Матеріал систематизовано та календаризовано згідно рекомендацій наказу 1009 МОНу.
Табличне розміщення дозволяє вчителю при необхідності ущільнювати матеріал.
№ |
№ |
№ |
Дата |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
Прим. |
|
|
|
|
|
І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
1. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 1 клас |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
Вступ. Нумерація чисел 1-20. Додавання і віднімання в межах 20. Розв'язування простих задач (№№1-10). |
|
2 |
|
|
|
|
|
Нумерація чисел 1-100. Випадки додавання і віднімання в межах 100, пов'язані з нумерацією чисел. Вартість монет. Знаходження суми вартості монет (№№11-19). |
|
3 |
|
|
|
|
|
Розрядний склад двоцифрових чисел. Порівняння виразів (№№20-26). |
|
4 |
|
|
|
|
|
Доба і тиждень. Додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання часу (№№27-36). |
|
5 |
|
|
|
|
|
Додавання і віднімання круглих десятків. Задачі на різницеве порівняння (№№37-43). |
|
6 |
|
|
|
|
|
Промінь. Відрізок. Пряма. Перетин прямих. Творча робота над задачею (№№44-51). |
|
7 |
|
|
|
|
|
Одиниці вимірювання довжини (см, дм, м) і співвідношення між ними. Вимірювання довжини відрізків у см і дм. Розв'язування задач (№№52-60). |
|
8 |
|
|
|
|
|
Назви компонентів дії додавання. Рівняння. Знаходження невідомого доданка (№№61-69). |
|
№ |
№ |
№ |
Дата |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
Прим. |
9 |
|
|
|
|
|
Переставний закон додавання (№№70-78). |
|
10 |
|
|
|
|
|
Назви компонентів дії віднімання. Знаходження невідомого зменшуваного (№№79-85). |
|
11 |
|
|
|
|
|
Кілограм. Знаходження невідомого від’ємника (№№86-93). |
|
12 |
|
|
|
|
|
Грошові одиниці – гривня, копійка. Співвідношення між грошовими одиницями. Розв'язування задач (№№94-101). |
|
13 |
|
|
|
|
|
Одиниці вимірювання місткості - літр. Порівняння місткості посудин. Самостійна робота (№№102-109). |
|
14 |
|
|
|
|
|
Повторення вивченого. Розв'язування рівнянь (№№110-117). |
|
15 |
|
|
|
|
|
Тематична контрольна робота №1 "Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 1 клас". |
|
|
|
|
|
2. Табличне додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через розряд |
|||
16 |
|
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Таблиці додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток. Розв'язування прямих і обернених задач (№№118-124). |
|
17 |
|
|
|
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 3 з переходом через десяток. Довжина ламаної (№№125-134). |
|
№ |
№ |
№ |
Дата |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
Прим. |
18 |
|
|
|
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 4 з переходом через десяток. Знаходження довжини ламаної лінії. Розв’язування і порівняння простих задач (№№135-143). |
|
19 |
|
|
|
|
|
Вирази зі змінною. Позначення змінної буквою. Кут. Види кутів (№№144-152). |
|
20 |
|
|
|
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 5 з переходом через десяток. Вирази зі змінною. Прості і складені задачі (№№153-161). |
|
21 |
|
|
|
|
|
Многокутник та його елементи: вершини, сторони. кути. Позначення геометричних фігур буквами латинського алфавіту. Периметр многокутника (№№162-169). |
|
22 |
|
|
|
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 6 з переходом через десяток. Прямокутник. Побудова прямокутника (№№170-179). |
|
23 |
|
|
|
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 7 з переходом через десяток. Складання й розв’язування задач за схематичним записом їх умови (№№180-188). |
|
24 |
|
|
|
|
|
Складання і розв'язування задач за коротким записом їх умови. Квадрат (№№189-198). |
|
25 |
|
|
|
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 8 з переходом через десяток. Розв’язування рівнянь (№№199-208). |
|
26 |
|
|
|
|
|
Перевірка дій додавання і віднімання. Знаходження периметрів трикутника і чотирикутника (№№209-218). |
|
27 |
|
|
|
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 9 з переходом через десяток. Периметр многокутника (№№219-227). |
|
№ |
№ |
№ |
Дата |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
Прим. |
28 |
|
|
|
|
|
Таблиця додавання і віднімання чисел. Периметр квадрата (№№228-236). |
|
29 |
|
|
|
|
|
Розв’язування задач двома способами (ознайомлення) (№№237-246). |
|
30 |
|
|
|
|
|
Вирази з дужками. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Задачі на дві дії (№№247-255). |
|
31 |
|
|
|
|
|
Додавання числа до суми. Віднімання числа від суми (№№256-264). |
|
32 |
|
|
|
|
|
Тематична контрольна робота №2 "Табличне додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через розряд". |
|
33 |
|
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Додавання до числа суми. Віднімання суми від числа. (№№265-273). |
|
34 |
|
|
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою виразу. Порівняння виразів. Знаходження периметра прямокутника (№№274-283). |
|
|
|
|
|
3. Усне додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд |
|
||
35 |
|
|
|
|
|
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового виду 37+6 (№№284-291). |
|
36 |
|
|
|
|
|
Прийом округлення. Розв'язування задач за коротким записом (№№292-300). |
|
№ |
№ |
№ |
Дата |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
Прим. |
37 |
|
|
|
|
|
Усне додавання виду 45+7 і 53+9. Додавання способом округлення (№№301-308). |
|
38 |
|
|
|
|
|
Додавання виду 7+15 . Розв’язування задач двома способами (№№309-317). |
|
39 |
|
|
|
|
|
Усне віднімання виду 40-8. Розв'язування задач (№№318-326). |
|
40 |
|
|
|
|
|
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового виду 35-7. Розв'язування задач (№№327-335). |
|
41 |
|
|
|
|
|
Закріплення віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування складених задач за коротким записом (№№336-342). |
|
42 |
|
|
|
|
|
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового способом округлення виду: 45-7, 53-9. Розв’язування задач (№№343-351). |
|
43 |
|
|
|
|
|
Закріплення віднімання двоцифрових чисел. Знаходження значень виразів, у яких двічі повторюється та сама буква (№№352-360). |
|
44 |
|
|
|
|
|
Усне додавання виду 27+16. Складання задач за виразом (№№361-369). |
|
45 |
|
|
|
|
|
Два способи додавання двоцифрових чисел виду 45+27. Складені задачі, що включають прості задачі на збільшення (зменшення) числа у непрямій формі (№№370-377). |
|
46 |
|
|
|
|
|
Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв'язування рівнянь (№№378-386). |
|
47 |
|
|
|
|
|
Тематична контрольна робота №3 "Усне додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд". |
|
№ |
№ |
№ |
Дата |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
Прим. |
48 |
|
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Порівняння іменованих чисел (№№387-395). |
|
49 |
|
|
|
|
|
Два способи віднімання двоцифрових чисел виду 45-27. Розв’язування задач. Самостійна робота (№№396-404). |
|
50 |
|
|
|
|
|
Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Обчислення виразів зручним способом (№№405-414). |
|
51 |
|
|
|
|
|
Одиниця вимірювання маси – центнер. Розв’язування задач (№№415-424). |
|
52 |
|
|
|
|
|
Три способи віднімання виду 40-27. Розв’язування задач (№№425-433). |
|
53 |
|
|
|
|
|
Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів (№№434-442). |
|
54 |
|
|
|
|
|
Вирази з дужками. Розв’язування задач за планом (№№443-451). |
|
55 |
|
|
|
|
|
Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Перетворення одиниць вимірювання (№№452-459). |
|
56 |
|
|
|
|
|
Коло, круг та їх елементи. Центр кола (круга), радіус, діаметр. Креслення кола. Розв’язування прикладів і задач на вивчені випадки додавання і віднімання (№№460-467). |
|
№ |
№ |
№ |
Дата |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
Прим. |
57 |
|
|
|
|
|
Закріплення вивченого про коло і круг. Порівняння кіл і кругів (№№468-475). Самостійна робота. |
|
58 |
|
|
|
|
|
Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Знаходження числових значень буквених виразів (№№476-484). |
|
59 |
|
|
|
|
|
Тематична контрольна робота №4 "Усне додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд". |
|
60 |
|
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач (№№485-492). |
|
61 |
|
|
|
|
|
Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Порівняння іменованого числа та суми або різниці іменованих чисел (№№493-500). |
|
62 |
|
|
|
|
|
Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв'язування задач (№№501-508). |
|
63 |
|
|
|
|
|
Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел .Розв’язування задач (№№509-515). |
|
|
|
|
|
|
|
4. Множення і ділення. Табличне множення і ділення |
|
64 |
|
|
|
|
|
Ознайомлення учнів з дією множення. Знак множення. Розв’язування задач (№№516-521). |
|
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр. |
|
№ |
№ |
№ |
Дата |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
Прим. |
65 |
|
|
|
|
|
Читання прикладів на множення. Назви чисел при множенні. Розв’язування задач на множення (№№522-530). |
|
66 |
|
|
|
|
|
Переставний закон множення (№№531-539). |
|
67 |
|
|
|
|
|
Таблиці множення числа 2. Розв'язування задач на множення. Периметр квадрата (№№540-547). |
|
68 |
|
|
|
|
|
Збільшення числа на кілька одиниць і в кілька разів (№№548-557). |
|
69 |
|
|
|
|
|
Ознайомлення учнів з дією ділення. Ділення на вміщення і ділення на рівні частини. Розв'язування задач (№№558-566). |
|
70 |
|
|
|
|
|
Взаємозв’язок між множенням і діленням. Складання прикладів на ділення з прикладів на множення. Розв'язування задач (№№567-573). |
|
71 |
|
|
|
|
|
Таблиця ділення на 2. Розв'язування задач на ділення (№№574-582). |
|
72 |
|
|
|
|
|
Порядок виконання дій у виразах без дужок. Застосування таблиці ділення на 2 для розв'язування задач (№№583-592). |
|
73 |
|
|
|
|
|
Назви чисел при діленні. Зменшення числа на кілька одиниць і в кілька разів (№№593-599). |
|
74 |
|
|
|
|
|
Повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Розв'язування задач. Порівняння виразів. Самостійна робота (№№600-609). |
|
№ |
№ |
№ |
Дата |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
Прим. |
75 |
|
|
|
|
|
Повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Знаходження значень виразів на дії різних ступенів (№№610-619). |
|
76 |
|
|
|
|
|
Множення і ділення на 1. Ділення рівних чисел (№№620-627). |
|
77 |
|
|
|
|
|
Таблиця множення числа 3. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв'язування задач (№№628-635). |
|
78 |
|
|
|
|
|
Порядок дій у виразах на дії різного ступеня без дужок і з дужками. Вправи на запам'ятовування таблиці множеня числа 3 (№№636-644). |
|
79 |
|
|
|
|
|
Вправи на запам'ятовування таблиці множеня числа 3. Повторення взаємозв’язку дій множення і ділення (№№645-655). |
|
80 |
|
|
|
|
|
Таблиця ділення на 3. Обчислення довжини сторони рівностороннього трикутника за його периметром. (№№656-663). |
|
81 |
|
|
|
|
|
Повторення таблиць множення та ділення. Розв’язування задач (№№664-673). |
|
82 |
|
|
|
|
|
Розв'язування задач з буквеними даними. Знаходження значень виразів зі змінною (№№674-682) |
|
83 |
|
|
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на застосування таблиці ділення на 3. Знаходження периметра прямокутника (№№683-692). |
|
84 |
|
|
|
|
|
Таблиця множення числа 4. Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці множення числа 4 (№№693-700). |
|
№ |
№ |
№ |
Дата |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
Прим. |
85 |
|
|
|
|
|
Таблиця ділення на 4. Застосування таблиці ділення для знаходження значень виразів і розв'язування задач (№№701-708). |
|
86 |
|
|
|
|
|
Знаходження невідомого множника. Розв'язування рівнянь (№№709-718). |
|
87 |
|
|
|
|
|
Знаходження невідомого дільника і діленого. Розв'язування рівнянь (№№719-728). |
|
88 |
|
|
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці ділення на 4. Порівняння задач та їх розв'язання (№№729-735). |
|
89 |
|
|
|
|
|
Таблиця множення числа 5. Розв’язування задач (№№736-743). |
|
90 |
|
|
|
|
|
Таблиця ділення на 5. Застосування таблиці для знаходження значень виразів і розв'язування задач (№№744-752). |
|
91 |
|
|
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці ділення на 5. Знаходження значень буквених виразів. Самостійна робота (№№753-761). |
|
92 |
|
|
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці ділення на 5. Розв'язування рівнянь (№№762-772). |
|
93 |
|
|
|
|
|
Повторення і закріплення вивченого. |
|
94 |
|
|
|
|
|
Тематична контрольна робота №5 "Множення і ділення. Табличне множення і ділення". |
|
№ |
№ |
№ |
Дата |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
Прим. |
95 |
|
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення числа 6. Одиниці вимірювання часу. Секунда. Визначення часу за годинником. Співвідношення між одиницями часу (№№773-781). Тем. бал. |
|
96 |
|
|
|
|
|
Одиниці вимірювання часу. Рік, місяць. Визначення часу за годинником. Співвідношення між одиницями часу (№№782-789). |
|
97 |
|
|
|
|
|
Визначення часу за годинником. Табель-календар. Розв’язування задач (№№790-799). |
|
98 |
|
|
|
|
|
Таблиця ділення на 6. Розв’язування задач і прикладів, що включають ділення на 6. Творча робота над задачею (№№800-809). |
|
99 |
|
|
|
|
|
Засвоєння таблиці ділення на 6. Розв’язування задач і прикладів, які включають ділення на 6 (№№ 810-816). |
|
100 |
|
|
|
|
|
Кратне порівняння чисел. Розв'язування простих задач на порівняння (№№817-825). |
|
101 |
|
|
|
|
|
Таблиця множення числа 7. Розв’язування задач і прикладів, які включають множення числа 7 (№№826-834). |
|
102 |
|
|
|
|
|
Порядок дій у виразах. Розв’язування задач і прикладів, які включають множення числа 7 (№№835-845). |
|
103 |
|
|
|
|
|
Таблиця ділення на 7. Розв’язування задач (№№846-854). |
|
104 |
|
|
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 7. Розв’язування задач (№№855-864). |
|
№ |
№ |
№ |
Дата |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
Прим. |
105 |
|
|
|
|
|
Залежність результату множення і ділення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Самостійна робота (№№865-877). |
|
106 |
|
|
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 7 (№№878-887). |
|
107 |
|
|
|
|
|
Таблиця множення числа 8 (№№888-896). |
|
108 |
|
|
|
|
|
Порядок дій у виразах. Розв'язування задач і прикладів, які включають множення числа 8 (№№897-904). |
|
109 |
|
|
|
|
|
Таблиця ділення на 8. Вправи на засвоєння таблиці ділення на 8. Розв’язування задач (№№905-914). |
|
110 |
|
|
|
|
|
Засвоєння таблиці ділення на 8. Розв'язування задач із буквеними даними (№№915-923). |
|
111 |
|
|
|
|
|
Таблиця множення числа 9. Розв’язування задач (№№924-931). |
|
112 |
|
|
|
|
|
Засвоєння таблиці множення числа 9. Розв’язування задач (№№ 932-941). |
|
113 |
|
|
|
|
|
Таблиця ділення на 9. Застосування таблиці ділення на 9 (№№942-948). |
|
114 |
|
|
|
|
|
Множення і ділення 0. Множення на 0. Неможливість ділення на 0. Розв’язування задач (№№949957). |
|
115 |
|
|
|
|
|
Множення і ділення на 10. Розв’язування задач (№№958-967). |
|
116 |
|
|
|
|
|
Таблиці множення і ділення (№№968-976). |
|
№ |
№ |
№ |
Дата |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
Прим. |
117 |
|
|
|
|
|
Таблиці множення і ділення. Розв’язування нестандартних задач (№№977-985) |
|
118 |
|
|
|
|
|
Повторення і закріплення вивченого. Самостійна робота. |
|
119 |
|
|
|
|
|
Розв'язування задач і прикладів, які включають випадки множення та ділення числа та на число. |
|
120 |
|
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Розв’язування нестандартних задач. |
|
121 |
|
|
|
|
|
Тематична контрольна робота №6 "Множення і ділення. Табличне множення і ділення". |
|
122 |
|
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. Тем. бал. |
|
|
|
|
|
|
5. Повторення вивченого у 2 класі |
|
|
123 |
|
|
|
|
|
Числові множини. Додавання і віднімання чисел. Розв’язування задач (№№ 1-7). |
|
124 |
|
|
|
|
|
Табличні випадки додавання і віднімання з переходом через десяток. Розв’язування задач (№№8-16). |
|
125 |
|
|
|
|
|
Випадки додавання і віднімання виду 26+8, 26-8. Знаходження значень виразів зі змінною. Розв'язування задач (№№ 8-16). |
|
126 |
|
|
|
|
|
Повторення і закріплення вивченого. Розв’язування задач. Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень №7 |
|
№ |
№ |
№ |
Дата |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
Прим. |
127 |
|
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд виду 35+27. Розв’язування задач (№№17-26).Тем. бал |
|
128 |
|
|
|
|
|
Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Розв’язування задач. |
|
129 |
|
|
|
|
|
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд виду 34-18. Розв’язування задач (№№27-34) |
|
130 |
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Повторення таблиць множення і ділення. |
|
131 |
|
|
|
|
|
Повторення таблиць множення і ділення. Розв’язування задач. |
|
132 |
|
|
|
|
|
Повторення таблиць множення і ділення. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
133 |
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Величини. |
|
134 |
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Просторові відношення. Геометричні фігури. |
|
135 |
|
|
|
|
|
Тематична контрольна робота №7 "Повторення вивченого у 2 класі". |
|
136 |
|
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого матеріалу. Розв’язування задач на множення і ділення. Тем. бал |
|
137 |
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Розв’язання задач з логічним навантаженням. |
|
138 |
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Розв’язання задач з логічним навантаженням. |
|
Рівкінд Ф.М., Оляницька Л.В. Підручник для 2 кл. – К.: Освіта, 2012
№ |
№ |
№ |
Дата |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
Прим. |
139 |
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Математична мозаїка. |
|
140 |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок за рік. Розв'язування творчих задач. |
|