КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Літературне читання за підручником К. Пономарьова
І семестр
№п/п |
Тема уроку |
Дата
|
Повторення вивченого у 1 класі |
||
1.
|
Закріплення вміння читати склади,слова та речення з вивченими буквами |
|
2.
|
Закріплення вміння сприймати на слух текст , відповідати на запитання за його змістом. |
|
До школи, до книги, до друзів душа поривається знов! |
||
3. |
Знайомство з підручником. Вступ до теми В.Бичко «Літо, до побачення!» |
|
4. |
Створюємо усний журнал |
|
5. |
Йдуть до школи школярі М.Сингаївський «До школи» |
|
6. |
Наш клас – одна міцна сім’я Н.Умеров «Наш клас», М.Хоросницька «Добра порада», Т.Цидзіна «Очі, вуха маю…» |
|
7. |
Історії зі шкільного життя Л.Повх «В їдальні» |
|
8. |
Хитрощі не люблять совісті В.Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила» |
|
9.
|
Робота з дитячою книжкою 1 Юрій Ярмиш «Їжачки» |
|
10. |
Медіавіконце: читаю, слухаю, бачу Джерела інформації |
|
11. |
Потрібно учитися – завжди пригодиться Ю. Ярмиш «Зайчик і Вовчик» |
|
12. |
Осінь – золотокоса красуня М. Рильський «Ми збирали з сином на землі каштани…». Д. Павличко «Небеса прозорі..» (напам.). |
|
13. |
Жартівливі вірші Г.Бойко «Хвастунець» , Г.Филькович «Чесний кіт» |
|
14. |
Добре того вчити, хто хоче знати «Дрізд і голуб»(укр.нар.казка) |
|
15.
|
Діагностична робота № 1 Аудіювання |
|
16. |
Робота з дитячою книжкою 2 Лариса Денисенко « Як Шуша познайомилась з Гагою» |
|
Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови |
||
17. |
Вступ до теми. Колискові пісеньки – перлини української мови О.Кротюк «Ходить сон», колискові пісні (за вибором напам.) |
|
18. |
Дитячі заклички «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, сонечко» |
|
19. |
Лічилки. мирилки |
|
20. |
Загадки Д.Білоус «Загадки про розділові знаки» |
|
21. |
Народ скаже – як зав’яже Г. Бойко «Вареники», скоромовки, прислів’я |
|
22. |
Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту «Кіт і пес» (ккр.нар.казка) |
|
23. |
Робота з дитячою книжкою 3 Іван Франко «Лисичка і журавель» |
|
24. |
На зеленому човні пропливає літо В.Чухліб «Чи далеко до осені»,загадка-добавлянка |
|
25. |
Медіавіконце: книжка Як побудована книжка, створення реклами своєї улюбленої книжки |
|
26. |
У колі рідної сім’ї. Ласкаві слова-звертання Н. Мовчан-Карпусь «Василинка», В.Гринько «Сію дитині» |
|
27. |
Що в людині найцінніше? З.Мензатюк «Золоте серце» |
|
28. |
Мовні цікавинки В.Плахотников «Під параном», І.Січовик «Кістк пес в зубах тримав…», В.Корольова «Рано-вранці в центрі міста…» |
|
29.
|
Перевір свої досягнення |
|
30. |
Робота з дитячою книжкою 4 Зоя Жук «Добре вдома» |
|
В кожній казці є урок, мов у квіточці медок |
||
31. |
Вступ до теми. Казки про тварин Т.Майданович «Примовка до казки», «Вовк та собака» (укр..нар.казка) |
|
32. |
Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки Як вибрати потрібну книжку? Створення листівки про користь читання |
|
33. |
Казка - вигадка, та в ній щось навчальне розумій «Цап та баран» (укр. нар. казка) |
|
34. |
Коли щось робиш, думай про наслідки «Виноградар і змія» (болгарська нар. казка) |
|
35. |
Як риби короля обирали «Оселедець і камбала». (польська нар. казка) |
|
36. |
Як риби короля обирали «Оселедець і камбала». (польська нар. казка) (продовження) |
|
37. |
Робота з дитячою книжкою 5 Тетяна Стус «Смугастик»
|
|
38. |
Діагностична робота № 2 Усний переказ |
|
Щоб у серці жила Батьківщина |
||
39. |
Вступ до теми. Ой роде наш красний, роде наш прекрасний М.Чумарна «Маленька і велика», «Роде наш красний» (укр.нар.пісня) |
|
40. |
Наш символ і оберіг В.Скуротівський «Калина». |
|
41. |
Петриківський розпис Н.Поклад «Петриківські дивоквіти» |
|
42. |
Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини А.Костецький «Батьківщина»(напам.), Л.Полтава «Наша Батьківщина» |
|
43. |
Робота з дитячою книжкою 6 Всеволод Нестайко «Руденький» |
|
44. |
Щастя М.Морозенко «Мій тато повернувся із війни» |
|
45. |
Україна наша - вічна В.Сухомлинський «Вічна тополя»(легенда) |
|
46. |
Перевір свої досягнення
|
|
Зачарувала все зима.. |
||
47. |
Вступ до теми. Досліджуємо текст В.Чухліб «Зимова казка» Білі шати зими В.Скомаровський «Казкові шати» |
|
48. |
Досліджуємо текст Г.Демченко «Ялинкова шишка», загадка-добавлянка |
|
49. |
Зимові дива. Зимові свята В.Багірова «Лист до Чудотворця», І.Малкович «Молитва Ангелу», О.Наконечна «Свято Миколая»
|
|
50. |
Робота з дитячою книжкою 7 Василь Сухомлинський «Як Павлик списав задачу у Зіни» |
|
51. |
Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Робота з картиною Г.Назаренко «Колядники» |
|
52. |
Медіавіконце: вітальна листівка Написання привітання |
|
53. |
Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л.Повх «Колядники» |
|
54. |
Діагностична робота № 3 Читання вголос |
|
55.
|
Робота з дитячою книжкою 8 Літературні казки зарубіжних письменників |
|
56. |
Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю Платона Воронька. П.Воронько «На кораблику», «Картина» |
|
57. |
Ознайомлення з життям і творчістю Тамари Коломієць. «Хиталочка-гойдалочка», «Біле поле полотняне…» |
|
58. |
Ознайомлення з життям і творчістю Ліни Костенко «Пряля», «Польові дзвоники». Прислів’я |
|
59. |
Ознайомлення з життям і творчістю Анатолія Качана «Хвилювалося море», «Розмова з пароплавом» Читання в особах |
|
60. |
Ознайомлення з життям і творчістю Василя Сухомлинського «Глуха дівчина» |
|
61. |
Медіавіконце:вистава. Як підготувати виставу?
|
|
62. |
Підготовка до вистави за оповіданням «Хто зігріє кошеня?»
|
|
63. |
Робота з дитячою книжкою 9 Василь Сухомлинський «Співуча пі’рїна» |
|
64. |
Повторення і закріплення вивченого. Підсумковий урок за І семестр |
|