КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Клас 5-Б Підручник Full Blast Plus 1 пілотний проект
Складено за Модельною навчальною програмою «Іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.)
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання
|
||||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||||
1 |
02.09.22 |
Hello Привіт SB, pp. 4-5 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Математична: ■ розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Парна робота: надання відповідей на запитання |
Numbers (1-100) |
The verb ‘to be’(affirmative) |
Ставить та відповідає на запитання про себе |
WB pp. 4-5, ex. A, B, C |
||
2 |
05.09.22 |
Hello Привіт SB, p. 6 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Опис малюнку в усній формі |
School objects: door, chair, computer, teacher, desk, window, bin, sharpener, rubber, pen, school bag, umbrella, pencil case, book |
What’s this? What’s that? |
Ставить і відповідає на прості запитання |
WB p. 5, ex. D, E |
||
3 |
07.09.22 |
Hello Привіт SB, p. 7 |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання ■ бере участь у коротких простих діалогах про членів родини |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Family: mother/mum, father/dad, grandmother, grandfather, sister, brother, woman/girl, man/boy |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
WB p. 6, ex. F, G |
||
4 |
08.09.22 |
Hello Привіт SB, p. 8 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Classroom language, Colours |
Imperative affirmative/ negative |
Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії |
WB p. 7 H,I |
||
5 |
09.09.22 |
Module 1 Who are you? Where are you from? Хто ти? Де ти? SB, p. 9-10 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (matching) |
Робота в групі: дискусія |
Countries and nationalities: Brazil/ Brazilian, China/Chinese, France/French, Greece/Greek, Hungary/Hungarian, Italy/Italian, Mexico/Mexican, Ukraine/ Ukrainian, Poland/Polish |
Where are you from? – I’m from… |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
WB p. 8, ex. A, B |
||
6 |
12.09.22 |
Module 1 Who are you? 1a Where are you? Хто ти? Де ти? SB, p. 11 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: діалогічне мовлення (надання відповідей на запитання) |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, / ʃ /, / tʃ/. |
Possessive adjectives (my, your, our) |
Розповідає про себе основну інформацію, читає та розпізнає звуки /s/, / ʃ /, / tʃ/. |
WB p. 9, ex. D, E, F |
||
7 |
14.09.22 |
Module 1 Who are you? 1b He’s a chef Хто ти? Він повар SB, p. 12 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
|
Читати текст та виконувати завдання (answer the questions) |
|
Professions: actor/actress, shop assistant,secretary, doctor, nurse, delivery person, chef, bus driver, police officer, waiter/waitress, taxi driver |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією |
WB p. 10, ex. A, B |
||
8 |
15.09.22 |
Module 1 Who are you? 1b He’s a chef Хто ти? Де ти? SB, p. 13 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання граматичного завдання (multiple choice act.) |
Написання розповіді про родину |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
The verb ‘to be’ (negative/questions) |
Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією |
Ex.4 p.13 SB |
||
9 |
16.09.22 |
Module 1 Who are you? 1c Day and night Хто ти? Де ти? SB, p. 14 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання завдання (filling in the gaps) |
|
Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
|
Називає дні тижня та називає час |
WB p. 12, ex. A, B |
||
10 |
19.09.22 |
Module 1 Who are you? 1c Day and night Хто ти? Де ти? SB, p. 15 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та інсценування діалогу |
Робота в парах: guessing game |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення про своє дозвілля |
WB p. 12, ex. C |
||
11 |
21.09.22 |
Module 1 Who are you? 1d Meet the band Хто ти? Знайомтеся з групою SB, p. 16 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (matching) |
|
Musical instruments: keyboard, violin, piano, guitar, drums |
Present Simple (affirmative) |
Називає музичні інструменти |
WB p. 13, ex. A, B |
||
12 |
22.09.22 |
Module 1 Who are you? 1d Meet the band Хто ти? Знайомтеся з групою SB, p. 17 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групі: проведення групового дослідження |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
What…? Who…? |
Ставить та дає відповіді на запитання. Розповідає про улюбленого співака та музичну групу. |
WB p. 13, ex. C |
||
13 |
23.09.22 |
Module 1 Who are you? 1e I’m a student Хто ти? Я –учень SB, p. 18 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групах: проведення дослідження |
School subjects: geography, maths, history, English, PE, art, music, science |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Називає шкільні предмети, ставить запитання та дає відповіді. |
WB p. 14, ex. A, B |
||
14 |
26.09.22 |
Module 1 Who are you? 1e I’m a student Хто ти? Я –учень SB, p. 19 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання листа та виконання завдання (заповнення таблиці) |
Робота в парах: надання відповідей на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Using Capital Letters, Punctuation |
Продукує короткі речення про себе та свої уподобання. |
WB p. 15, ex. D, E |
||
15 |
28.09.22 |
Module 1 Who are you? Round-up Хто ти? Підсумки SB, p. 20 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Написання та доповнення речень |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом себе, розповідає основну інформацію про себе та свої уподобання. |
WB pp. 16- 17, ex. A, B, C, D, E, F, G |
||
16 |
29.09.22 |
Test 1 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
||
17 |
30.09.22 |
Culture Page p. 113 Things to do in Kyiv |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття України. |
|
|
|
|
Розповідає про визначні місця Києва |
Проєктна робота |
||
18 |
03.10.22 |
CLIL page Maths p. 115 |
|
Математична: ■ розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект Інформаційно-цифрова: ■ уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
|
|
|
|
Проєктна робота Do a class survey! |
||
19 |
05.10.22 |
Module 2 All about me 2a My things Все про мене. Мої речі SB, p. 22 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів |
Читання діалогу- коміксу та виконання завдання |
Інсценування діалогу |
Mobile phone, CD, camera, sunglasses, skateboard, game console, MP3 player, rollerblades, cap, bike |
Have got / has got |
Ставить і відповідає на запитання з метою ідентифікації власника |
WB p. 18, ex. A |
||
20 |
06.10.22 |
Module 2 All about me 2a My things Все про мене. Мої речі SB, p. 23 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в групі: memory game |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить і відповідає на запитання з метою ідентифікації власника. Розуміє короткі аудіозаписи з паузами |
WB p. 18, ex. B,C |
||
21 |
07.10.22 |
Module 2 All about me 2b My clothes Все про мене. Мій одяг SB, p. 24 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Надання відповідей на запитання |
Clothes: hoody, jeans, trainers, T- shirt, jacket, trousers, jumper, skirt, leggings, shoes, scarf, belt |
Plural Forms (introduction) |
Називає предмети одягу, розповідає про свій улюблений одяг. |
WB p. 20, ex. B |
||
22 |
10.10.22 |
Module 2 All about me 2b My clothes Все про мене. Мій одяг SB, p. 25 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Написання тексту щодо власного одягу |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття. Ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/. |
These/those, plural forms |
Вживає множину іменників, розпізнає звуки /s/, /z/, /iz/. |
WB p. 21, ex. C,E |
||
23 |
12.10.22 |
Module 2 All about me 2c My pet Все про мене. Мій домашній улюбленець SB, p. 26 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогу та виконання завдання (matching) |
Інсценування діалогу |
Parts of the body: face, teeth, arm, hand, head, foot, mouth, eye, wing, tail, nose, ear, body |
Possessive Case (introduction) |
Називає частини тіла, ставить та відповідає на запитання про домашнього улюбленця. |
WB p. 22, ex. A, B |
||
24 |
13.10.22 |
Module 2 All about me 2c My pet Все про мене. Мій домашній улюбленець SB, p. 27 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогу та виконання завдання (matching) |
Робота в парах, гра ‘Guessing Game’ |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Possessive Case – Whose…? |
Використовує присвійний відмінок, продукує прості речення про домашнього улюбленця. |
WB p. 23, ex. C, E |
||
25 |
14.10.22 |
Module 2 All about me 2d You’re a star Все про мене. Ти –зірка SB, p. 28 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання текстів та виконання завдання (answering the questions) |
|
Actions: to dance, to sing, to swim, to use a computer, to play a musical instrument, to draw well, to speak French, to ride a horse, to ride a bike, to skateboard, to cook, to take pictures |
The verb ‘can’ |
Розповідає про свої уподобання, що вміє робити |
WB p. 24, ex. A, B |
||
26 |
17.10.22 |
Module 2 All about me 2d You’re a star Все про мене. Ти –зірка SB, p. 29 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в групах: проведення дослідження |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
The verb ‘can’ |
Продукує прості речення про свої уподобання, що вміє та що не вміє робити. |
WB p. 24, ex. C |
||
27 |
19.10.22 |
Module 2 All about me 2e My best friend Все про мене. Мій найкращий друг SB, p. 30 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: guessing game |
Chubby boy, fair hair, long hair, a young man, a tall boy, short hair, a slim boy, dark hair, an old man |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення з метою опису зовнішності |
WB p. 25, ex. A, B |
||
28 |
20.10.22 |
Module 2 All about me 2e My best friend Все про мене. Мій найкращий друг SB, p. 31 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: надання відповідей на питання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Conjunctions: ‘and’ and ‘but’ |
Вживає сполучники “and”, “but”. Продукує прості речення про найкращого друга. |
WB p. 25, ex. C |
||
29 |
21.10.22 |
Module 2 All about me Round-up Все про мене. Підсумки SB, p. 32 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Доповнення речень у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом зовнішності, розповідає про себе та своє оточення. |
WB p. 26, ex. A, B, C, D |
||
30 |
31.10.22 |
Module 2 All about me Culture Page SB, pp. 33-34 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання текстів та виконання завдання (answer the questions) |
Груповий спів пісні |
Music: hip-hop, rapper, bagpipes, balalaika, didgeridoo, samba etc. |
|
|
WB p. 27, ex. E, F, G |
||
31 |
02.11.22 |
Test 2 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
||
32 |
03.11.22 |
Module 3’ It’s my life 3a Day in day out Це моє життя. День за днем SB, p. 36 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання тексту ‘Tammy Turner: a young Picasso’ та виконання завдання (true/false) |
|
Daily routines: to get dressed, to go to school, to have breakfast, to get up, to have a shower, to do homework, to brush teeth, to go to bed |
Present Simple (affirmative) |
Розповідає про щоденні справи. |
WB p. 28, ex. A, B |
||
33 |
04.11.22 |
Module 3’ It’s my life 3a Day in day out SB, p. 37 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/. |
Prepositions of time |
Продукує прості речення про свої щоденні справи та щоденні справи друга. Читає та розпізнає звуки: s-/s/, s-/z/, es-/iz/ |
WB p. 29, ex. C, D, E |
||
34 |
07.11.22 |
Module 3’ It’s my life 3b Do you like sports? Це моє життя. Ти полюбляєш спорт? SB, p. 38 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогу та виконання завдання (multiple choice act.) |
Інсценування діалогу |
To play table tennis, to do athletics, to do gymnastics, to play football, to go swimming, to play tennis etc |
Present Simple (negative) |
Називає види спорту, розповідає про свої уподобання. |
WB p. 30, ex. A, B, C |
||
35 |
09.11.22 |
Module 3’ It’s my life 3b Do you like sports? SB, p. 39 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple (questions) |
Ставить та відповідає на запитання використовуючи теперішній час Present Simple. |
WB p. 31, ex. D, E |
||
36 |
10.11.22 |
Module 3’ It’s my life 3c Time out Це моє життя. Поза школою SB, p. 40 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: проведення опитування |
Free-time activities: to talk on the phone, to surf the Net, to hang out with friends, to read magazines, to go shopping etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про своє хоббі та вільний час. |
WB p. 32, ex. A, B |
||
37 |
11.11.22 |
Module 3’ It’s my life 3c Time out Це моє життя. Поза школою SB, p. 41 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: проведення опитування |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple with Wh-questions |
Продукує прості речення про свій вільний час. |
WB p. 32, ex. C, D |
||
38 |
14.11.22 |
Module 3’ It’s my life 3d Around the house Це моє життя. Дома. SB, p. 42 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту ‘Housework Crazy’ |
Відповідати на запитання в усній формі |
Household chores: to do the washing, to wash the car, to hoover, to tidy the room, to do the washing-up etc |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про хатні обов’язки. |
WB p. 33, ex. A, B |
||
39 |
16.11.22 |
Module 3’ It’s my life 3d Around the house Це моє життя. Дома. SB, p. 43 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в парах: запитувати та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Adverbs of frequency ( always, usually, often, sometimes, never). |
Вживає прислівники частоти always, usually, often, sometimes, never, продукує прості речення про свої хатні обов’язки з використанням прислівників частоти. |
WB p. 34 ex. C, D |
||
40 |
17.11.22 |
Module 3’ It’s my life 3e My favourite day Це моє життя. Мій улюблений день SB, p. 44 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Надання відповідей на запитання в усній формі |
Hobbies: jewellery, model planes, ballet, arts and crafts, rollerblading, stamps, coins, comics |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, розповіає про улюблене хоббі. |
WB p. 35, ex. A, B |
||
41 |
18.11.22 |
Module 3’ It’s my life 3e My favourite day Це моє життя. Мій улюблений день SB, p. 45 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the table) |
Опис свого дня у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Word order |
Розуміє та вживає питальні слова When? What? Who?, продукує прості речення про улюблений день тижня. |
WB p. 35 ex. C |
||
42 |
21.11.22 |
Module 3’ It’s my life Round-up Це моє життя. Підсумки SB, p. 46 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Доповнення речень у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про вільний час, своє хоббі, улюблений вид спорту та щоденні справи, вживає теперішній час Present Simple, прийменники часу. |
WB p. 36- 37, ex. A, B, C, D, E, F, G |
||
43 |
23.11.22 |
Test 3 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
||
44 |
24.11.22 |
CLIL lesson Science Magnets p. 114 |
Розглядає природу як цілісну систему |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником Математична: ■ розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект |
|
|
|
|
|
Проєктна робота Do an experiment! |
||
45 |
25.11.22 |
Module 4 Where I live 4a Home sweet home Там, де я живу. Милий дім SB, pp. 47-48 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання) |
Групова дискусія щодо місцепроживання |
House: bathroom, living room, kitchen, bedroom, balcony, garden, upstairs, downstairs, garage, basement, stairs |
|
Називає кімнати в будинку та в квартирі |
WB p. 38, ex. A, B, С |
||
46 |
28.11.22 |
Module 4 Where I live 4a Home sweet home Там, де я живу. Милий дім SB, p. 49 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: опис малюнків |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
There is/ there are |
Вживає конструкцію There is/ There are, продукує прості речення з використанням конструкції there is/there are для опису малюнків. |
WB p. 39, ex. D, E, F |
||
47 |
30.11.22 |
Module 4 Where I live 4b Where is it? Там, де я живу. Де це? SB, p. 50 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в групі: опис малюнків |
Furniture: bed, rug, wall, poster, bookcase, armchair, sofa, lamp, coffee table, floor etc |
Prepositions of place |
Називає меблі в будинку, вживає прийменники місця. |
WB p. 40, ex. A, B |
||
48 |
01.12.22 |
Module 4 Where I live 4b Where is it? Там, де я живу. Де це? SB, p. 51 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогу та виконання завдання (true/false act.) |
Робота в парах: ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Definite and indefinite articles |
Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вживає артиклі a/an, the , продукує прості речення для опису свого будинку/квартири. |
WB p. 41, ex. C, D, E, F |
||
49 |
02.12.22 |
Module 4 Where I live 4c My neighbourhood Там, де я живу. Мій район SB, p. 52 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогів та виконання завдання |
Інсценування діалогів |
Neighbourhood: hospital, supermarket, post office, bank, café, newsagent’s, bookshop, skatepark |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. Продукує короткі речення про свій мікрорайон. |
WB p. 42, ex. A, B, C |
||
50 |
05.12.22 |
Module 4 Where I live 4c My neighbourhood Там, де я живу. Мій район SB, p. 53 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Робота в парах: ставити питання та відповідати на них |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Personal Pronouns: subject and object pronouns |
Вживає особові займенники, використовує модальне дієслово can для дозволу. |
WB p. 43, ex. D, E, F |
||
51 |
07.12.22 |
Module 4 Where I live 4d Places to visit Там, де я живу. Цікаві місця SB, p. 54 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання коротких текстів та виконання завдання (matching) |
Надання відповідей на запитання в усній формі |
Ticket, theatre, skate park, swimming pool, fence, museum. |
The verb ‘must’introduction. |
Читає та розуміє короткі повідомлення. |
WB p. 44, ex. A, B |
||
52 |
08.12.22 |
Module 4 Where I live 4d Places to visit Там, де я живу. Цікаві місця SB, p. 55 |
■ обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Опис місця у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення з невимовними буквами. |
The verb ‘must’ |
Продукує прості речення з використанням модального дієслова must/mustn’t. |
WB p. 44, ex. C |
||
53 |
09.12.22 |
Module 4 Where I live 4e My house Там, де я живу. Мій дім SB, p. 56 |
Розглядає природу як цілісну систему |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Ordinal numerals |
Вживає порядкові числівники, розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
WB p. 45, ex. A, B |
||
54 |
12.12.22 |
Module 4 1Where I live 4e My house Там, де я живу. Мій дім SB, p. 57 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the table) |
Опис власного житла в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення для опису будинку. |
WB p. 45, ex. C, D |
||
55 |
14.12.22 |
Module 4 Where I live Round-up Там, де я живу. Підсумки SB, p. 58 |
Розглядає природу як цілісну систему |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про кімнати в будинку та квартирі, описує власну кімнату, питає дозвіл та висловлює прохання. |
WB p. 46, ex. A, B, C, D |
||
56 |
15.12.22 |
Module 4 Where I live Culture Page Там, де я живу. SB, pp. 59-60 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття Британії. |
Читання тексту ‘The life of a typical British teenagers’ та виконання завдання (answer the questions |
Надання відповідей на запитання в усній формі Груповий спів пісні |
Telly, band, mate, fish and chips, mate, to hang out |
|
|
WB p. 47, ex. E, F, G |
||
57 |
16.12.22 |
Test 4 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
||
58 |
19.12.22 |
Контроль розуміння на слух |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
59 |
21.12.22 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
60 |
22.12.22 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
61 |
23.12.22 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
||