Календарне планування "Математика"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків з математики автор Н. П. Листопад (4 години на тиждень) І семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне  планування уроків з  математики

автор Н. П. Листопад

(4 години на тиждень)

І семестр

уроку  

 

Тема уроку

№ завд. у підручн.

Дата

Примітки

Повторення вивченого у 1 класі

  1.  

Лічба об’єктів. Обчислення в межах 10. Задача на знаходження суми . Розпізнавання фігур

1–7

01.09

 

  1.  

Лічба об’єктів. Обчислення в межах 10. Задача на знаходження решти. Розпізнавання фігур

8–14

02.09

 

  1.  

 Обчислення в межах 10. Нерівності. Визначення форми об’єкта.

15–21

 

06.09

 

  1.  

Нумерація чисел другого десятка. Обчислення на основі нумерації. Задачі на збільшення числа

22–28

07.09.

 

  1.  

Нумерація чисел другого десятка. Обчислення на основі нумерації. Задачі на зменшення  числа. Вимірювання довжини об’єктів. Побудова відрізка

29–37

08.09.

 

  1.  

Нумерація чисел 21 – 40. Обчислення на основі нумерації. Задачі на різницеве порівняння  чисел

38–44

09.09

 

  1.  

Нумерація чисел 41–90. Задачі на знаходження невідомого доданка

45–51

13.09

 

  1.  

Нумерація чисел 91–100. Задачі на знаходження невідомого доданка

52–62

14.09

 

  1.  

Обчислення на основі нумерації. Задачі на обчислення різниці. Довжина ламаної. Побудова відрізка.

63–70

15.09

 

Додавання і віднімання одноцифрових чисел

  1.  

Додавання чисел 2-9 до 9 з переходом через десяток. Розв’язання задач. Об’ємні геометричні фігури.

71–79

16.09

 

  1.  

Додавання виду 8 + 3. Порівняння задач. Складання задач

80–87

20.09

 

 

  1.  

Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Складання і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач.

88–94

21.09

 

  1.  

Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Порівняння маси тіла. Розв’язання задач.

95–100

22.09

 

  1.  

Додавання чисел 4-9 до 7 з переходом через десяток. Розв’язання задач.

101–110

23.09

 

  1.  

Додавання чисел 5-9 до 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії.  Розв’язання задач.

111–118

27.09

 

  1.  

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язання задач. Об’ємні геометричні фігури.

119–126

28.09

 

  1.  

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язання задач.

127–133

29.09

 

  1.  

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Визначення часу за годинником. Розв’язання задач.

134–140

30.09

 

  1.  

Віднімання чисел частинами. Віднімання виду 11–  2. Задача з двома запитаннями

141–149

04.10

 

  1.  

Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач.

150–158

05.10

 

  1.  

Віднімання виду 12 – 3. Аналіз умови задачі. Вибір слів, які визначають дію розв’язання задачі

159–168

 

06.10

 

  1.  

Обчислення 12 – 3 іншим способом. Задачі на дві дії

169–175

07.10

 

  1.  

Віднімання виду 13 – 4. Розв'язування задач за поданим планом.

176–186

11.10

 

  1.  

Віднімання виду 14 – 5. Задача на дві дії на додавання суми до числа

187–196

12.10

 

  1.  

Віднімання виду 15 – 6. Задача на дві дії на додавання числа до суми

197–206

13.10

 

  1.  

Віднімання виду 16 – 7. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником.

207–213

23.10

 

  1.  

Віднімання виду 17 – 8. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Поділ трикутника відрізком на частини. 

214–223

25.10

 

  1.  

Віднімання виду 18 – 9. Обчислення в межах 20.  Розв’язування задач. Поділ квадрата відрізком на частини.

224–232

 

 

  1.  

Діагностувальна робота № 1

 

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Лічба  десятками. Додавання  і віднімання розрядних чисел. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії. 

240–249

 

 

  1.  

Попереднє і наступне числа. Додавання і віднімання 1. Порівняння в Розв’язування задач.иразу і числа. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом.

250–261

 

 

  1.  

Периметр багатокутника. Робота з геометричним матеріалом. Обчислення значення виразів. Розв’язування задач.

262–270

 

 

  1.  

Вирази із дужками. Розв’язування задач. Складання виразу до задач.

271–277

 

 

  1.  

Способи читання виразів із дужками. Розв’язування задач.

 

 

 

  1.  

 Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач.

278–284

 

 

 

  1.  

Додавання і віднімання виду 32+4, 28-5. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач.

285–292

 

 

Додавання і віднімання двоцифрових чисел

 

  1.  

Обчислення виду 34 + 20, 30 + 15. Складені задачі на знаходження суми. Розв’язування задач

293-300

 

 

10.11

 

  1.  

Віднімання двоцифрових чисел виду 65-20.складання і розв’язування задач.

301-308

11.11

 

 

  1.  

Обчислення виду 25 + 43. Складені задачі на різницеве порівняння. Розв’язування задач.

 

309-316

15.11

 

  1.  

Обчислення значення виразів. Складені задачі, які містять подвійне збільшення/зменшення числа на кілька одиниць.

317-324

16.11

 

  1.  

Обчислення виду 34 – 21. Складені задачі на знаходження решти. Визначення часу за годинником.

325–334

17.11

 

  1.  

Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування  задач.

335–343

18.11

 

  1.  

Діагностувальна робота № 3

 

22.11

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи. Додавання  чисел до 10. Додавання чисел виду 26+4.Визначення часу за годинником.

344-352

23.11

 

  1.  

Віднімання  виду 40 – 3. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач. 

353–360

24.11

 

  1.  

Додавання та віднімання двоцифрових чисел . порівняння виразу і числа. Розв'язування задачі з двома запитаннями. 

361–369

25.11

 

  1.  

Додавання  виду 38 + 4. розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії

370–378

29.11

 

  1.  

Додавання  виду 46 + 5. Додавання суми до числа. розв’язування  задач розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника.

379–387

30.11

 

  1.  

Міліметр. Вимірювання довжини предметів та відрізків. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач.

388–399

01.12

 

 

  1.  

Віднімання виду 34-6. Віднімання довжини предметів. Розв’язування задач.

400–407

02.12

 

  1.  

Додавання та віднімання двоцифрових чисел . складання задачі за виразом. Обчислення периметра чотирикутника.

408–416

06.12

 

  1.  

Обчислення виду 38 + 25. Дії з іменованими числами. Робота над задачею

417-425

 

07.12

 

  1.  

Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв’язування задач.

426-432

08.12

 

  1.  

Прямий кут. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. 

442-449

09.12

 

 

  1.  

Доба. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час.

450-458

14.12

 

  1.  

Віднімання двоцифрових чисел виду 83-46. Складання і розв’язування задач.

459-466

15.12

 

  1.  

Побудова прямого кута. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. 

467-474

16.12

 

  1.  

Прямокутник. Віднімання виду 70-46. Визначення ціни предметів. Розв'язування задач двома способами.

475-483

20.12

 

  1.  

Календар зимових місяців. Визначення вартості замовлення. Розв’язування задач. 

485-500

21.12

 

  1.  

 Діагностувальна  робота № 3

 

22.12

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи. Підсумок за семестр.

 

23.12

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
1040
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку