Математика 2 клас І семестр
Складено згідно Типова освітня програма для 1-2 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку (розроблена під керівництвом Чеботарьової О. В.), наказ Міністерства освіти і науки України 19.02.2022р. №836
Математика : підруч. для осіб з особл. освіт. потребами : 2 кл. / Н. І. Королько. – К. : Либідь, 2019. – 160с. : іл.
Кількість годин: 4
Математика
№ |
Назва теми/уроку |
К-сть |
Дата |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примітка |
|
Тема 1: Числа, арифметичні дії з числами. Величини |
|
|
Учень/учениця з допомогою вчителя: утворює, читає, записує, порівнює числа в межах 20; рахує в межах 20 в прямому і зворотному порядку, від заданого до заданого числа, рівними числовими групами; визначає десятковий склад числа; читає та записує приклади на додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд; виконує дії додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд; розв’язує приклади на одну арифметичну дію; користується позначеннями см, дм, кг, год; називає порядок днів тижня, кількість діб у тижні; розрізняє стрілки годинника, визначає час у годинах. |
|
1. |
Утворення, запис чисел першого десятка. Лічба пряма і зворотна. Пряма лінія. |
1 |
02.09 |
|
|
2. |
Порівняння чисел. Знаки. Порядкова лічба. |
1 |
03.09 |
|
|
3. |
Склад чисел першого десятка. |
1 |
04.09 |
|
|
4. |
Переставний закон додавання. Додавання в межах 10. |
1 |
05.09 |
|
|
5. |
Віднімання в межах 10. |
1 |
09.09 |
|
|
6. |
Нуль як компонент дій додавання і віднімання. |
1 |
10.09 |
|
|
7. |
Додавання і віднімання в межах 10. |
1 |
11.09 |
|
|
8. |
Утворення і склад числа 11. Відрізок. |
1 |
12.09 |
|
|
9. |
Утворення і склад числа 11. |
1 |
16.09 |
|
|
10. |
Утворення і склад числа 12. |
1 |
17.09 |
|
|
11. |
Утворення і склад числа 12. |
1 |
18.09 |
|
|
12. |
Утворення і склад числа 13. |
1 |
19.09 |
|
|
13. |
Утворення і склад числа 13. |
1 |
23.09 |
|
|
14. |
Утворення і склад числа 14. |
1 |
24.09 |
|
|
15. |
Утворення і склад числа 14. |
1 |
25.09 |
|
|
16. |
Утворення і склад числа 15. |
1 |
26.09 |
|
|
17. |
Утворення і склад числа 15. |
1 |
30.09 |
|
|
18. |
Утворення і склад числа 16. |
1 |
01.10 |
|
|
19. |
Утворення і склад числа 16. |
1 |
02.10 |
|
|
20. |
Порівняння відрізків. |
1 |
03.10 |
|
|
21. |
Утворення і склад числа 17. |
1 |
07.10 |
|
|
22. |
Утворення і склад числа 17. |
1 |
08.10 |
|
|
№ |
Назва теми/уроку |
К-сть |
Дата |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примітка |
23. |
Утворення і склад числа 18. |
1 |
09.10 |
|
|
24. |
Утворення і склад числа 18. |
1 |
10.10 |
|
|
25. |
Утворення і склад числа 19. |
1 |
14.10 |
|
|
26. |
Утворення і склад числа 19. |
1 |
15.10 |
|
|
27. |
Утворення і склад числа 20. |
1 |
16.10 |
|
|
28. |
Числовий ряд 1-20. Місце числа в числовому ряді. |
1 |
17.10 |
|
|
29. |
Одно- та двоцифрові числа. Порівняння чисел. |
1 |
21.10 |
|
|
30. |
Одно- та двоцифрові числа. Порівняння чисел. |
1 |
22.10 |
|
|
31. |
Додавання та віднімання одиниці. |
1 |
23.10 |
|
|
32. |
Додавання та віднімання одиниці. |
1 |
24.10 |
|
|
33. |
Креслення та порівняння відрізків. |
1 |
04.11 |
|
|
34. |
Додавання одноцифрового числа до 10. |
1 |
05.11 |
|
|
35. |
Додавання одноцифрового числа до 10. |
1 |
06.11 |
|
|
36. |
Віднімання від двоцифрового числа одиниць. |
1 |
07.11 |
|
|
37. |
Віднімання від двоцифрового числа одиниць. |
1 |
11.11 |
|
|
38. |
Віднімання від двоцифрового числа 10. |
1 |
12.11 |
|
|
39. |
Віднімання від двоцифрового числа 10. |
1 |
13.11 |
|
|
40. |
Доба. |
1 |
14.11 |
|
|
41. |
Доба |
1 |
18.11 |
|
|
42. |
Міри вартості. Монети. |
1 |
19.11 |
|
|
43. |
Міри вартості. Монети. |
1 |
20.11 |
|
|
44. |
Додавання та віднімання в межах 20. |
1 |
21.11 |
|
|
45. |
Додавання та віднімання в межах 20. |
1 |
25.11 |
|
|
№ |
Назва теми/уроку |
К-сть |
Дата |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примітка |
46. |
Приклади на дві дії. |
1 |
26.11 |
|
|
47. |
Приклади на дві дії. |
1 |
27.11 |
|
|
48. |
Приклади на дві дії. |
1 |
28.11 |
|
|
49. |
Додавання та віднімання в межах 20. |
1 |
02.12 |
|
|
50. |
Додавання та віднімання в межах 20. |
1 |
03.12 |
|
|
51. |
Приклади на дві дії. |
1 |
04.12 |
|
|
52. |
Тиждень – сім діб. |
1 |
05.12 |
|
|
53. |
Дні тижня. |
1 |
09.12 |
|
|
54. |
Креслення та порівняння відрізків. |
1 |
10.12 |
|
|
55. |
Збільшення числа на кілька одиниць. |
1 |
11.12 |
|
|
56. |
Збільшення числа на кілька одиниць. |
1 |
12.12 |
|
|
57. |
Зменшення числа на кілька одиниць. |
1 |
16.12 |
|
|
58. |
Зменшення числа на кілька одиниць. |
1 |
17.12 |
|
|
59. |
Диференціація понять «збільшення на», «зменшення на». |
1 |
18.12 |
|
|
60. |
Диференціація понять «збільшення на», «зменшення на». |
1 |
19.12 |
|
|
61. |
Диференціація понять «збільшення на», «зменшення на». |
1 |
23.12 |
|
|
62. |
Дециметр. |
1 |
24.12 |
|
|
63. |
Дециметр. |
1 |
25.12 |
|
|
64. |
Креслення та порівняння відрізків. |
1 |
26.12 |
|