Календарне планування ІІ семестр 2018-2019 навчальний рік. Інтегрований курс "Я досліджую світ" 1 клас.На допомогу вчителю нової української школи, матеріал сплановано відповідно до сучасних вимог
II семестр
(за підручником О.В. Тагліна, Г.Ж. Іванова)
Я досліджую світ: підручник для 1 класу
3 години на тиждень, 19 тижнів
№ уроку |
Дата |
Тема |
Стор |
Я – людина (14 год)
|
|||
46 |
|
Пошуки зимових скарбів. Пори року. Ознаки зими. |
4-5 |
47 |
|
Я спостерігаю і помічаю. Спостереження за природою взимку. Екскурсія в природу |
6-7 |
48 |
|
Я шукаю відповіді на запитання. Зимові свята |
8-9 |
49 |
|
Я вивчаю свій організм. |
10-11 |
50 |
|
Мій скелет – захисник і опора організму |
12-13 |
51 |
|
М’язи – головні «силачі» мого тіла |
14-15 |
52 |
|
Моя шкіра- мій захисник |
16-17 |
53 |
|
Мій орган дихання - легені |
18-19 |
54 |
|
Двигун для крові – моє серце |
20-21 |
55 |
|
«Мандрівка» бутерброда. Органи травлення, їх значення. Гігієна харчування |
22-23 |
56 |
|
Я хочу мати красиву усмішку. Здорові зуби-запорука здоров’я |
24-25 |
57 |
|
Мої органи чуття і мої емоції |
26-27 |
58 |
|
Я вчуся контролювати емоції |
28-29 |
59 |
|
Що я можу? Що я знаю? Підсумковий урок з теми |
30-31 |
Моя безпека (я серед людей) (12 год)
|
|||
60 |
|
Кому що подобається? Смаки і захоплення |
32-33 |
61 |
|
Особисті речі |
34-35 |
62 |
|
Мій особистий простір |
36-37 |
63 |
|
Я вчуся поважати інших |
38-39 |
64 |
|
Якщо я захворів (захворіла) |
40-41 |
65 |
|
Моє сімейне коло |
42-43 |
66 |
|
Мої друзі. Правила дружби |
44-45 |
67 |
|
Якщо я загублюся, то не розгублюся! |
46-47 |
68 |
|
Мої помічники в надзвичайних ситуаціях. Важливі телефони |
48-49 |
69 |
|
Правила про незнайому людину |
50 |
70 |
|
Я в безпеці вдома сам (сама) |
51 |
71 |
|
Що я можу? Що я знаю? Підсумковий урок з теми |
52-53 |
Моя диво-країна – Україна (11 год)
|
|||
72 |
|
Пошуки весняних скарбів. Запитання до природи. Екскурсія в природу. Спостереження за природою навесні |
54-55 |
73 |
|
Я шукаю відповіді на запитання. |
56-57 |
74 |
|
Весняна мандрівка в природу. Весняні явища в житті рослин |
58-59 |
75 |
|
Космічне свято. Український космонавт – Леонід Каденюк |
60-61 |
76 |
|
Моя диво-планета – Земля. Чому на землі бувають день і ніч? |
62-63 |
77 |
|
Символи моєї диво-країни - України |
64-65 |
78 |
|
Карта України |
66-67 |
79 |
|
Київ – столиця України |
68-69 |
80 |
|
Моя вулиця. Моя адреса |
70-71 |
81 |
|
Гра «Екскурсія на ферму» |
72-73 |
82 |
|
Що я можу? Що я знаю? Підсумковий урок з теми |
74-75 |
Дивосвіт природи рідного краю (20 год)
|
|||
83 |
|
Дивосвіт рослин. Що необхідно для життя рослин? |
76-79 |
84 |
|
Дерева, кущі, трав’янисті рослини. Екскурсія в природу. |
80-81 |
85 |
|
Хвойні та листяні рослини |
82-83 |
86 |
|
Дикорослі та культурні рослини |
84-85 |
87 |
|
Органи рослини |
86-87 |
88 |
|
Диво на підвіконні. Догляд за кімнатними рослинами |
88-89 |
89 |
|
Дивосвіт тварин. Дикі і свійські тварини |
90-93 |
90 |
|
Дай лапу, друже! «Собаки - наші вірні друзі!» |
94-95 |
91 |
|
Диво на долоні. Комахи. Екскурсія в природу. |
96-97 |
92 |
|
Диво-комаха – медоносна бджола |
98-99 |
93 |
|
Диво-жуки. Різноманітність жуків |
100-101 |
94 |
|
Диво у воді. Риби |
102-103 |
95 |
|
Пернате диво. Птахи |
104-105 |
96 |
|
Хутряне диво. Звірі |
106-107 |
97 |
|
Диво-будівельник. Цікаві факти про життя бобра |
108-109 |
98 |
|
Урок-вікторина |
|
99 |
|
Урок-гра «Таємниці тварин» |
|
100 |
|
Екскурсія в природу |
|
101 |
|
Екскурсія в природу |
|
102 |
|
Підсумковий урок за рік |
|