Календарне планування МАТЕМАТИКА За підручником Н. Листопад 136 годин (4 години на тиждень)

Про матеріал
№ Тема уроку Дата Прим. 1. Вступ. Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Лічба. 2. Спільні та відмінні ознаки предметів. Поділ на групи. Лічба. Пряма, крива і ламана лінії. Підготовчі вправи до написання цифр. 3. Ознаки та властивості предметів. Форма, розмір, колір. Об`єднання об`єктів у групи за певною ознакою Підготовчі вправи до написання цифр. 4. Розміщення предметів. Порівняння предметів за величиною («більший – менший»). Лічба Підготовчі вправи до написання цифр. 5. Лічба. Розташування предметів у просторі («вгорі – внизу», «на», «над», «під», «праворуч-ліворуч»). Підготовчі вправи до написання цифр. 6. Порівняння предметів за довжиною, шириною, висотою. Підготовчі вправи до написання цифр.
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА

За підручником Н. Листопад

136 годин (4 години на тиждень)

 

Тема уроку

Дата

Прим.

  1.  

Вступ. Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Лічба.

 

 

  1.  

Спільні та відмінні ознаки предметів. Поділ на групи. Лічба. Пряма, крива і ламана лінії. Підготовчі вправи до написання цифр.

 

 

  1.  

Ознаки та властивості предметів. Форма, розмір, колір. Об`єднання об`єктів у групи за певною ознакою Підготовчі вправи до написання цифр.

 

 

  1.  

Розміщення предметів. Порівняння предметів за величиною («більший – менший»). Лічба Підготовчі вправи до написання цифр.

 

 

  1.  

Лічба. Розташування предметів у просторі («вгорі – внизу», «на», «над», «під», «праворуч-ліворуч»). Підготовчі вправи до написання цифр.

 

 

  1.  

Порівняння предметів за довжиною, шириною, висотою. Підготовчі вправи до написання цифр.

 

 

  1.  

Пара предметів. Об`ємні фігури (куб, куля, конус). Підготовчі вправи до написання цифр.

 

 

  1.  

Лічба. Порівняння кількості об`єктів («більше-менше», «порівняння»). Підготовчі вправи до написання цифр.

 

 

  1.  

Порівняння кількості предметів. Поняття «стільки само», «стільки, скільки». Підготовчі вправи до написання цифр.

 

 

Числа 1-10

  1.  

Число і цифра 1. Поняття «один-багато», «перший». Написання цифри 1.

 

 

  1.  

Число і цифра 2. Поняття «другий». Точка, пряма, промінь, відрізок. Написання цифри  2.

 

 

  1.  

Число і цифра 3. Попереднє і наступне числа. Поняття «третій». Написання цифри 3. Розпізнавання геометричних фігур. 

 

 

  1.  

Порівняння чисел. Нерівність. Знаки «>», «<». Написання цифр.

 

 

  1.  

Порівняння чисел Рівність. Знак «=». Написання цифр.

 

 

  1.  

Число і цифра 4. Поняття «четвертий». Складання нерівностей за малюнком. Написання цифри 4.

 

 

  1.  

Склад чисел 2, 3, 4. Попереднє і наступне числа. Складання нерівностей за малюнком.

 

 

  1.  

Число і цифра 5. Поняття «п`ятий». Кількісна і порядкова лічба. Написання цифри 5.

 

 

  1.  

Додавання чисел. Знак «+».

 

 

  1.  

Склад числа 5. Складання виразів на додавання за малюнками.

 

 

  1.  

Число і цифра 6. Поняття «шостий». Склад числа 6. Порівняння чисел. Написання цифри 6.

 

 

  1.  

Число і цифра 7. Поняття «сьомий». Склад числа 7. Порівняння кількості об`єктів. Дні тижня.  Написання цифри 7.

 

 

  1.  

Число і цифра 8. Поняття «восьмий». Склад числа 8. Порівняння довжини відрізків. Написання цифри 8.

 

 

  1.  

Число і цифра 9. Поняття «дев`ятий». Склад числа 9. Написання цифри 9.

 

 

  1.  

Число 10. Поняття «десятий». Склад числа 10. Порівняння кількості об`єктів. Написання числа 10.

 

 

  1.  

Віднімання чисел. Знак «-».

 

 

  1.  

Число і цифра 0. Віднімання різних чисел. Порівняння кількості об`єктів.

 

 

  1.  

Сантиметр. Вимірювання довжини відрізків.

 

 

  1.  

Дні тижня. Доба. Незамкнені й замкнені лінії.

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання. ____________________

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання. ____________________

 

 

Додавання і віднімання і межах 10

  1.  

Компоненти дії додавання. Знаходження суми чисел за малюнками.

 

 

  1.  

Компоненти дії віднімання. Знаходження різниці чисел за малюнками.

 

 

  1.  

Додавання і віднімання числа 0. Числовий відрізок.

 

 

  1.  

Додавання і віднімання числа 1. Утворення чисел прилічуванням і відлічуванням 1. Додавання й віднімання за числовим відрізком.

 

 

  1.  

Додавання й віднімання числа 2. Збільшення й зменшення числа на кілька одиниць. Вимірювання довжини відрізків.

 

 

  1.  

Додавання й віднімання числа частинами. Обчислення значень виразів за допомогою числового відрізка.

 

 

  1.  

Додавання й віднімання числа 3. Переставний закон додавання. Розпізнавання геометричних фігур.

 

 

  1.  

Вирази. Сума. Різниця. Читання і записування виразів, обчислення їх значень. 

 

 

  1.  

Додавання і віднімання числа 4. Побудова відрізків. Обчислення значень виразів.

 

 

  1.  

Додавання і віднімання числа 5. Взаємозв`язок дій додавання й віднімання. Побудова відрізків заданої довжини.

 

 

  1.  

Значення виразу. Читання виразів. Побудова відрізків заданої довжини.

 

 

  1.  

Обчислення значень виразів. Робота з геометричним матеріалом. Побудова відрізків.

 

 

  1.  

Ознайомлення з поняттям «задача». Складання і розв`язування задачі. Порівняння чисел. Обчислення значень виразів.

 

 

  1.  

Додавання і віднімання числа 6. Складання і розв`язування задачі за малюнком. Обчислення значень виразів.

 

 

  1.  

Додавання і віднімання числа 7. Обчислення значень виразів. Визначення часу за годинником.

 

 

  1.  

Порівняння виразу і числа. Обчислення значень виразів. Порівняння іменованих чисел.

 

 

  1.  

Додавання і віднімання числа 8 і 9. Розв`язування задач.

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання. _____________________

 

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання. ______________________

 

 

  1.  

Додавання і віднімання в межах 10. Порівняння чисел. Розв`язування задач.

 

 

  1.  

Задачі. Обчислення значень виразів у межах 10. Розпізнавання фігур.

 

 

  1.  

Задачі. Обчислення значень виразів у межах 10. Порівняння виразу і числа. Об`ємні фігури.

 

 

  1.  

Додавання кількох чисел. Розв`язування задач.

 

 

  1.  

Віднімання кількох чисел. Розв`язування і порівняння задач.

 

 

  1.  

Задачі. Обчислення значень виразів. Порівняння іменованих чисел.

 

 

  1.  

Обчислення значень виразів. Розв`язування задач. Порівняння чисел. Об`єднання об`єктів у групи.

 

 

  1.  

Доповнення чисел до 10. Обчислення значень виразів. Розв`язування задач. Порівняння чисел.

 

 

  1.  

Різницеве порівняння чисел. Співвідношення «на скільки більше?», «на скільки менше?». Розпізнавання геометричних фігур.

 

 

  1.  

Задачі. Обчислення значень виразів на дві дії. Побудова відрізків.

 

 

  1.  

Розв`язування задач. Обчислення значень виразів. Складання нерівностей.

 

 

  1.  

Розв`язування задач. Обчислення значень виразів. Розпізнавання геометричних фігур.

 

 

  1.  

Маса. Кілограм. Порівняння маси об’єктів. Обчислення значень виразів.

 

 

  1.  

Місткість. Літр. Порівняння іменованих чисел. Обчислення значень виразів.

 

 

  1.  

Складання виразів і обчислення їх значень. Розв`язування задач. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання геометричних фігур.

 

 

  1.  

Різницеве порівняння чисел. Співвідношення «на скільки більше (менше)?». Розпізнавання геометричних фігур.

 

 

  1.  

Задачі. Обчислення значень виразів на дві дії. Побудова відрізків.

 

 

  1.  

Задачі. Обчислення значень виразів. Складання нерівностей.

 

 

  1.  

Задачі. Обчислення значень виразів.

 

 

  1.  

Маса. Кілограм. Розв`язування задач. Обчислення значень виразів.

 

 

  1.  

Літр. Порівняння іменованих чисел.

 

 

  1.  

Складання виразів і обчислення їх значень. Розв`язування задач. Розпізнавання геометричних фігур.

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання. ____________________

 

 

Числа 11-20

  1.  

Десяток. Лічба десятками. Доповнення чисел до 10. Розв`язування задач.

 

 

  1.  

Утворення і назви чисел 11-15. Записування чисел 11-15 цифрами. Розв`язування задач.

 

 

  1.  

Утворення і назви чисел 16-20. Записування чисел 16-20 цифрами. Додавання виду 10+5. Розв`язування задач.

 

 

  1.  

Склад двоцифрових чисел. Обчислення значень виразів. Розв`язування і порівняння задач.

 

 

  1.  

Утворення натурального і попереднього чисел в межах 11-20. Суміжні числа. Складання і розв`язування задачі за малюнком.

 

 

  1.  

Порівняння чисел другого десятка. Вимірювання і порівняння довжини відрізків. Творча робота над задачею.

 

 

  1.  

Записування і порівняння чисел в межах 20. Складання нерівностей. Вимірювання довжини відрізків. Розв`язування задач.

 

 

  1.  

Складання і обчислення виразів за малюнками. Складання і розв`язування задач за малюнком і запитаннями.

 

 

  1.  

Дециметр. Вимірювання довжини відрізків. Побудова відрізків заданої довжини. Складання і розв`язування задач за малюнком і запитаннями.

 

 

  1.  

Віднімання виду 17-7 і 17-10. Вимірювання довжини предметів. Побудова відрізків заданої довжини. Розв`язування задач.

 

 

  1.  

Складання і обчислення виразів за зразком. Доповнення умови задачі запитанням. Побудова відрізків заданої довжини.

 

 

  1.  

Додавання виду 13+2. Обчислення виразів за допомогою числового променя. Розв`язування задач.

 

 

  1.  

Віднімання виду 16-2. Обчислення виразів за допомогою числового променя. Розв`язування задач. Побудова відрізків заданої довжини.

 

 

  1.  

Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення ланцюжком. Ламана лінія Розв`язування задач.

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання. _____________________

 

 

Числа 21-100

  1.  

Лічба десятками в межах 100. Обчислення виразів. Аналіз задачі.

 

 

  1.  

Числа 21-40. Утворення двоцифрових чисел з десятків та одиниць. Творча робота над задачею.

 

 

  1.  

Круглі числа. Утворення круглих чисел. Позиційне значення цифр. Розв`язування задач.

 

 

  1.  

Числа 21-40. Попереднє і наступне числа. Розв`язування і порівняння задач.

 

 

  1.  

Порівняння двоцифрових чисел. Обчислення виразів. Розв`язування задач. Побудова відрізків заданої довжини.

 

 

  1.  

Назви чисел від 40 до 50. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Перетворення іменованих чисел. Обчислення виразів. Розв`язування задач.

 

 

  1.  

Назви чисел від 50 до 60. Десятковий склад числа. Розкладання чисел на розрядні доданки. Побудова відрізків заданої довжини. Розв`язування задач.

 

 

  1.  

Утворення попереднього і наступного чисел. Обчислення виду 80+1, 80-1. Аналіз і порівняння задач. Вимірювання довжини відрізка.

 

 

  1.  

Числа 41-90. Читання і записування двоцифрових чисел. Задача, яка містить два запитання.

 

 

  1.  

Числа 41-90. Читання і записування двоцифрових чисел. Обчислення виразів. Розв`язування задач. Вимірювання довжини відрізка.

 

 

  1.  

Числа 91-100. Сотня. Доповнення числових рівностей. Розв`язування задач.

 

 

  1.  

Порівняння чисел у межах 100. Складання нерівностей. Розв`язування задач.

 

 

  1.      

Метр. Вимірювання метром довжини предметів. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини і висоти предметів. Розв`язування задач.

 

 

  1.      

Вартість. Гривня і копійка. Дії х іменованими числами. Утворення і записування чисел. Розв`язування задач.

 

 

  1.      

Назви чисел від 90 до 100. Перетворення іменованих чисел. Обчислення виразів. Розв`язування задач.

 

 

  1.      

Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання. ____________________

 

 

Додавання і віднімання в межах 100

  1.      

Нумерація чисел першої сотні. Читання і записування чисел у межах 100. Позиційне значення цифр. Розв`язування задач.

 

 

  1.      

Додавання і віднімання круглих двоцифрових чисел. Розв`язування задач.

 

 

  1.      

Додавання виду 60+4, 5+30. Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної лінії.

 

 

  1.      

Віднімання виду 48-8, 48-40. Взаємозв`язок дій додавання і віднімання. Творча робота над задачею.

 

 

  1.      

Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків.

 

 

  1.      

Обчислення на основі нумерації. Складання задач за малюнком і числовими даними.

 

 

  1.      

Порівняння виразу і числа. Знаходження довжини ламаної лінії. Розв`язування задач.

 

 

  1.      

Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання. ___________________

 

 

 

  1.      

Додавання виду 45+3. Обчислення виразів за числовою прямою. Творча робота над задачею.

 

 

  1.      

Віднімання виду 48-5. Задача на знаходження невідомого від`ємника.

 

 

  1.      

Додавання круглих чисел у межах 100. Розв`язування задач.

 

 

  1.     L

Додавання виду 45+30. Колективне складання задачі на знаходження невідомого від`ємника за малюнком.

 

 

  1.      

Закріплення додавання виду 45+30. Порівняння виразу і числа. Розв`язування задач.

 

 

  1.      

Віднімання виду 45-20. Побудова відрізка заданої довжини. Розв`язування задач.

 

 

  1.      

Закріплення віднімання виду 45-20. Творча робота над задачею. Дні тижня.

 

 

  1.      

Додавання виду 24+35 (ознайомлення). Розв`язування задач. Розпізнавання геометричних фігур.

 

 

  1.      

Додавання двоцифрових чисел. Задача на знаходження  невідомого зменшуваного. Знаходження довжини ламаної лінії.

 

 

  1.      

Віднімання виду 65-24 (ознайомлення). Розв`язування задач. Визначення часу за годинником.

 

 

  1.      

Віднімання двоцифрових чисел. Визначення відстані маршруту. Розв`язування задач.

 

 

  1.      

Обчислення виразів зручним способом. Розв`язування задач. Розпізнавання геометричних фігур.

 

 

  1.      

Дії з двоцифровими числами. Доповнення умови задачі запитанням. Побудова відрізків.

 

 

  1.      

Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання. ______________________

 

 

Повторення за рік

  1.      

Числа 1- 10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур. Склад числа

 

 

  1.      

Числа 1- 20. Дії з числами. Задача, яка містить два

запитання, на зменшення числа та знаходження суми.

Вимірювання довжини та побудова відрізків.

 

 

  1.      

Числа 1- 20. Дії з числами. Дії з іменованими числами

 

 

  1.      

Числа 1- 100. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур

 

 

  1.      

Числа 1- 20. Дії з числами. Задача, яка містить два

запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Дії з іменованими числами.

 

 

  1.      

Робота з малюнками й текстами.

 

 

  1.      

Розв`язування задач для розвитку кмітливості.

 

 

  1.      

Розв`язування задач для розвитку кмітливості.

 

 

  1.      

Розв`язування задач для розвитку кмітливості.

 

 

  1.      

Розв`язування задач для розвитку кмітливості.

 

 

  1.      

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
25 березня
Переглядів
2722
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку