Календарно-тематичне планування уроків математики
за підручником «Математика. Автор: Лишенко Г.П. (2019)» для 2 класу
за програмою 2020-2021 н.р.)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|
І семестр |
||||
|
|
Повторення вивченого у 1 класі. Числа 11 – 100. Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі. |
|
|
|
|
Повторення вивченого у 1 класі. Числа 11 – 100.Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі. |
|
|
|
|
Вхідна діагностична робота |
|
|
|
|
Нумерація чисел першої сотні Додавання і віднімання чисел у межах 10. Прості сюжетні задачі . .Відрізок. (с.4-6) |
|
|
|
|
Назви компонентів та результатів додавання і віднімання Числові рівності і нерівності. Переставний закон додавання. Прості сюжетні у тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі .( с. 6-8) |
|
|
|
|
Взаємозв’язок між додаванням і відніманням. Знаходження невідомого доданка. Прості сюжетні у тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі . . Вирази на 1-2 дії ( с.8-9) |
|
|
|
|
Прості задачі на знаходження невідомого зменшуваного ,від’ємника. Ламана. Додавання і віднімання чисел у межах 10. . (с. 10- 12) |
|
|
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Моделювання змісту завдань за допомогою рисунків, графів, таблиць. (с. 12-13) |
|
|
|
|
Діагностична робота . |
|
|
|
||||
|
|
Нумерація чисел першої сотні Додавання і віднімання чисел у межах 100. Прості та складені сюжетні задачі. Геометричні фігури. (с. 14-15) |
|
|
|
|
Нумерація чисел першої сотні Додавання і віднімання чисел у межах 100. Прості та складені сюжетні задачі. Величини. (с. 15 -16) |
|
|
|
|
Нумерація чисел першої сотні Додавання і віднімання чисел у межах 100. Прості та складені сюжетні задачі. Числові вирази. Числові рівності. Геометричні фігури.. ( с 16-17) |
|
|
|
|
Геометричні фігури. Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. (с. 17-18) |
|
|
|
|
Буквені вирази.Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. (с 18-19) |
|
|
|
|
Нумерація чисел першої сотні Додавання і віднімання чисел у межах 100. Прості та складені сюжетні задачі. Навчальні дослідження .(с 19-20) |
|
|
|
|
Нумерація чисел першої сотні Додавання і віднімання чисел у межах 100. Прості та складені сюжетні задачі. Навчальні дослідження .( с.21-22) |
|
|
|
|
Нумерація чисел першої сотні Додавання і віднімання чисел у межах 100. Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Навчальні дослідження . Геометричні фігури. ( с 22- 23) |
|
|
|
|
Числові вирази. Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Навчальні дослідження . (с. 23-24) |
|
|
|
|
Нумерація чисел першої сотні Додавання і віднімання чисел у межах 100. Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані.( с. 25-26) |
|
|
|
|
Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Числові вирази. Числові рівності. Числові нерівності ( с. 26- 27) |
|
|
|
|
Нумерація чисел першої сотні Додавання і віднімання чисел у межах 100. Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні. Геометричні фігури об’ємні та плоскі.. (с. 27-28) |
|
|
|
|
Нумерація чисел першої сотні.Додавання і віднімання чисел у межах 100. Прості та складені сюжетні задачі. (с. 28- 30) |
|
|
|
|
Геометричні фігури . Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Додавання і віднімання чисел у межах 100. .(с. 30-31) |
|
|
|
|
Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Геометричні фігури . Числові вирази. Буквені вирази.Числові рівності.Числові нерівності. (с. 31-32) |
|
|
|
|
Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Геометричні фігури. (с. 33-34) |
|
|
|
|
Діагностична робота |
|
|
|
|
Нумерація чисел першої сотні.Додавання і віднімання чисел у межах 100. Геометричні фігури .( с.34-35) |
|
|
|
|
Геометричні фігури . Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Величини. Буквені вирази.. (с. 35 - 36) |
|
|
|
|
Геометричні фігури . Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані (с.36 - 37) |
|
|
|
||||
|
|
Додавання чисел у межах 100. Прості та складені сюжетні задачі . Величини. . (с 38- 39) |
|
|
|
|
Додавання чисел у межах 100. Величини. Навчальні дослідження (с 39 – 40). |
|
|
|
|
Раціональні способи додавання. Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Навчальні дослідження ( с.40 – 41) |
|
|
|
|
Віднімання чисел у межах 100. Прості та складені сюжетні задачі. (с41-42) |
|
|
|
|
Нумерація чисел першої сотні Додавання і віднімання чисел у межах 100. Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Навчальні дослідження. Числові нерівності .(с42 -43) |
|
|
|
||||
|
|
Нумерація чисел першої сотні.Додавання і віднімання чисел у межах 100. Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Навчальні дослідження. (с 44 -45) |
|
|
|
|
Раціональні способи додавання. Складені сюжетні задачі.( с. 45 – 46) |
|
|
|
|
Раціональні способи додавання. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Прямокутник. с. 46-47) |
|
|
|
|
Нумерація чисел першої сотні Додавання і віднімання чисел у межах 100. . Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Прямокутник. Квадрат. (с 47-48) |
|
|
|
|
Нумерація чисел першої сотні. Віднімання чисел у межах 100. . Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Навчальні дослідження. (с. 48-49) |
|
|
|
|
Нумерація чисел першої сотні. Віднімання чисел у межах 100. Буквені вирази. Складені сюжетні задачі .( с. 49-50) |
|
|
|
|
Нумерація чисел першої сотні. Віднімання чисел у межах 100. Складені сюжетні задачі . (с 51 – 52) |
|
|
|
|
Нумерація чисел першої сотні. Віднімання чисел у межах 100. Складені сюжетні задачі . Навчальні дослідження. (с. 52- 53) |
|
|
|
|
Нумерація чисел першої сотні. Віднімання чисел у межах 100. Складені сюжетні задачі . Навчальні дослідження. (с. 53 -54) |
|
|
|
|
Нумерація чисел першої сотні. Віднімання чисел у межах 100. Складені сюжетні задачі .. (c. 55) |
|
|
|
|
Додавання і віднімання чисел у межах 100. Складені сюжетні задачі . Навчальні дослідження. Прямокутник. Квадрат. (c. 56) |
|
|
|
|
Діагностична робота |
|
|
|
||||
|
|
Арифметичні дії множення і ділення. (с. 57- 58) |
|
|
|
|
Назви компонентів та результатів множення і ділення. Прості та складені сюжетні задачі, с 59 – 60) |
|
|
|
|
Табличне множення. Геометричні фігури . ( с. 60- 61) |
|
|
|
|
Прості сюжетні задачі . Навчальні дослідження .( с.61-62) |
|
|
|
|
Табличне множення. Прості та складені сюжетні задачі. Числові вирази. (с. 62 – 64) |
|
|
|
|
Прості та складені сюжетні задачі. Числові вирази. Геометричні фігури. (с.64-65) |
|
|
|
||||
|
|
Арифметичні дії множення і ділення. Прості та складені сюжетні задачі. (с 65 -66). |
|
|
|
|
Взаємозв’язок між множенням і діленням. Прості та складені сюжетні задачі. Числові вирази. (с. 66- 68) |
|
|
|
|
Прості та складені сюжетні задачі. Числові вирази . ( с.68-69) |
|
|
|
|
Буквені вирази. Прості та складені сюжетні задачі. (с.69-71) |
|
|
|
|
Арифметичні дії множення і ділення. Прості та складені сюжетні задачі. Числові вирази . . (с.71- 72). |
|
|
|
|
Назви компонентів та результатів ділення. Арифметичні дії множення і ділення. Прості та складені сюжетні задачі (с.73) |
|
|
|
|
Арифметичні дії множення і ділення. Прості та складені сюжетні задачі. Навчальні дослідження. ( с. 74 – 75) |
|
|
|
|
Арифметичні дії множення і ділення. Прості та складені сюжетні задачі. Навчальні дослідження. Числові вирази . (с.75-76) |
|
|
|
|
Арифметичні дії множення і ділення. Прості та складені сюжетні задачі. Навчальні дослідження. Числові вирази . (с. 76-77) |
|
|
|
|
Арифметичні дії множення і ділення. Прості та складені сюжетні задачі. Навчальні дослідження. Числові вирази . (с. 78-79) |
|
|
|
|
Арифметичні дії множення і ділення. Прості та складені сюжетні задачі. Навчальні дослідження. Числові вирази . (с.79) |
|
|
|
|
Діагностична робота |
|
|
|
|
Прості та складені сюжетні задачі. Навчальні дослідження. Числові вирази . ( с.80-81) |
|
|
II семестр |
||||
|
|
Круг. Коло. Прості та складені сюжетні задачі. Навчальні дослідження. с. 81-82) |
|
|
|
|
Арифметичні дії множення і ділення. Прості та складені сюжетні задачі. Навчальні дослідження. Числові вирази . (с. 82- 83) |
|
|
|
|
Арифметичні дії множення і ділення. Прості та складені сюжетні задачі. Навчальні дослідження.. Геометричні фігури ( с.83-84) |
|
|
|
|
Величини: час. Прості та складені сюжетні задачі. (с. 85 – 86) |
|
|
|
|
Величини: час. Прості та складені сюжетні задачі. Одиниці вимірювання часу. ( с.86-87) |
|
|
|
|
Величини: час. Прості та складені сюжетні задачі.. ( с.87 -88) |
|
|
|
|
Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Навчальні дослідження. Величини. (с. 88 -89) |
|
|
|
|
Арифметичні дії множення і ділення. Прості та складені сюжетні задачі. Навчальні дослідження . ( с. 89 – 90) |
|
|
|
|
Прості та складені сюжетні задачі. Навчальні дослідження. Буквені вирази..(с 90-91) |
|
|
|
|
Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Навчальні дослідження. (с. 91-92) |
|
|
|
|
Арифметичні дії множення і ділення. Прості та складені сюжетні задачі. Числові рівності.Числові нерівності. ( с. 92-93) |
|
|
|
|
Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Навчальні дослідження. Числові вирази. (с. 93-94) |
|
|
|
|
Діагностична робота |
|
|
|
|
Арифметичні дії множення і ділення. Прості та складені сюжетні задачі. Числові рівності.Числові нерівності. (с. 94- 95). |
|
|
|
|
Збільшення або зменшення числа у кілька разів. ( с. 95-96) |
|
|
|
|
Збільшення або зменшення числа у кілька разів. Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Навчальні дослідження. Числові вирази. ( с. 97). |
|
|
|
|
Арифметична дія множення . Прості та складені сюжетні задачі. Числові вирази. ( с. 97-98) |
|
|
|
|
Складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Навчальні дослідження. Числові вирази. ( с. 99) |
|
|
|
|
Складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Навчальні дослідження. Числові вирази.. (с. 99-101) |
|
|
|
|
Арифметичні дії множення і ділення. . Прості та складені сюжетні задачі. Числові вирази (с. 101-102) |
|
|
|
|
Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Навчальні дослідження. Числові вирази.. (с 102-103) |
|
|
|
|
Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Навчальні дослідження. Числові вирази. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою.(с 103-104) |
|
|
|
|
Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Навчальні дослідження. Числові вирази. (с. 104-105) |
|
|
|
|
Арифметичні дії множення і ділення. . Прості та складені сюжетні задачі. Числові вирази. (с.105) |
|
|
|
|
Прості та складені сюжетні задачі. Числові вирази (с.106) |
|
|
|
|
Числові вирази . Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. (с.106- 107) |
|
|
|
|
Арифметичні дії множення і ділення. Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Навчальні дослідження. (с 107-108) |
|
|
|
|
Числові вирази. Буквені вирази. Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. (с. 108- 109) |
|
|
|
|
Діагностична робота. |
|
|
|
|
Відношення кратного порівняння. (с. 109-110) |
|
|
|
|
Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Величини. (с. 111) |
|
|
|
|
Переставний закон множення. Геометричні фігури.(с.111-112) |
|
|
|
|
Таблиця множення числа 7. Використання таблиці множення числа 7 в обчисленнях. Знаходження значень виразів зі змінною. (с.113) |
|
|
|
|
Вправи і задачі, при розв’язуванні яких використовуються таблиці множення та ділення. Порядок дій у виразах. (с. 113-114) |
|
|
|
|
Таблиця ділення на 7. Використання таблиці ділення на 7 в обчисленнях.(с.114-115) |
|
|
|
|
Пошук плану розв’язування задач від запитання. Вправи на застосування таблиць множення і ділення з числом 7. (с.115-116) |
|
|
|
|
Зв'язок між множенням та діленням. Розв’язування задач двома способами. Складання задач за малюнками.(с. 116-118) |
|
|
|
|
Порівняння задач на 2 і 3 дії. Розширення задачі через запитання і через числове дане. Порівняння виразу на 2 дії і числа. (с. 118 -119) |
|
|
|
|
Таблиця множення числа 8. Креслення відрізків. Розв’язування задач. ( с.119-120) |
|
|
|
|
Складання задач за малюнком і схемою розв’язання. Складання виразів. Дії з іменованими числами. (с.120-121) |
|
|
|
|
Складання задач за малюнками та схемами. Вправи на використання таблиці ділення на 8. (с.121-122) |
|
|
|
|
Таблиця ділення на 8. Вправи і задачі, в яких треба використати таблицю ділення на 8 (с. 122) |
|
|
|
|
Доповнення нерівностей і рівностей. Розв’язування задач. Порівняння виразів. (с.122-123) |
|
|
|
|
Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задачі за планом і схемою міркувань. Знаходження значень виразу зі змінною. ( с.123-125) |
|
|
|
|
Діагностична робота. |
|
|
|
|
Таблиця множення числа 9. Вправи на використання таблиці множення числа 9. Задача обернена до задачі на знаходження периметра трикутника. Складання задач за діаграмою. (с. 125-126) |
|
|
|
|
Складання задач за короткими записами. Порівнювання виразів на 2 дії. Обчислення периметрів трикутників за малюнком. (с. 126- 127) |
|
|
|
|
Складання і розв’язування задач за запитанням і малюнком. Обчислення виразів з використанням таблиці множення числа 9 або переставного закону множення. (с 127-128) |
|
|
|
|
Таблиця ділення на 9. Вправи на використання таблиці ділення на 9. Розв’язування задач. Порівняння виразів на 2 дії. (с. 128-129) |
|
|
|
|
Вправи і задачі на використання таблиць множення та ділення. (с. 129-130) |
|
|
|
|
Розширення задач через числове дане. Знаходження значень виразів зі змінною. Розв’язування задачі двома способами (с. 130-131) |
|
|
|
|
Розв’язування задач різними способами. Обчислення виразів на дії різного ступеня. (с.131-132) |
|
|
|
|
Центнер. Порівняння складених іменованих чисел. (с.132-133) |
|
|
|
||||
|
|
Множення чисел 1 та 0. Множення на 1 та 0. Розв’язування задач із запитанням «На скільки…» (с 133-134) |
|
|
|
|
Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Задачі на різницеве порівняння двох часток. (с 134-135) |
|
|
|
|
Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Складання задач за діаграмою. ( с. 135-136) |
|
|
|
|
Множення числа 10. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. (с 136- 137) |
|
|
|
|
Множення та ділення на 10. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. (с 137- 138) |
|
|
|
|
Розв’язування задач на знаходження суми, один з доданків якої заданий кратним відношенням до іншого. Знаходження значення виразів зі змінною. (с.138-139) |
|
|
|
|
Складання виразів за блок-схемами. Вправи та задачі , які містять дії з 1, 0 чи10. (с. 139) |
|
|
|
|
Діагностична робота. |
|
|
|
||||
|
|
Нумерація чисел. Додавання і віднімання в межах 100.залачі на 2 дії. Побудова відрізків. |
|
|
|
|
Зміна суми при зміні одного доданку на кілька одиниць. Обчислення ламаної лінії за довжиною ланок та її креслення. Складання задач за схемами. |
|
|
|
|
Різні способи додавання двоцифрових чисел. Додавання іменованих чисел. Прості задачі на додавання. |
|
|
|
|
Способи перевірки дії додавання. Задачі , що містять збільшення числа на кілька одиниць. |
|
|
|
|
Способи віднімання двоцифрових чисел. Віднімання іменованих чисел . Прості задачі на віднімання. Задачі, що містять зменшення числа на кілька одиниць. |
|
|
|
|
Способи перевірки дії віднімання. Задачі, що містять різницеве порівняння чисел. |
|
|
|
|
Зміна різниці при зміні одного з компонентів на кілька одиниць. Складання і розв’язування задач за короткими записами. |
|
|
|
|
Одиниці вимірювання довжини, вартості, часу і маси. Розв’язування задач з цими величинами. Дії з іменованими числами |
|
|
|
|
Способи перевірки множення. Задачі на множення. Розв’язування складених задач, які містять збільшення числа у кілька разів |
|
|
|
|
Способи перевірки ділення. Задачі на ділення. Розв’язування складених задач, які містять зменшення числа у кілька разів або кратне порівняння. |
|
|
|
|
Способи перевірки ділення. Задачі на ділення. Розв’язування складених задач, які містять зменшення числа у кілька разів або кратне порівняння. |
|
|
|
|
Способи перевірки ділення. Задачі на ділення. Розв’язування складених задач, які містять зменшення числа у кілька разів або кратне порівняння. |
|
|
|
|
Способи перевірки ділення. Задачі на ділення. Розв’язування складених задач, які містять зменшення числа у кілька разів або кратне порівняння. |
|
|
|
|
Способи перевірки ділення. Задачі на ділення. Розв’язування складених задач, які містять зменшення числа у кілька разів або кратне порівняння. |
|
|