Календарне планування Мітчел Full blast 5 - 1 term

Про матеріал
Календарне планування з англ.мови 1-й семестр, 4 години на тиждень Full blast 5. Mitchell
Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Клас 5-Б    Підручник Full Blast Plus 1 пілотний проект

Складено за Модельною  навчальною  програмою  «Іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.)

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

1

02.09.22

Hello Привіт

SB, pp. 4-5

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Математична:

розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Парна робота: надання відповідей на запитання

Numbers (1-100)

The verb ‘to be’(affirmative)

Ставить та відповідає на запитання про себе

WB pp. 4-5,

ex. A, B, C

2

05.09.22

Hello Привіт SB, p. 6

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Опис малюнку в усній формі

School objects: door, chair, computer, teacher, desk, window, bin, sharpener, rubber, pen, school bag, umbrella, pencil case, book

What’s this? What’s that?

Ставить і відповідає на прості запитання

 

WB p. 5, ex. D, E

3

07.09.22

Hello

Привіт

SB, p. 7

запитує та надає відповіді на прості запитання

бере участь у коротких простих діалогах про членів родини

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Family: mother/mum, father/dad, grandmother, grandfather, sister, brother, woman/girl, man/boy

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Надає інформацію про себе та своє оточення

WB p. 6, ex. F, G

4

08.09.22

Hello Привіт SB, p. 8

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Classroom language, Colours

Imperative affirmative/

negative

Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії

WB p. 7 H,I

5

09.09.22

Module 1 Who are you? Where are you from? Хто ти? Де ти? SB, p. 9-10

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (matching)

Робота в групі: дискусія

Countries and nationalities: Brazil/ Brazilian, China/Chinese, France/French, Greece/Greek, Hungary/Hungarian, Italy/Italian, Mexico/Mexican, Ukraine/ Ukrainian,

Poland/Polish

Where are you from?

– I’m from…

Надає інформацію про себе та своє оточення

WB p. 8, ex. A, B

6

12.09.22

Module 1 Who are you? 1a Where are you? Хто ти? Де ти?

SB, p. 11

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: діалогічне мовлення (надання відповідей на запитання)

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, / ʃ  /, / tʃ/.

Possessive adjectives (my, your, our)

Розповідає про себе основну інформацію, читає та розпізнає звуки /s/, / ʃ  /, / tʃ/.

WB p. 9, ex. D, E, F

7

14.09.22

Module 1 Who are you?

1b He’s a chef

Хто ти?

Він повар

SB, p. 12

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

 

Читати текст та виконувати завдання (answer the questions)

 

Professions: actor/actress, shop assistant,secretary,  doctor, nurse, delivery person, chef, bus driver, police

officer, waiter/waitress, taxi driver

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією

WB p. 10,

ex. A, B

8

15.09.22

Module 1 Who are you? 1b He’s a chef

Хто ти? Де ти?

SB, p. 13

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання граматичного завдання (multiple choice act.)

Написання розповіді про родину

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The verb ‘to be’ (negative/questions)

Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією

Ex.4 p.13 SB

9

16.09.22

Module 1 Who are you? 1c Day and night

Хто ти? Де ти?

SB, p. 14

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання завдання (filling in the gaps)

 

Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

 

Називає дні тижня та називає час

WB p. 12,

ex. A, B

10

19.09.22

Module 1 Who are you? 1c Day and night

Хто ти? Де ти?

SB, p. 15

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та інсценування діалогу

Робота в парах:

guessing game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього

заняття

Продукує прості речення про своє дозвілля

WB p. 12,

ex. C

11

21.09.22

Module 1 Who are you? 1d Meet the band

Хто ти? Знайомтеся з групою

SB, p. 16

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (matching)

 

Musical instruments: keyboard, violin, piano, guitar, drums

Present Simple (affirmative)

Називає музичні інструменти

WB p. 13,

ex. A, B

12

22.09.22

Module 1 Who are you? 1d Meet the band

Хто ти? Знайомтеся з групою

SB, p. 17

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групі: проведення групового дослідження

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

What…? Who…?

Ставить та дає відповіді на запитання. Розповідає про улюбленого співака та музичну групу.

WB p. 13,

ex. C

13

23.09.22

Module 1 Who are you?

1e I’m a student

Хто ти? Я –учень

 SB, p. 18

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групах: проведення дослідження

School subjects: geography, maths, history, English, PE, art, music, science

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Називає шкільні предмети, ставить запитання та дає відповіді.

WB p. 14, ex. A, B

14

26.09.22

Module 1 Who are you?

1e I’m a student

Хто ти? Я –учень

SB, p. 19

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання листа та виконання завдання (заповнення таблиці)

Робота в парах: надання відповідей на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Using Capital Letters, Punctuation

Продукує короткі речення про себе та свої уподобання.

WB p. 15,

ex. D, E

15

28.09.22

Module 1 Who are you? Round-up

Хто ти? Підсумки

SB, p. 20

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання речень та виконання граматичного завдання

Написання та доповнення речень

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом себе, розповідає основну інформацію про себе та свої уподобання.

WB pp. 16- 17, ex. A, B, C, D, E, F, G

16

29.09.22

Test 1

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

17

30.09.22

Culture Page p. 113

Things to do in Kyiv

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття України.

 

 

 

 

Розповідає про визначні місця Києва

Проєктна робота

18

03.10.22

CLIL page Maths p. 115

 

Математична:

розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект

Інформаційно-цифрова:

уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

 

 

 

 

 

Проєктна робота Do a class survey!

19

05.10.22

Module 2 All about me 2a My things

Все про мене. Мої речі

SB, p. 22

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Інформаційно-цифрова:

уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів

Читання діалогу- коміксу та виконання завдання

Інсценування діалогу

Mobile phone, CD, camera, sunglasses, skateboard, game console, MP3 player, rollerblades, cap, bike

Have got / has got

Ставить і відповідає на  запитання з метою ідентифікації власника

WB p. 18, ex. A

20

06.10.22

Module 2 All about me 2a My things

Все про мене. Мої речі

SB, p. 23

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в групі:

memory game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього заняття

Ставить і відповідає на запитання з метою ідентифікації власника.

Розуміє  короткі аудіозаписи з паузами

WB p. 18,

ex. B,C

21

07.10.22

Module 2 All about me

2b My clothes

Все про мене.  Мій одяг

SB, p. 24

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Надання відповідей на запитання

Clothes: hoody, jeans, trainers, T- shirt, jacket, trousers, jumper, skirt, leggings, shoes, scarf, belt

Plural Forms (introduction)

Називає предмети одягу, розповідає про свій улюблений одяг.

WB p. 20,

ex. B

22

10.10.22

Module 2 All about me

2b My clothes

Все про мене.  Мій одяг

SB, p. 25

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Написання тексту щодо власного одягу

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття.

Ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/.

These/those, plural forms

Вживає множину іменників, розпізнає звуки /s/, /z/, /iz/.

WB p. 21, ex. C,E

23

12.10.22

Module 2 All about me

2c My pet

Все про мене. Мій домашній улюбленець

SB, p. 26

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогу та виконання завдання (matching)

Інсценування діалогу

Parts of the body: face, teeth, arm, hand, head, foot, mouth, eye, wing, tail, nose, ear, body

Possessive Case (introduction)

Називає частини тіла, ставить та відповідає на запитання про домашнього улюбленця.

WB p. 22,

ex. A, B

24

13.10.22

Module 2 All about me 2c My pet

Все про мене. Мій домашній улюбленець

SB, p. 27

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогу та виконання завдання (matching)

Робота в парах, гра ‘Guessing Game’

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Possessive Case – Whose…?

Використовує присвійний відмінок, продукує прості речення про домашнього улюбленця.

WB p. 23, ex. C, E

25

14.10.22

Module 2 All about me

2d You’re a star

Все про мене. Ти –зірка

SB, p. 28

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання текстів та виконання завдання (answering the questions)

 

Actions: to dance, to sing, to swim, to use a computer, to play a musical instrument, to draw well, to speak French, to ride a horse, to ride a bike, to skateboard, to cook, to take pictures

The verb ‘can’

Розповідає про свої уподобання, що вміє робити

WB p. 24,

ex. A, B

26

17.10.22

Module 2 All about me

2d You’re a star

Все про мене. Ти –зірка

SB, p. 29

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в групах: проведення

дослідження

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The verb ‘can’

Продукує прості речення про свої уподобання, що вміє та що не вміє робити.

WB p. 24,

ex. C

27

19.10.22

Module 2 All about me 2e My best friend

Все про мене. Мій найкращий друг

SB, p. 30

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах:

guessing game

Chubby boy, fair hair, long hair, a young man, a tall boy, short hair, a slim boy, dark hair, an old man

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього заняття

Продукує прості речення з метою опису зовнішності

WB p. 25,

ex. A, B

28

20.10.22

Module 2 All about me 2e My best friend

Все про мене. Мій найкращий друг

SB, p. 31

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: надання відповідей на питання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Conjunctions: ‘and’ and ‘but’

Вживає сполучники “and”, “but”. Продукує прості речення про найкращого друга.

WB p. 25,

ex. C

29

21.10.22

Module 2 All about me Round-up Все про мене. Підсумки

SB, p. 32

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання речень та виконання граматичного завдання

Доповнення речень у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом зовнішності, розповідає про себе та своє оточення.

WB p. 26, ex. A, B, C, D

30

31.10.22

Module 2 All about me Culture Page

SB, pp. 33-34

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання текстів та виконання завдання (answer the questions)

Груповий спів пісні

Music: hip-hop, rapper, bagpipes, balalaika, didgeridoo, samba etc.

 

 

WB p. 27, ex. E, F, G

31

02.11.22

Test 2

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

32

03.11.22

Module 3’ It’s my life 3a Day in day out Це моє життя. День за днем

SB, p. 36

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання тексту ‘Tammy Turner: a young Picasso’ та виконання завдання

(true/false)

 

Daily routines: to get dressed, to go to school, to have breakfast, to get up, to have a shower, to do homework, to brush teeth, to go to

bed

Present Simple (affirmative)

Розповідає про щоденні справи.

WB p. 28,

ex. A, B

33

04.11.22

Module 3’ It’s my life 3a Day in day out

SB, p. 37

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table)

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/.

Prepositions of time

Продукує прості речення про свої щоденні справи та щоденні справи друга. Читає та розпізнає звуки:

 s-/s/,

s-/z/,

es-/iz/

WB p. 29, ex. C, D, E

34

07.11.22

Module 3’ It’s my life

3b Do you like sports?

Це моє життя. Ти полюбляєш спорт?

SB, p. 38

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогу та виконання завдання (multiple choice act.)

Інсценування діалогу

To play table tennis, to do athletics, to do gymnastics, to play football, to go swimming, to play tennis etc

Present Simple (negative)

Називає види спорту, розповідає про свої уподобання.

WB p. 30, ex. A, B, C

35

09.11.22

Module 3’ It’s my life

3b Do you like sports?

SB, p. 39

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple (questions)

Ставить та відповідає на запитання використовуючи теперішній час Present Simple.

WB p. 31,

ex. D, E

36

10.11.22

Module 3’ It’s my life

3c Time out

Це моє життя. Поза школою

SB, p. 40

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: проведення опитування

Free-time activities: to talk on the phone, to surf the Net, to hang out

with friends, to read magazines, to go shopping etc.

Повторення граматичного

матеріалу з попередніх занять

Розповідає про своє хоббі та вільний час.

WB p. 32,

ex. A, B

37

11.11.22

Module 3’ It’s my life 3c Time out

Це моє життя. Поза школою

SB, p. 41

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: проведення опитування

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple with Wh-questions

Продукує прості речення про свій вільний час.

WB p. 32,

ex. C, D

38

14.11.22

Module 3’ It’s my life

3d Around the house

Це моє життя. Дома.

SB, p. 42

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту

‘Housework Crazy’

Відповідати на запитання в усній формі

Household chores: to do the washing, to wash the car, to hoover, to tidy the room, to do the washing-up etc

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про хатні обов’язки.

WB p. 33,

ex. A, B

39

16.11.22

Module 3’ It’s my life

3d Around the house

Це моє життя. Дома.

SB, p. 43

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Робота в парах: запитувати та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Adverbs of frequency ( always, usually, often, sometimes, never).

Вживає прислівники частоти always, usually, often, sometimes, never, продукує прості речення про свої хатні обов’язки з використанням прислівників частоти.

WB p. 34

ex. C, D

40

17.11.22

Module 3’ It’s my life

3e My favourite day

Це моє життя. Мій улюблений день

SB, p. 44

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Надання відповідей на запитання в усній формі

Hobbies: jewellery, model planes, ballet, arts and crafts, rollerblading, stamps, coins, comics

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, розповіає про улюблене хоббі.

WB p. 35,

ex. A, B

41

18.11.22

Module 3’ It’s my life

3e My favourite day

Це моє життя. Мій улюблений день

SB, p. 45

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the table)

Опис свого дня у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Word order

Розуміє та вживає питальні слова When? What? Who?, продукує прості речення про улюблений день тижня.

WB p. 35

ex. C

42

21.11.22

Module 3’ It’s my life Round-up

Це моє життя. Підсумки

SB, p. 46

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання речень та виконання граматичного

завдання

Доповнення речень у письмовій

формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

Розповідає про вільний час, своє хоббі, улюблений вид спорту та щоденні справи, вживає теперішній час Present Simple, прийменники часу.

WB p. 36- 37, ex. A, B,

C, D, E, F, G

43

23.11.22

Test 3

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

44

24.11.22

CLIL lesson Science Magnets p. 114

Розглядає природу як цілісну систему

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Математична:

розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект

 

 

 

 

 

Проєктна робота

Do an experiment!

45

25.11.22

Module 4 Where I live 4a Home sweet home

Там, де я живу. Милий дім

SB, pp. 47-48

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання)

Групова дискусія щодо місцепроживання

House: bathroom, living room, kitchen, bedroom, balcony, garden, upstairs, downstairs, garage, basement, stairs

 

Називає кімнати в будинку та в квартирі

WB p. 38, ex. A, B, С

46

28.11.22

Module 4 Where I live 4a Home sweet home

Там, де я живу. Милий дім

SB, p. 49

бере участь у коротких простих діалогах

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: опис малюнків

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

There is/ there are

Вживає конструкцію There is/ There are, продукує прості речення з використанням конструкції there is/there are для опису малюнків.

WB p. 39, ex. D, E, F

47

30.11.22

Module 4 Where I live 4b Where is it?

Там, де я живу. Де це?

SB, p. 50

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

(matching)

Робота в групі: опис малюнків

Furniture: bed, rug, wall, poster, bookcase, armchair, sofa, lamp, coffee table, floor etc

Prepositions of place

Називає меблі в будинку, вживає прийменники місця.

WB p. 40,

ex. A, B

48

01.12.22

Module 4 Where I live 4b Where is it?

Там, де я живу. Де це?

SB, p. 51

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогу та виконання завдання (true/false act.)

Робота в парах: ставити та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Definite and indefinite articles

Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вживає артиклі a/an, the , продукує прості речення для опису свого будинку/квартири.

WB p. 41, ex. C, D, E, F

49

02.12.22

Module 4 Where I live 4c My neighbourhood

Там, де я живу. Мій район

SB, p. 52

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогів та виконання завдання

Інсценування діалогів

Neighbourhood: hospital, supermarket, post office, bank, café, newsagent’s, bookshop, skatepark

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. Продукує короткі речення про свій мікрорайон.

WB p. 42, ex. A, B, C

50

05.12.22

Module 4 Where I live 4c My neighbourhood

Там, де я живу. Мій район

SB, p. 53

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Робота в парах: ставити питання та відповідати на

них

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Personal Pronouns: subject and object pronouns

Вживає особові займенники, використовує модальне дієслово can для дозволу.

 

WB p. 43, ex. D, E, F

51

07.12.22

Module 4 Where I live 4d Places to visit

Там, де я живу. Цікаві місця

SB, p. 54

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання коротких текстів та виконання завдання (matching)

Надання відповідей на запитання в усній формі

Ticket, theatre, skate park, swimming pool, fence, museum.

 

The verb ‘must’introduction.

Читає та розуміє короткі повідомлення.

WB p. 44,

ex. A, B

52

08.12.22

Module 4 Where I live 4d Places to visit

Там, де я живу. Цікаві місця

SB, p. 55

обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Опис місця у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення з невимовними буквами.

The verb ‘must’

Продукує прості речення з використанням модального дієслова must/mustn’t.

WB p. 44,

ex. C

53

09.12.22

Module 4 Where I live 4e My house

Там, де я живу. Мій дім

SB, p. 56

Розглядає природу як цілісну систему

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Ordinal numerals

Вживає порядкові числівники, розуміє короткі аудіозаписи з паузами.

WB p. 45,

ex. A, B

54

12.12.22

Module 4 1Where I live

4e My house

Там, де я живу. Мій дім

SB, p. 57

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the table)

Опис власного житла в

письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного

матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення для опису будинку.

WB p. 45,

ex. C, D

55

14.12.22

Module 4 Where I live Round-up

Там, де я живу. Підсумки

SB, p. 58

Розглядає природу як цілісну систему

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про кімнати в будинку та квартирі, описує власну кімнату, питає дозвіл та висловлює прохання.

WB p. 46, ex. A, B, C, D

56

15.12.22

Module 4 Where I live Culture Page

Там, де я живу. 

SB, pp. 59-60

бере участь у коротких простих діалогах

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття Британії.

Читання тексту ‘The life of a typical British teenagers’ та виконання завдання

(answer the questions

Надання відповідей на запитання в усній формі

Груповий спів пісні

Telly, band, mate, fish and chips, mate, to hang out

 

 

WB p. 47, ex. E, F, G

57

16.12.22

Test 4

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

58

19.12.22

Контроль розуміння на слух

 

 

 

 

 

 

 

 

59

21.12.22

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

60

22.12.22

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

61

23.12.22

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дашівець Світлана Григорівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 серпня 2023
Переглядів
2806
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку