Movie Maker, папка зі зразками відео, фото, музика. Міжпредметні зв’язки : Фізика; Мистецтво; Історія Базові поняття і терміни:відеокліп;фільм;титри;відеоефект;відеоперехід;аудіо- та відеоряд.
Номер слайду 4
Структура уроку{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№з/п. Етапи уроку Час, хв. Прийоми і методи. Зміст діяльностіІ. Організація початку уроку2 Звіт чергового. Черговий повідомляє про присутність учнів та їх готовність до уроку ІІ. Актуалізація знань, умінь, навичок, необхідних для творчого застосування знань7“Місткий кошик” “Застосування мультимедія” “Диктант для шпигуна” Учні по черзі називають сфери застосування мультимедіяІІІ. Узагальнення й систематизація знань і способів діяльності10 Відеогалерея Перегляд відеокліпів для створення загальної картиниІV. Засвоєння зразка комплексного застосування ЗУН3«Зроби як я, зроби краще за мене»Демонстрація викладачем створення кліпу. V. Застосування узагальнених ЗУН у нових умовах 15 Практична робота. Учні виконують практичну роботу VІ. Контроль і самоконтроль знань, умінь, навичок3 Картка оцінювання відеокліпу. Учні самостійно оцінюють власний відеокліп. VІІ. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія2 Виставлення оцінок. Виставлення балів згідно карток самостійного оцінювання. VІІІ. Інформація про домашнє завдання 2 Створення таблиціСкласти таблицю «Розподіл файлів мультимедіа різних типів» за допомогою Довідки Windows Movie Maker. Всього:45
Номер слайду 5
І. Організаційний момент. Перевірка відсутніх, а також готовність учнів до уроку. Черговий повідомляє викладачу про відсутніх учнів (якщо такі є) і готовність учнів до уроку. Вступне слово вчителя. Тільки уявіть собі: прокидаєтесь ви зранку і перед вами 10 метрів камінців, а за ними море, за якими, немов могутні велетні, стоять скелі, а по морю плавають катери… Ви виходите з намету і, стаючи на камінці та торкаючись моря, розумієте, що Ви не спите, що це все реальність. Інколи варто полинути у мрії або спогади. Для цього ми навчимося створювати відеокліпи про гарне майбутнє або дороге минуле.
Номер слайду 6
ІІ. Актуалізація знань, умінь, навичок, необхідних для творчого застосування знань. Сфери застосування мультимедіа“Місткий кошик”Реклама Освіта Розваги Кіноіндустрія Наукові дослідження ТелеконференціїСфера розваг Мистецтво Медицина. Бізнес
Номер слайду 7
Диктант для шпигуна
Номер слайду 8
Пори року. Природні стихіїУкраїна – моя країна. Проект «Один день в ліцеї» виконали учні ІІ та ІІІ курсів. Відеогалерея ІІІ. Узагальнення й систематизація знань і способів діяльності
Номер слайду 9
ІV. Засвоєння зразка комплексного застосування ЗУН«Зроби як я, зроби краще за мене»Використовуючи вікно програми Movie Maker дайте відповідь на питання. Чи можна додати відеоефекти до кліпів?Як додати відеопереходи між кліпами чи зображеннями?Як створити назви і титри?Як налаштувати часові параметри аудіо та відео? Як додати до відеокліпу коментар у вигляді голосового супроводу?! Будемо сьогодні працювати творчо, надавати проекту максимально естетичного вигляду, а загалом, попробуємо себе у ролі режисера
Номер слайду 10
V. Застосування узагальнених ЗУН у нових умовах. Виконання практичної роботи №6 Перед початком практичної роботи повторити правила техніки безпеки в комп’ютерному класіІнструктаж з правил техніки безпеки. Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми (через 10 хвилин після початку роботи)Не повертаючи голови, подивитись направо і зафіксувати погляд на кілька секунд, потім подивитись вдалечінь прямо. Аналогічно виконати вправу з фіксацією наліво, угору, додолу. Повторити 4-5 разів. Часто заплющувати і розплющувати очі (кліпати) протягом 20-30 секунд.
Номер слайду 11
VІ. Контроль і самоконтроль знань, умінь, навичок. Картка оцінювання відеокліпу{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ з/п. Характеристика відеокліпу. Бали1 Текст шрифтовий2 Текст нарисований3 Фотопанорами4 Відеофрагмети 5 Мовні компоненти звукового ряду6 Музичні компоненти звукового ряду7 Гармонічність кольорових рішень8 Гармонічність звукових рішень9 Гармонічність відеоефектів10 Гармонічність відеопереходів11 Естетичний рівень відеокліпу12 Змістовний рівень відеокліпу. Всього:
Номер слайду 12
VІІ. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія. На сьогоднішньому уроці ви навчилися створювати відеофільми. Будь-який гарно оформлений фільм містить певну текстову інформацію. Наприклад, завжди відображується назва фільму, ім'я автора або режисера, фільми іноземною мовою супроводжуються субтитрами тощо. Викладач збирає Картки оцінювання відеокліпу. Оголошує оцінки . Кожен з вас отримав оцінку, самостійно визначивши рівень своєї підготовки. Переглянувши ваші кліпи я погоджуюсь з оцінками, які ви самостійно собі виклали. Якщо будуть якісь пропозиції, то на наступному уроці вони будуть оголошені. Дякую за увагу. Урок закінчено
Номер слайду 13
VІІІ. Інформація про домашнє завдання Складіть таблицю “Розподіл файлів мультимедіа різних типів” за допомогою Довідки Windows Movie Maker