Мовно-літературна освітня галузь
Літературне читання
4 клас
( Українська мова та читання: Підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Частина 2// О.Я. Савченко, І.В.Красуцька. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.-160 с.: іл.)
№ п/п |
Зміст |
Очікувані результати |
Кіл- сть год |
Дата |
Прим |
|
І семестр |
|
63 год |
|
|
|
Читаємо й розповідаємо про свої захоплення |
|
10 год |
|
|
1 |
Повторення вивченого у 3 класі. Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу С.1-3 |
К.1, К.2, К.9, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, 4МОВ2.1 4МОВ2.4 |
1 |
|
|
2 |
Осінній настрій. Ліна Костенко. Вже брами літа замикає осінь... С. 4-5 |
К.1, К.2, К.4, НВ.1, НВ.5 НЛ.1, 4МОВ2.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
3 |
Олександра Савченко. Як читають книжки С. 6 |
К.1, К.2, К.11, НВ.8, НВ.2, НЛ.4, 4МОВ2.2 4МОВ 1.4 |
1 |
|
|
4 |
Марія Манеру. Читач Максимко С.7 |
К.1, К.8, НВ.5, НВ.8, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
5 |
Василь Марсюк. Диктант С. 8 |
К.1, К.9, К.10, НВ.2, НВ.3, НЛ.2, 4МОВ1.2 4МОВ1.6 |
1 |
|
|
6 |
Медіавіконце: види і джерела інформації С. 9
|
К.1, К.2, К.7, НВ.7, НВ.8, НЛ.3, 4МОВ1.2 4МОВ2.6 |
1 |
|
|
7 |
Давид Гуліа. Розум, знання і сила. Хочеш бути чарівником/чарівницею книжок? С. 10 |
К.1,К.2, К.10, НВ.2, НВ.5, НЛ.2, 4МОВ2.5 4МОВ1.7 |
1 |
|
|
8 |
Робота з дитячою книжкою Таємниці української мови (Алла Коваль «Література і макулатура» - с. 6-7, зі збіркиО.Я.Савченко «Моя домашня читальня») |
К.1, К.2, К.5, НВ.2, НВ.7, НЛ.4, 4МОВ1.5 4МОВ1.6 |
1 |
|
|
9 |
Діагностувальна робота з теми«Читаємо й розповідаємо про свої захоплення» Аудіювання Гріґоре Вієру «Найкращі квіти» (с. 8-10, із збірки «Українська мова та читання. Завдання для контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів. 4 клас.-Тернопіль: Навчальна книга-Богдан, 2021) |
К.1, К.4, НВ.2, НВ.3, НЛ.2, 4МОВ1.6 4МОВ1.5 |
1 |
|
|
10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення знань з теми «Читаємо й розповідаємо про свої захоплення» |
К.1, К.2, К.9, НВ.3, НВ.8, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
|
Прагнемо зрозуміти своїх предків |
|
10 год |
|
|
11 |
Вступ до розділу. Як ще не було початку світа (українська народна обрядова пісня) С. 12-13 |
К.1, К.2, К.10, НВ.1, НВ.3, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ2.2 4МОВ2.4 |
1 |
|
|
12 |
Стародавній Єгипет. Створення світу (за єгипетськими міфами). Переповіла Ольга Бондарук С. 14-15 |
К.1, К.10, НВ.1, НВ.5, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ2.6 4МОВ1.6 |
1 |
|
|
13- 14 |
Стародавня Греція. Дедал та Ікар (з міфів Давньої Греції). Переповіла Катерина Гловацька С. 16-19 |
К.1, К.2, К.9 НВ.2, НВ.7, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.2 4МОВ2.4 |
2 |
|
|
15 |
Слов’янська міфологія. Ольга Бондарук. Міфи про створення світу та людей. С. 20-22 |
К.1, К.2, К.10, НВ.1, НВ.9 НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ1.8 МОВ3.1 |
1 |
|
|
16 |
Робота з дитячою книжкою Байки Езопа (Езоп«Розумна ворона»- с. 100, зі збіркиО.Я.Савченко «Моя домашня читальня») |
К.1, К.2, К.4, НВ.4, НВ.8, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ2.5 4МОВ2.1 |
1 |
|
|
17 |
Слов’янська міфологія. Ольга Бондарук. Міфи про створення світу та людей. Дана й Лада С. 20-24 |
К.1, К.2, К.10, НВ.1, НВ.9 НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ1.8 МОВ3.1 |
1 |
|
|
18 |
Медіавіконце: історія медіа (с.25 ) |
К.1, К.2, К.7, НВ.2, НВ.7, НЛ.1, НЛ.4, 4МОВ1.7 4МОВ 4.1 |
1 |
|
|
19 |
Діагностувальна робота з теми «Прагнемо зрозуміти своїх предків» Читання мовчки(письмово) Анатолій Дімаров «Історія з історією» (с. 5-7, із збірки «Українська мова та читання. Завдання для контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів. 4 клас.-Тернопіль: Навчальна книга-Богдан, 2021) С.26 |
К.1, К.9, НВ.2, НВ.5, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ2.1 4МОВ2.6 |
1 |
|
|
20 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учні з теми «Прагнемо зрозуміти своїх предків». |
К.1, К.2, К.10, НВ.2, НВ.4, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ1.2 4МОВ1.6 |
1 |
|
|
|
Збагачуємося скарбами усної народної творчості |
|
12 год |
|
|
21 |
Вступ до розділу. За Софією Грицою. Наші джерела С.27-28 |
К.1,К.2, К.10, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, 4МОВ2.1 4МОВ1.7 |
1 |
|
|
22 |
Народні казки. Дійові особи Заяче сало (українська народна казка) С.29-30 |
К.1, К.2, К.9, НВ.1, НВ.7, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ3.1 4МОВ3.4 |
1 |
|
|
23 |
Народні казки. Головний герой Дев’ять братів-сіроманців (хорватська народна казка) С.31-36 |
К.1, К.2, К.9, НВ.1, НВ.3, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
|
|
|
24 |
Робота з дитячою книжкою Українські народні казки («Як мужик гусей ділив» - с. 16-18, зі збіркиО.Я.Савченко «Моя домашня читальня») |
К.1, К.10, НВ.3, НВ.8, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ2.4 4МОВ2.5 |
1 |
|
|
25 |
Народні казки. Головний герой Дев’ять братів-сіроманців (хорватська народна казка) С.31-36 |
К.1, К.2, К.9, НВ.1, НВ.3, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
26 |
Байки і притчі. Жаба боязкіша від зайця (народна байка) Без труда нема плода (народна притча). Записала Олена Пчілка С.37-38 |
К.1, К.2, К.9, НВ.1, НВ.3, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ2.1 4МОВ2.7 |
1 |
|
|
27 |
Народні пісні. Стоїть явір над водою (українська народна пісня) С.39-40 |
К.1, К.2, К.10, НВ.1, НВ.4, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.1, 4МОВ2.2 |
1 |
|
|
28 |
Народні легенди. Хліб і золото С.41-42 |
К.1, К.2, К.3, НВ.1, НВ.9, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ2.2, 4МОВ2.1 |
1 |
|
|
29 |
Прислів’я і приказки. Українські народні прислів’я. Прислів’я народів світу Народні усмішки. Швачка. Син та мати (записав Борис Грінченко) С.43-45 |
К.1, К.2, К.10 НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ1.4 4МОВ1.3 |
1 |
|
|
30 |
Медіавіконце: колекції народної творчості С.46 Робота з дитячою книжкою Із скарбниці усної народної творчості (Народна легенда «Брат і сестра»- с. 22-24, зі збіркиО.Я.Савченко «Моя домашня читальня») |
К.1, К.2, К.7, НВ.4, НВ.7, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ2.6 4МОВ2.2 |
1 |
|
|
31 |
Діагностувальна робота з теми «Збагачуємося скарбами усної народної творчості» Усний переказ Віра Оберемок «Колючі гості» ( с. 13-15, із збірки «Українська мова та читання. Завдання для контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів. 4 клас.-Тернопіль:Навчальна книга-Богдан, 2021) |
К.1, К.2, К.5, НВ.1, НВ.2, НЛ.1, НЛ.2, 4МОВ2.1 4МОВ 2.4 |
1 |
|
|
32 |
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учні з теми «Збагачуємося скарбами усної народної творчості». |
К.1, К.10, НВ.4, НВ.5, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ1.5 4МОВ1.6 |
1 |
|
|
|
Захоплюємося сторінками історії України |
|
11 год |
|
|
33 |
Вступ до розділу. Олександр Олесь. Наші предки — слов’яни С.48-51 |
К.1, К.2, К.10, НВ.1, НВ.3, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ1.1 4МОВ2.2 |
1 |
|
|
34 |
Олександр Олесь. Ярослав Мудрий С.51-53 |
К.1,К.2, К.9, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ1.2 4МОВ1.3 |
1 |
|
|
35 |
Іван Крип’якевич. Книги за княжих часів С.54 |
К.1, К.2, К.10, НВ.4, НВ.5, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.1 4МОВ2.2 |
1 |
|
|
36 |
Медіавіконце: кінофільми С.55 |
К.1, К.7, НВ.3, НВ.8, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ2.6 4МОВ2.2 |
1 |
|
|
37-38 |
Олена Герасимова. Несподіване знайомство ( уривок з книжки «Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» ) С.56-59 Переказ оповідання. Характеристика героїв твору |
К.1, К.2, К.10, НВ.1, НВ.2, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
2 |
|
|
39 |
Робота з дитячою книжкою Словні козаки (Оксана Данілевська «Козак Мамай»- с. 93-96, зі збіркиО.Я.Савченко «Моя домашня читальня») |
К.1, К.2, К.9, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ3.1 4МОВ1.7 |
1 |
|
|
40 |
Дмитро Білоус. У назвах міст і сіл слова. Алла Коваль. Знайомі незнайомці С.60-61 |
К.1, К.2, К.10, НВ.1, НВ.3, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.2 4МОВ2.4 |
1 |
|
|
41 |
Єдність і взаєморозуміння. Олесь Лупій. 22 січня Брати Капранови. Незалежність України (уривок з книжки «Мальована історія Незалежної України») С.64-66 |
К.1, К.2, К.9, НВ.1, НВ.8, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ2.4 4МОВ1.5 |
1 |
|
|
42 |
Діагностувальна робота з теми «Захоплюємося сторінками історії України» Робота з літературним твором «Максим Березовський» (с.47, із збірки «Українська мова та читання. Завдання для контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів. 4 клас.-Тернопіль:Навчальна книга-Богдан, 2021) |
К.1,К.9 НВ.1, НВ.2, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
43 |
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учні з теми «Захоплюємося сторінками історії України». |
К.1, К.2, К.10, НВ.1, НВ.3, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ1.8 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
|
Розуміємо красу й добро |
|
10 год |
|
|
44 |
Вступ до розділу. Максим Рильський. Зима С.68-69 |
К.1, К.2, К.4, НВ.2, НВ.5, НЛ.1, НЛ.2, 4МОВ2.7 4МОВ 2.1 |
1 |
|
|
45 |
Ніна Бічуя. Чотири руді лисиці Головна думка С.69-70 |
К.1, К.9, НВ.1, НВ.4, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.4, 4МОВ2.1 |
1 |
|
|
46-47 |
Валентина Вздульська Горобине Різдво (із збірки «Казки Різдвяного ангела») Галина Кирпа. Мій ангел такий маленький С.71-76
|
К.1, К.2, К.6, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ2.1 4МОВ2.3 |
2 |
|
|
48 |
Робота з дитячою книжкою Біла казка зими (Платон Воронько «Зимова калина» - с. 54-58, зі збіркиО.Я.Савченко «Моя домашня читальня») |
К.1, К.2, К.10, НВ.2, НВ.8, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ2.1 4МОВ2.7 |
1 |
|
|
49-50 |
Марія Людкевич. Пригода у хатинці лісника С.77-81 |
К.1,К.2, К.9, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ2.1 4МОВ2.4 |
2 |
|
|
51 |
Медіавіконце: електронне листування С.82 |
К.1, К.2, К.7, НВ.1, НВ.4, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ1.5 4МОВ1.6 |
1 |
|
|
52
|
Дмитро Білоус. Колядник С.83-84 |
К.1, К.10, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ1.6 4МОВ1.5 |
1 |
|
|
53 |
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Розуміємо красу й добро» |
К.1, К.2, К.5, НВ.3, НВ.4, НЛ.1, НЛ.4, 4МОВ2.1 4МОВ1.7 |
|
|
|
|
Пишаємося рідною країною |
|
11 год |
|
|
54 |
Вступ до розділу. Володимир Сосюра. Як не любити той край... Ліна Костенко. Усе моє, все зветься Україна Надія Кир’ян. Євшан. С.86-88 |
К.1, К.2, К.9, НВ.3, НВ.6, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ1.7 4МОВ3.2 |
|
|
|
55 |
Робота з дитячою книжкою Українські майстри слова (Наталка Поклад «Майстер» - с. 79-80, зі збіркиО.Я.Савченко «Моя домашня читальня»)
|
К.1, К.2, К.4, НВ.1, НВ.5, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.1 4МОВ1.7 |
1 |
|
|
56 |
Діагностувальна робота з теми «Розуміємо красу й добро» Читання вголос Наталія Любиченко «Хто дбає, той і має» (с.48-50, із збірки «Читання. Тематичне та підсумкове оцінювання навчальних досягнень учнів. 4 клас.-Тернопіль: Навчальна книга-Богдан, 2021)
|
К.1, К.2, НВ.1, НВ.2, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ1.6 4МОВ2.1 |
1 |
|
|
57 |
Аналіз діагностувальної роботи. Володимир Лучук. Скільки річок в Україні? С.89-90 |
К.1, К.2, К.4, НВ.1, НВ.5, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.1 4МОВ1.7 |
1 |
|
|
58 |
Василь Сухомлинський. Не забувай про джерело. Причина і наслідок С.90-92 |
К.1, К.2, К.9, НВ.1, НВ.2 НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.1, 4МОВ3.2 |
1 |
|
|
59 |
Галина Кирпа. Мова моя С.92 |
К.1, К.2, К.10, НВ.1, НВ.4, НЛ.1, НЛ.2, 4МОВ2.2, 4МОВ 2.1 |
1 |
|
|
60 |
Медіавіконце: як стати поінформованою людиною? С.93 |
К.1, К.7, НВ.2, НВ.3, НЛ.1, НЛ.4, 4МОВ1.5 4МОВ2.2 |
1 |
|
|
61 |
Робота з дитячою книжкою Загадки Різдва |
К.1, К.2, К.10, НВ.4, НВ.8, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ1.6 4МОВ3.2 |
1 |
|
|
62 |
Ганна Третяк. Де і як роблять ялинкові прикраси (с. 82-84, зі збірки О.Я.Савченко «Моя домашня читальня») |
К.1, К.2, К.10, НВ.4, НВ.8, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ1.6 4МОВ3.2 |
|
|
|
63 |
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Пишаємося рідною красою» |
К.1, К.2, К.8, НВ.2, НВ.3,НЛ.2, 4МОВ2.1 4МОВ2.2 |
|
|
|
64 |
Підсумковий урок за І семестр Гра «Перевір себе» С.94 |
К.1, К.2, К.8, НВ.2, НВ.3,НЛ.2, 4МОВ2.1 4МОВ2.2 |
1 |
|
|
Мовно-літературна освітня галузь
Літературне читання
4 клас
ІІ семестр
( Українська мова та читання: Підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Частина 2// О.Я. Савченко, І.В.Красуцька. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.-160 с.: іл.)
№ п/п |
Зміст |
Очікувані результати |
Кіл- сть год |
Дата |
Прим |
|
ІІ семестр |
|
76 год |
|
|
|
Замислююсь над сторінками книжок українського письменства |
|
12год |
|
|
65-66 |
Вступ до розділу. Тарас Григорович Шевченко. Вітер віє-повіває (напам'ять) С. 95-98 |
К.1, К.2, К.4, НВ.2, НВ.5, НЛ.1, НЛ.2, 4МОВ2.2 4МОВ 2.7 |
2 |
|
|
67-68 |
Тарас Григорович Шевченко. Вітер з гаєм розмовляє… Реве та стогне Дніпр широкий… С. 99-100 |
К.1, К.9, НВ.1, НВ.4, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.4, 4МОВ2.5 |
2 |
|
|
69 |
Робота з дитячою книжкою Йде зима у сукні срібній… |
К.1, К.2, К.6, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ1.6 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
70-71 |
Іван Франко. Дивувалася зима… Дрімають села… С. 101- 103 |
К.1, К.2, К.10, НВ.2, НВ.8, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ2.1 4МОВ2.4 |
2 |
|
|
72-73 |
Леся Українка. Давня весна… С. 104-105 |
К.1,К.2, К.9, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ2.1 4МОВ2.4 |
2 |
|
|
74 |
Медіавіконце: Вікіпедія – онлайн-енциклопедія |
К.1, К.2, К.4, НВ.2, НВ.5, НЛ.1, НЛ.2, 4МОВ1.5 4МОВ 3.1 |
1 |
|
|
75 |
Діагностувальна робота №5 Аудіювання. Микола Магера «Хитрий горобчик» (Савчук А.Читання: дагностичні роботи . 4 клас/А.Савчук, Г. Сапун-Тернопіль: Підручники і посібники , 2021.- с. 30-31;53-54.) |
К.1, К.9, НВ.1, НВ.4, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.4, 4МОВ2.1 |
1 |
|
|
76 |
Узагальнення та систематизація знань з теми «Замислююсь над сторінками книжок українського письменства» С. 107 |
К.1, К.2, К.6, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ2.1 4МОВ2.3 |
1 |
|
|
|
Відкриваємо світ літературних байок, казок і п'єс |
|
20год |
|
|
77-78 |
Вступ до розділу. Леонід Глібов. Зозуля і Півень (напам'ять) С. 108-111 |
К.1,К.2, К.9, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ2.1 4МОВ2.4 |
2 |
|
|
79 |
Робота з дитячою книжкою Байки Дідуся Кенара |
К.1, К.2, К.10, НВ.2, НВ.8, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ2.1 4МОВ2.7 |
1 |
|
|
80 |
Гра «В театрі» Інсценізація байки |
К.1, К.2, К.10, НВ.2, НВ.8, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ2.1 4МОВ2.7 МОВ3.2 |
1 |
|
|
81-82 |
Літературні казки. Джозеф Редьярд Кіплінг. Мауглі йде до людей С. 112-118 Характеристика героїв Частини тексту. План. Переказ |
К.1, К.2, К.10, НВ.2, НВ.8, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ2.1 4МОВ2.7 МОВ3.1 |
3 |
|
|
83-84 |
Галина Гузовська-Корицька. Лисичка-комерсантка С.119-125 Перетворюємо прочитане Гра «Твоя кінцівка казки» |
К.1, К.2, К.9 НВ.2, НВ.7, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.2 4МОВ2.4 |
3 |
|
|
85 |
Робота з дитячою книжкою Літературні казки |
К.1, К.2, К.10, НВ.1, НВ.9 НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ1.8 МОВ3.1 |
1 |
|
|
86-87 |
П'єса-казка. Лана Ра(Світлана Конощук) Обережно, незнайомець! С. 125-133 |
К.1, К.2, К.4, НВ.4, НВ.8, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ2.5 4МОВ2.1 |
4 |
|
|
88 |
Гра «Інсценізуємо прочитане» |
К.1, К.2, К.10, НВ.1, НВ.9 НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ3.2 МОВ3.1 |
1 |
|
|
89 |
Медіавіконце: буктрейлер-сучасна реклама книги С. 134-135 |
К.1, К.2, К.7, НВ.2, НВ.7, НЛ.1, НЛ.4, 4МОВ2.2 4МОВ 3.4 |
1 |
|
|
90 |
Робота з дитячою книжкою П'єси для дітей |
К.1, К.2, К.9 НВ.2, НВ.7, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ3.2 4МОВ3.4 |
1 |
|
|
91 |
Діагностувальна робота №6 Читання мовчки. Євген Маєвський «Як звірі рибу рятували» (Савчук А.Читання: дагностичні роботи . 4 клас/А.Савчук, Г. Сапун-Тернопіль: Підручники і посібники , 2021.- с. 21;53-54.) |
К.1, К.2, К.10, НВ.1, НВ.9 НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ3.1 МОВ3.4 |
1 |
|
|
92 |
Узагальнення та систематизація знань з теми «Відкриваємо світ літературних байок, казок і п'єс» С. 136 |
К.1, К.2, К.4, НВ.4, НВ.8, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ2.5 4МОВ2.1 |
1 |
|
|
|
Чуємо весняні передзвони |
|
12 год |
|
|
93-94 |
Вступ до розділу. Вадим Скомаровський. З чого починається весна Леонід Глібов. Хто вона? Анатолій Камінчук. Лічилка (напам’ять) С. 137-138 |
К.1, К.2, К.7, НВ.2, НВ.7, НЛ.1, НЛ.4, 4МОВ1.7 4МОВ 4.1 |
2 |
|
|
95-96 |
Природні явища у віршах. Микола Вінграновський. Грім Андрій Малишко. Дощик С.139-141 |
К.1, К.2, К.10, НВ.1, НВ.9 НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ1.8 МОВ1.6 |
2 |
|
|
97-98 |
День матері. Дмитро Павличко. Мати Федір Петрів. Що починається з малого? С. 141-142 |
К.1, К.9, НВ.1, НВ.4, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.4, 4МОВ2.1 |
2 |
|
|
99 |
Робота з дитячою книжкою Все збудилося від сну, зустрічаємо весну… |
К.1, К.2, К.6, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ2.1 4МОВ2.3 |
1 |
|
|
100 |
Медіавіконце: як відзначити Всесвітні день поезії С. 143 |
К.1, К.9, НВ.1, НВ.4, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.6, 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
101 -102 |
Марія Людкевич. Бузковий кущ (с. 154, зі збірки О.Я.Савченко «Моя домашня читальня») Леся Силенко. Соловейко (с. 66, зі збірки О.Я.Савченко «Моя домашня читальня») |
К.1, К.2, К.6, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ2.1 4МОВ2.3 |
2 |
|
|
103 |
Діагностувальна робота №7 Робота з літературним твором. Єівген Пірог «Про велике добро» (Савчук А.Читання: дагностичні роботи . 4 клас/А.Савчук, Г. Сапун-Тернопіль: Підручники і посібники , 2021.- с. 41-43.) |
К.1, К.9, НВ.1, НВ.4, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.4, 4МОВ2.1 |
1 |
|
|
104 |
Узагальнення та систематизація знань з теми «Чуємо весняні передзвони» С. 144 |
К.1, К.2, К.6, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ2.1 4МОВ2.3 |
1 |
|
|
|
Фантазуємо, творимо і мріємо |
|
13год |
|
|
105 |
Вступ до розділу. Степан Пушик. Новинкар С. 145- 148 |
К.1, К.9, НВ.1, НВ.4, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.4, 4МОВ2.1 |
1 |
|
|
106-107 |
Леся Мовчун. Арфа для павучка С. 149-152 Уривок напам'ять (с. 149) |
К.1, К.2, К.6, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ2.1 4МОВ2.3 |
2 |
|
|
108 |
Робота з дитячою книжкою Іскринка вогника творчості |
К.1, К.2, К.4, НВ.1, НВ.5, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.5 4МОВ1.6 |
1 |
|
|
109-110 |
Надія Кир'ян. Жар-пташка С. 152-153 «Читацькі» хмаринки |
К.1, К.2, К.9, НВ.1, НВ.2 НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.1, 4МОВ3.4 |
2 |
|
|
111 |
Медіавіконце: «Наша випускна стіннівка» С. 154-155 |
К.1, К.2, К.10, НВ.1, НВ.4, НЛ.1, НЛ.2, 4МОВ3.1, 4МОВ 1.7 |
1 |
|
|
112-113 |
Анатолій Костецький. Бюро знахідок (с.103-105, зі збірки О.Я.Савченко «Моя домашня читальня») |
К.1, К.7, НВ.2, НВ.3, НЛ.1, НЛ.4, 4МОВ1.5 4МОВ2.2 |
2 |
|
|
114 |
Анатолій Камінчук. Як я став письменником (с.150, зі збірки О.Я.Савченко «Моя домашня читальня») |
К.1, К.2, К.10, НВ.4, НВ.8, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ1.7 4МОВ3.2 |
1 |
|
|
115 |
Хвилинки творчості. Я спробую… |
К.1, К.2, К.4, НВ.1, НВ.5, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ3.1 4МОВ3.4 |
1 |
|
|
116 |
Робота з дитячою книжкою Лісові фантазії |
К.1, К.2, К.9, НВ.1, НВ.2 НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.1, 4МОВ3.2 |
1 |
|
|
117 |
Діагностувальна робота №8 Читання вголос. Лілія Гриценко «Ледарка-сорока» (Савчук А.Читання: дагностичні роботи . 4 клас/А.Савчук, Г. Сапун-Тернопіль: Підручники і посібники , 2021.- с. 7-9.) |
К.1, К.2, К.10, НВ.1, НВ.4, НЛ.1, НЛ.2, 4МОВ2.2, 4МОВ 2.1 |
1 |
|
|
118 |
Узагальнення та систематизація знань з теми «Фантазуємо, творимо і мріємо» С. 156 |
К.1, К.7, НВ.2, НВ.3, НЛ.1, НЛ.4, 4МОВ1.5 4МОВ2.2 |
1 |
|
|
|
Що?Де?Коли?Чому? |
|
15год |
|
|
119-120 |
Приручення вогню (З енциклопедії «Дивосвіт. Твої перші кроки») (с.73, зі збірки О.Я.Савченко «Моя домашня читальня») |
К.1, К.2, К.4, НВ.1, НВ.5, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.1 4МОВ1.7 |
2 |
|
|
121-122 |
Прилади часу (З енциклопедії «Відкриття і виноходи») (с.74, зі збірки О.Я.Савченко «Моя домашня читальня») |
К.1, К.2, К.9, НВ.1, НВ.2 НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.1, 4МОВ3.2 |
2 |
|
|
123 |
Талановитий Брайль (З енциклопедії «Відкриття і виноходи») (с.76, зі збірки О.Я.Савченко «Моя домашня читальня») |
К.1, К.2, К.10, НВ.1, НВ.4, НЛ.1, НЛ.2, 4МОВ2.2, 4МОВ 2.1 |
1 |
|
|
124 |
Робота з дитячою книжкою Дитячі енциклопедії |
К.1, К.7, НВ.2, НВ.3, НЛ.1, НЛ.4, 4МОВ1.5 4МОВ2.2 |
1 |
|
|
125 |
Про Жака Іва Кусто та його команду (З «Географічної енциклопедії для дітей») (с.81-82, зі збірки О.Я.Савченко «Моя домашня читальня») |
К.1, К.2, К.10, НВ.4, НВ.8, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ1.6 4МОВ3.2 |
1 |
|
|
126 |
Медіавіконце: як стати ерудитом |
К.1, К.2, К.4, НВ.1, НВ.5, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.1 4МОВ1.7 |
1 |
|
|
127-128 |
Наталка Поклад. Майстер (с.81-82, зі збірки О.Я.Савченко «Моя домашня читальня») |
К.1, К.2, К.9, НВ.1, НВ.2 НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.1, 4МОВ3.2 |
2 |
|
|
129-130 |
Досліджуємо світ літератури Робота з дитячою книжкою Дитячі медіатвори з онлайн-бібліотеки |
К.1, К.2, К.10, НВ.1, НВ.4, НЛ.1, НЛ.2, 4МОВ2.2, 4МОВ 2.1 |
2 |
|
|
131-132 |
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Що?Де?Коли?Чому?» |
К.1, К.7, НВ.2, НВ.3, НЛ.1, НЛ.4, 4МОВ1.5 4МОВ2.2 |
2 |
|
|
|
Створюємо власні тексти |
|
8год |
|
|
133-134 |
Сторітеллінг (storytelling) – це ефективний метод донесення інформації |
К.1, К.2, К.9, НВ.1, НВ.2 НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.1, 4МОВ3.2 4МОВ3.4 |
2 |
|
|
135-136 |
Доповни твір новим героєм |
К.1, К.2, К.9, НВ.1, НВ.2 НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.1, 4МОВ3.2 |
2 |
|
|
137-138 |
Зміни кінцівку твору |
К.1, К.2, К.9, НВ.1, НВ.2 НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.1, 4МОВ3.2 |
2 |
|
|
139 |
Робота з дитячою книжкою Машина часу |
К.1, К.2, К.9, НВ.1, НВ.2 НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ2.1, 4МОВ3.2 |
1 |
|
|
140 |
Підсумковий урок за рік Урок-гра «Літературні пригоди» |
К.1, К.2, К.10, НВ.4, НВ.8, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ1.6 4МОВ3.2 4МОВ3.4 |
1 |
|
|