Навчання грамоти «Русский язык»
(Русский язык. Букварь: учеб для 1 кл. заведений общего среднего образования с обучен. на рус. яз. (в 2-х частях). Киев. : Издательский дом «Освіта», 2018. – 2018 – 96 с.:ил.)
№ з/п |
Дата |
Примітка |
Тема уроку |
|
|
|
Добукварний період
|
1. |
|
|
Знайомство з першою навчальною книгою - Букварем. Державний гімн України. |
2. |
|
|
Знайомство з письмовим приладдям. Правила посадки при письмі. Значення письма. |
3. |
|
|
Ми - школярі. Вчуся розглядати предмети. Членування речень на слова. |
4. |
|
|
Робота з дитячою книгою. Дитяча художня книга. Практичне ознайомлення учнів з поняттями: назва книжки (заголовок), письменник (автор). «Лисичка - сестричка і вовк» (російська нар. казка). |
5. |
|
|
Розвиток вміння орієнтуватися на сторінці зошита. Виконання графічних дій. |
6. |
|
|
Знайомство. Вчуся знайомитися. Складання діалогу. |
7. |
|
|
Закріплення вміння користуватися письмовим приладдям. |
8. |
|
|
Урок. Перерва. Слова, що позначають предмет . |
9. |
|
|
Казка «Три ведмеді». Слова, що позначають дію предмета. |
10. |
|
|
Основний рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. |
11. |
|
|
На уроці. Слова, що позначають ознаку предмета. |
12. |
|
|
Міжрядкова лінія (надрядкові, підрядкові). |
13. |
|
|
На екскурсії в парку. Складання оповідань. Робота з дитячою книгою. Правильна назва книжки. Основні правила гігієни читання - розглядання і збереження книг. Уява картин, що виникають в уяві при слуханні. Вірш про осінь. |
14. |
|
|
Дитячі забави. Речення. Розділові знаки в кінці речень. |
15. |
|
|
Закріплення вміння писати в рядку з міжрядковою лінією. Похила лінія сітки зошита. |
16. |
|
|
Осінь. Прийменники (слова - помічники). |
17. |
|
|
Робота в повній сітці зошита. |
18. |
|
|
Щедрі дари осені. Склад. Розподіл слів на склади. |
19. |
|
|
Природа рідного краю. Наголос. |
20. |
|
|
Зображення в повній сітці прямих з заокругленням фігурних елементів. |
21. |
|
|
Рідний край. Голосні і приголосні звуки. |
22. |
|
|
Зображення овалів і полуовалів. Опорна лінія для контролю ширини овалів і полуовалів. |
23. |
|
|
Казка «Ріпка». Голосні і приголосні звуки. |
24. |
|
|
Родина. Тверді і м'які приголосні звуки. |
25. |
|
|
Написання складних елементів (прямих з заокругленням). Виділення прямих частин в цих елементах. |
26. |
|
|
Родина. Казка «Гуси - лебеді». Складання діалогів. |
27. |
|
|
Порівняння елементів в рядках і на малюнку. Закріплення навичок письма. |
28. |
|
|
Місто букв. |
29. |
|
|
Закріплення вивченого. Робота з дитячою книгою. Роль читання в житті школярів і дорослих. Мій улюблений твір. |
30. |
|
|
Закріплення гігієнічних правил письма, назв ліній, графічної сітки зошита. |
|
|
|
Букварний період
|
31. |
|
|
Звуки [а], [м], [м']; ; літери Аа,Мм. Робота з дитячою книгою. Переказ прослуханого тексту з опорою на запитання. Г. Скребицкий «Сластьона». |
32. |
|
|
Написання малої і великої літери Аа, Мм. |
33. |
|
|
Звук [у], літера у. |
34. |
|
|
Звуки [ы], [т], [т']; літери ы,т. Робота з дитячою книгою. Дитячі періодичні видання. Журнали «Чомучка», «Мурзилка». |
35. |
|
|
