Урок 1 клас "Розмноження земноводних"

Про матеріал
В уроці для 1 класу за НПП "Інтелект України" інтегрується трудове навчання та біблійні істини в тему "Розмноження земноводних" Людина і світ.Мета біблійної інтеграції: -допомогти діткам побачити прекрасний Божий задум щодо їхнього життя. Показати, що теперішній етап їхнього життя, вплине на їх майбутнє.
Перегляд файлу

                                         ДПХШ «Премудрість»

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок на тему:

Розмноження земноводних

 

 

 

 

 

Підготувала:

вчитель 1- класу

Пахай Я.Л.

 

 

 

2019

Мета «Людина і світ»: формувати поняття: "розмноження", "пуголовок", "личинка"; продовжити знайомити дітей з Класом Земноводних; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки; виховувати допитливість, пізнавальний інтерес; захоплення красою Божого творіння.

Мета «Трудове навчання»: удосконалювати навички роботи з пластиліном; розвивати уяву, просторове мислення, дрібну моторику рук; формувати вміння планувати роботу з реалізації задуму, передбачати результат і досягати його; розвивати пізнавальну активність, самостійність; виховувати бажання працювати в парі.

Мета біблійної інтеграції: -допомогти діткам побачити прекрасний Божий задум щодо їхнього життя. Показати, що теперішній  етап їхнього життя, вплине на їх майбутнє. Тому,  Божий задум для них сьогодні: бути слухняними та відповідальними!

 

              Обладнання: комп’ютер, телевізор, відео по темі, картки з матеріалами для роботи в групах, картинки риб та комах, стадій розвитку людини, пластилін, дощечки, стеки.

Хід уроку

І. Організаційна частина

- Пролунав дзвінок, починаємо урок (налаштування дітей на роботу на уроці).

ІІ. Хвилинка спостережень

  •    Який тепер місяць? (березень)
  •    Який день ? (середа)
  •    Яке число ? (21-е)

111. Актуалізація опорних знань

- Знайко знову приготував для вас цікаве завдання: під вашими стільчиками прикріплені малюнки різних тварин, обережно зніміть їх та прикріпіть відповідно до назв Класів, до яких вони належать:

Клас Комахи: комар, бджола, сонечко, муха, коник-стрибунець , метелик; Клас Риб: акула, золота рибка (ріукін), риба-вітрильник, морський коник.  До якого Класу віднесемо: павука? Тритона? Жабу?-Що нам відомо про ці Класи?

(виконання завдання дітьми)                                                                                 5хв

V. Повідомлення теми і мети уроку

- Погляньте на дошку, які цікаві слова написані, прочитаємо разом: розмноження, пуголовок, личинка, батрахологія, жабячі перегони? Сьогодні на уроці,  ми ознайомимось із значеннями цих слів і виразів. І разом поринемо у дивовижний світ тварин…                                                   1хв

VІ. Робота над новим матеріалом

1.Робота у робочому зошиті

-Не забув про нас і наш космічний друг- Центаврик, він надіслав вам листа…( відео 5.1)

(перегляд відео)

Завдання №1 Визнач «секрет» стрибучості жаб- задні кінцівки жаби довші за передні.

Завдання №2 Читання уривка народної казки «Царівна-жаба»

Завдання№5 Робота з тлумачним словником, вправа «Повітряні кульки».                                                                                                 7хв

2. Розповідь учителя

- Насправді, жодна жаба не може перетворитися на гарну дівчину. Проте із земноводними відбуваються не менш дивні перетворення.

Земноводні виводять потомство у воді. Навесні самки відкладають на водні рослини ікру. Через кілька днів вилуплюються личинки, схожі на маленьких рибок,- пуголовки. Як і риби, вони дихають зябрами і мають бічну лінію .Протягом декілька тижнів у пуголовка відростають кінцівки, розвиваються легені. Урешті-решт відбуваються такі зміни: зникає хвіст, зябра та бічна лінія, а травна система перебудовується для споживання тваринної їжі. Тепер молода жабка може виходити на суходіл. Наука, що вивчає всі зміни, які відбуваються у житті земноводних, називається батрахологія. Від ікринок до молодої жаби проходить 2-3 місяці. Хоча самі жабки цього не знають, адже вони не мають прилада, який допомагає нам слідкувати за часом…як він називається?(годинник)                                                                     3хв

           3. Фізкультхвилинка –пісенька «Годинник»                                                                  2хв

VІІ. Закріплення та осмислення знань

1. Гра "Постав номер"

-Прочитай і розтав порядковий номер, відповідно до змін розвитку жаби:

Пуголовок-

Молода жаба-

Ікринка-

         2.Гра « Дослідники»

2.Гра «                                 - Сьогодні, ми з вами будемо дослідниками живої природи, а саме розвитку жаби. Працювати будемо в парах: за допомогою малюнка, вам потрібно зробити з пластиліну певну стадію розвитку жаби та прикріпити її на зубочисткою до основи (води).

-Правила роботи з пластиліном:

        розминати і розгортати пластилін потрібно на дощечці;

  розрізати пластилін стекою;

  невикористаний пластилін класти в клітинку упаковки;

       після завершення роботи з пластиліном руки витирати серветкою;

  не брати пластилін до рота, не торкатися брудними руками обличчя, очей, одягу;

       не чіпати зошити, книги, гумки — скрізь будуть жирні плями, на яких жодна ручка не пише.

Практична робота учнів у парах 

 

Хвилинка відпочинку (  відео 27)

-Аналіз виконаної роботи.

-Дослідники діляться своїми відкриттями з іншими, ми також підемо завтра в групу до дошкільняток і ви розповісте їм, про розвиток жабки. Їм буде дуже цікаво!                                                                                           

Введення  біблійної істини: Як ви вважаєте: чи можна поділити життя людини на перні етапи?? Так, людина теж проходить різні етапи: немовля, далі раннє дитинство, школяр молодшого віку, , юнак, доросла людина ( робота з картинками).

Чому саме так?- це задум Бога? І кожний етап життя людини дуже важливий, бо він впливає на наступний. Що найголовніше, коли дитинка тільки народилась? ( догляд батьків-їжа, чистота, здоров’я). Що важливо  у періоді, в якому знаходитесь зараз ви? ( відповіді дітей) - Найперше -це бути слухняними і відповідально виконувати ваші обов’язки!І хоча ви ще маленькі, ви можете допомагати слабшим і меншим за вас!Це- задум Бога щодо вас зараз!

        VIII. Підсумок уроку.

Вправа «Мікрофон» 

На уроці я навчився …
Я дізнався, що …
Мене здивувало …
Я запам’ятав …

                Похвала дітей!

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 січня 2019
Переглядів
1957
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку