МАТЕМАТИКА
За підручником Н. Листопад
136 годин (4 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
|
Вступ. Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Лічба. |
|
|
|
Спільні та відмінні ознаки предметів. Поділ на групи. Лічба. Пряма, крива і ламана лінії. Підготовчі вправи до написання цифр. |
|
|
|
Ознаки та властивості предметів. Форма, розмір, колір. Об`єднання об`єктів у групи за певною ознакою Підготовчі вправи до написання цифр. |
|
|
|
Розміщення предметів. Порівняння предметів за величиною («більший – менший»). Лічба Підготовчі вправи до написання цифр. |
|
|
|
Лічба. Розташування предметів у просторі («вгорі – внизу», «на», «над», «під», «праворуч-ліворуч»). Підготовчі вправи до написання цифр. |
|
|
|
Порівняння предметів за довжиною, шириною, висотою. Підготовчі вправи до написання цифр. |
|
|
|
Пара предметів. Об`ємні фігури (куб, куля, конус). Підготовчі вправи до написання цифр. |
|
|
|
Лічба. Порівняння кількості об`єктів («більше-менше», «порівняння»). Підготовчі вправи до написання цифр. |
|
|
|
Порівняння кількості предметів. Поняття «стільки само», «стільки, скільки». Підготовчі вправи до написання цифр. |
|
|
Числа 1-10 |
|||
|
Число і цифра 1. Поняття «один-багато», «перший». Написання цифри 1. |
|
|
|
Число і цифра 2. Поняття «другий». Точка, пряма, промінь, відрізок. Написання цифри 2. |
|
|
|
Число і цифра 3. Попереднє і наступне числа. Поняття «третій». Написання цифри 3. Розпізнавання геометричних фігур. |
|
|
|
Порівняння чисел. Нерівність. Знаки «>», «<». Написання цифр. |
|
|
|
Порівняння чисел Рівність. Знак «=». Написання цифр. |
|
|
|
Число і цифра 4. Поняття «четвертий». Складання нерівностей за малюнком. Написання цифри 4. |
|
|
|
Склад чисел 2, 3, 4. Попереднє і наступне числа. Складання нерівностей за малюнком. |
|
|
|
Число і цифра 5. Поняття «п`ятий». Кількісна і порядкова лічба. Написання цифри 5. |
|
|
|
Додавання чисел. Знак «+». |
|
|
|
Склад числа 5. Складання виразів на додавання за малюнками. |
|
|
|
Число і цифра 6. Поняття «шостий». Склад числа 6. Порівняння чисел. Написання цифри 6. |
|
|
|
Число і цифра 7. Поняття «сьомий». Склад числа 7. Порівняння кількості об`єктів. Дні тижня. Написання цифри 7. |
|
|
|
Число і цифра 8. Поняття «восьмий». Склад числа 8. Порівняння довжини відрізків. Написання цифри 8. |
|
|
|
Число і цифра 9. Поняття «дев`ятий». Склад числа 9. Написання цифри 9. |
|
|
|
Число 10. Поняття «десятий». Склад числа 10. Порівняння кількості об`єктів. Написання числа 10. |
|
|
|
Віднімання чисел. Знак «-». |
|
|
|
Число і цифра 0. Віднімання різних чисел. Порівняння кількості об`єктів. |
|
|
|
Сантиметр. Вимірювання довжини відрізків. |
|
|
|
Дні тижня. Доба. Незамкнені й замкнені лінії. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання. ____________________ |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання. ____________________ |
|
|
Додавання і віднімання і межах 10 |
|||
|
Компоненти дії додавання. Знаходження суми чисел за малюнками. |
|
|
|
Компоненти дії віднімання. Знаходження різниці чисел за малюнками. |
|
|
|
Додавання і віднімання числа 0. Числовий відрізок. |
|
|
|
Додавання і віднімання числа 1. Утворення чисел прилічуванням і відлічуванням 1. Додавання й віднімання за числовим відрізком. |
|
|
|
Додавання й віднімання числа 2. Збільшення й зменшення числа на кілька одиниць. Вимірювання довжини відрізків. |
|
|
|
Додавання й віднімання числа частинами. Обчислення значень виразів за допомогою числового відрізка. |
|
|
|
Додавання й віднімання числа 3. Переставний закон додавання. Розпізнавання геометричних фігур. |
|
|
|
Вирази. Сума. Різниця. Читання і записування виразів, обчислення їх значень. |
|
|
|
Додавання і віднімання числа 4. Побудова відрізків. Обчислення значень виразів. |
|
|
|
Додавання і віднімання числа 5. Взаємозв`язок дій додавання й віднімання. Побудова відрізків заданої довжини. |
|
|
|
Значення виразу. Читання виразів. Побудова відрізків заданої довжини. |
|
|
|
Обчислення значень виразів. Робота з геометричним матеріалом. Побудова відрізків. |
|
|
|
Ознайомлення з поняттям «задача». Складання і розв`язування задачі. Порівняння чисел. Обчислення значень виразів. |
|
|
|
Додавання і віднімання числа 6. Складання і розв`язування задачі за малюнком. Обчислення значень виразів. |
|
|
|
Додавання і віднімання числа 7. Обчислення значень виразів. Визначення часу за годинником. |
|
|
|
Порівняння виразу і числа. Обчислення значень виразів. Порівняння іменованих чисел. |
|
|
|
Додавання і віднімання числа 8 і 9. Розв`язування задач. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання. _____________________
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання. ______________________ |
|
|
|
Додавання і віднімання в межах 10. Порівняння чисел. Розв`язування задач. |
|
|
|
Задачі. Обчислення значень виразів у межах 10. Розпізнавання фігур. |
|
|
|
Задачі. Обчислення значень виразів у межах 10. Порівняння виразу і числа. Об`ємні фігури. |
|
|
|
Додавання кількох чисел. Розв`язування задач. |
|
|
|
Віднімання кількох чисел. Розв`язування і порівняння задач. |
|
|
|
Задачі. Обчислення значень виразів. Порівняння іменованих чисел. |
|
|
|
Обчислення значень виразів. Розв`язування задач. Порівняння чисел. Об`єднання об`єктів у групи. |
|
|
|
Доповнення чисел до 10. Обчислення значень виразів. Розв`язування задач. Порівняння чисел. |
|
|
|
Різницеве порівняння чисел. Співвідношення «на скільки більше?», «на скільки менше?». Розпізнавання геометричних фігур. |
|
|
|
Задачі. Обчислення значень виразів на дві дії. Побудова відрізків. |
|
|
|
Розв`язування задач. Обчислення значень виразів. Складання нерівностей. |
|
|
|
Розв`язування задач. Обчислення значень виразів. Розпізнавання геометричних фігур. |
|
|
|
Маса. Кілограм. Порівняння маси об’єктів. Обчислення значень виразів. |
|
|
|
Місткість. Літр. Порівняння іменованих чисел. Обчислення значень виразів. |
|
|
|
Складання виразів і обчислення їх значень. Розв`язування задач. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання геометричних фігур. |
|
|
|
Різницеве порівняння чисел. Співвідношення «на скільки більше (менше)?». Розпізнавання геометричних фігур. |
|
|
|
Задачі. Обчислення значень виразів на дві дії. Побудова відрізків. |
|
|
|
Задачі. Обчислення значень виразів. Складання нерівностей. |
|
|
|
Задачі. Обчислення значень виразів. |
|
|
|
Маса. Кілограм. Розв`язування задач. Обчислення значень виразів. |
|
|
|
Літр. Порівняння іменованих чисел. |
|
|
|
Складання виразів і обчислення їх значень. Розв`язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання. ____________________ |
|
|
Числа 11-20 |
|||
|
Десяток. Лічба десятками. Доповнення чисел до 10. Розв`язування задач. |
|
|
|
Утворення і назви чисел 11-15. Записування чисел 11-15 цифрами. Розв`язування задач. |
|
|
|
Утворення і назви чисел 16-20. Записування чисел 16-20 цифрами. Додавання виду 10+5. Розв`язування задач. |
|
|
|
Склад двоцифрових чисел. Обчислення значень виразів. Розв`язування і порівняння задач. |
|
|
|
Утворення натурального і попереднього чисел в межах 11-20. Суміжні числа. Складання і розв`язування задачі за малюнком. |
|
|
|
Порівняння чисел другого десятка. Вимірювання і порівняння довжини відрізків. Творча робота над задачею. |
|
|
|
Записування і порівняння чисел в межах 20. Складання нерівностей. Вимірювання довжини відрізків. Розв`язування задач. |
|
|
|
Складання і обчислення виразів за малюнками. Складання і розв`язування задач за малюнком і запитаннями. |
|
|
|
Дециметр. Вимірювання довжини відрізків. Побудова відрізків заданої довжини. Складання і розв`язування задач за малюнком і запитаннями. |
|
|
|
Віднімання виду 17-7 і 17-10. Вимірювання довжини предметів. Побудова відрізків заданої довжини. Розв`язування задач. |
|
|
|
Складання і обчислення виразів за зразком. Доповнення умови задачі запитанням. Побудова відрізків заданої довжини. |
|
|
|
Додавання виду 13+2. Обчислення виразів за допомогою числового променя. Розв`язування задач. |
|
|
|
Віднімання виду 16-2. Обчислення виразів за допомогою числового променя. Розв`язування задач. Побудова відрізків заданої довжини. |
|
|
|
Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення ланцюжком. Ламана лінія Розв`язування задач. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання. _____________________ |
|
|
Числа 21-100 |
|||
|
Лічба десятками в межах 100. Обчислення виразів. Аналіз задачі. |
|
|
|
Числа 21-40. Утворення двоцифрових чисел з десятків та одиниць. Творча робота над задачею. |
|
|
|
Круглі числа. Утворення круглих чисел. Позиційне значення цифр. Розв`язування задач. |
|
|
|
Числа 21-40. Попереднє і наступне числа. Розв`язування і порівняння задач. |
|
|
|
Порівняння двоцифрових чисел. Обчислення виразів. Розв`язування задач. Побудова відрізків заданої довжини. |
|
|
|
Назви чисел від 40 до 50. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Перетворення іменованих чисел. Обчислення виразів. Розв`язування задач. |
|
|
|
Назви чисел від 50 до 60. Десятковий склад числа. Розкладання чисел на розрядні доданки. Побудова відрізків заданої довжини. Розв`язування задач. |
|
|
|
Утворення попереднього і наступного чисел. Обчислення виду 80+1, 80-1. Аналіз і порівняння задач. Вимірювання довжини відрізка. |
|
|
|
Числа 41-90. Читання і записування двоцифрових чисел. Задача, яка містить два запитання. |
|
|
|
Числа 41-90. Читання і записування двоцифрових чисел. Обчислення виразів. Розв`язування задач. Вимірювання довжини відрізка. |
|
|
|
Числа 91-100. Сотня. Доповнення числових рівностей. Розв`язування задач. |
|
|
|
Порівняння чисел у межах 100. Складання нерівностей. Розв`язування задач. |
|
|
|
Метр. Вимірювання метром довжини предметів. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини і висоти предметів. Розв`язування задач. |
|
|
|
Вартість. Гривня і копійка. Дії х іменованими числами. Утворення і записування чисел. Розв`язування задач. |
|
|
|
Назви чисел від 90 до 100. Перетворення іменованих чисел. Обчислення виразів. Розв`язування задач. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання. ____________________ |
|
|
Додавання і віднімання в межах 100 |
|||
|
Нумерація чисел першої сотні. Читання і записування чисел у межах 100. Позиційне значення цифр. Розв`язування задач. |
|
|
|
Додавання і віднімання круглих двоцифрових чисел. Розв`язування задач. |
|
|
|
Додавання виду 60+4, 5+30. Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної лінії. |
|
|
|
Віднімання виду 48-8, 48-40. Взаємозв`язок дій додавання і віднімання. Творча робота над задачею. |
|
|
|
Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків. |
|
|
|
Обчислення на основі нумерації. Складання задач за малюнком і числовими даними. |
|
|
|
Порівняння виразу і числа. Знаходження довжини ламаної лінії. Розв`язування задач. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання. ___________________
|
|
|
|
Додавання виду 45+3. Обчислення виразів за числовою прямою. Творча робота над задачею. |
|
|
|
Віднімання виду 48-5. Задача на знаходження невідомого від`ємника. |
|
|
|
Додавання круглих чисел у межах 100. Розв`язування задач. |
|
|
|
Додавання виду 45+30. Колективне складання задачі на знаходження невідомого від`ємника за малюнком. |
|
|
|
Закріплення додавання виду 45+30. Порівняння виразу і числа. Розв`язування задач. |
|
|
|
Віднімання виду 45-20. Побудова відрізка заданої довжини. Розв`язування задач. |
|
|
|
Закріплення віднімання виду 45-20. Творча робота над задачею. Дні тижня. |
|
|
|
Додавання виду 24+35 (ознайомлення). Розв`язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. |
|
|
|
Додавання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Знаходження довжини ламаної лінії. |
|
|
|
Віднімання виду 65-24 (ознайомлення). Розв`язування задач. Визначення часу за годинником. |
|
|
|
Віднімання двоцифрових чисел. Визначення відстані маршруту. Розв`язування задач. |
|
|
|
Обчислення виразів зручним способом. Розв`язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. |
|
|
|
Дії з двоцифровими числами. Доповнення умови задачі запитанням. Побудова відрізків. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання. ______________________ |
|
|
Повторення за рік |
|||
|
Числа 1- 10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур. Склад числа |
|
|
|
Числа 1- 20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Вимірювання довжини та побудова відрізків. |
|
|
|
Числа 1- 20. Дії з числами. Дії з іменованими числами |
|
|
|
Числа 1- 100. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур |
|
|
|
Числа 1- 20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Дії з іменованими числами. |
|
|
|
Робота з малюнками й текстами. |
|
|
|
Розв`язування задач для розвитку кмітливості. |
|
|
|
Розв`язування задач для розвитку кмітливості. |
|
|
|
Розв`язування задач для розвитку кмітливості. |
|
|
|
Розв`язування задач для розвитку кмітливості. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
|