Написання малої та великої літер уУ, тТ, написання малої букви ы. |
36. |
|
|
Закріплення знань про звукові значеннях вивчених букв. Робота з дитячою книгою. Навчання елементам словесного ілюстрування. Виразне декламування. К.Чуковский «Мойдодир». |
37. |
|
|
Написання малої та великої літер уУ, тТ, написання малої букви ы. |
38. |
|
|
Звуки [о], [н], [н']; літери о,н. |
39. |
|
|
Звуки [д], [д']; літера д. |
40. |
|
|
Написання малої та великої літер оО, нН, дД. |
41. |
|
|
Звуки [к], [к']; літера к. |
42. |
|
|
Написання малої та великої літер кК. |
43. |
|
|
Звуки [с], [с']; літера с. |
44. |
|
|
Закріплення навичок читання. Виразне читання. Робота з дитячою книгою. Казка «Кіт, півень і лисиця». |
45. |
|
|
Написання малої та великої літер сС. Диктант з обернених складів |
46. |
|
|
Звук [и], літера и. Тверді і м'які приголосні. |
47. |
|
|
Написання малої та великої літер и, И. |
48. |
|
|
Закріплення вміння читати. Складання діалогу. |
49. |
|
|
Звук [а], звуки [йа]; літера я. |
50. |
|
|
Написання малої та великої літер яЯ, слів та речень. |
51. |
|
|
Закріплення вміння читати. Складання розповіді за малюнком. Робота з дитячою книгою. Складання питань до прочитаного тексту. В.Осеева «Сині листя» |
52. |
|
|
Урок закріплення. Списування з друкованого тексту. |
53. |
|
|
Звуки [в], [в']; літера в. |
54. |
|
|
Звуки [л], [л']; літера л. |
55. |
|
|
Написання малої та великої літер вВ. Списування з друкованого тексту. |
56. |
|
|
Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книгою. Основні правила гігієни читання - розглядання і збереження книги, правила поведінки в бібліотеці. Казка «Лисиця і Журавель». |
57. |
|
|
Написання малої та великої літер лЛ. Диктант з вивчених літер. |
58. |
|
|
Звуки [п], [п']; літера п. |
59. |
|
|
Звуки [р], [р']; літера р. |
60. |
|
|
Написання малої та великої літер пП. |
61. |
|
|
Урок закріплення. Відпрацювання навичок плавного читання. |
62. |
|
|
Написання малої та великої літер рР. |
63. |
|
|
Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книгою. Розуміння фактичного змісту тексту. Казка «Лисиця і Рак» |
64. |
|
|
Звуки [э], [й'э]: літера е. |
65. |
|
|
Написання малої та великої літер еЕ. |
66. |
|
|
Закріплення вміння виразного читання. |
67. |
|
|
Урок закріплення. Списування з друкованого тексту. |
68. |
|
|
Звуки [б],[б']; літера б. |
69. |
|
|
Звук [ш]; літера ш. |
70. |
|
|
Написання малої та великої літер бБ. |
71. |
|
|
Урок закріплення. Відпрацювання навичок плавного читання. |
72. |
|
|
Написання малої та великої літер шШ. |
73. |
|
|
Закріплення вміння декламувати. Знайомство з віршем А. Барто |
74. |
|
|
М'який приголосний звук [й], літери Йй. Звуковий аналіз слів з й. Читання складів, слів, речень. |
75. |
|
|
Написання малої та великої літер йЙ. |
76. |
|
|
Закріплення вміння виразного читання. |
77. |
|
|
Урок закріплення. Списування з друкованого тексту. |
78. |
|
|
Звуки [з], [з’], літери Зз. Читання складів, слів. Робота з текстом: читання, бесіда за змістом. |
79. |
|
|
Закріплення вміння розповідати. |
80. |
|
|
Написання малої та великої літер зЗ, буквений диктант. |