Календарне планування на ІІ семестр з Дизайну та технологій 4 клас НУШ. Автор Андрусенко
№ п/п |
Дата |
Тема |
Примітки |
|
План |
Факт |
|||
ІІ семестр |
||||
1. |
17.01 |
|
НАЙСПЕКОТНІШИЙ МАТЕРИК НА ПЛАНЕТІ. (Ст. 3-6) |
|
2. |
18.01 |
|
Найспекотніший материк на планеті. (Ст. 3-6) |
|
3. |
21.01 |
|
Особливості рослинного світу Африки. (Ст. 6-7) |
|
4. |
24.01 |
|
Тварини Африки. (Ст. 8-12) |
|
5. |
25.01 |
|
Тварини Африки. (Ст. 8-12) |
|
6. |
28.01 |
|
НЕПОВТОРНІСТЬ КОНТИНЕНТУ ПІВНІЧНА АМЕРИКА. (Ст. 15-18) |
|
7. |
31.01 |
|
Неповторність Континенту Північна Америка. (Ст. 15-18) |
|
8. |
01.02 |
|
Особливості рослинного світу Північної Америки. (Ст. 19-21) |
|
9. |
04.02 |
|
Особливості рослинного світу Північної Америки. (Ст. 19-21) |
|
10. |
07.02 |
|
Особливості тваринного світу Північної Америки. (Ст. 21-23) |
|
11. |
08.02 |
|
Особливості тваринного світу Північної Америки. (Ст. 21-23) |
|
12. |
11.02 |
|
ЧИМ ПІВДЕННА АМЕРИКА ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД ІНШИХ МАТЕРИКІВ. (Ст. 26-28) |
|
13. |
14.02 |
|
У чому неповторність рослинного світу Південної Америки. (Ст.29) |
|
14. |
15.02 |
|
У чому неповторність тваринного світу Південної Америки. (Ст.30-33) |
|
15. |
18.02 |
|
У чому неповторність тваринного світу Південної Америки. (Ст.30-33) |
|
16. |
21.02 |
|
АВСТРАЛІЯ- НАЙПОСУШЛИВІШИЙ МАТЕРИК НА ЗЕМЛІ. (Ст.36-39) |
|
17. |
22.02 |
|
Австралія- найпосушливіший материк на землі. (ст.36-39) |
|
18. |
25.02 |
|
Рослинність Австралії. (Ст. 40) |
|
19. |
28.02 |
|
Яких тварин можна побачити тільки в Австралії. (Ст.41-43) |
|
20. |
01.03 |
|
Яких тварин можна побачити тільки в Австралії. (Ст.41-43) |
|
21. |
04.03 |
|
ЧИМ АНТАРКТИДА ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД ІНШИХ МАТЕРИКІВ. (Ст. 47-49) |
|
22. |
11.03 |
|
Чим Антарктида відрізняється від інших материків. (ст. 47-49) |
|
23. |
12.03 |
|
Рослини та тварини Антарктиди. (Ст. 50-52) |
|
24. |
14.03 |
|
ПРОЄКТ «Материк, який я мрію відвідати». (Ст.55-56) |
|
25. |
15.03 |
|
ПРОЄКТ «Материк, який я мрію відвідати». (Ст.55-56) |
|
26. |
18.03 |
|
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЄКТ «Подорож до материка». (Ст.57) |
|
27. |
21.03 |
|
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЄКТ «Подорож до материка». (Ст.57) |
|
28. |
22.03 |
|
Діагностувальна робота з теми «Цікаві мандрівки материками й океанами» |
|
29. |
25.03 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Сторінка моїх досягнень «Що я знаю про природу материків та океанів?» |
|
НАША БАТЬКІВЩИНА - УКРАЇНА |
||||
30. |
04.04 |
|
УКРАЇНА НА КАРТІ СВІТУ. (Ст.62-64) |
|
31. |
05.04 |
|
Україна на карті світу. (ст.62-64) |
|
32. |
08.04 |
|
Форми земної поверхні України. (Ст.65-67) |
|
33. |
11.04 |
|
Форми земної поверхні України. (Ст.65-67) |
|
34. |
12.04 |
|
КОРИСНІ КОПАЛИНИ, ЇХНІ ВИДИ. (Ст.70-73) |
|
35. |
15.04 |
|
Корисні копалини, їхні види. (ст.70-73) |
|
36. |
18.04 |
|
Використання енергоносіїв. (Ст.74-76) |
|
37. |
19.04 |
|
Використання енергоносіїв. (Ст.74-76) |
|
38. |
22.04 |
|
ВОДОЙМИ УКРАЇНИ. (Ст.80-81) |
|
39. |
26.04 |
|
Використання та охорона природних багатств водойм. (Ст.81-83) |
|
40. |
29.04 |
|
Використання та охорона природних багатств водойм. (Ст.81-83) |
|
41. |
03.05 |
|
МАНДРІВКА ПРИРОДНИМИ ЗОНАМИ УКРАЇНИ. (Ст.86-87) |
|
42. |
06.05 |
|
Я люблю тебе, мій рідний краю! (Ст.87-90) |
|
43. |
10.05 |
|
Я люблю тебе, мій рідний краю! (Ст.87-90) |
|
44. |
13.05 |
|
КВІТУЧЕ ПОЛІССЯ УКРАЇНИ. (Ст. 93-97) |
|
45. |
16.05 |
|
Квітуче полісся України. (ст. 93-97) |
|
46. |
17.05 |
|
ЩО ТАКЕ ЛІСОСТЕП. (Ст.100-102) |
|
47. |
20.05 |
|
ЩО ТАКЕ ЛІСОСТЕП. (Ст.100-102) |
|
48. |
23.05 |
|
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЄКТ «Чому ліси називають «легенями» планети?». (Ст.105) |
|
49. |
24.05 |
|
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЄКТ «Чому ліси називають «легенями» планети?». (Ст.105) |
|
50. |
27.05 |
|
СТЕПИ УКРАЇНИ. (Ст.108-110) |
|
51. |
30.05 |
|
СТЕПИ УКРАЇНИ. (Ст.108-110) |
|
52. |
31.05 |
|
УКРАЇНСЬКІ КАРПАТИ Й КРИМСЬКІ ГОРИ. (Ст.114-118) |
|
53. |
03.06 |
|
Українські Карпати й Кримські Гори. (Ст.114-118) |
|
54. |
06.06 |
|
Діагностувальна робота з теми «Наша батьківщина – Україна» |
|
55. |
07.06 |
|
Сторінка моїх досягнень. Підсумок за рік. (Ст.124-125) |
|