Вхідна діагностична робота з математики
учня/учениці 2- класу
_________________________________________
1.Розклади числа на розрядні доданки.
9 |
7 |
= |
|
|
+ |
|
|
|
|
3 |
2 |
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
1 |
= |
|
|
+ |
|
|
|
|
8 |
6 |
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Розв’яжи вирази.
8 |
0 |
+ |
5 |
= |
|
|
|
|
|
1 |
5 |
+ |
5 |
- |
1 |
0 |
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
7 |
- |
7 |
= |
|
|
|
|
|
5 |
7 |
- |
5 |
0 |
+ |
2 |
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
0 |
+ |
1 |
9 |
= |
|
|
|
|
8 |
0 |
- |
2 |
0 |
+ |
4 |
0 |
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
3 |
+ |
6 |
5 |
= |
|
|
|
|
9 |
3 |
- |
2 |
1 |
+ |
7 |
= |
|
|
|
|
|
3. Розв’яжи задачу.
Маса свині 75кг, а вівці— 43 кг. На скільки кілограмів маса свині більша, ніж маса вівці?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Порівняй числа та числові вирази.
3 |
5 |
|
3 |
1 |
|
|
|
2 |
3 |
+ |
5 |
|
3 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
3 |
|
6 |
3 |
|
|
|
9 |
4 |
|
8 |
8 |
+ |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
2 |
|
7 |
8 |
|
|
|
7 |
5 |
- |
3 |
|
7 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Побудуй відрізок АК довжиною 1дм2см
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Результат діагностичної роботи
Самоаналіз. Оціни себе (постав позначку V)
Мені було дуже легко |
Мені було потрібна допомога вчителя чи однокласника |
Мені було дуже важко |
Оцінка вчителя
VV - Має значні успіхи V -Демонструє помітний прогрес ? -Досягає результату з допомогою вчителя ! -Потребує значної уваги |
|
Очікуванні результати
Розкладання чисел на розрядні доданки |
|
Порівняння чисел та числових виразів |
|
Обчислення виразів |
|
Розв’язання задачі |
|
Геометричний матеріал |
|