Календарне планування уроків літературного читання у 4 класі НУШ за програмою О.Я.Савченко

Про матеріал
Шановні колеги, пропоную Вам планування уроків літературного читання у 4 класі НУШ за програмою О.Я.Савченко за підручником " Українська мова та читання: Підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Частина 2// О.Я. Савченко, І.В.Красуцька. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.-160 с.: іл. Часто діти нудяться через малі для четвертокласників тексти, тому використовую "Хрестоматію сучасної дитячої літератури 3, 4 класів" і збірки "Позакласне читання "Н.Кордуба, М.Стрихар та "Моя домашня читальня" О.Савченко. Ще часто проводимо читання за бажанням-діти приносять цікаву книжку і рекламують її на уроці- всього 2 хвилини, але, чомусь, запропоноване товаришем читається з більшим бажанням, ніж зі списку додаткового читання.
Перегляд файлу

Мовно-літературна освітня галузь

Літературне читання

 4 клас

( Українська мова та читання: Підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Частина 2// О.Я. Савченко, І.В.Красуцька. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.-160 с.: іл.)

п/п

Зміст

Очікувані

результати

Кіл-

сть

год

Дата

Прим

 

І семестр

 

63

год

 

 

 

Читаємо й розповідаємо про свої захоплення

 

10

год

 

 

1

Повторення вивченого у 3 класі.

Знайомство з новим підручником.

 Вступ до розділу

С.1-3

К.1, К.2, К.9,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2,

4МОВ2.1

4МОВ2.4

1

 

 

2

Осінній настрій.

Ліна Костенко.

 Вже брами літа замикає осінь...

С. 4-5

К.1, К.2, К.4,

НВ.1, НВ.5

НЛ.1,

4МОВ2.1

4МОВ3.1

1

 

 

3

Олександра Савченко.

 Як читають книжки

С. 6

К.1, К.2, К.11,

НВ.8, НВ.2,

НЛ.4,

4МОВ2.2

4МОВ 1.4

1

 

 

4

Марія Манеру.

Читач Максимко

С.7

К.1, К.8,

НВ.5, НВ.8,

НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

5

Василь Марсюк.

 Диктант

С. 8

К.1, К.9, К.10,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.2,

4МОВ1.2

4МОВ1.6

1

 

 

6

Медіавіконце:

 види і джерела інформації

С. 9

 

К.1, К.2, К.7,

НВ.7, НВ.8,

НЛ.3,

4МОВ1.2

4МОВ2.6

1

 

 

7

Давид Гуліа.

 Розум, знання і сила.

Хочеш бути чарівником/чарівницею книжок?

С. 10

К.1,К.2, К.10,

НВ.2, НВ.5,

НЛ.2,

4МОВ2.5

4МОВ1.7

1

 

 

8

Робота з дитячою книжкою

Таємниці української мови

(Алла Коваль

 «Література і макулатура» -

с. 6-7,

зі збіркиО.Я.Савченко

«Моя домашня читальня»)

К.1, К.2, К.5,

НВ.2, НВ.7,

НЛ.4,

4МОВ1.5

4МОВ1.6

1

 

 

9

Діагностувальна робота з теми«Читаємо й розповідаємо про свої захоплення»

Аудіювання

Гріґоре Вієру «Найкращі квіти»

(с. 8-10,

із збірки «Українська мова та читання. Завдання для контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів. 4 клас.-Тернопіль: Навчальна книга-Богдан, 2021)

К.1, К.4,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.2,

4МОВ1.6

4МОВ1.5

1

 

 

10

Аналіз діагностувальної роботи.

 Узагальнення знань з теми

 «Читаємо й розповідаємо

 про свої захоплення»

К.1, К.2, К.9,

НВ.3, НВ.8,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

 

Прагнемо зрозуміти своїх предків

 

10

год

 

 

11

Вступ до розділу.

Як ще не було початку світа

 (українська народна обрядова пісня) 

С. 12-13

К.1, К.2, К.10,

НВ.1, НВ.3,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ2.2

4МОВ2.4

1

 

 

12

Стародавній Єгипет.

 Створення світу

 (за єгипетськими міфами).

 Переповіла Ольга Бондарук

С. 14-15

К.1, К.10,

НВ.1, НВ.5,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ2.6

4МОВ1.6

1

 

 

13-

14

Стародавня Греція.

Дедал та Ікар

(з міфів Давньої Греції).

 Переповіла Катерина Гловацька

С. 16-19

К.1, К.2, К.9

НВ.2, НВ.7,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.2

4МОВ2.4

2

 

 

15

Слов’янська міфологія.

Ольга Бондарук.

 Міфи про створення світу та людей.  

С. 20-22

К.1, К.2, К.10,

НВ.1, НВ.9

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ1.8

МОВ3.1

1

 

 

16

Робота з дитячою книжкою

Байки Езопа

(Езоп«Розумна ворона»-

с. 100,

зі збіркиО.Я.Савченко

 «Моя домашня читальня»)

К.1, К.2, К.4,

НВ.4, НВ.8,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ2.5

4МОВ2.1

1

 

 

17

Слов’янська міфологія.

Ольга Бондарук.

 Міфи про створення світу та людей.  

Дана й Лада

С. 20-24

К.1, К.2, К.10,

НВ.1, НВ.9

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ1.8

МОВ3.1

1

 

 

18

Медіавіконце:

історія медіа (с.25  ) 

К.1, К.2, К.7,

НВ.2, НВ.7,

НЛ.1, НЛ.4,

4МОВ1.7

4МОВ 4.1

1

 

 

19

Діагностувальна робота з теми «Прагнемо зрозуміти своїх предків»

Читання мовчки(письмово)

Анатолій Дімаров «Історія з історією»

 (с. 5-7, із збірки «Українська мова та читання. Завдання для контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів. 4 клас.-Тернопіль: Навчальна книга-Богдан, 2021)

С.26

К.1, К.9,

НВ.2, НВ.5,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ2.1

4МОВ2.6

1

 

 

20

Аналіз діагностувальної роботи.

Узагальнення і систематизація знань учні

з теми

 «Прагнемо зрозуміти своїх предків».

К.1, К.2, К.10,

НВ.2, НВ.4,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ1.2

4МОВ1.6

1

 

 

 

Збагачуємося скарбами усної народної творчості

 

12

год

 

 

21

Вступ до розділу.

 За Софією Грицою.

 Наші джерела

С.27-28

К.1,К.2, К.10,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2,

4МОВ2.1

4МОВ1.7

1

 

 

22

Народні казки.

Дійові особи

Заяче сало

 (українська народна казка)

С.29-30

К.1, К.2, К.9,

НВ.1, НВ.7,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ3.1

4МОВ3.4

1

 

 

23

Народні казки.

Головний герой

Дев’ять братів-сіроманців

 (хорватська народна казка)

С.31-36

К.1, К.2, К.9,

НВ.1, НВ.3,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

 

 

 

24

Робота з дитячою книжкою

Українські народні казки

(«Як мужик гусей ділив»

 - с. 16-18,

зі збіркиО.Я.Савченко

«Моя домашня читальня»)

К.1, К.10,

НВ.3, НВ.8,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ2.4

4МОВ2.5

1

 

 

 25

Народні казки.

Головний герой

Дев’ять братів-сіроманців

 (хорватська народна казка)

С.31-36

К.1, К.2, К.9,

НВ.1, НВ.3,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

26

Байки і притчі.

Жаба боязкіша від зайця (народна байка)

Без труда нема плода (народна притча). Записала Олена Пчілка

С.37-38

К.1, К.2, К.9,

НВ.1, НВ.3,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ2.1

4МОВ2.7

1

 

 

27

Народні пісні.

Стоїть явір над водою

 (українська народна пісня)

С.39-40

К.1, К.2, К.10,

НВ.1, НВ.4,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.1,

4МОВ2.2

1

 

 

28

Народні легенди.

 Хліб і золото

С.41-42

К.1, К.2, К.3,

НВ.1, НВ.9,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ2.2,

4МОВ2.1

1

 

 

29

Прислів’я і приказки.

Українські народні прислів’я.

 Прислів’я народів світу

 Народні усмішки.

Швачка.  Син та мати

(записав Борис Грінченко)

С.43-45

К.1, К.2, К.10

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ1.4

4МОВ1.3

1

 

 

30

Медіавіконце:

 колекції народної творчості

С.46

Робота з дитячою книжкою

Із скарбниці усної народної творчості

(Народна легенда «Брат і сестра»-

с. 22-24, зі збіркиО.Я.Савченко

«Моя домашня читальня»)

К.1, К.2, К.7,

НВ.4, НВ.7,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ2.6

4МОВ2.2

1

 

 

31

Діагностувальна робота з теми «Збагачуємося скарбами усної народної творчості»

Усний переказ

Віра Оберемок «Колючі гості»

( с. 13-15, із збірки «Українська мова та читання. Завдання для контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів. 4 клас.-Тернопіль:Навчальна книга-Богдан, 2021)

К.1, К.2, К.5,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.1, НЛ.2,

4МОВ2.1

4МОВ 2.4

1

 

 

32

Аналіз діагностичної роботи.

Узагальнення і систематизація знань учні

 з теми

 «Збагачуємося скарбами усної народної творчості».

К.1, К.10,

НВ.4, НВ.5,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ1.5

4МОВ1.6

1

 

 

 

Захоплюємося сторінками історії України

 

11

год

 

 

33

Вступ до розділу.

 Олександр Олесь.

Наші предки — слов’яни

С.48-51

К.1, К.2, К.10,

НВ.1, НВ.3,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ1.1

4МОВ2.2

1

 

 

34

Олександр Олесь.

 Ярослав Мудрий

С.51-53

К.1,К.2, К.9,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ1.2

4МОВ1.3

1

 

 

35

Іван Крип’якевич.

Книги за княжих часів

С.54

К.1, К.2, К.10,

НВ.4, НВ.5,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.1

4МОВ2.2

1

 

 

36

Медіавіконце: кінофільми

С.55

К.1, К.7,

НВ.3, НВ.8,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ2.6

4МОВ2.2

1

 

 

37-38

Олена Герасимова.

Несподіване знайомство

( уривок з книжки

«Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» )

С.56-59

Переказ оповідання.

Характеристика героїв твору

К.1, К.2, К.10,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

2

 

 

39

Робота з дитячою книжкою

Словні козаки

(Оксана Данілевська «Козак Мамай»-

с. 93-96,

зі збіркиО.Я.Савченко

«Моя домашня читальня»)

К.1, К.2, К.9,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ3.1

4МОВ1.7

1

 

 

40

Дмитро Білоус.

У назвах міст і сіл слова.

Алла Коваль.

Знайомі незнайомці

С.60-61

К.1, К.2, К.10,

НВ.1, НВ.3,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.2

4МОВ2.4

1

 

 

41

Єдність і взаєморозуміння.

Олесь Лупій.

 22 січня

Брати Капранови.

Незалежність України

 (уривок з книжки

«Мальована історія Незалежної України»)

С.64-66

К.1, К.2, К.9,

НВ.1, НВ.8,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ2.4

4МОВ1.5

1

 

 

42

Діагностувальна робота з теми «Захоплюємося сторінками історії України»

Робота з літературним твором

«Максим Березовський»

(с.47, із збірки «Українська мова та читання. Завдання для контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів. 4 клас.-Тернопіль:Навчальна книга-Богдан, 2021)

К.1,К.9

НВ.1, НВ.2,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.1

4МОВ3.1

1

 

 

43

Аналіз діагностичної роботи.

Узагальнення і систематизація знань учні з теми

«Захоплюємося сторінками історії України».

К.1, К.2, К.10,

НВ.1, НВ.3,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ1.8

4МОВ3.1

1

 

 

 

Розуміємо красу й добро

 

10

год

 

 

44

Вступ до розділу.

Максим Рильський.

 Зима

С.68-69

К.1, К.2, К.4,

НВ.2, НВ.5,

НЛ.1, НЛ.2,

4МОВ2.7

4МОВ 2.1

1

 

 

45

Ніна Бічуя.

 Чотири руді лисиці

Головна думка

С.69-70

К.1, К.9,

НВ.1, НВ.4,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.4,

4МОВ2.1

1

 

 

46-47

 

Валентина Вздульська

 Горобине Різдво

 (із збірки «Казки Різдвяного ангела»)

 Галина Кирпа.

Мій ангел такий маленький

С.71-76

 

 

К.1, К.2, К.6,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ2.1

4МОВ2.3

2

 

 

48

Робота з дитячою книжкою

Біла казка зими

(Платон Воронько «Зимова калина» -

с. 54-58,

зі збіркиО.Я.Савченко

 «Моя домашня читальня»)

К.1, К.2, К.10,

НВ.2, НВ.8,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ2.1

4МОВ2.7

1

 

 

49-50

Марія Людкевич.

 Пригода у хатинці лісника

С.77-81

К.1,К.2, К.9,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ2.1

4МОВ2.4

2

 

 

51

Медіавіконце:

 електронне листування

С.82

К.1, К.2, К.7,

НВ.1, НВ.4,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ1.5

4МОВ1.6

1

 

 

52

 

Дмитро Білоус.

 Колядник

С.83-84

К.1, К.10, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ1.6

4МОВ1.5

1

 

 

53

Узагальнення і систематизація знань учнів

з теми

«Розуміємо красу й добро»

К.1, К.2, К.5,

НВ.3, НВ.4,

НЛ.1, НЛ.4,

4МОВ2.1

4МОВ1.7

 

 

 

 

Пишаємося рідною країною

 

11

год

 

 

54

Вступ до розділу.

Володимир Сосюра.

Як не любити той край...

Ліна Костенко.

 Усе моє, все зветься Україна

 Надія Кир’ян. Євшан.

С.86-88

К.1, К.2, К.9,

НВ.3, НВ.6,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ1.7

4МОВ3.2

 

 

 

55

Робота з дитячою книжкою

Українські майстри слова

(Наталка Поклад «Майстер» -

 с. 79-80,

зі збіркиО.Я.Савченко

 «Моя домашня читальня»)

 

К.1, К.2, К.4,

НВ.1, НВ.5,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.1

4МОВ1.7

1

 

 

56

Діагностувальна робота з теми «Розуміємо красу й добро»

Читання вголос

Наталія Любиченко «Хто дбає, той і має»

(с.48-50, із збірки «Читання. Тематичне та підсумкове  оцінювання навчальних досягнень учнів. 4 клас.-Тернопіль: Навчальна книга-Богдан, 2021)

 

 

 

 

 

К.1, К.2,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ1.6

4МОВ2.1

1

 

 

57

 

Аналіз діагностувальної роботи.

Володимир Лучук.

 Скільки річок в Україні?

 С.89-90

К.1, К.2, К.4,

НВ.1, НВ.5,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.1

4МОВ1.7

1

 

 

58

Василь Сухомлинський.

Не забувай про джерело.

Причина і наслідок

С.90-92

К.1, К.2, К.9,

НВ.1,  НВ.2

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.1,

4МОВ3.2

1

 

 

59

Галина Кирпа.

Мова моя

С.92

К.1, К.2, К.10,

НВ.1, НВ.4,

НЛ.1, НЛ.2,

4МОВ2.2,

4МОВ 2.1

1

 

 

60

Медіавіконце:

як стати поінформованою людиною?

С.93

К.1, К.7,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.1, НЛ.4,

4МОВ1.5

4МОВ2.2

1

 

 

61

Робота з дитячою книжкою

Загадки Різдва

К.1, К.2, К.10, НВ.4, НВ.8,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ1.6

4МОВ3.2

1

 

 

62

Ганна Третяк. 

Де і як роблять ялинкові прикраси

 . 82-84, зі збірки О.Я.Савченко

«Моя домашня читальня»)

К.1, К.2, К.10, НВ.4, НВ.8,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ1.6

4МОВ3.2

 

 

 

63

Узагальнення і систематизація знань учнів

з теми

«Пишаємося рідною красою»

К.1, К.2, К.8,

 НВ.2, НВ.3,НЛ.2,                                                                                                                                   

4МОВ2.1

4МОВ2.2

 

 

 

64

Підсумковий урок за І семестр

Гра «Перевір себе»

С.94

К.1, К.2, К.8, НВ.2, НВ.3,НЛ.2,                                                                                                                                   

4МОВ2.1

4МОВ2.2

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мовно-літературна освітня галузь

Літературне читання

 4 клас

ІІ семестр

 ( Українська мова та читання: Підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Частина 2// О.Я. Савченко, І.В.Красуцька. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.-160 с.: іл.)

п/п

Зміст

Очікувані

результати

Кіл-

сть

год

Дата

Прим

 

ІІ семестр

 

76

год

 

 

 

Замислююсь над сторінками книжок українського письменства

 

12год

 

 

65-66

Вступ до розділу.

Тарас Григорович Шевченко.

 Вітер віє-повіває  (напам'ять)

С. 95-98

К.1, К.2, К.4,

НВ.2, НВ.5,

НЛ.1, НЛ.2,

4МОВ2.2

4МОВ 2.7

2

 

 

67-68

Тарас Григорович Шевченко.

Вітер з гаєм розмовляє…

Реве та стогне Дніпр широкий…

С. 99-100

К.1, К.9,

НВ.1, НВ.4,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.4,

4МОВ2.5

2

 

 

69

Робота з дитячою книжкою

Йде зима у сукні срібній…

К.1, К.2, К.6,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ1.6

4МОВ3.1

1

 

 

70-71

Іван Франко.

Дивувалася зима…

Дрімають села…

С. 101- 103

К.1, К.2, К.10,

НВ.2, НВ.8,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ2.1

4МОВ2.4

2

 

 

72-73

Леся Українка.

Давня весна…

С. 104-105

К.1,К.2, К.9,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ2.1

4МОВ2.4

2

 

 

74

Медіавіконце: Вікіпедія – онлайн-енциклопедія

К.1, К.2, К.4,

НВ.2, НВ.5,

НЛ.1, НЛ.2,

4МОВ1.5

4МОВ 3.1

1

 

 

75

Діагностувальна робота №5

Аудіювання.

Микола  Магера

 «Хитрий горобчик»

(Савчук А.Читання: дагностичні роботи . 4 клас/А.Савчук, Г. Сапун-Тернопіль: Підручники і посібники , 2021.- с. 30-31;53-54.)

К.1, К.9,

НВ.1, НВ.4,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.4,

4МОВ2.1

1

 

 

76

Узагальнення та систематизація знань з теми «Замислююсь над сторінками книжок українського письменства»

С. 107

К.1, К.2, К.6,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ2.1

4МОВ2.3

1

 

 

 

Відкриваємо світ літературних байок, казок і п'єс

 

20год

 

 

77-78

Вступ до розділу.

Леонід Глібов.

Зозуля і Півень (напам'ять)

С. 108-111

К.1,К.2, К.9,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ2.1

4МОВ2.4

2

 

 

79

Робота з дитячою книжкою

Байки Дідуся Кенара

К.1, К.2, К.10,

НВ.2, НВ.8,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ2.1

4МОВ2.7

1

 

 

80

Гра «В театрі»

Інсценізація байки

К.1, К.2, К.10,

НВ.2, НВ.8,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ2.1

4МОВ2.7

МОВ3.2

1

 

 

81-82

Літературні казки.

Джозеф Редьярд Кіплінг.

Мауглі йде до людей

С. 112-118

Характеристика героїв

Частини тексту. План. Переказ

К.1, К.2, К.10,

НВ.2, НВ.8,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ2.1

4МОВ2.7

МОВ3.1

3

 

 

83-84

Галина Гузовська-Корицька.

Лисичка-комерсантка

С.119-125

Перетворюємо прочитане

Гра «Твоя кінцівка казки»

К.1, К.2, К.9

НВ.2, НВ.7,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.2

4МОВ2.4

3

 

 

85

Робота з дитячою книжкою

Літературні казки

К.1, К.2, К.10,

НВ.1, НВ.9

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ1.8

МОВ3.1

1

 

 

86-87

П'єса-казка.

Лана Ра(Світлана Конощук)

Обережно, незнайомець!

С. 125-133

К.1, К.2, К.4,

НВ.4, НВ.8,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ2.5

4МОВ2.1

4

 

 

88

Гра «Інсценізуємо прочитане»

К.1, К.2, К.10,

НВ.1, НВ.9

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ3.2

МОВ3.1

1

 

 

89

Медіавіконце: буктрейлер-сучасна реклама книги

С. 134-135

К.1, К.2, К.7,

НВ.2, НВ.7,

НЛ.1, НЛ.4,

4МОВ2.2

4МОВ 3.4

1

 

 

90

Робота з дитячою книжкою

П'єси для дітей

К.1, К.2, К.9

НВ.2, НВ.7,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ3.2

4МОВ3.4

1

 

 

91

Діагностувальна робота №6

Читання мовчки.

 Євген Маєвський

«Як звірі рибу рятували»

(Савчук А.Читання: дагностичні роботи . 4 клас/А.Савчук, Г. Сапун-Тернопіль: Підручники і посібники , 2021.- с. 21;53-54.)

К.1, К.2, К.10,

НВ.1, НВ.9

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ3.1

МОВ3.4

1

 

 

92

Узагальнення та систематизація знань з теми «Відкриваємо світ літературних байок, казок і п'єс»

С. 136

К.1, К.2, К.4,

НВ.4, НВ.8,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ2.5

4МОВ2.1

1

 

 

 

Чуємо весняні передзвони

 

12 год

 

 

93-94

Вступ до розділу.

 Вадим Скомаровський.

З чого починається весна

Леонід Глібов.

 Хто вона?

Анатолій Камінчук.

 Лічилка (напам’ять)

С. 137-138

К.1, К.2, К.7,

НВ.2, НВ.7,

НЛ.1, НЛ.4,

4МОВ1.7

4МОВ 4.1

2

 

 

95-96

Природні явища у віршах.

Микола Вінграновський.

 Грім

Андрій Малишко.

Дощик

С.139-141

К.1, К.2, К.10,

НВ.1, НВ.9

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ1.8

МОВ1.6

2

 

 

97-98

День матері.

Дмитро Павличко.

 Мати

Федір Петрів.

Що починається з малого?

С. 141-142

К.1, К.9,

НВ.1, НВ.4,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.4,

4МОВ2.1

2

 

 

99

Робота з дитячою книжкою

Все збудилося від сну, зустрічаємо весну…

К.1, К.2, К.6,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ2.1

4МОВ2.3

1

 

 

100

Медіавіконце: як відзначити Всесвітні день поезії

С. 143

К.1, К.9,

НВ.1, НВ.4,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.6,

4МОВ3.3

1

 

 

101

-102

Марія Людкевич.

Бузковий кущ

. 154,  зі збірки О.Я.Савченко

«Моя домашня читальня»)

Леся Силенко.

 Соловейко

. 66, зі збірки О.Я.Савченко

«Моя домашня читальня»)

К.1, К.2, К.6,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ2.1

4МОВ2.3

2

 

 

103

Діагностувальна робота №7

Робота з літературним твором.

 Єівген Пірог

 «Про велике добро»

(Савчук А.Читання: дагностичні роботи . 4 клас/А.Савчук, Г. Сапун-Тернопіль: Підручники і посібники , 2021.- с. 41-43.)

К.1, К.9,

НВ.1, НВ.4,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.4,

4МОВ2.1

1

 

 

104

Узагальнення та систематизація знань з теми «Чуємо весняні передзвони»

С. 144

К.1, К.2, К.6,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ2.1

4МОВ2.3

1

 

 

 

Фантазуємо, творимо і мріємо

 

13год

 

 

105

Вступ до розділу.

Степан Пушик.

Новинкар

С. 145- 148

К.1, К.9,

НВ.1, НВ.4,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.4,

4МОВ2.1

1

 

 

106-107

Леся Мовчун.

Арфа для павучка

С. 149-152

Уривок напам'ять (с. 149)

К.1, К.2, К.6,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ2.1

4МОВ2.3

2

 

 

108

Робота з дитячою книжкою

Іскринка вогника творчості

К.1, К.2, К.4,

НВ.1, НВ.5,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.5

4МОВ1.6

1

 

 

109-110

Надія Кир'ян.

 Жар-пташка

С. 152-153

«Читацькі» хмаринки

К.1, К.2, К.9,

НВ.1,  НВ.2

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.1,

4МОВ3.4

2

 

 

111

Медіавіконце: «Наша випускна стіннівка»

С. 154-155

К.1, К.2, К.10,

НВ.1, НВ.4,

НЛ.1, НЛ.2,

4МОВ3.1,

4МОВ 1.7

1

 

 

112-113

Анатолій Костецький.

Бюро знахідок

(с.103-105, зі збірки О.Я.Савченко

«Моя домашня читальня»)

К.1, К.7,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.1, НЛ.4,

4МОВ1.5

4МОВ2.2

2

 

 

114

Анатолій Камінчук.

Як я став письменником

(с.150, зі збірки О.Я.Савченко

«Моя домашня читальня»)

К.1, К.2, К.10, НВ.4, НВ.8,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ1.7

4МОВ3.2

1

 

 

115

Хвилинки творчості.

Я спробую…

К.1, К.2, К.4,

НВ.1, НВ.5,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ3.1

4МОВ3.4

1

 

 

116

Робота з дитячою книжкою

Лісові фантазії

К.1, К.2, К.9,

НВ.1,  НВ.2

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.1,

4МОВ3.2

1

 

 

117

Діагностувальна робота №8

Читання вголос.

 Лілія Гриценко

 «Ледарка-сорока»

(Савчук А.Читання: дагностичні роботи . 4 клас/А.Савчук, Г. Сапун-Тернопіль: Підручники і посібники , 2021.- с. 7-9.)

К.1, К.2, К.10,

НВ.1, НВ.4,

НЛ.1, НЛ.2,

4МОВ2.2,

4МОВ 2.1

1

 

 

118

Узагальнення та систематизація знань з теми «Фантазуємо, творимо і мріємо»

С. 156

К.1, К.7,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.1, НЛ.4,

4МОВ1.5

4МОВ2.2

1

 

 

 

Що?Де?Коли?Чому?

 

15год

 

 

119-120

Приручення вогню

 (З енциклопедії «Дивосвіт. Твої перші кроки»)

(с.73, зі збірки О.Я.Савченко

«Моя домашня читальня»)

К.1, К.2, К.4,

НВ.1, НВ.5,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.1

4МОВ1.7

2

 

 

121-122

Прилади часу

(З енциклопедії «Відкриття і виноходи»)

(с.74, зі збірки О.Я.Савченко

«Моя домашня читальня»)

К.1, К.2, К.9,

НВ.1,  НВ.2

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.1,

4МОВ3.2

2

 

 

123

Талановитий Брайль

(З енциклопедії «Відкриття і виноходи»)

(с.76, зі збірки О.Я.Савченко

«Моя домашня читальня»)

К.1, К.2, К.10,

НВ.1, НВ.4,

НЛ.1, НЛ.2,

4МОВ2.2,

4МОВ 2.1

1

 

 

124

Робота з дитячою книжкою

Дитячі енциклопедії

К.1, К.7,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.1, НЛ.4,

4МОВ1.5

4МОВ2.2

1

 

 

125

Про  Жака Іва Кусто та його команду

(З «Географічної  енциклопедії для дітей»)

(с.81-82, зі збірки О.Я.Савченко

«Моя домашня читальня»)

К.1, К.2, К.10, НВ.4, НВ.8,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ1.6

4МОВ3.2

1

 

 

126

Медіавіконце: як стати ерудитом

К.1, К.2, К.4,

НВ.1, НВ.5,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.1

4МОВ1.7

1

 

 

127-128

Наталка Поклад.

Майстер

(с.81-82, зі збірки О.Я.Савченко

«Моя домашня читальня»)

К.1, К.2, К.9,

НВ.1,  НВ.2

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.1,

4МОВ3.2

2

 

 

129-130

Досліджуємо світ літератури

Робота з дитячою книжкою

Дитячі медіатвори з онлайн-бібліотеки

К.1, К.2, К.10,

НВ.1, НВ.4,

НЛ.1, НЛ.2,

4МОВ2.2,

4МОВ 2.1

2

 

 

131-132

Узагальнення і систематизація знань учнів

з теми  «Що?Де?Коли?Чому?»

К.1, К.7,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.1, НЛ.4,

4МОВ1.5

4МОВ2.2

2

 

 

 

Створюємо власні  тексти

 

8год

 

 

133-134

Сторітеллінг (storytelling) – це ефективний метод донесення інформації

К.1, К.2, К.9,

НВ.1,  НВ.2

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.1,

4МОВ3.2

4МОВ3.4

2

 

 

135-136

Доповни твір новим героєм

К.1, К.2, К.9,

НВ.1,  НВ.2

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.1,

4МОВ3.2

2

 

 

137-138

Зміни кінцівку твору

К.1, К.2, К.9,

НВ.1,  НВ.2

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.1,

4МОВ3.2

2

 

 

139

Робота з дитячою книжкою

Машина часу

К.1, К.2, К.9,

НВ.1,  НВ.2

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ2.1,

4МОВ3.2

1

 

 

140

Підсумковий урок за рік

Урок-гра «Літературні пригоди»

К.1, К.2, К.10, НВ.4, НВ.8,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ1.6

4МОВ3.2

4МОВ3.4

1

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Колодій Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Фоміна Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 січня 2022
Переглядів
12602
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку