Календарне планування уроків розвитку мовлення з учнем 5 класу

Про матеріал
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ «РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ» ДЛЯ УЧНІВ 5 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ З ПОМІРНИМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ НА І СЕМЕСТР
Перегляд файлу

Календарне планування уроків  розвитку мовлення

для  учня 5- В класу Доценка Артема

35 год.      1 год./ тиждень

 

Дата

Примітка

Зміст начального матеріалу

 

 

 

Повторення матеріалу вивченого в початкових класах

1.

01.09

 

Слухання-розуміння мовлення вчителя, однокласників.

Закінчення розпочатого речення (з допомогою вчителя).

Відповіді на запитання до прослуханого, прочитаного.

Складання за запитаннями вчителя речень з 2-4 слів до розглянутого малюнка, прослуханої казки. Виділення на слух з живого мовлення окремих слів, в словах – окремих звуків.

Поділ речень з 2-4 слів на слова.

2.

08.09

 

Розвиток фонематичного слуху і правильної вимови звуків.

Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові; фіксація буквою початкового звука у словах.

3.

15.09

 

Формування зорових еталонів букв: знаходження заданої букви серед інших букв чи знаків; впізнавання букв, накладених одна на одну; виділення з ряду правильно написаної букви з опорою на зразок; доповнення відсутнього елемента букви; називання та порівняння графічно схожих букв.

4.

22.09

 

Запам’ятовування цілісних образів слів, які складаються з вивчених букв (мама, сон, сом, папа, липа, молоко…), співвідношення слів з предметами, які вони називають.

5.

29.09

 

Утворення та читання відкритих та закритих двох- та трьохбуквених складів, які є словом (сом).

Утворення та читання слів з вивчених складових структур. Співвідношення слів з предметами, малюнками. Вибіркове читання слів.

Доповнення складу до слова, підстановка в слово пропущеної букви.

6.

06.10

 

Читання речень з 2-3 слів разом з вчителем, хором, самостійно.

Доповнення в реченні відсутнього слова з ряду попередньо прочитаних (з опорою на малюнок).

Написання вивчених букв та слів з ними.

 

 

 

Мовленнєвий розвиток

7.

13.10

 

Сприймання на слух зверненого мовлення, простого мовного матеріалу, що складається з кількох звуків, складів, слів, словосполучень.

8.

20.10

 

Сприймання на слух запитань, прохань, пояснень, вказівок, завдань та інструкцій вчителя, що стосуються виконання навчальних дій чи ігрових завдань.

9.

03.11

 

Сприймання на слух, розуміння змісту невеликих нескладних текстів, що належать до художнього й розмовного стилів  (казка, розповідь, вірш, загадка, скоромовка).

10.

10.11

 

Відповіді на запитання вчителя; відповіді на запитання за змістом прослуханого.

Відповіді на запитання педагога щодо змісту предметних та сюжетних малюнків.

Добір малюнків до предметів, ініційованих дій.

 

11.

 

17.11

 

Говоріння

Регулювання дихання, сили голосу, темпу мовлення в процесі усного мовлення.

12.

24.11

 

Діалогічне мовлення. Розуміння реплік співрозмовника. Відповіді на запитання.

Найпростіші формули мовленнєвого етикету (вітання, прощання, прохання).

13.

01.12

 

Монологічне мовлення. Повторення зразка простого зв’язного висловлювання, пропонованого вчителем.

Побудова зв’язного висловлювання (з опорою на питання, слова та словосполучення, ілюстрації) на основі прослуханого тексту, випадку з життя

14.

08.12

 

Читання

Правильна вимова звуків.

Читання по складах слів, простих речень.

Розпізнавання складів у слові, слів у реченні та речень у тексті за певними візуальними характеристиками.

15.

15.12

 

Читання повільно та в нормальному темпі.

Читання тихо, голосно, з нормальною силою голосу.

Запам’ятовування прочитаного.

Основні правила поводження з книжкою.

16.

22.12

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу у І семестрі.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Chorna Valya
    Подано у доступній формі,професійно, легко сприймається учнем.Щиро дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Оченашко Галина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Логопедія, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
17 листопада 2020
Переглядів
7661
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку