Клинцівський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів - філія
Бережинського закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів Кропивницької районної ради
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ
Завідувач філєю Директор Бережинського закладу
___________ І. Шиманська загальної середньої освіти І – ІІІ ст.
"___" вересня 2019 року ______________ К. Буртак
"___" січня 2020 року "___" вересня 2019 року
__________________________
Календарно – тематичне планування
навчального матеріалу
з читання
в 2 класі
на І та ІІ семестр 2019 / 2020 н.р.
Вчитель Семидітна Лариса Василівна
Вчитель вищої кваліфікаційної категорії
Зведена таблиця розподілу навчального часу в 2 класі
Семестр |
Загальна кількість годин |
Кількість годин на тиждень |
І семестр |
64 |
4 |
ІІ семестр |
76 |
4 |
Усього |
140 |
4 |
Розглянуто на засіданні МО
вчителів початкових класів
Протокол № 1 від «___» серпня 2019 року
Керівник МО __________ О. Гетьман
Програмне і навчально-методичне забезпечення навчального плану
Календарне планування складено згідно:
Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти інауки України від 22 лютого 2018 року. Розробленої під керівництвом О. Савченко Київ, ТД «Освіта – Центр плюс», 2018р.-240с.
Підручник:
Українська мова та читання: підруч. для 2 кл.закл. загальн. середн. освіти
(у 2 –х частинах): Частина 2 : Читання / Наталія Богданець-Білоскаленко. – К.:Грамота, 2019. – 144 с.:іл..
Читання
за підручниками Н. Богданець - Білоскаленко (Українська мова та читання,
частина 2)
4 години на тиждень
І семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Ск. дата |
Приміт ка |
|||||||
Моя Україна |
|||||||||||
1. |
Здрастуй, школо! Знайомство з новим підручником: обкладинка, форзац, звернення до читачів, умовні позначення. |
02.09 |
|
|
|||||||
2 |
Моя Україна. Як калина дівчину від полону врятувала(легенда) |
03.09 |
|
|
|||||||
3. |
Вірш. Рима. А. Камінчук «Батьківщина» (напам’ять) |
05.09 |
|
|
|||||||
4. |
Робота з дитячою книжкою |
06.09 |
|
|
|||||||
5. |
За З. Мензатюк «Український прапор». Вибіркове читання |
09.09 |
|
|
|||||||
Золота осінь |
|||||||||||
6. |
Осінь – чарівниця. |
10.09 |
|
|
|||||||
7. |
Л. Новикова. Осінь. Навчальне аудіювання. |
12.09 |
|
|
|||||||
8. |
Ю. Збанацький. Щедра осінь |
13.09 |
|
|
|||||||
9. |
Школа. Л. Левицька. Осінь чарівна. В. Гринько. День у день. Ребуси |
16.09 |
|
|
|||||||
10. |
Абзац . За З. Мензатюк. Пригода із знаком м’якшення. |
17.09 |
|
|
|||||||
11. |
День учителя. В. Дворецька. Хто дає наук основу. Н. сиротич. Музикант |
19.09 |
|
|
|||||||
12. |
Робота з дитячою книжкою |
20.09 |
|
|
|||||||
13. |
А. Костецький. Головна професія. Розповідь про улюблену професію. Навчальне аудіювання |
23.09 |
|
|
|||||||
14. |
Книжка – важливе джерело знань. Бібліотека. |
24.09 |
|
|
|||||||
15. |
Словники, енциклопедії, електронні книжки. Будова книжки |
26.09 |
|
|
|||||||
16. |
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Правила поводження з книжками. |
27.09 |
|
|
|||||||
17. |
Якими були перші книжки |
30.09 |
|
|
|||||||
18. |
Діагностична робота. Аудіювання Узагальнення за темою (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) |
01.10 |
|
|
|||||||
19. |
Аналіз контрольної роботи. Усна народна творчість. Прислів’я та приказки |
03.10 |
|
|
|||||||
20. |
Загадки. |
04.10 |
|
|
|||||||
21. |
Виразність читання Л. Глібов Бачить – не бачить |
07.10 |
|
|
|||||||
22. |
Робота з дитячою книжкою |
08.10 |
|
|
|||||||
23. |
Скоромовки (напам’ять2 скоромовки) |
10.10 |
|
|
|||||||
24. |
Лічилки (напам’ять) |
11.10 |
|
|
|||||||
25. |
Мирилки. |
15.10 |
|
|
|||||||
26. |
Казки. Будова казки. Колосок (українська народна казка) |
17.10 |
|
|
|||||||
27. |
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Закопане золото (казка). |
18.10 |
|
|
|||||||
28. |
Народна творчість. Де починається хліб |
21.10 |
|
|
|||||||
29. |
Покрова. В. Коломієць. Покрова. |
22.10 |
|
|
|||||||
30. |
Легенда. Легенда про Богдана Хмельницького. Ребуси, прислів’я про козаків |
24.10 |
|
|
|||||||
31. |
Робота з дитячою книжкою |
25.10 |
|
|
|||||||
32. |
Осінь у твоєму місті чи селі. А. Григорук. Дивовижні імена |
04.11 |
|
|
|||||||
33. |
Міста України. Е. Каганов. |
05.11 |
|
|
|||||||
34. |
За Є. Кагановим Давній Київ |
07.11 |
|
|
|||||||
35. |
Н. Поклад. Гарно жити у селі |
08.11 |
|
|
|||||||
36. |
Діагностична робота. Аудіювання |
11.11 |
|
|
|||||||
37. |
Аналіз контрольної роботи. Музеї України. Опис улюбленого місця відпочинку |
12.11 |
|
|
|||||||
38. |
Узагальнення за темою (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) |
14.11 |
|
|
|||||||
39. |
Робота з дитячою книжкою |
15.11 |
|
|
|||||||
40. |
Родина. М. Морозенко. Україночка. До любого тата |
18.11 |
|
|
|||||||
41. |
М. Морозенко. Подбати про маму |
19.11 |
|
|
|||||||
42. |
Працюємо в сім’ї. Оповідання. А. М’ястківський. Мудра голка |
21.11 |
|
|
|||||||
43. |
В. Сенцовський. Як лопату вчили працювати. Прислів’я про родину |
22.11 |
|
|
|||||||
44. |
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Бабуся Ввічливість (за матеріалами Інтернету). Слова ввічливості |
25.11 |
|
|
|||||||
45. |
Красива осінь вишиває клени. Л. Костенко. Білочка восени (напам’ять). Н. Забіла. Листопад |
26.11 |
|
|
|||||||
46. |
Робота з дитячою книжкою |
28.11 |
|
|
|||||||
47. |
Осінь у малярстві. Опис картин. Прислів’я про осінь |
29.11 |
|
|
|||||||
48. |
Вирій у небі. О. Олесь. Ой навіщо мені листя. З дитячої енциклопедії. Як пташки знають, куди летіти? Хто їм показує дорогу? |
02.12 |
|
|
|||||||
49. |
За О. Копиленко «Осінній клопіт» |
03.12 |
|
|
|||||||
50. |
Сипле вітер дощиком. А. Качан. Дощова осінь |
05.12 |
|
|
|||||||
51. |
За В. Табур. Вероніка й рожева парасолька |
06.12 |
|
|
|||||||
52. |
Узагальнення за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) |
09.12 |
|
|
|||||||
53 |
Робота з дитячою книжкою |
10.12 |
|
|
|||||||
Зима морозяна на дворі |
|||||||||||
54. |
Ой весела в нас зима! Ребуси. О. Сенатович. Веселий сніг. М. Морозенко. Загадки. |
12.12 |
|
|
|||||||
55. |
В. Сухомлинський. Як синичка будить мене. Діагностична робота. Усний переказ |
13.12 |
|
|
|||||||
56. |
М. Морозенко Снігурі. Н.Забіла З неба падають сніжинки.За А. Журавльовою Годівниця |
16.12 |
|
|
|||||||
57. |
О. Олесь Зима. А Черниш Прикмети. За В. Сухомлинським Протоптали стежку. |
17.12 |
|
|
|||||||
58. |
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. За В. Сухомлинським Як Наталя в лисиці хитринку купила |
19.12 |
|
|
|||||||
59 |
М. Савка Біла пані. За М Морзенко Звідки приходить сніг? |
20.12 |
|
|
|||||||
60 |
Г. Фалькович Ми сьогодні – снігопади. Римування вірша |
23.12 |
|
|
|||||||
61 |
День Святого Миколая. О. Цегельська. Дзвінок до Святого Миколая |
24.12 |
|
|
|||||||
62 |
І. Бевз. Загадка. З. Мензатюк. Витинанки. Діагностична робота. Перевірка навички читання вголос |
26.12 |
|
|
|||||||
63 |
Новий рік. М. Савка. Новий рік. Привітання з Новим роком |
27.12 |
|
|
|||||||
64 |
Мої навчальні досягнення. Узагальнення за темою |
|
|
|
|||||||
ІІ семестр |
|||||||||||
65. |
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Як святкують Новий рік у різних країнах. |
|
|
|
|||||||
66. |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|||||||
|
|||||||||||
67. |
Різдво. Святвечір. |
|
|
|
|||||||
68. |
Колядки |
|
|
|
|||||||
69. |
Вертеп. Колядки. |
|
|
|
|||||||
70. |
Колядки. Добрий вечір тобі, пане господарю |
|
|
|
|||||||
71. |
Щедрий вечір. Щедрівки. Ой сивая та і зозуленька. ( напам’ять) |
|
|
|
|||||||
72. |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|||||||
73. |
Щедрик, щедрик, щедрівочка |
|
|
|
|||||||
74. |
Сію, вію, посіваю. Засівальні пісні |
|
|
|
|||||||
75. |
Засівальні пісні. Сійся, родися ( напам’ять) |
|
|
|
|||||||
76. |
Діагностична робота. Аудіювання |
|
|
|
|||||||
77. |
Аналіз контрольної роботи. Формування навичок виразного читання |
|
|
|
|||||||
78. |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|||||||
79. |
Зима очима художника. Е. Бєлкіна. Давно це було |
|
|
|
|||||||
80. |
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. За І. Бондарчук. Зимова пригода. План оповідання |
|
|
|
|||||||
81. |
Прислів’я. У народі кажуть. План. |
|
|
|
|||||||
82. |
Зимові забави. П. Король. Снігова баба і зайчик |
|
|
|
|||||||
83. |
За В. Скуратівським. Чого лютий лютим зветься? |
|
|
|
|||||||
84. |
О. Сенатович. Лютий. Прислів’я |
|
|
|
|||||||
85. |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|||||||
86. |
Узагальнення за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) |
|
|
|
|||||||
Ой весна – весна – днем красна |
|||||||||||
87. |
Веснянки. Ой весна – весна – днем красна |
|
|
|
|||||||
88. |
О. Олесь. Веснянка (напам’ять). |
|
|
|
|||||||
89. |
О. Олесь. Все навколо зеленіє |
|
|
|
|||||||
90. |
За М Коцюбинським. Іде весна |
|
|
|
|||||||
91. |
А. Костецький. Починається весна. К. Перелісна. Верба. Л. Костенко. Вербові сережки. |
|
|
|
|||||||
92. |
За В. Сухомлинським. Весняний вітер |
|
|
|
|||||||
93. |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|||||||
94. |
Л. Українка. Біографія |
|
|
|
|||||||
95. |
Л. Українка. На зеленому горбочку (напам’ять) |
|
|
|
|||||||
96. |
Л. Українка. Вечірня година. Була весна |
|
|
|
|||||||
97. |
Т. Шевченко. Біографія |
|
|
|
|||||||
98. |
Т. Шевченко. Садок вишневий коло хати (напам’ять) |
|
|
|
|||||||
99. |
Т. Шевченко. Тече вода з – під явора |
|
|
|
|||||||
100. |
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Будьте організованими в усьому, а особливо – у навчанні! |
|
|
|
|||||||
101. |
Прислів’я. У народі кажуть |
|
|
|
|||||||
102. |
Г. Бойко. Ділові розмови |
|
|
|
|||||||
103. |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|||||||
104. |
Весна очима художників. Робота за картиною К. Чепіги «Весняна вода». Складання усного твору за планом |
|
|
|
|||||||
105. |
К. Перелісна. Зима і весна. Н. Забіла. Квітень. ГештеҐ |
|
|
|
|||||||
106. |
Прислів’я. У народі кажуть |
|
|
|
|||||||
107. |
Як Квітень до Березня в гості їздив (українська народна казка) |
|
|
|
|||||||
108. |
План казки. |
|
|
|
|||||||
109. |
Узагальнення за темою (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) |
|
|
|
|||||||
110. |
Діагностична робота. Аудіювання |
|
|
|
|||||||
111. |
Аналіз контрольної роботи. Формування навичок читання |
|
|
|
|||||||
112. |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|||||||
113. |
Вербна неділя. |
|
|
|
|||||||
114. |
М. Хоросницька. Тоненьким прутиком. Т.Строкач. Котики вербові |
|
|
|
|||||||
115. |
Великдень. Р. Завадович. Великдень |
|
|
|
|||||||
116. |
К. Перелісна. Писанка |
|
|
|
|||||||
117. |
Літературні казки. І. Франко. Лисичка і рак |
|
|
|
|||||||
118. |
За Г. К. Андерсеном. Принцеса на горошині |
|
|
|
|||||||
119. |
Травнева пригода. А. Камінчук. Далекий голос зозулі |
|
|
|
|||||||
120. 121. |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|||||||
122. |
За З. Мензатюк. Іди, іди ,дощику |
|
|
|
|||||||
123. |
Діагностична робота. Робота з літературним твором. |
|
|
|
|||||||
124. |
Аналіз контрольної роботи. Формування навичок читання |
|
|
|
|||||||
125. |
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Як ми вшановуємо наших мам. |
|
|
|
|||||||
126. |
В. Гринько. Мама. А. Костецький. Все починається з мами |
|
|
|
|||||||
127. |
Прислів’я. У народі кажуть |
|
|
|
|||||||
128. |
Як звучить дощ. Е. Зима. Дощі бувають різними. О. Диркавець. Вибіг дощик на дорогу |
|
|
|
|||||||
129. |
Діагностична робота. Перевірка навички читання вголос |
|
|
|
|||||||
130. |
Аналіз контрольної роботи. Формування навичок читання |
|
|
|
|||||||
131. |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|||||||
132. |
За Б. Харчуком. Ромашка |
|
|
|
|||||||
133. |
Мої навчальні досягнення. Узагальнення за розділом |
|
|
|
|||||||
134. |
Читання для себе |
|
|
|
|||||||
135. |
Читання з другом |
|
|
|
|||||||
136. |
Складання віршів і загадок |
|
|
|
|||||||
137. |
Інсценізація творів |
|
|
|
|||||||
138. |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|||||||
139. |
Поетична вітальня. Конкурс віршів |
|
|
|
|||||||
140. |
Підсумки за рік |
|
|
|
|||||||