Календарно-тематичне планування уроків з математики
автор Н. П. Листопад
(4 години на тиждень)
І семестр
№ уроку |
Тема уроку |
№ завд. у підручн. |
Дата |
Примітки |
|
Повторення вивченого у 1 класі |
|||||
|
Лічба об’єктів. Обчислення в межах 10. Задача на знаходження суми . Розпізнавання фігур |
1–7 |
01.09 |
|
|
|
Лічба об’єктів. Обчислення в межах 10. Задача на знаходження решти. Розпізнавання фігур |
8–14 |
02.09 |
|
|
|
Обчислення в межах 10. Нерівності. Визначення форми об’єкта. |
15–21
|
06.09 |
|
|
|
Нумерація чисел другого десятка. Обчислення на основі нумерації. Задачі на збільшення числа |
22–28 |
07.09. |
|
|
|
Нумерація чисел другого десятка. Обчислення на основі нумерації. Задачі на зменшення числа. Вимірювання довжини об’єктів. Побудова відрізка |
29–37 |
08.09. |
|
|
|
Нумерація чисел 21 – 40. Обчислення на основі нумерації. Задачі на різницеве порівняння чисел |
38–44 |
09.09 |
|
|
|
Нумерація чисел 41–90. Задачі на знаходження невідомого доданка |
45–51 |
13.09 |
|
|
|
Нумерація чисел 91–100. Задачі на знаходження невідомого доданка |
52–62 |
14.09 |
|
|
|
Обчислення на основі нумерації. Задачі на обчислення різниці. Довжина ламаної. Побудова відрізка. |
63–70 |
15.09 |
|
|
Додавання і віднімання одноцифрових чисел |
|||||
|
Додавання чисел 2-9 до 9 з переходом через десяток. Розв’язання задач. Об’ємні геометричні фігури. |
71–79 |
16.09 |
|
|
|
Додавання виду 8 + 3. Порівняння задач. Складання задач |
80–87 |
20.09
|
|
|
|
Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Складання і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач. |
88–94 |
21.09 |
|
|
|
Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Порівняння маси тіла. Розв’язання задач. |
95–100 |
22.09 |
|
|
|
Додавання чисел 4-9 до 7 з переходом через десяток. Розв’язання задач. |
101–110 |
23.09 |
|
|
|
Додавання чисел 5-9 до 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язання задач. |
111–118 |
27.09 |
|
|
|
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язання задач. Об’ємні геометричні фігури. |
119–126 |
28.09 |
|
|
|
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язання задач. |
127–133 |
29.09 |
|
|
|
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Визначення часу за годинником. Розв’язання задач. |
134–140 |
30.09 |
|
|
|
Віднімання чисел частинами. Віднімання виду 11– 2. Задача з двома запитаннями |
141–149 |
04.10 |
|
|
|
Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. |
150–158 |
05.10 |
|
|
|
Віднімання виду 12 – 3. Аналіз умови задачі. Вибір слів, які визначають дію розв’язання задачі |
159–168 |
06.10 |
|
|
|
Обчислення 12 – 3 іншим способом. Задачі на дві дії |
169–175 |
07.10 |
|
|
|
Віднімання виду 13 – 4. Розв'язування задач за поданим планом. |
176–186 |
11.10 |
|
|
|
Віднімання виду 14 – 5. Задача на дві дії на додавання суми до числа |
187–196 |
12.10 |
|
|
|
Віднімання виду 15 – 6. Задача на дві дії на додавання числа до суми |
197–206 |
13.10 |
|
|
|
Віднімання виду 16 – 7. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. |
207–213 |
23.10 |
|
|
|
Віднімання виду 17 – 8. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Поділ трикутника відрізком на частини. |
214–223 |
25.10 |
|
|
|
Віднімання виду 18 – 9. Обчислення в межах 20. Розв’язування задач. Поділ квадрата відрізком на частини. |
224–232 |
|
|
|
|
Діагностувальна робота № 1 |
|
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Лічба десятками. Додавання і віднімання розрядних чисел. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії. |
240–249 |
|
|
|
|
Попереднє і наступне числа. Додавання і віднімання 1. Порівняння в Розв’язування задач.иразу і числа. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом. |
250–261 |
|
|
|
|
Периметр багатокутника. Робота з геометричним матеріалом. Обчислення значення виразів. Розв’язування задач. |
262–270 |
|
|
|
|
Вирази із дужками. Розв’язування задач. Складання виразу до задач. |
271–277 |
|
|
|
|
Способи читання виразів із дужками. Розв’язування задач. |
|
|
|
|
|
Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач. |
278–284
|
|
|
|
|
Додавання і віднімання виду 32+4, 28-5. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач. |
285–292 |
|
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел |
|
||||
|
Обчислення виду 34 + 20, 30 + 15. Складені задачі на знаходження суми. Розв’язування задач |
293-300
|
10.11 |
|
|
|
Віднімання двоцифрових чисел виду 65-20.складання і розв’язування задач. |
301-308 |
11.11
|
|
|
|
Обчислення виду 25 + 43. Складені задачі на різницеве порівняння. Розв’язування задач. |
309-316 |
15.11 |
|
|
|
Обчислення значення виразів. Складені задачі, які містять подвійне збільшення/зменшення числа на кілька одиниць. |
317-324 |
16.11 |
|
|
|
Обчислення виду 34 – 21. Складені задачі на знаходження решти. Визначення часу за годинником. |
325–334 |
17.11 |
|
|
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач. |
335–343 |
18.11 |
|
|
|
Діагностувальна робота № 3 |
|
22.11 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Додавання чисел до 10. Додавання чисел виду 26+4.Визначення часу за годинником. |
344-352 |
23.11 |
|
|
|
Віднімання виду 40 – 3. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач. |
353–360 |
24.11 |
|
|
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел . порівняння виразу і числа. Розв'язування задачі з двома запитаннями. |
361–369 |
25.11 |
|
|
|
Додавання виду 38 + 4. розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії |
370–378 |
29.11 |
|
|
|
Додавання виду 46 + 5. Додавання суми до числа. розв’язування задач розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника. |
379–387 |
30.11 |
|
|
|
Міліметр. Вимірювання довжини предметів та відрізків. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач. |
388–399 |
01.12
|
|
|
|
Віднімання виду 34-6. Віднімання довжини предметів. Розв’язування задач. |
400–407 |
02.12 |
|
|
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел . складання задачі за виразом. Обчислення периметра чотирикутника. |
408–416 |
06.12 |
|
|
|
Обчислення виду 38 + 25. Дії з іменованими числами. Робота над задачею |
417-425 |
07.12 |
|
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв’язування задач. |
426-432 |
08.12 |
|
|
|
Прямий кут. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. |
442-449 |
09.12
|
|
|
|
Доба. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. |
450-458 |
14.12 |
|
|
|
Віднімання двоцифрових чисел виду 83-46. Складання і розв’язування задач. |
459-466 |
15.12 |
|
|
|
Побудова прямого кута. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. |
467-474 |
16.12 |
|
|
|
Прямокутник. Віднімання виду 70-46. Визначення ціни предметів. Розв'язування задач двома способами. |
475-483 |
20.12 |
|
|
|
Календар зимових місяців. Визначення вартості замовлення. Розв’язування задач. |
485-500 |
21.12 |
|
|
|
Діагностувальна робота № 3 |
|
22.12 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Підсумок за семестр. |
|
23.12 |
|
|