Календарне планування Математика 2 клас НУШ Листопад

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків з математики у 2 класі НУШ за підручником Листопад І семестр
Перегляд файлу

Календарне планування

Відповідно до типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О.Я. Савченко

2 клас ( І семестр)

Математика

За підручником Н. Листопад

(4 години на тиждень)

Тема уроку

Дата

 

Повторення вивченого в 1 класі

 

1.

Вступ. Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 10. Додавання і віднімання в межах 10. Пряма, відрізок, промінь ( № 1-7)

 

2

Повторення вивченого матеріалу. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Криві, ламані, замкнені лінії (№ 8-14)

 

3

Повторення вивченого матеріалу. Лічба предметів. Порівняння чисел. Додавання і віднімання в межах 10. ( 15-21)

 

4

Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення виразів. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач.(№ 22-28)

 

5

Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 20. Нумерація чисел 10-20. Порівняння чисел. Вимірювання довжини предметів (№ 29-37)

 

6

Повторення вивченого матеріалу. Нумерація чисел в межах 100. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв’язування задач. (№ 38-44)

 

7

Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 100. Попереднє і наступне число. Розв’язування задач і їх порівняння (№ 45-51)

 

8

Повторення вивченого матеріалу. Письмова нумерація чисел в межах 100. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№ 52-62)

 

9

Повторення вивченого матеріалу. Лічба десятками. Обчислення довжини ламаної. Визначення часу за годинником. (№ 63-70)

 

 

Додавання і віднімання одноцифрових чисел

 

10

Додавання чисел 2-9 до 9 з переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури (№ 71-79).

 

11

Додавання чисел 3-9 до 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 80-87).

 

12

Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач та їх порівняння.

(№ 88-94)

 

13

Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Порівняння маси тіл. Розв’язування задач. (№ 95-100)

 

14

Додавання чисел 4-9 до 7 з переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 101-110)

 

15

Додавання чисел 5-9 до 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. (№ 111-118)

 

16

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури. (№ 119-126)

 

17

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. (№ 127-133)

 

18

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач. (№ 134-140).

 

19

Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач із двома запитаннями. (№ 141-149)

 

20

Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач.

(№ 150-158)

 

21

Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач.

(№ 159-168)

 

22

Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач.

(№ 169-175)

 

23

Віднімання від 13 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач за поданим планом. (№ 176-186)

 

 

24

Віднімання від 14 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач.

(№ 187-196)

 

25

Віднімання від 15 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач.

(№ 197-206)

 

26

Віднімання від 16 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 207-213)

 

 

27

Віднімання від 17 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Поділ трикутника відрізком на частини. ( № 214-223)

 

28

Віднімання від 18 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Поділ квадрата відрізком на частини. (№ 224-232)

 

29

Додавання і віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Складання і розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії.

(№ 233-239)

 

30

Узагальнення і систематизація знань учнів

 

 

Додавання і віднімання двоцифрових чисел

 

31

Лічба десятками. Додавання і віднімання розрядних чисел. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії (№ 240-249)

 

32

Попереднє і наступне числа. Додавання й віднімання 1. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом. (№ 250-261)

 

33

Периметр багатокутника. Робота з геометричним матеріалом. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. (№  262-270).

 

34

Вирази із дужками. Розв’язування задач. Складання виразу до задач. (№ 271-277)

 

35

Способи читання виразів із дужками. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач.

(№ 278-284)

 

36

Додавання і віднімання виду 32+4, 28-5.  Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач.

(№ 285-292)

 

37

Додавання виду 34+20, 30+15. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач.

(№ 293-300)

 

38

Віднімання двоцифрових чисел виду 65-20. Складання і розв’язування задач. (№ 301-308)

 

39

Додавання двоцифрових чисел виду 25+43. Розв’язування задач. (№ 309-316)

 

40

Календар осінніх місяців. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. (№ 317-324)

 

41

Віднімання двоцифрових чисел виду 34-21. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 325-334)

 

42

Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач.

 (№ 335-343)

 

43

Доповнення чисел до 10. Додавання двоцифрових чисел виду 26+4. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 344-352)

 

44

Віднімання виду 40-3. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач. (№ 353-360)

 

 

45

Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач з двома запитаннями. (№ 361-369)

 

46

Додавання виду 38+4. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії. (№ 370-378)

 

47

Додавання виду 46+5. Додавання суми до числа. Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника.

 (№ 379- 387)

 

48

Міліметр. Вимірювання довжини предметів та відрізків. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач. (№ 388-399)

 

49

Віднімання виду 34-6. Вимірювання довжини предметів. Розв’язування задач. (№ 400-407)

 

50

Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за виразом. Обчислення периметра чотирикутника. (№ 408-416)

 

51

Додавання двоцифрових чисел виду 38+25. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

(№ 417-425)

 

52

Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв’язування задач. ( № 426-432)

 

53

Додавання двоцифрових  чисел виду 43+27. Обчислення виразів зручним способом. Визначення вартості покупок. ( № 433-441)

 

54

Прямий кут. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. (№ 442-449)

 

55

Доба. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. (№ 450-458)

 

56

Віднімання двоцифрових чисел виду 83-46. Складання і розв’язування задач. ( № 459-466)

 

57

Побудова прямого кута. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. (№ 467-474)

 

58

Прямокутник. Віднімання виду 70-46. Визначення ціни предметів. Розв’язування задач двома способами. (№ 475-483)

 

59

Центнер. Дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. (№ 484-491)

 

60

Квадрат. Порівняння виразу та числа. Розв’язування задач двома способами. (№ 492-500)

 

61

Календар зимових місяців. Визначення вартості замовлення. Розв’язування задач. (№ 501-507)

 

62

Перевіряємо свої досягнення.

 

63

Закріплення вивченого матеріалу.

 

64

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.6
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Lavanda Inna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чорна Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Бондар Галина
    Чудово сплановано
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Зборовська Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Лукіна Катерина
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Рішко Вікторія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Шипкова Тетяна Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Валігура Олена Миколаївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
Додано
2 вересня 2019
Переглядів
40687
Оцінка розробки
4.9 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку