Календарне планування корекційно-розвиткових занять з розвитку мовлення для дітей із ЗПР, 5 клас

Про матеріал
Календарне планування корекційно-розвиткових занять з розвитку мовлення для дітей із ЗПР, 5 клас ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНОРОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ «РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ» ДЛЯ 5-9 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ 4 години на тиждень
Перегляд файлу

Календарне планування корекційно-розвиткових занять

з розвитку мовлення для дітей із ЗПР, 5 клас

ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНОРОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ  

«РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ» 

ДЛЯ 5-9 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ

4 години на тиждень

 

№ з\п

Тема заняття

Кіл-ть год

Дата

Примітка

 

І семестр

УСНЕ ЗВ'ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

1

Вступне заняття. Розвиваючі вправи для повторення вивченого матеріалу. Складання усної розповіді «Як я провів літо»

1

 

 

2

Вправи на розпізнавання та розрізнення букв. Розвиток дрібної моторики рук.

1

 

 

3

Розрізнення голосних та приголосних звуків. Звуковий аналіз слів.

1

 

 

4

Вдосконалення фонематичного компонента мовлення. Відтворення звуків, складів, слів (підбираються слова, близькі за звучанням), називання заданих звуків, складів, слів.

1

 

 

5

Диференціація вимови наголошених і ненаголошених

[е], [и], [о] голосних звуків.

1

 

 

6

Диференціація вимови твердих і м'яких, дзвінких і

глухих приголосних звуків, що позначаються літерами ґ і г.

1

 

 

7

Диференціація вимови  слів з апострофом, літерами і, є, ю, я, сполученнями букв йо, ьо.

1

 

 

8

Диференціація вимови  слів з префіксом  пре- , при-, прі-.

1

 

 

9-10

Урок розвитку мовлення №1. Усний твір з обгрунтуванням власної думки „Моя улюблена телепередача”

2

 

 

11-12

Вдосконалення граматичного компонента мовлення. Вживання й утворення слів за допомогою префіксів пре-, при- , прі-.

2

 

 

13-14

Вдосконалення лексичного компонента мовлення. Осмислення почутого, перекодування сприйнятого повідомлення й трансформування почутих речень у різні варіанти: перетворення речення у прості в поширені й навпаки, за зразком.

2

 

 

15

Порівняння 2 речень і визначення

відмінності, об'єднання 2 речення в одне.

1

 

 

16-17

Розвиток мовлення № 2. Усний твір-опис предмета в художньому стилі: лист, замітка в

газету (зі шкільного життя) інформаційного характеру.

2

 

 

18-19

Вдосконалення зв’язного мовлення.

Діалогічне мовлення. Складання діалогу  за допомогою вчителя.

2

 

 

20-21

Відтворення текстів  діалогічного характеру, що належать до різних стилів, типів і жанрів мовлення та оцінка їх змісту, форми, задуму і мовного оформлення.

2

 

 

22

Відтворення текстів  діалогічного характеру, що належать до різних стилів, типів і жанрів мовлення та оцінка їх змісту, форми, задуму і мовного оформлення.

1

 

 

23-24

Розвиток мовлення № 3. Складання діалогу.

2

 

 

25-26

Монологічне мовлення. Докладний переказ (за допомогою вчителя) почутих  та прочитаних текстів художнього й наукового стилів мовлення за складеним простим планом.

2

 

 

27-28

Розвиток мовлення № 4. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису тварин, роздуму.

2

 

 

29-30

Розвиток мовлення №5. Розповідь і опис предметів, тварин у вивчених творах; роздуми про вчинки героїв.

2

 

 

 

ПИСЕМНЕ ЗВ'ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

31

Диференціація і співвідношення звуків і букв.

1

.

 

32-33

Аналіз і коментування позначення м’якості приголосних на письмі ь та літерами і, є, ю, я.

2

 

 

34

Вживання ґ і г та щ.

1

 

 

35-36

Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом.

2

 

 

37-38

Чергування голосних і приголосних звуків [о] -[а], [е] -[і], [е] - [и].

2

 

 

39-40

Чергування голосних і приголосних звуків [о],[е] з [і].

 

2

 

 

41-42

Чергування голосних і приголосних звуків [е]-[о] після [ж],[ч], [ш].

2

 

 

43-44

Чергування голосних і приголосних звуків [и], [і] після [ж], [ч],[ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів.

2

 

 

45-46

Чергування голосних і приголосних звуків [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з′], [ц′], [с′].

2

 

 

47-48

Виконання фонематичного аналізу звуків, складів, слів.

1

 

 

49

Вдосконалення граматичного компонента мовлення.

Вживання й утворення слів за допомогою пре-, при-

 

 

 

50-52

Вдосконалення лексичного компонента мовлення.

Осмислення почутого, перекодування сприйнятого

повідомлення й трансформування почутих речень у різні

варіанти: перетворення речення у прості в поширені й

навпаки, за зразком, порівняти 2 речення і визначити

відмінності, об'єднати 2 речення в одне, тощо.

3

 

 

53-54

Вдосконалення зв’язного мовлення.

Діалогічне мовлення. З допомогою вчителя будує діалог

відповідно до запропонованої ситуації спілкування, серії

малюнків, запитань, певних подій, спостереження.

2

 

 

55-57

Монологічне мовлення. З допомогою дорослого переказує

докладно (усно) почуті й прочитані тексти художнього й

наукового стилів мовлення (обсягом 100-150 слів) за

складеним простим планом.

3

 

 

58-59

Усний докладний переказ

художнього тексту розповідного характеру з елементами

опису тварин, роздуму.

2

 

 

60

Докладний переказ тексту наукового

стилю.

1

 

 

61-62

Усний відгук про висловлювання товариша. Усний

твір-опис предмета в художньому стилі: лист, замітка в газету (зі шкільного життя) інформаційного характеру.

2

 

 

63-64

Усний твір-оповідання про випадок із життя.

2

 

 

 

 

ПОГОДЖЕНО

Заступник директора з НВР

_____________Г.С.Рак

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Зеленко Анастасія
    Добрий день! Чи маєте ви планування на ІІ семестр "Розвиток мовлення" для дітей із ЗПР?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мирза Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Манохина Татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Наталия Бирюкова
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Решетило Алла Євгеніївна
    Дуже вдячна за допомогу!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Пов’язані теми
Логопедія, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
15 грудня 2020
Переглядів
24635
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку