Календарне планування. "Навчання грамоти"(російська мова) 1 семестр

Про матеріал
Календарне планування Навчання грамоти (російська мова) для класів з російською мовою навчання. НУШ
Перегляд файлу

Навчання грамоти  «Русский язык»

(Русский язык. Букварь: учеб для 1 кл. заведений общего среднего образования с обучен. на рус. яз. (в 2-х частях). Киев. : Издательский дом «Освіта», 2018. – 2018 – 96 с.:ил.)

 

№ з/п

Дата

Примітка

Тема  уроку

 

 

 

Добукварний  період  

 

1.

 

 

Знайомство з першою навчальною книгою - Букварем. Державний гімн України.

2.

 

 

Знайомство з письмовим приладдям. Правила посадки при письмі. Значення письма.

3.

 

 

Ми - школярі. Вчуся розглядати предмети. Членування речень на слова.

4.

 

 

Робота з дитячою книгою. Дитяча художня книга. Практичне ознайомлення учнів з поняттями: назва книжки (заголовок), письменник (автор). «Лисичка - сестричка і вовк» (російська нар. казка).

5.

 

 

Розвиток вміння орієнтуватися на сторінці зошита. Виконання графічних дій.

6.

 

 

Знайомство. Вчуся знайомитися. Складання діалогу.

7.

 

 

Закріплення вміння користуватися письмовим приладдям.

8.

 

 

Урок. Перерва. Слова, що позначають предмет .

9.

 

 

Казка «Три ведмеді». Слова, що позначають дію предмета.

10.

 

 

Основний рядок. Верхня і нижня рядкові лінії.

11.

 

 

На уроці. Слова, що позначають ознаку предмета.

12.

 

 

Міжрядкова лінія (надрядкові, підрядкові).

13.

 

 

На екскурсії в парку. Складання оповідань. Робота з дитячою книгою. Правильна назва книжки. Основні правила гігієни читання - розглядання і збереження книг. Уява картин, що виникають в уяві при слуханні. Вірш про осінь.

14.

 

 

Дитячі забави. Речення. Розділові знаки в кінці речень.

15.

 

 

Закріплення вміння писати в рядку з міжрядковою лінією. Похила лінія сітки зошита.

16.

 

 

Осінь. Прийменники (слова - помічники).

17.

 

 

Робота в повній сітці зошита.

18.

 

 

Щедрі дари осені. Склад. Розподіл слів на склади.

19.

 

 

Природа рідного краю. Наголос.

20.

 

 

Зображення в повній сітці прямих з заокругленням фігурних елементів.

21.

 

 

Рідний край. Голосні і приголосні звуки.

22.

 

 

Зображення овалів і полуовалів. Опорна лінія для контролю ширини овалів і полуовалів.

23.

 

 

Казка «Ріпка». Голосні і приголосні звуки.

24.

 

 

Родина. Тверді і м'які приголосні звуки.

25.

 

 

Написання складних елементів (прямих з заокругленням). Виділення прямих частин в цих елементах.

26.

 

 

Родина. Казка «Гуси - лебеді». Складання діалогів.

27.

 

 

Порівняння елементів в рядках і на малюнку. Закріплення навичок письма.

28.

 

 

Місто букв.

29.

 

 

Закріплення вивченого. Робота з дитячою книгою. Роль читання в житті школярів і дорослих. Мій улюблений твір.

30.

 

 

Закріплення гігієнічних правил письма, назв ліній, графічної сітки зошита.

 

 

 

 Букварний період   

 

31.

 

 

Звуки [а], [м], [м']; ; літери Аа,Мм. Робота з дитячою книгою. Переказ прослуханого тексту з опорою на запитання. Г. Скребицкий «Сластьона».

32.

 

 

Написання малої і великої літери Аа, Мм.

33.

 

 

Звук [у],  літера у.

34.

 

 

Звуки [ы], [т], [т']; літери ы,т. Робота з дитячою книгою. Дитячі періодичні видання. Журнали «Чомучка», «Мурзилка».

35.

 

 

Написання малої та великої літер уУ, тТ, написання малої букви ы.

36.

 

 

Закріплення знань про звукові значеннях вивчених букв. Робота з дитячою книгою. Навчання елементам словесного ілюстрування. Виразне декламування. К.Чуковский «Мойдодир».

37.

 

 

Написання малої та великої літер уУ, тТ, написання малої букви ы.

38.

 

 

Звуки [о], [н], [н']; літери о,н.

39.

 

 

Звуки [д], [д']; літера д.

40.

 

 

Написання малої та великої літер оО, нН, дД.

41.

 

 

Звуки [к], [к']; літера к.

42.

 

 

Написання малої та великої літер кК.

43.

 

 

Звуки [с], [с']; літера с.

44.

 

 

Закріплення навичок читання. Виразне читання. Робота з дитячою книгою. Казка «Кіт, півень і лисиця».

45.

 

 

Написання малої та великої літер сС. Диктант з обернених складів

46.

 

 

Звук [и], літера и. Тверді і м'які приголосні.

47.

 

 

Написання малої та великої літер и, И.

48.

 

 

Закріплення вміння читати. Складання діалогу.

49.

 

 

Звук [а], звуки [йа]; літера я.

50.

 

 

Написання малої та великої літер яЯ, слів та речень.

51.

 

 

Закріплення вміння читати. Складання розповіді за малюнком. Робота з дитячою книгою. Складання питань до прочитаного тексту. В.Осеева «Сині листя»

52.

 

 

Урок закріплення. Списування з друкованого тексту.

53.

 

 

Звуки [в], [в']; літера в.

54.

 

 

Звуки [л], [л']; літера л.

55.

 

 

Написання малої та великої літер вВ. Списування з друкованого тексту.

56.

 

 

Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книгою. Основні правила гігієни читання - розглядання і збереження книги, правила поведінки в бібліотеці. Казка «Лисиця і Журавель».

57.

 

 

Написання малої та великої літер лЛ. Диктант з вивчених літер.

58.

 

 

Звуки [п], [п']; літера п.

59.

 

 

Звуки [р], [р']; літера р.

60.

 

 

Написання малої та великої літер пП.

61.

 

 

Урок закріплення. Відпрацювання навичок плавного читання.

62.

 

 

Написання малої та великої літер рР.

63.

 

 

Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книгою. Розуміння фактичного змісту тексту. Казка «Лисиця і Рак»

64.

 

 

Звуки [э], [й'э]: літера е.

65.

 

 

Написання малої та великої літер еЕ.

66.

 

 

Закріплення вміння виразного читання.

67.

 

 

Урок закріплення. Списування з друкованого тексту.

68.

 

 

Звуки [б],[б']; літера б.

69.

 

 

Звук [ш]; літера ш.

70.

 

 

Написання малої та великої літер бБ.

71.

 

 

Урок закріплення. Відпрацювання навичок плавного читання.

72.

 

 

Написання малої та великої літер шШ.

73.

 

 

Закріплення вміння декламувати. Знайомство з віршем А. Барто

74.

 

 

М'який приголосний звук [й], літери Йй. Звуковий аналіз слів з й. Читання складів, слів, речень.

75.

 

 

Написання малої та великої літер йЙ.

76.

 

 

Закріплення вміння виразного читання.

77.

 

 

Урок закріплення. Списування з друкованого тексту.

78.

 

 

Звуки [з], [з’], літери Зз. Читання складів, слів. Робота з текстом: читання, бесіда за змістом.

79.

 

 

Закріплення вміння розповідати.

80.

 

 

Написання малої та великої літер зЗ, буквений диктант.

 

docx
Додано
26 липня 2019
Переглядів
1026
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку