Календарно-тематичне планування
Історія України 7 клас
Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти «Історія України. 5–9 та 10-11 класи» (наказ Міністерства освіти і науки України від 21.02.2019 № 236).
Підручник Історія України : підручник для 7 класу закладів загальноїсередньої освіти / В. С. Власов, О. Є. Панарін, Ю. А. Топольницька. - Київ : Літера ЛТД, 2020.
№ п/п |
Зміст уроку |
Результати навчально-пізнавальної діяльності |
Д/З |
Дата |
1 |
Вступ Повторення вивченого матеріалу. Корекційне навчання. |
|
|
|
2 |
Повторення вивченого матеріалу. Корекційне навчання. |
|
|
|
Розділ 1. Виникнення та становлення Русі-України
|
||||
3 |
Розселення слов’янських племен на території України. Сусіди східних слов’ян |
Знаю:
Розумію:
Умію:
укласти історичний портрет руського князя. |
§ 1. |
|
4 |
Господарство, суспільний устрій та вірування слов’ян |
§ 2. |
|
|
5 |
Утворення Русі-України |
§ 3. |
|
|
6 |
Правління князя Ігоря та княгині Ольги. Князь Святослав Хоробрий.
|
§ 4. |
|
|
7 |
Працюємо з джерелами. Історичний портрет князя Святослава. Практичне заняття
|
|
||
8 |
Узагальнення |
Ст.38 |
|
|
Розділ 2. Русь-Україна наприкінці X - у першій половині XI ст.
|
||||
9 |
Київська держава за Володимира Великого |
Знаю:
Розумію:
Умію:
розпізнавати пам’ятки архітектури з часів Київської держави (Русі-України). |
§ 5. |
|
10 |
Русь-Україна за Ярослава Мудрого |
§ 6. |
|
|
11 |
Суспільне та господарське життя за доби розквіту Русі-України |
§ 7. |
|
|
12 |
Працюємо з джерелами. Правове становище різних верств суспільства за «Руською правдою». Практичне заняття
|
|
||
13 |
Культура Київської держави доби розквіту |
§ 8. |
|
|
14 |
Узагальнення. |
Ст.70 |
|
|
Розділ 3. Русь-Україна у другій половині XI - першій половині XIII ст.
|
||||
15 |
. Київська держава за наступників Ярослава Мудрого |
Знаю:
Розумію:
Умію:
укласти історичний портрет руського князя. |
§ 9 |
|
16 |
Русь-Україна за Володимира Мономаха і Мстислава Володимировича |
§ 10. |
|
|
17 |
Політичне і культурне життя Київського, Чернігівського й Переяславського князівств у другій половині XI - на початку XIII ст |
§11. |
|
|
18 |
Галицьке та Волинське князівства у XII ст |
§ 12. |
|
|
19 |
Працюємо з джерелами. Твори літератури Русі-України як історичні джерела. Практичне заняття
|
|
||
20 |
Кочові народи степів України Х-ХІІІ ст. Крим у складі Візантії. |
§ ІЗ. |
|
|
21 |
Узагальнення |
Ст.106 |
|
|
Розділ 4. Королівство Руське (Галицько-Волинська держава)
|
||||
22 |
Галицько-Волинська держава від створення до монгольської навали. |
Знаю:
Розумію:
Умію:
укласти і представити історичний портрет одного з правителів Галицько-Волинської держави. |
§ 14. |
|
23 |
Монгольська навала на Русь-Україну |
§ 15. |
|
|
24 |
Галицько-Волинська держава за Данила Романовича та його нащадків |
§ 16. |
|
|
25 |
Працюємо з джерелами. Літописи про зовнішню політику князя Данила Романовича. Практичне заняття |
|
||
26 |
Культура Галицько-Волинської держави |
§ 17. |
|
|
27 |
Узагальнення |
Ст 135 |
|
|
Розділ 5. Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. |
||||
28 |
Українські землі у складі Великого князівства Литовського та Королівства Польського |
Знаю:
Розумію:
Умію:
укласти історичний портрет русько-українського діяча XIV–XV ст. |
§ 18. |
|
29 |
Крим та українське Причорномор’я. Українські землі у складі Угорщини, Молдови та Московії |
§ 19. |
|
|
30 |
Суспільне та господарське життя на українських землях у XIV-XV ст |
§ 20. |
|
|
31 |
Розвиток культури на українських землях у XIV-XVI ст. |
§21. |
|
|
32 |
Працюємо з джерелами. Представники різних станів, верств і етносів України в документах XIV - початку XVI ст. Практичне заняття
|
|
||
33 |
Узагальнення |
Ст 173 |
|
|
34 |
Узагальнення до курсу. Історія Русі-України в контексті епохи середніх віків. |
Розумію:
Умію:
розкрити особливості українського середньовіччя (порівняно з історією тогочасної Візантії та Західної Європи). |
|
|
35 |
Резервний урок |
|
|
|
|
|
|
|
|