Позакласний захід-гра: "Креатив-бій" для учнів 4-5 класів

Про матеріал

Мета:

•вирішування творчих завданнь, які не мають однозначної відповіді;

•розвиток зв'язного мовлення, творчих здібностей та креативного мислення;

•розвиток уміння вирішувати нестандартні завдання;

•розвиток пізнавательної активності учнів;

•формування та розвиток комунікативних умінь: вміння спілкуватися і взаємодіяти в групі, поважати думку інших, об'єктивно оцінювати свою роботу та діяльність інших учасників. .

Обладнання та матеріали: комп'ютер, проектор, смарт-дошка, презентація гри; олівці, ручки, чисті аркуші паперу; скрепка, ложка; сертифікати, неонові браслети, повітряні кульки, фотобутафорія.

Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Позакласний захід-гра “Креатив-бій”Для учнів 4 - 5 класів. Підготувала вчитель-логопед Дідух О. К

Номер слайду 2

Мета гри:вирішування творчих завдань, які не мають однозначної відповіді; розвиток зв'язного мовлення,творчих здібностей та креативного мислення;розвиток уміння вирішувати нестандартні завдання;розвиток пізнавальної активності учнів;формування та розвиток комунікативних навичок: вміння спілкуватися і взаємодіяти в групі, поважати думку інших, об'єктивно оцінювати свою роботу та діяльність інших учасників..

Номер слайду 3

Відкриті задачі - це такі задачі, в яких є безліч варіантів відповідей і кожна відповідь правильна, якщо її аргументувати.

Номер слайду 4

КРЕАТИВНІСТЬКреативні люди - це ті, хто здатний знаходити нові та оптимальні шляхи вирішення поставлених завдань. Вони можуть розглядати проблему під різними кутами, часом побачити її так, як не бачив раніше ніхто. Креативність – це не дар від народження, її завжди можна набути та розвивати. Все життя – відкрита задача. Вирішуй її і тебе чекає удача!

Номер слайду 5

Правила гри. Дозвольте оголосити правила нашої гри. Кожній команді треба обрати того, хто вміє найкраще говорити, хто вміє найкраще писати та того, хто буде приймати рішення. Протягом всієї гри вам буде запропоновано 4 задачі (1 хвилина на кожну). Уважно проаналізуйте задачу РАЗОМ, придумайте якомога більше ідей. Виберіть краще рішення і запишіть його. Після звукового сигналу спікери команд по черзі представляють свої рішення. Експерти підбивають підсумки. Максимальний бал за найкреативнішу та найшвидшу відповідь – 10 балів.

Номер слайду 6

Розминка. Коли чорній кішці найлегше потрапити у дім?

Номер слайду 7

Як називається ящик для ручок і олівців?

Номер слайду 8

Які пригощання обов’язкові на Масляницю?

Номер слайду 9

Якого каміння немає у морі?

Номер слайду 10

По чому плаває качка?

Номер слайду 11

Задача № 1. Хотіла Ворона пити. У дворі стояв глечик з водою, але в ньому води було тільки на дні. Як Вороні напитися?

Номер слайду 12

Ворона

Номер слайду 13

Задача № 2.Із диких тварин сама найнебезпечніша – лисиця, бо вона переносить сказ та інші хвороби. Тому раніше лисиць вбивали. Але нарешті винайшли вакцину проти сказу тварин. Достатньо їм з’їсти капсулу, щоб не захворіти. Але як змусити лисицю з'їсти капсулу? Як вирішити цю проблему?

Номер слайду 14

Лисиця. Лисиця може бігати із швидкістю 50 км/год. Хвіст для лисиці дуже важливий орган. Під час бігу він допомагає їй тримати рівновагу, а зимою служить додатковим захистом від холоду.

Номер слайду 15

Задача № 3 Стоматологи стверджують, щоб видалити мікроби з ротової порожнини, зуби треба чистити не менше 3 хвилин. Більшість людей на це витрачає 1 хвилину, особливо це стосується дітей. Як зробити так, щоб люди чистили зуби не менше 3 хвилин?

Номер слайду 16

Щітка-фонтан. Дуже зручна щітка. Досить обполоснути рот, піймавши фонтанчик води.

Номер слайду 17

Зубна щітка - неваляйка. Вона не вимагає спеціальної підставки для розміщення. Її просто можна поставити на полицю у ванній. При цьому вона завжди буде стояти рівно. Варто її тільки нахилити, вона знову буде повертатися у вихідне положення.

Номер слайду 18

Щітка нового покоління. Щітка заряджається від сонця. Не потребує пасти. Вбиває всі бактерії. Сама дезинфікується. Самозаряджається.

Номер слайду 19

“СВІТЛОФОР”ФІЗХВИЛИНКАЧервоний – присісти,Жовтий – зупинитися + підняти руки вгору,Зелений – ходьба місці + плескання в долоні.

Номер слайду 20

Задача № 4. Деякі діти не хочуть ні вчитися, ні навіть гуляти. Вони весь день сидять вдома, «приклеївшись» до екрану телевізора. Що потрібно зробити, щоб діти проводили біля телевізора менше часу?

Номер слайду 21

Ідеальний варіант. Батько двох хлопчаків придумав оригінальний спосіб боротьби з телевізійної лихоманкою. Він приєднав телевізор до динамо-машини, яку треба було крутити, сидячи на велорамах і старанно працюючи ногами. Після цього інтерес дітей до телевізора помітно знизився. Вони стали дивитися тільки найцікавіші передачі.

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Гра «Добре - погано»

Номер слайду 24

Гра «Знайди застосування»

Номер слайду 25

Вправа “Друдлі”Друдл - Droodle - це загадка-головоломка. Це малюнок, на підставі якого неможливо точно сказати, що це таке, але зате можна придумати безліч варіантів «що б це могло бути». Єдино правильної відповіді немає. Винахідник друдлів Роджер Прайс, комедійний письменник. Простота та невизначеність друдлів створюють широкий простір для виникнення асоціативних образів, пов’язаних з будь – якою сферою навколишньої дійсності.

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Підведення підсумків. Нагородження. Фотосесія.

Перегляд файлу

КРЕАТИВ-бій серед учнів 4-5 класів.

Мета:

  • вирішування творчих завданнь, які не мають однозначної відповіді;
  • розвиток зв'язного мовлення, творчих здібностей та креативного мислення;
  • розвиток уміння вирішувати нестандартні завдання;
  • розвиток пізнавательної активності  учнів;
  • формування та розвиток комунікативних  умінь: вміння спілкуватися і взаємодіяти в групі, поважати думку інших, об'єктивно оцінювати свою роботу та діяльність інших учасників. .

Обладнання та матеріали: комп'ютер, проектор, смарт-дошка, презентація гри; олівці, ручки, чисті аркуші паперу; скрепка, ложка; сертифікати, неонові браслети, повітряні кульки, фотобутафорія.

Вступна частина.

Привітання.

Добрий день, любі гості, діти!

Чи усе у вас гаразд?

Ви довкола озирніться,

Одне одному всміхніться,

Щоб ніхто не сумував,

З усіма радів і грав!

 

Сьогодні ми з вами будемо цікаво проводити час, навчатися творчості та креативності у грі.

Що таке креативність?

  • «Креативність – це не дар від народження, її завжди можна набути та розвивати»
  • «Все життя – відкрита задача. Вирішуй її і тебе чекає удача!»
  •  Креативні люди - це ті, хто здатний знаходити нові та оптимальні шляхи вирішення поставлених завдань. Вони можуть розглядати проблему під різними кутами, часом побачити її так, як не бачив раніше ніхто.

Що таке відкриті задачі?

Відкриті задачі – це такі задачі, в яких є безліч варіантів відповідей, кожна відповідь правильна, якщо її аргументувати.

 

 

 

Основна частина.

Дозвольте оголосити правила нашої гри. Кожній команді треба обрати капітана, секретаря та спікера. Протягом всієї гри вам буде запропоновано 4 задачі (по 1 хвилини на кожну). Уважно проаналізуйте задачу РАЗОМ, придумайте якомога більше ідей. Виберіть краще рішення і запишіть його. Після звукового сигналу спікери команд по черзі представляють свої рішення. Експерти підбивають підсумки.

Максимальний бал за вирішення однієї задачі – 10 балів за найкреативнішу та найшвидшу відповідь.

У змаганні той перемагає,

Хто щирих, вірних друзів має.

Тож пам’ятай про це завжди

І свято дружбу бережи!

Розминка.

  1. Коли чорній кішці найлегше потрапити у дім? (коли двері відчинені)
  2. Як називається ящик для ручок і олівців? (пенал)
  3. Які пригощання обов’язкові на Масляницю? (млинці)
  4. Якого каміння немає у морі? (сухого)
  5. По чому плаває качка? (по воді)

Задача № 1

Хотіла Ворона пити. У дворі стояв глечик з водою, але в ньому води було тільки на дні. Як Вороні напитися?

Задача № 2.

Із диких тварин сама найнебезпечніша – лисиця, бо вона переносить сказ та інші хвороби. Із-зі цього раніше лисиць вбивали до сьогоднішнього часу. Але нарешті винайшли вакцину проти сказу. Достатньо тільки з’їсти капсулу, щоб не захворіти. Але лисиць не змусиш ходити робити щеплення. Як вирішити цю проблему?

Задача № 3.

Стоматологи стверджують, щоб видалити мікроби з ротової порожнини, зуби треба чистити  не менше 3 хвилин. Більшість людей на це витрачає 1 хвилину, особливо це стосується дітей. Як зробити так, щоб люди чистили зуби не менше 3 хвилин?

Фізхвилинка "СВІТЛОФОР" (за допомогою повітряних кульок).

Учні рухаються, а вчитель віддає команди, показуючи кольори світлофору (за допомогою повітряних кульок). Якщо вчитель каже: «Червоний!», учні мають швидко присіс­ти; якщо «Зелений!» – учасники продовжують іти (ходьба на місці) і плескають у долоні; якщо вони бачуть «Жовтий!», то мають зупинитися і підняти руки вгору. Вправа виконується швидко.

Задача № 4.

Деякі діти не хочуть ні вчитися, ні навіть гуляти. Вони весь день сидять вдома, «приклеївшись» до екрану телевізора. Що потрібно зробити, щоб діти проводили біля телевізору менше часу?

Варіанти відповідей:

  • Автовимкнення телевізора через кожні 30 хвилин.
  • Зробити так, щоб канали самі переключалися кожні 2-3 хвилини. У такому режимі ніхто не зможе дивитися ТБ більше 5 хвилин
  • Радикальне рішення - продати телевізор. Піде на користь не тільки дітям, а й батькам.
  • Запропонувати моральні / матеріальні цінності, якщо дитина не буде дивитися телевізор.
  • Можна купити відеокамеру і захопити дитину переглядом того, що він сам зняв. Ймовірно, інтерес дивитися весь день телевізор знизиться, так як, щоб щось зняти, потрібно кудись піти.
  • Налаштувати тільки нецікаві для дітей ТВ-канали.
  • Поставити на телевізор таймер. Він буде працювати певний час, а потім вимкнеться і більше протягом заданого часу не увімкнеться.
  • Сховати пульт дистанційного керування.

Контрольна відповідь (ідеальний варіант рішення):

Батько двох хлопчиків із Вашингтона придумав оригінальний спосіб боротьби з телевізійної лихоманкою. Він приєднав телевізор до динамо-машини, яку треба було крутити, сидячи на велорамах і старанно працюючи ногами. Після цього інтерес дітей до телевізора помітно знизився. Вони стали дивитися тільки найцікавіші передачі.

Гра «Добре-погано».

Осінь – це добре, тому що… Осінь – це погано, тому що…

Зима – це добре…

Гра «Знайди застосування» (скрепка, ложка…)

1.gifГра "Друдли".  Друдл - Droodle - це загадка-головоломка. Це малюнок, на підставі якого неможливо точно сказати, що це таке, але зате можна придумати безліч варіантів «що б це могло бути». Єдино правильної відповіді немає. Винахідник друдлів Роджер Прайс, комедійний письменник.
Простота  та  невизначеність  друдлів  створюють  широкий  простір  для  виникнення асоціативних  образів,  пов’язаних  з  будь – якою  сферою  навколишньої  дійсності.

Заключна частина.

Підведення підсумків.

Нагородження, вручення сертифікатів.

 Фотосесія (за допомогою фотобутафорії).

 

Перегляд файлу

Пов’язане зображенняdetskie-shablony-dlya-prezentatsiy-s-ramkami-skachat-besplatno-55782-large.jpg


 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Накисько Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2.  Nadezhda
    Дійсно цікава гра. Чи не могли б Ви надрукувати відповіді на питання 1-3 та посилання до відео на youtube, а також на картинки до гри "Друдл". Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Дідух Ольга Костянтинівна
    Буду дуже рада, якщо матеріал Вам допоможе у роботі. Дітям дуже подобається ця гра, яка активізує інтелектуальну діяльність, розвиває мислення, творчість, допомагає знайти вихід у життєвих ситуаціях.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4.  Liudmila
    Дуже цікава розробка. Думаю запропонувати цю гру у ЗОШ у своєму 2 класі. Хочу, щоб мої діти розвивалися і вчилися критично мислити, вчилися креативно вирішувати завдання. Дякую за матеріал.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
zip
Пов’язані теми
Логопедія, Позакласні заходи
Інкл
Додано
8 січня
Переглядів
5118
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку