Календарне планування уроків розвитку мовлення
для учня 5- В класу Доценка Артема
35 год. 1 год./ тиждень
№ |
Дата |
Примітка |
Зміст начального матеріалу |
|
|
|
Повторення матеріалу вивченого в початкових класах |
1. |
01.09 |
|
Слухання-розуміння мовлення вчителя, однокласників. Закінчення розпочатого речення (з допомогою вчителя). Відповіді на запитання до прослуханого, прочитаного. Складання за запитаннями вчителя речень з 2-4 слів до розглянутого малюнка, прослуханої казки. Виділення на слух з живого мовлення окремих слів, в словах – окремих звуків. Поділ речень з 2-4 слів на слова. |
2. |
08.09 |
|
Розвиток фонематичного слуху і правильної вимови звуків. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові; фіксація буквою початкового звука у словах. |
3. |
15.09 |
|
Формування зорових еталонів букв: знаходження заданої букви серед інших букв чи знаків; впізнавання букв, накладених одна на одну; виділення з ряду правильно написаної букви з опорою на зразок; доповнення відсутнього елемента букви; називання та порівняння графічно схожих букв. |
4. |
22.09 |
|
Запам’ятовування цілісних образів слів, які складаються з вивчених букв (мама, сон, сом, папа, липа, молоко…), співвідношення слів з предметами, які вони називають. |
5. |
29.09 |
|
Утворення та читання відкритих та закритих двох- та трьохбуквених складів, які є словом (сом). Утворення та читання слів з вивчених складових структур. Співвідношення слів з предметами, малюнками. Вибіркове читання слів. Доповнення складу до слова, підстановка в слово пропущеної букви. |
6. |
06.10 |
|
Читання речень з 2-3 слів разом з вчителем, хором, самостійно. Доповнення в реченні відсутнього слова з ряду попередньо прочитаних (з опорою на малюнок). Написання вивчених букв та слів з ними. |
|
|
|
Мовленнєвий розвиток |
7. |
13.10 |
|
Сприймання на слух зверненого мовлення, простого мовного матеріалу, що складається з кількох звуків, складів, слів, словосполучень. |
8. |
20.10 |
|
Сприймання на слух запитань, прохань, пояснень, вказівок, завдань та інструкцій вчителя, що стосуються виконання навчальних дій чи ігрових завдань. |
9. |
03.11 |
|
Сприймання на слух, розуміння змісту невеликих нескладних текстів, що належать до художнього й розмовного стилів (казка, розповідь, вірш, загадка, скоромовка). |
10. |
10.11 |
|
Відповіді на запитання вчителя; відповіді на запитання за змістом прослуханого. Відповіді на запитання педагога щодо змісту предметних та сюжетних малюнків. Добір малюнків до предметів, ініційованих дій. |
11. |
17.11 |
|
Говоріння Регулювання дихання, сили голосу, темпу мовлення в процесі усного мовлення. |
12. |
24.11 |
|
Діалогічне мовлення. Розуміння реплік співрозмовника. Відповіді на запитання. Найпростіші формули мовленнєвого етикету (вітання, прощання, прохання). |
13. |
01.12 |
|
Монологічне мовлення. Повторення зразка простого зв’язного висловлювання, пропонованого вчителем. Побудова зв’язного висловлювання (з опорою на питання, слова та словосполучення, ілюстрації) на основі прослуханого тексту, випадку з життя |
14. |
08.12 |
|
Читання Правильна вимова звуків. Читання по складах слів, простих речень. Розпізнавання складів у слові, слів у реченні та речень у тексті за певними візуальними характеристиками. |
15. |
15.12 |
|
Читання повільно та в нормальному темпі. Читання тихо, голосно, з нормальною силою голосу. Запам’ятовування прочитаного. Основні правила поводження з книжкою. |
16. |
22.12 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу у І семестрі. |