Календарне планування .Літературне читання ( частина 2)

Про матеріал
Календарно - тематичне планування за підручником О. Савченко, І. Красуцької " Українська мова та літературне читання" 2 частина і позакласне читання" Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах"
Перегляд файлу

Календарне планування уроків літературного читання в 4 класі

(посібник «Українська мова та читання»

 О. Савченко, І. Красуцька  .

« Хрестоматія сучасної української літератури для читання в 3, 4 класах»  Тетяна Стус

 частина 2

 ІІ СЕМЕСТР 

4 години х 19 тижнів = 76 годин =72 урок (святкові дні: 8.03, 25.04, 2.05, 9.05_ _)

(63 годин  читання, 9 годин позакласного читання)

Дата

Тема уроку

Стор.

Робота на уроці

Примітка

65

 

Пишаємося рідною країною

«Медіавіконце» Робота з дитячою книгою

С.86

Розвиток умінь висловлювати оцінні судження щодо змісту прослуханого та прочитаного  тексту

 

66

 

Володимир Сосюра «Як не любить той край,,,»

(напам’ять)

С.87

Застосовування під час читання вголос, декламування напам’ять відповідно до змісту художнього твору інтонаційні мовленнєві засоби виразності.

 

67

 

Робота з дитячою книгою

«Зимові цікавинки в книжках».

 

Розвиток умінь усвідомлювати власні читацькі мотиви (для задоволення, проведення цікавого дозвілля; знаходження потрібної інформації, розширення знань та ін); пояснювати мету читання книжок з текстами різних видів

 

68

 

Ліна Костенко. «Усе моє, все зветься Україна»

С.87-88

Сприймання-розуміння усної інформації. Аналіз та інтерпретація почутого. Висловлення власної думки про факти, події у сприйнятому на слух тексті

 

69

 

Надія Кир’ян «Євшан». Складання твору за власним задумом.

С.88

  Жанри творів.  Розвиток умінь будувати зв’язні аргументовані оцінні судження щодо загального змісту книжки Знаходження у текстах образних засобів (добір порівнянь, епітетів, метафор, багатозначних слів, фразеологічних зворотів

 

70

 

Володимир Лучук «Скільки річок в Україні»

С.89-90

 Знаходження у текстах образних засобів (добір порівнянь, епітетів, метафор, багатозначних слів, фразеологічних зворотів), пояснення їх ролі у сприйманні прочитаного.

 

71

 

Василь Сухомлинський «Не забувай про джерело»

С.90-92

Дослідження засобів художньої виразності. Аналіз та інтерпретація прочитаного. Висловлення власної думки про факти, події у тексті

 

72

 

Василь Сухомлинський «Не забувай про джерело»

С.90-92

Дослідження побудови і змісту художнього тексту: визначати тему, основну сюжетну лінію, головних та другорядних персонажів; тривалість подій  у часі

 

73

 

Галина Кирга  «Мова моя»

С.92

 Аналіз та інтерпретація прочитаного. Висловлення власної думки про факти, події у сприйнятому на слух тексті

 

74

 

«Медіавіконце»  Як стати поінформованою людиною?»

С.23-24

 Розвиток умінь будувати зв’язні аргументовані оцінні судження щодо загального змісту книжки, вчинків персонажів

 

75

 

Робота з дитячою книгою

Знайомство з авторами зарубіжних дитячих книжок. Перекладачі дитячої літератури

 

Удосконалення умінь самостійного використання довідково-інформаційного апарату дитячих книжок, видів бібліотечно-бібліографічної допомоги як важливих засобів під час вибору  книжок на відповідну тему, прогнозування їх змісту та кращого  розуміння.

 

76

 

Перевір свої досягнення  Діагностувальна робота:  аудіювання

 

Сприймання-розуміння усної інформації. Аналіз та інтерпретація прослуханого тексту. Висловлення власної думки про факти, події у сприйнятому на слух тексті

 

77

 

Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок за темою

С.94

 Висловлення власної думки про факти, події у сприйнятому  тексті

 

78

 

Замислюємося над сторінками книжок українського письменства

Біографія Т.Г.Шевченка

С.95-97

 

 

79

 

Т.Г.Шевченко  «Вітер віє - повіває» (напам’ять)

С.27-29

Знаходження у текстах образних засобів (добір порівнянь, епітетів, метафор, багатозначних слів, фразеологічних зворотів), пояснення їх ролі у сприйманні прочитаного.

 

80

 

Т.Г.Шевченко  «Вітер з гаєм розмовляє»

С.98-99

 Знаходження у текстах образних засобів (добір порівнянь, епітетів, метафор, багатозначних слів, фразеологічних зворотів), пояснення їх ролі у сприйманні прочитаного.

 

81

 

Т.Г.Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий»

С.99-100

Вхід в картину. Аналіз та інтерпретація прослуханого тексту. Висловлення власної думки про факти, події у сприйнятому на слух тексті

 

82

 

Іван Франко. Біографія

С.101

Застосування прийому перечитування з метою удосконалення, корекції техніки читання, повнішого розуміння змісту, пошуку відповідей на поставлені запитання.

 

83

 

Робота з дитячою книгою «Мій улюблений український письменник».

 

Розвиток умінь аргументувати власні читацькі переваги; пояснювати, що саме у таких книжках є найважливішим і найцікавішим; наводити приклади улюблених  дитячих книжок, тем читання

 

84

 

І. Франко  «Дивувалась зима»

С.102

 Дослідження побудови і змісту художнього тексту

 

85

 

І.франко  «Дрімають села»

С.103

Настрій  Конкретизація, доповнення прочитаного новою інформацією, новим баченням через залучення ілюстративного матеріалу (малюнок, картина, музика).

 

86

 

Леся Українка. Біографія

С.104

Застосування прийому перечитування з метою удосконалення, корекції техніки читання, повнішого розуміння змісту, пошуку відповідей на поставлені запитання.

 

87

 

Л. Українка «Давня весна»

С104-105

Дослідження засобів художньої виразності

 

88

 

«Медіавіконце» Вікіпедія і вікіпедісти

С.106

Розвиток уміння працювати з довідниковою літературою та інтернетом

 

89

 

Підсумковий урок за темою

Діагностувальна робота:  читання мовчки

С.107

Головна думка Дослідження побудови і змісту художнього тексту

 

90

 

Відкриваємо світ літературних казок, байок і п’єс

Жанри літератури

С.42-44

Робота в парах. Дослідження засобів художньої виразності

 

91

 

Робота з дитячою книгою

Лариса Денисенко « Як диварлики віднайшли собі гідність»

С. 118- 129

Розвиток умінь аргументувати власні читацькі переваги; пояснювати, що саме у таких книжках є найважливішим і найцікавішим; наводити приклади улюблених  дитячих книжок, тем читання

 

92

 

Леонід Глібов. Біографія

С.109

Дослідження засобів художньої виразності.

 

93

 

Л. Глібов  «Зозуля й півень»

С.110-111

Дослідження засобів художньої виразності. Заохочення дітей до творчості виконання різноманітних завдань, вправ для розвитку фантазії

 

94

 

Джозеф Редьярд Кіплінг. Біографія. 

С.112

 

 

95

 

Р. Кіплінг «Мауглі йде до людей»  

С.113-118

Придумування словесних картин; творчий переказ. Створення розповідей, історій за прочитаним, побаченим з різним ставленням

 

96

 

Р. Кіплінг «Мауглі йде до людей»  

С.113-118

Дослідження побудови і змісту художнього тексту. Самостійне складання плану оповідання, казки, статті; використання плану для переказу твору

 

97

 

Р. Кіплінг «Мауглі йде до людей»  

С.113-118

Придумування словесних картин; творчий переказ. Створення розповідей, історій за прочитаним, побаченим з різним ставленням

 

98

 

Г. Гузовська – Корицька «Лисичка – комерсантка»

С.119-124

 Дослідження побудови і змісту художнього тексту

 

99

 

Робота з дитячою книгою

Оксана Караванська

« Вишиванка».

С. 130 - 133

Формування умінь готувати письмовий відгук на прочитану книжку (за власним вибором).

 

100

 

Г. Гузовська – Корицька «Лисичка – комерсантка»

С.119-124

Формування умінь висловлювати оцінювальні судження.

 

101

 

Г. Гузовська – Корицька «Лисичка – комерсантка»

С.119-125

Ілюстрація  Застосування прийому перечитування з метою удосконалення, корекції техніки читання, повнішого розуміння змісту, пошуку відповідей на поставлені запитання.

 

102

 

П’єса – казка  Л. Ра «Обережно, незнайомець»

С.125-133

 Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування.

 

103

 

П’єса – казка  Л. Ра «Обережно, незнайомець»

С.125-133

Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування.

 

104

 

«Медіавіконце» Буктрейлер

С.134-135

Проєкт «Буктрейлер» Створення розповідей, історій за прочитаним

 

105

 

Підсумок за темою

Діагностувальна робота:  робота з літературним твором

С.136

Удосконалення умінь висловлювати свою думку щодо змісту прочитаного: поважати іншу точку зору; аргументовано доповнювати відповідь

 

106

 

Чуємо весняні передзвони

В. Скомаровський «З чого починається весна»

С.137-138

Придумування словесних картин; творчий переказ. Створення розповідей, історій за прочитаним, побаченим з різним ставленням

 

107

 

Робота з дитячою книгою.

Олеся Мамич .

Саша Кочубей « Володарка лісу»

С. 134 - 143

Удосконалення умінь брати активну участь у колективному обговоренні  змісту прочитаного: поважати іншу точку зору; аргументовано доповнювати відповіді учнів

 

108

 

Л. Глібов «Хто вона?». А. Камінчук «Лічилка»

С.68-69

Дослідження засобів художньої виразності

 

109

 

М. Вінграновський «Грім»

С.139-140

Мета твору. Формування умінь здійснювати самоконтроль, самооцінку власної читацької діяльності

 

110

 

А. Малишко  «Дощик»

С.140-141

Застосовування під час читання вголос відповідно до змісту художнього твору інтонаційні мовленнєві засоби виразності

 

111

 

День матері Д. Павличко «Мати»

С.141-142

Передача з допомогою загального емоційного настрою змісту твору, зміну емоційного настрою персонажа, стану природи

 

112

 

Ф. Петрів  «Що починається з малого?»

С.142

Удосконалення прийомів смислової та технічної сторін навички читання вголос і мовчки: застосування прийомів розуміння змісту текстів різних видів; виконання вправ, завдань з розвитку технічної сторони навички.

 

113

 

«Медіавіконце» Як відзначити Всесвітній день поезії»

С.143

Удосконалення прийомів смислової та технічної сторін навички читання вголос і мовчки: застосування прийомів розуміння змісту текстів різних видів; виконання вправ, завдань з розвитку технічної сторони навички.

 

114

 

Підсумок за темою

С.144

Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування.

 

115

 

Робота з дитячою книгою.

Галина Ткачук « Нерозмінна монета»

С. 144 - 147

Самостійний добір  і застосовування  під час декламації  поетичних творів та інсценізації  відповідні мовленнєві та позамовні засоби виразності

 

116

 

Фантазуємо, творимо і мріємо

Мініпроєкт «Прощання з початковою школою»

С.145

План Дослідження побудови і змісту художнього тексту. Самостійне складання плану оповідання, казки, статті; використання плану для переказу твору

 

117

 

С. Пушик  «Новинкар»

С146-148

 Застосування різних видів читання: аналітичне/поглиблене, переглядове, вибіркове/пошукове

 

118

 

С. Пушик  «Новинкар»

Проза напам’ять

С146-148

Створення розповідей, історій за прочитаним, побаченим з різним ставленням

 

119

 

Л. Мовчун «Арфа для павучка»

С.149-152

Дослідження засобів художньої виразності. Створення розповідей, історій за прочитаним, побаченим з різним ставленням

 

120

 

Л. Мовчун «Арфа для павучка»

Проза напам’ять

С.149-152

Дослідження засобів художньої виразності. Створення розповідей, історій за прочитаним, побаченим з різним ставленням

 

121

 

Н. Кир’ян «Жар – пташка»

С.152-153

Удосконалення умінь брати активну участь у колективному обговоренні  змісту прочитаного: поважати іншу точку зору; аргументовано доповнювати відповіді учнів

 

122

 

. «Хмаринка думок»

С.153

Міні - проєкт

 

123

 

Робота з дитячою книгою.

Іван Малкович

 

 

С. 148 - 153

 

 

124

 

«Медіавіконце» Наша випускна стіннівка»

С.154-155

Проект

 

125

 

«Медіавіконце» Наша випускна стіннівка»

С.154-155

Проект

 

126

 

 

 

Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування.

 

127

 

Діагностична робота:  перевірка читання вголос

 

 

 

128

 

Діагностична робота:  перевірка читання вголос

 

 

 

129

 

Діагностична робота:  перевірка читання вголос

 

 

 

130

 

Підсумковий урок за темою

С.156

Удосконалення умінь брати активну участь у колективному обговоренні  змісту прочитаного: поважати іншу точку зору; аргументовано доповнювати відповіді учнів

 

131

 

Робота з дитячою книгою

Мар’яна і Тарас Прохаськи « Самостійне життя»

 

Удосконалення умінь брати активну участь у колективному обговоренні  змісту прочитаного: поважати іншу точку зору; аргументовано доповнювати відповіді учнів

 

132

 

Повість  Н. Гербіш «Мандрівка із Чарівним Атласом»

 

Застосування різних видів читання: аналітичне/поглиблене, переглядове, вибіркове/пошукове

 

133

 

Повість  Н. Гербіш «Мандрівка із Чарівним Атласом»

 

Удосконалення умінь брати активну участь у колективному обговоренні  змісту прочитаного: поважати іншу точку зору; аргументовано доповнювати відповіді учнів

 

134

 

 

 

 

 

135

 

Що цікавого прочитав у 2 семестрі?

 

Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування.

 

136

 

Знайомство з художньою літературою 5 класу

 

Створення розповідей, історій за прочитаним, побаченим з різним ставленням

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дейкіна Тетяна Іванівна
    Гарна розробка. Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Власенко Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 січня 2022
Переглядів
5426
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку