Календарно-тематичне планування з літературного читання для 4 класу 2 семестр
(за підручником Вашуленко) – 3,5 години на тиждень
№ урока |
Тема уроку |
Сторінки підручн. |
Дата |
Примітки |
|
Краса і сила поетичного слова. |
|
|
|
55. |
Олександр Олесь «Ліс восени». Література в колі мистецтв. Тарас Приступа. Осіння стежина. |
с.73-74 |
10.01 |
|
56. |
Ліна Костенко «Здивовані квіти», «Вже брами літа замикає осінь…» |
с.75 |
11.01 |
|
57. |
Андрій Малишко. Біографія. «Дощик».
|
с.76-77 |
14.01 |
|
58. |
Позакласне читання №9. |
|
17.01 |
|
59. |
Дмитро Павличко. Біографія. «Дядько дощ». Микола Вінграновський «Грім». |
с.77-79 |
18.01 |
|
60. |
Анатолій Качан «Летючий корабель», Галина Малик «Хто що бачить?». |
с.79-80 |
19.01 |
|
61. |
Акровірші Василя Довжика, Тетяни Лисенко, Любові Сердунич, Ольги Довгоп’ят. Григорій Фалькович «Непоспіхом, наспівуючи Баха» (напам’ять). |
с.80-82 |
21.01 |
|
62. |
Анатолій Костецький «У сузір’ї Гончих Псів». Література в колі мистецтв. Катя Дудник. Разом цілий рік. |
с.82-84 |
24.01 |
|
63. |
Наші літературні проекти. Створення коміксу за сюжетом фантастично-новорічної пригоди Анатолія Костецького «У сузір’ї Гончих Псів». |
с.84 |
25.01 |
|
|
Дивосвіт літературної казки |
|
|
|
64. |
Сашко Дерманський «Млин».
|
с.85-86 |
28.01 |
|
65. |
Сашко Дерманський «Млин» (продовження). Уривок напам’ять. |
с.87-89 |
31.01 |
|
66. |
Позакласне читання №10.
|
|
01.02 |
|
67. |
Досліджую медіа. Віртуальна екскурсія до Національного музею народної архітектури та побуту України. Аліна Туз «Час бажань». |
с.89-92 |
02.02 |
|
68. |
Аліна Туз «Час бажань» (продовження). Олена Кукуєвицька «Казка про пінгвіна, який хотів літати». Розігрування казки. |
с.93-95 |
04.02 |
|
69. |
Діана Амфт «Як полюбити павученя?».
|
с.96-99 |
07.02 |
|
70. |
Ельза Бесков «Дідок, що говорив лише примовками».
|
с.100-102 |
08.02 |
|
71. |
Діагностувальна робота. Аудіювання. |
|
11.02 |
|
72. |
Позакласне читання №11. |
|
14.02 |
|
73. |
П’єса. Леся Мовчун «Бабай-Ага і козак Невидим». |
с.103-106 |
15.02 |
|
74. |
Леся Мовчун «Бабай-Ага і козак Невидим» (продовження). |
с.107-111 |
16.02 |
|
75. |
Наші літературні проєкти. Твір з діалогом персонажів із прислів’ями і приказками. |
с.111 |
18.02 |
|
|
Байка вчить, як на світі жить |
|
|
|
76. |
Езоп «Дроворуб і лисиця», «Собака та м’ясо».
|
с.112-114 |
21.02 |
|
77. |
Леонід Глібов «Лебідь, щука і рак» (напам’ять), «Вовк і кіт». |
с.114-116 |
22.02 |
|
78. |
Олена Пчілка «Снігир та щиглик», Павло Глазовий «Неволя». |
с.116-118 |
25.02 |
|
79. |
Позакласне читання №12. |
|
28.02 |
|
80. |
Наші літературні проєкти. Повідомлення на тему: «Слово про письменника (письменницю)». |
с.118 |
01.03 |
|
81. |
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором. |
|
02.03 |
|
|
Пізнаю себе і світ |
|
|
|
82. |
Оксана Кротюк «Літачок».
|
с.119-120 |
04.03 |
|
83. |
Оксана Радушинська «Майже боксерський двобій».
|
с.121-123 |
11.03 |
|
84. |
За Всеволодом Нестайком «Чи роблять так друзі?». Аніта Майданюк «Жадана ручка». |
с.123-125 |
12.03 |
|
85. |
Тетяна Кузьменко «Подарунок».
|
с.126-128 |
14.03 |
|
86. |
Позакласне читання № 13.
|
|
15.03 |
|
87. |
За Дженніфер Мур-Маллінос «Безпека в інтернеті».
|
с.128-130 |
16.03 |
|
88. |
Наші літературні проєкти. Листівки-пам’ятки щодо безпечної поведінки в медіапросторі. |
с.130 |
18.03 |
|
|
Гордість і слава України |
|
|
|
89. |
Марко Лукинюк «Україні», Марія Яновська «Наша мова» (напам’ять), Дмитро Білоус «Дивне розмаїття». |
с.131-133 |
21.03 |
|
90. |
Аніта Майданюк «Звідки приходять слова?», «Футбольний матч», «Про що мова?». |
с.133-134 |
22.03 |
|
91. |
За Мартою Преварською «Крушельницька Соломія Амвросіївна». |
с.135-137 |
25.03 |
|
92. |
За Мартою Преварською «Білокур Катерина Василівна». Література в колі мистецтв. Катерина Білокур. Піони. |
с.137-139 |
28.03 |
|
93. |
Позакласне читання №14. |
|
29.03 |
|
94. |
Галина Терещук «Біатлон – це те, що дуже люблю».
|
с.139-140 |
30.03 |
|
95. |
Наші літературні проєкти. Абетка-словник про рідну країну. |
с.140 |
01.04 |
|
|
Цікаве для допитливих |
|
|
|
96. |
Тамара Колодницька «Птахи-носороги».
|
с.141-142 |
11.04 |
|
97. |
Я – дослідник, я – дослідниця. Цікава інформація про птахів. |
с.142 |
12.04 |
|
98. |
Позакласне читання №15.
|
|
15.04 |
|
99. |
Діагностувальна робота. Читання мовчки. |
|
18.04 |
|
100. |
З Енциклопедії тварин і рослин світу «Арктика і Антарктика». |
с.143-145 |
19.04 |
|
101. |
За Анатолієм Григоруком «Як прийшли до нас гроші?». |
с.145-147 |
20.04 |
|
102. |
Тетяна Кузьменко «Банки та банкноти».
|
с.147-148 |
22.04 |
|
103. |
Тетяна Кузьменко «Як народжуються гроші», «Наша гривня». |
с.148-149 |
26.04 |
|
104. |
Із журналу «Розумашки» «Персі, кіт і катафот». |
с.150-151 |
29.04 |
|
105. |
Із журналу «Розумашки» «Квадрокоптер тобі покаже!». |
с.151-152 |
03.05 |
|
106. |
Наші літературні проєкти. Виставка книжок, журналів, дитячих енциклопедій. |
с.152 |
04.05 |
|
107. |
Діагностувальна робота. Читання вголос. |
|
06.05 |
|
108. |
Позакласне читання №16.
|
|
10.05 |
|
|
Пригоду за пригодою читаю з насолодою |
|
|
|
109. |
Сергій Гридін «Федько, прибулець з інтернету».
|
с.153-154 |
13.05 |
|
110. |
Сергій Гридін «Федько, прибулець з інтернету» (продовження). |
с.155-157 |
16.05 |
|
111. |
Гжегож Касдепке «Загадка тринадцята, або хто зіпсував повітряного змія?». |
с.157-158 |
17.05 |
|
112. |
Гжегож Касдепке «Загадка друга, або проблеми з математикою». |
с.159-160 |
18.05 |
|
113. |
Позакласне читання №17.
|
|
20.05 |
|
114. |
Жульєтт Парашині-Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана». |
с.160-162 |
23.05 |
|
115. |
Жульєтт Парашині-Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» (продовження). |
с.162-164 |
24.05 |
|
116. |
Жульєтт Парашині-Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» (продовження). |
с.164-166 |
27.05 |
|
117. |
Жульєтт Парашині-Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» (продовження). |
с.167-168 |
30.05 |
|
118. |
Узагальнення та систематизація знань учнів.
|
|
31.05 |
|
119. |
Узагальнення та систематизація знань учнів.
|
|
01.06 |
|
120. |
Підсумковий урок за рік.
|
|
03.06 |
|