Календарне планування. Математика. 2 кл. І семестр

Про матеріал
Календарне планування. Математика, 2 клас, І семестр, згідно Типова освітня програма для 1-2 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку (розроблена під керівництвом Чеботарьової О. В.), наказ Міністерства освіти і науки України 19.02.2022р. №836
Перегляд файлу

Математика 2 клас І семестр

Складено згідно Типова освітня програма для 1-2 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку (розроблена під керівництвом Чеботарьової О. В.), наказ Міністерства освіти і науки України 19.02.2022р. №836

Математика : підруч. для осіб з особл. освіт. потребами : 2 кл. / Н. І. Королько. – К. : Либідь, 2019. – 160с. : іл.

Кількість годин: 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика


п/п

Назва теми/уроку

К-сть
годин

Дата

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

Примітка

 

Тема 1: Числа, арифметичні дії з числами. Величини

 

 

Учень/учениця з допомогою вчителя: утворює, читає, записує, порівнює числа в межах 20; рахує в межах 20 в прямому і зворотному порядку, від заданого до заданого числа, рівними числовими групами; визначає десятковий склад числа; читає та записує приклади на додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд; виконує дії додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд; розв’язує приклади на одну арифметичну дію; користується позначеннями см, дм, кг, год; називає порядок днів тижня, кількість діб у тижні; розрізняє стрілки годинника, визначає час у годинах.

 

1.

Утворення, запис чисел першого десятка. Лічба пряма і зворотна. Пряма лінія.

1

02.09

 

2.

Порівняння чисел. Знаки. Порядкова лічба.

1

03.09

 

3.

Склад чисел першого десятка.

1

04.09

 

4.

Переставний закон додавання. Додавання в межах 10.

1

05.09

 

5.

Віднімання в межах 10.

1

09.09

 

6.

Нуль як компонент дій додавання і віднімання.

1

10.09

 

7.

Додавання і віднімання в межах 10.

1

11.09

 

8.

Утворення і склад числа 11. Відрізок.

1

12.09

 

9.

Утворення і склад числа 11.

1

16.09

 

10.

Утворення і склад числа 12.

1

17.09

 

11.

Утворення і склад числа 12.

1

18.09

 

12.

Утворення і склад числа 13.

1

19.09

 

13.

Утворення і склад числа 13.

1

23.09

 

14.

Утворення і склад числа 14.

1

24.09

 

15.

Утворення і склад числа 14.

1

25.09

 

16.

Утворення і склад числа 15.

1

26.09

 

17.

Утворення і склад числа 15.

1

30.09

 

18.

Утворення і склад числа 16.

1

01.10

 

19.

Утворення і склад числа 16.

1

02.10

 

20.

Порівняння відрізків.

1

03.10

 

21.

Утворення і склад числа 17.

1

07.10

 

22.

Утворення і склад числа 17.

1

08.10

 


п/п

Назва теми/уроку

К-сть
годин

Дата

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

Примітка

23.

Утворення і склад числа 18.

1

09.10

 

 

24.

Утворення і склад числа 18.

1

10.10

 

25.

Утворення і склад числа 19.

1

14.10

 

26.

Утворення і склад числа 19.

1

15.10

 

27.

Утворення і склад числа 20.

1

16.10

 

28.

Числовий ряд 1-20. Місце числа в числовому ряді.

1

17.10

 

29.

Одно- та двоцифрові числа. Порівняння чисел.

1

21.10

 

30.

Одно- та двоцифрові числа. Порівняння чисел.

1

22.10

 

31.

Додавання та віднімання одиниці.

1

23.10

 

32.

Додавання та віднімання одиниці.

1

24.10

 

33.

Креслення та порівняння відрізків.

1

04.11

 

34.

Додавання одноцифрового числа до 10.

1

05.11

 

35.

Додавання одноцифрового числа до 10.

1

06.11

 

36.

Віднімання від двоцифрового числа одиниць.

1

07.11

 

37.

Віднімання від двоцифрового числа одиниць.

1

11.11

 

38.

Віднімання від двоцифрового числа 10.

1

12.11

 

39.

Віднімання від двоцифрового числа 10.

1

13.11

 

40.

Доба.

1

14.11

 

41.

Доба

1

18.11

 

42.

Міри вартості. Монети.

1

19.11

 

43.

Міри вартості. Монети.

1

20.11

 

44.

Додавання та віднімання в межах 20.

1

21.11

 

45.

Додавання та віднімання в межах 20.

1

25.11

 


п/п

Назва теми/уроку

К-сть
годин

Дата

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

Примітка

46.

Приклади на дві дії.

1

26.11

 

 

47.

Приклади на дві дії.

1

27.11

 

48.

Приклади на дві дії.

1

28.11

 

49.

Додавання та віднімання в межах 20.

1

02.12

 

50.

Додавання та віднімання в межах 20.

1

03.12

 

51.

Приклади на дві дії.

1

04.12

 

52.

Тиждень – сім діб.

1

05.12

 

53.

Дні тижня.

1

09.12

 

54.

Креслення та порівняння відрізків.

1

10.12

 

55.

Збільшення числа на кілька одиниць.

1

11.12

 

56.

Збільшення числа на кілька одиниць.

1

12.12

 

57.

Зменшення числа на кілька одиниць.

1

16.12

 

58.

Зменшення числа на кілька одиниць.

1

17.12

 

59.

Диференціація понять «збільшення на», «зменшення на».

1

18.12

 

60.

Диференціація понять «збільшення на», «зменшення на».

1

19.12

 

61.

Диференціація понять «збільшення на», «зменшення на».

1

23.12

 

62.

Дециметр.

1

24.12

 

63.

Дециметр.

1

25.12

 

64.

Креслення та порівняння відрізків.

1

26.12

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Хоменко Ніла
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
17 вересня
Переглядів
4
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку