№ Уроку |
Дата |
Тема уроку |
Робота з ООП |
Примітка |
62 |
10.01 |
Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач (№ 508-515). |
№511,512 |
|
63 |
11.01 |
Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 516-523). |
№ 519,521 |
|
64 |
12.01 |
Перевірка множення додаванням. Розв’язування задач на множення. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання геометричних фігур (№ 524-533). |
№ 524,528 |
|
65 |
13.01 |
Складання таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на множення. Обчислення периметра фігур (№ 534-542). |
№ 536 |
|
66 |
17.01 |
Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 543-550). |
№ 547,543 |
|
67 |
18.01 |
Складання таблиці множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення (№ 551— 559). |
№ 551,552 |
|
68 |
19.01 |
Закріплення вивченого матеріалу. Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач (№ 560-570). |
№560,562 |
|
69 |
20.01 |
Складання таблиці множення числа 3. Обчислення довжини ламаної лінії. Розв’язування задач (№ 571-578). |
№ 571,572 |
|
70 |
24.01 |
Закріплення таблиці множення числа 3. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 579-586). |
№ 581,582 |
|
71 |
25.01 |
Складання таблиці множення на 3. Розв’язування задач. Обчислення периметра п’ятикутника (№ 587-596). |
№ 587,589 |
|
72 |
26.01 |
Закріплення вивченого матеріалу. Побудова відрізка. Складання і розв’язування задач (№ 597-603). |
№ 598 |
|
73 |
27.01 |
Закріплення вивчених випадків множення. Спрощення і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач (№ 604-611). |
№ 604 |
|
74 |
31.01 |
Узагальнення і систематизація знань учнів.
|
|
|
75 |
01.02 |
Діагностувальна робота |
|
|
76 |
02.02 |
Аналіз діагностувальної роботи. Дія ділення. Знак ділення. Перевірка результату ділення дією множення. Розв’язування задач (№ 612-619). |
|
|
77 |
03.02 |
Назви компонентів і результату дії ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 620-627). |
|
|
78 |
07.02 |
Зв’язок дій множення і ділення. Складання таблиці ділення на 2. Розв’язування задач (№ 628-636). |
|
|
79 |
08.02 |
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на рівні частини (№ 637- 644). |
|
|
80 |
09.02 |
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра трикутника (№ 645-651). |
|
|
81 |
10.02 |
Складання таблиці ділення на 3. Побудова відрізка. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 652-661). |
|
|
82 |
14.02 |
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 662- 669). |
|
|
83 |
15.02 |
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на вміщення. Визначення часу за годинником (№ 670-677). |
|
|
84 |
16.02 |
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення довжин ламаних ліній. Розв’язування і порівняння задач (№ 678-684). |
|
|
85 |
17.02 |
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 685-692). |
|
|
86 |
21.02 |
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел Розв’язування і порівняння задач (№ 693-700). |
|
|
87 |
22.02 |
Складання таблиці множення числа 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Побудова відрізка. Розв’язування задач (№ 701- 710). |
|
|
88 |
23.02 |
Складання таблиці множення на 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач (№ 711-719). |
|
|
89 |
24.02 |
Складання за схемою добутків з множником 4 і частки з дільником 4. Порядок виконання дій у виразах на дві дії. Розв’язування задач (№ 720-729). |
|
|
90 |
28.02 |
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел (№ 730- 737). |
|
|
91 |
01.03 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
92 |
02.03 |
Діагностувальна робота
|
|
|
93 |
03.03 |
Аналіз діагностувальної роботи.Складання за схемою добутків з першим множником 5. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 738-747). |
|
|
94 |
09.03 |
Обчислення добутків за таблицею множення. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (№ 748-757). |
|
|
95 |
10.03 |
Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення (№ 758-766). |
|
|
96 |
12.03 |
Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 767-774). |
|
|
97 |
14.03 |
Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх значень за таблицею. Розв’язування задач (№ 775-782). |
|
|
98 |
15.03 |
Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (№ 783-790). |
|
|
99 |
16.03 |
Складання за схемою добутків з першим множником 6. Розв’язування задач. Творча робота над задачею (№ 791- 799). |
|
|
100 |
17.03 |
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником (№ 800-807). |
|
|
101 |
21.03 |
Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Складання і розв’язування задач (№ 808-816). |
|
|
102 |
22.03 |
Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (№817-825). |
|
|
103 |
23.03 |
Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (№ 826-834). |
|
|
104 |
24.03 |
Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 835-843). |
|
|
105 |
28.03 |
Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач (№ 844-852). |
|
|
106 |
29.03 |
Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач (№ 853-860). |
|
|
107 |
30.03 |
Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папері в клітинку. Розв’язування задач (№ 861-870). |
|
|
108 |
31.03 |
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника (№ 871-880). |
|
|
109 |
11.04 |
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника (№ 871-880). |
|
|
110 |
12.04 |
Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№ 881-889). |
|
|
111 |
13.04 |
Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№ 890-897). |
|
|
112 |
14.04 |
Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№ 890-897). |
|
|
113 |
18.04 |
Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач (№ 898-907). |
|
|
114 |
19.04 |
Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. (№> 908-915). |
|
|
115 |
20.04 |
Робота з узагальненою таблицею множення. Розв’язування задач (№> 908-915). |
|
|
116 |
21.04 |
Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою (№ 916-924). |
|
|
117 |
26.04 |
Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. (№ 925-933). |
|
|
118 |
27.04 |
Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач (№ 925-933). |
|
|
119 |
28.04 |
Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (№ 934-942). |
|
|
120 |
03.05 |
Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 943-951). |
|
|
121 |
04.05 |
Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач (№ 952-960). |
|
|
122 |
05.05 |
Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 961-972). |
|
|
123 |
10.05 |
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. |
|
|
124 |
11.05 |
Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника (№ 973-980). |
|
|
125 |
12.05 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
126 |
16.05 |
Діагностувальна робота |
|
|
127 |
17.05 |
Аналіз діагностувальної роботи.Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел (№ 981-986). |
|
|
128 |
18.05 |
Повторення вивчених випадків множення (№ 987-989). |
|
|
129 |
19.05 |
Повторення вивчених випадків ділення (№‘990-993). |
|
|
130 |
23.05 |
Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником (№ 994-998). |
|
|
131 |
24.05 |
Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником |
|
|
132 |
25.05 |
Календар весняних місяців. Складання і розв’язування задач (№ 999-1001). |
|
|
133 |
26.05 |
Перевірка усних обчислень. |
|
|
134 |
30.05 |
Розв'язування задач.Доповнення рівностей. |
|
|
135 |
31.05 |
Математичний брейн-ринг |
|
|
136 |
01.06 |
Складання і розв’язування задач (№ 1002-1003). |
|
|
137 |
02.06 |
Урок-гра |
|
|
138 |
03.06 |
Узагальнення і систематизація знань учнів.Повторення за рік |
|
|