Календарне планування
Відповідно до типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О.Я. Савченко
2 клас ( І семестр)
Математика
За підручником Н. Листопад
(4 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
Повторення вивченого в 1 класі |
|
1. |
Вступ. Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 10. Додавання і віднімання в межах 10. Пряма, відрізок, промінь ( № 1-7) |
|
2 |
Повторення вивченого матеріалу. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Криві, ламані, замкнені лінії (№ 8-14) |
|
3 |
Повторення вивченого матеріалу. Лічба предметів. Порівняння чисел. Додавання і віднімання в межах 10. ( 15-21) |
|
4 |
Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення виразів. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач.(№ 22-28) |
|
5 |
Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 20. Нумерація чисел 10-20. Порівняння чисел. Вимірювання довжини предметів (№ 29-37) |
|
6 |
Повторення вивченого матеріалу. Нумерація чисел в межах 100. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв’язування задач. (№ 38-44) |
|
7 |
Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 100. Попереднє і наступне число. Розв’язування задач і їх порівняння (№ 45-51) |
|
8 |
Повторення вивченого матеріалу. Письмова нумерація чисел в межах 100. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№ 52-62) |
|
9 |
Повторення вивченого матеріалу. Лічба десятками. Обчислення довжини ламаної. Визначення часу за годинником. (№ 63-70) |
|
|
Додавання і віднімання одноцифрових чисел |
|
10 |
Додавання чисел 2-9 до 9 з переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури (№ 71-79). |
|
11 |
Додавання чисел 3-9 до 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 80-87). |
|
12 |
Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач та їх порівняння. (№ 88-94) |
|
13 |
Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Порівняння маси тіл. Розв’язування задач. (№ 95-100) |
|
14 |
Додавання чисел 4-9 до 7 з переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 101-110) |
|
15 |
Додавання чисел 5-9 до 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. (№ 111-118) |
|
16 |
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури. (№ 119-126) |
|
17 |
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. (№ 127-133) |
|
18 |
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач. (№ 134-140). |
|
19 |
Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач із двома запитаннями. (№ 141-149) |
|
20 |
Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 150-158) |
|
21 |
Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 159-168) |
|
22 |
Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 169-175) |
|
23 |
Віднімання від 13 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач за поданим планом. (№ 176-186)
|
|
24 |
Віднімання від 14 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 187-196) |
|
25 |
Віднімання від 15 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 197-206) |
|
26 |
Віднімання від 16 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 207-213) |
|
27 |
Віднімання від 17 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Поділ трикутника відрізком на частини. ( № 214-223) |
|
28 |
Віднімання від 18 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Поділ квадрата відрізком на частини. (№ 224-232) |
|
29 |
Додавання і віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Складання і розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії. (№ 233-239) |
|
30 |
Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел |
|
31 |
Лічба десятками. Додавання і віднімання розрядних чисел. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії (№ 240-249) |
|
32 |
Попереднє і наступне числа. Додавання й віднімання 1. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом. (№ 250-261) |
|
33 |
Периметр багатокутника. Робота з геометричним матеріалом. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. (№ 262-270). |
|
34 |
Вирази із дужками. Розв’язування задач. Складання виразу до задач. (№ 271-277) |
|
35 |
Способи читання виразів із дужками. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач. (№ 278-284) |
|
36 |
Додавання і віднімання виду 32+4, 28-5. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач. (№ 285-292) |
|
37 |
Додавання виду 34+20, 30+15. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. (№ 293-300) |
|
38 |
Віднімання двоцифрових чисел виду 65-20. Складання і розв’язування задач. (№ 301-308) |
|
39 |
Додавання двоцифрових чисел виду 25+43. Розв’язування задач. (№ 309-316) |
|
40 |
Календар осінніх місяців. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. (№ 317-324) |
|
41 |
Віднімання двоцифрових чисел виду 34-21. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 325-334) |
|
42 |
Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач. (№ 335-343) |
|
43 |
Доповнення чисел до 10. Додавання двоцифрових чисел виду 26+4. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 344-352) |
|
44 |
Віднімання виду 40-3. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач. (№ 353-360) |
|
45 |
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач з двома запитаннями. (№ 361-369) |
|
46 |
Додавання виду 38+4. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії. (№ 370-378) |
|
47 |
Додавання виду 46+5. Додавання суми до числа. Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника. (№ 379- 387) |
|
48 |
Міліметр. Вимірювання довжини предметів та відрізків. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач. (№ 388-399) |
|
49 |
Віднімання виду 34-6. Вимірювання довжини предметів. Розв’язування задач. (№ 400-407) |
|
50 |
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за виразом. Обчислення периметра чотирикутника. (№ 408-416) |
|
51 |
Додавання двоцифрових чисел виду 38+25. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№ 417-425) |
|
52 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв’язування задач. ( № 426-432) |
|
53 |
Додавання двоцифрових чисел виду 43+27. Обчислення виразів зручним способом. Визначення вартості покупок. ( № 433-441) |
|
54 |
Прямий кут. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. (№ 442-449) |
|
55 |
Доба. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. (№ 450-458) |
|
56 |
Віднімання двоцифрових чисел виду 83-46. Складання і розв’язування задач. ( № 459-466) |
|
57 |
Побудова прямого кута. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. (№ 467-474) |
|
58 |
Прямокутник. Віднімання виду 70-46. Визначення ціни предметів. Розв’язування задач двома способами. (№ 475-483) |
|
59 |
Центнер. Дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. (№ 484-491) |
|
60 |
Квадрат. Порівняння виразу та числа. Розв’язування задач двома способами. (№ 492-500) |
|
61 |
Календар зимових місяців. Визначення вартості замовлення. Розв’язування задач. (№ 501-507) |
|
62 |
Перевіряємо свої досягнення. |
|
63 |
Закріплення вивченого матеріалу. |
|
64 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|