Календарне планування німецька мова Сотникова 6 (2) І семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування розроблене до підручника 2016 року, оскільки нові в школу ще не поступили

Перегляд файлу

Погоджено     

ЗДНВР      

________________К.Г. Мандрика                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

                                              Затверджено

                                              Директорка НВК

                                              _____________К.В. Фітковська

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування з німецької мови для 6 класу

на І семестр 2019-2020 н.р.

Підручник: С.І.Сотникова, Т.Ф. Білоусова  Німецька  мова  Hallо, Freunde 6 (2)

Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів (друга іноземна мова, другий рік навчання).  «Ранок», 2016

 

 

 

 

 

                               Учителька: Мандрика К.Г. ______________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дмитрівський НВК

 

 

 

№ п/п

Дата

Підтема

Мовленнє-ві функції

Мовленнєві зразки

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєві компетенції

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Аудіювання/ Читання

Говоріння

Письмо

 

Тема 1. Літо минуло

1.

 

Новий шкільний рік і новенькі

Вітатися, прощатися і знайоми-тись німецькою мовою

Bist du neu hier?

Bist du die Neue?

 

Der Neue, selbst

Порядок слів у розповідно-му реченні

Впр.1, 3 с.6

Впр.5 с.8

РЗ впр.1 с.2

 

Впр.2, с.6

Впр.4 с.7

 

РЗ впр.3 с.2

впр.4 с.3

РЗ впр.2,3 с.2,

Вивчити нові ЛО

2.

 

Хобі моїх друзів

Розповідати які є хобі і що можна колекціо-нувати

Welches Hobby hast du?

Was sammelst du?

Das Autobild, das Automodel,

die Briefmarke, die CD,

die Münze, die Muschel, die Post karte,

die Serviette, der Sticker, das Tierbild, sammeln

Порядок слів у питальному реченні

Впр.2, с.9

Впр.4, с.10

РЗ впр.1 с.4

Впр.1,3 с.9

РЗ впр.2-3 с.4

Впр.5, с.11,

РЗ впр.4 с.4, вивчити нові ЛО

3.

 

Як ти проводиш свої літні канікули?

Розповідати про свої літні канікули

Was machst du gern im Sommer?

Wo bist du meistens?

Das Campingplatz, mit dem Schiff fahren, verbringen, nach, meistens, nicht weit von

Відмінюва-ння дієслів

Впр.3 с.12

РЗ впр.1 с.5

Впр.2, с.12

Впр.4,6 с.13

Впр.1, с.12

РЗ впр.2,3 с.5,

РЗ впр.4 с.6

 

РЗ впр.4-6 с.5-6, вивчити нові ЛО

4.

 

Погода влітку

Розповідати про погоду влітку

Wie ist das Wetter? Die Sonne scheint, manchmal regnet, es ist warm, kalt

der Ausflug,

der Regenbogen,

das Gewitter,

die Wetterbeobachtung,

der Regen, die Anzeige

Порядок слів у реченні

Впр.2, с.14,

РЗ впр.5 с.8

 

Впр.1,3, с.14

Впр.5, с.16

РЗ впр.2 с.7

 

РЗ впр.3,4 с.8,

вивчити нові ЛО

5.

 

Яким було літо?

Розповідати про літні канікули у минулому

Wo verbringst du deine Sommerferien?

Wie war der Sommer?

interessant, der Ärger, wunderbar, langweilig

Präteritum дієслів

sein i haben

Впр.1, 2 с.17

Впр.4 с.18,

РЗ впр.1 с.9

Впр.3 с.18

Впр.5 с.19

РЗ впр.5,6, с.10

 

PЗ, Bпр. 3 c. 9, 6 c. 10

6.

 

Де ми були влітку?

Розповідати про свої канікули

Was kannst du über diese Jahreszeite sagen?

Der See, das Gebirge, das Ausland

Порядок слів у реченні

Впр.1 с.20

Впр.3 с.20

РЗ впр.1 с.11

Впр.2 с.20

Впр.4 с.21

РЗ впр.2,3 с.11

РЗ впр.4 с.11

Впр.6 с.22,

РЗ впр.2,3 с.11

7.

 

Улітку в селі

Розповідати про відпочи-нок улітку на селі

Was wächst im Garten?

Füttern, pflücken, gießen, in Ordnung bringen.

 

Відмінюва-ння іменників

Впр.2 с.23

Впр.3 с.24

РЗ впр.1 с.13

Впр.3с.24

Впр.1, с.24

РЗ впр.2-4 с.13

РЗ впр.5 с.13,

вивчити нові ЛО

8.

 

Підсумко-вий урок з вивченої теми

 

 

РЗ с.14-15

 

Тема 3. Моя сім’я, моя родина

9.

 

Це моя сім’я

 

 

Розповідати про свою сім’ю

Wie ist deine Familie?

Die Familie (-n), die Eltern (PL), die Mutter (-), der Va­ter die Schwester (-n), der Bruder , die Großeltern (PL), die Öma (-s), der Opa (-s), die Tante (-n), der Onkel (-), der Sohn (-e), die Tochter, die Geschwister

Займенник ihr

Впр.1,3 с.28

РЗ впр.1 с.16

Впр.2,4 с.28

РЗ впр. 2 c.16

Впр.5, 6 с.29 а

Впр.5, 6 с.29 b

10.

 

Можу я моїх родичів відрекомендувати?

Відреко-

мендувати одну особу іншій

Darf ich meine Verwandten vorstellen?

Die Cousine, der Cousin, der Neffe, die Nichte, kennen, vorstellen

Особові займенники в знахідному відмінку

Впр. 1 с.30,

Впр. 3 с.31

РЗ впр.1 с.17

Впр. 4,6 с.32

Впр.2 с.30

Впр.5 с.32

Впр. 5 с.32,

РЗ впр.5,6 с.18

11.

 

Хто на фото?

 

 

Описувати, хто зображений на фото

Wer ist auf dem Foto?

Der Mann, die Frau, der Mensch, der Student

Займенник “dieser”

Впр. 1,3 с.33

РЗ впр.1 с.19

Впр. 4 с.34

Впр.2 с 33

РЗ впр.2,3 с.19

Впр. 5 с.34,

РЗ впр.3 с.19

12.

 

Моя сестра і брат

 

 

Розповідати про своїх братів та сестер

Kannst du deine Geschwister beschreiben?

Der Kindergarten, lockig, dunkel, sportlich

Іменники

у множині

Впр.1 с.35

Впр.4 с.36

Впр.2,3 с.35

РЗ впр.1,2 с.20

Впр. 5 с.36,

РЗ впр.3, 5 с.20-21

13.

 

Скільки їм років?

Розповідати про вік людини та про її сімейний стан

Wie alt sind die Leute?

Ledig, verheiratet, verwitwet

Кількісні числівники

Впр.1 с.37

Впр.5 с.39

РЗ впр.1 с.22

Впр.2,3 с.37 впр.4 с.38

Впр.6 с.39

РЗ впр.3 с.22

Впр.6 с.39

РЗ впр.2 с.22

14.

 

Професії рідних

 

 

Розповідати про професії ріднрих

Was sind die Menschen von Beruf?

Arbeiten als, die Bäckerei, das Büro, den Haushalt,führen

Вживання дієслова arbeiten als

Впр.1 с.40

Впр.2,3 с.40

Впр.4 с.41

РЗ впр.2,3 с.24

РЗ впр.3с.23

 

15.

 

Моя майбутня професія

Розповідати, ким ти хочеш стати у майбут-ньому

Was möchtest du werden?

Der Koch (--e), der Tischler (-), der Bauarbeiter (-), der Tier­arzt (- '-e), der Busfahrer (-), die Putzfrau (-en), die Kranken­schwester (-n), die Schauspiele­rin (-nen), die Friseurin (-nen), das Fotomodell (-e), werden.

Вживання двоскладо-вих іменників

 

Впр.1 с.42

впр.6 с.43

Впр.2 с.42

впр.8 с.43

РЗ впр.2,3 с.24

Впр.5 с.43

РЗ впр.1 с.24

впр.6 с.25

 

16.

 

Відносини в сім’ї

 

Розповідати про стосунки у сім ї

Wie sind die Beziehungen in deiner Familie?

Achten, verstehen, böse sein auf (Akk.), loben, schimpfen auf (Akk.).

Особові займенники в знахідному відмінку

Впр.1 с.44

Впр.2 с.44

впр.4 с.45

впр.3 с.45

РЗ впр.1,2  с.26

 

РЗ впр.3 с.26

вивчити нові ЛО

17.

 

Підсумко-вий урок з вивченої теми

 

РЗ впр. 1,2 с.27

Тема 3. Школа. Розпорядок дня

18.

 

Новий навчальний рік розпочався

Розповіда-ти про початок навчпльного року і шкільне приладдя

Was brauchst du für die Schule? Möchtest du in die Schule gehen?

Das Schuljahr, der ABC-Schüler, die Schultüte, Kaugummi, Anspitzer, Luftballon, Hefte

Вживання дієслова brauchen

Впр.1,2 с.48

 

Впр.4, 5

с. 49

Впр.3 с.48

РЗ впр.2

с.29

 

Впр.3 с.48

РЗ впр.3

с.29

вивчити нові ЛО

19.

 

Що ми робимо у школі?

Розповідати про свою школу

Was machen wir in der Schule?

Wie ist eure Schule?

Welche Fächer habt ihr?

Nennen, vergleichen, Noten geben, die Tafel abwischen

Запитання з питальни-ми словами

Впр.1,2 с.50

РЗ Впр.1 с.30

 

Впр.3, 4 с.50

Впр.5 с.51

 

 

Впр.6, с.51

РЗ впр.7 с.31,

 

 

 

Впр.6, с.51

РЗ впр.5,7 с.31,

вивчити нові ЛО

20.

 

Ми хочемо добре вчитися

Розповідaти, щоб ти хотів робити у школі

Bist du ein fauler Schüler?

Wie findet ihr eure Schulfächer?

Der Faulpelz, unterschiedlich, möchten, einverstanden sein, erfahren, langweilig

Відмінюва-ння дієслова möchten 

Впр.1, с.52

Впр.6, с.53

РЗ впр.3 с.32

 

Впр.3,5, с.53

РЗ впр.1,2 с.32

 

Впр.2, 4 с.52-53

РЗ впр.2,4 с.33

 

РЗ впр.5 с.33

вивчити нові ЛО

21.

 

На уроці німецької мови

Розповідати про урок німецької мові

Was mache ich in der Deutsch-stunde?

Von, bei, zu, mit, herausschreiben, abschreiben, plaudern, kontrollieren, der Unterricht

Вживання приймен-ників у давальному відмінку

Впр.1 с.54 РЗ впр.1 с.34

Впр.2 с.54

Впр.4,5 с.55

РЗ Впр.2,3 с.34

Впр.3 с.55

РЗ

впр.3 с.34 вивчити нові ЛО

22.

 

Наша школа

Школа моєї мрії

Розповідати про свою школу та школу своєї мрії

Wie ist deine Schule?

Wie fidest du eure Schule?  Wie stellt ihr euch eine Traumschule vor?

 

Der Raum, das Schulgebäude, die Turnhalle, das Klassenzimmer, der Schulhof,

das Einmaleins, pro Tag, bequem, die Glocke,

die Cafeteria,

die Satellitenantene, erfahrene Lehrer, kostenlos,

der Computerraum

Вживання прикметни-ків

Займенникman

Впр.1 с.56

РЗ впр.1 с.37,

Bпр.3 с.58,

 

 

Впр.2,3 с.56

Впр.1,2 с.58

Впр.4,5 с.57

РЗ впр.1-2 с.35,

 

РЗ впр.3,4 с.36 вивчити нові ЛО

РЗ впр.4,5 с.38

23.

 

Контроль аудіювання

 

Повторити лексику

24.

 

Сьогодні й учора

Розповідати про події в минулому

Was habt ihr in der letzten Deutschstunde gemacht?

Klassendienst haben, loben, klingeln

Perfekt

 

Впр.1,2, с.60

Впр.4, с.61

 

Впр.3 с.60,

 впр.5,6 с.61

 

РЗ впр.1-3 с.39,

РЗ впр.5 с.40

РЗ впр.4 с.39, 6-7 c.40

вивчити нові ЛО

25.

 

Школи в минулому та сьогодні

Довідатись інформацію про школи в минулому

Welche Schule möchtest du besuchen?

Auswendig,

das Schulmuseum, zum Glück, natürlich,

der Fremdenführer,

die Tinte, die Feder

Partizip II сильних дієслів

Впр.1,4 с.62-63

Впр.5,с.41

 

Впр.2,3 с.62,

Впр.6 с.42

 

 

РЗ впр.1-4 с.41

 

 

РЗ впр.4 с.41,

впр.6 с.42

вивчити нові ЛО

26.

 

Контроль читання

 

Повторити лексику

27.

 

Урок не відбувся

Висловлю-вати події минулого

Ist bei euch irgendwann eine Stunde ausgefallen?

Müde, irgendwann, ausfallen

Дієслова з відокрем-люваними префіксами

Впр.1, с.65

РЗ впр.1, 3 с.43

 

 

Впр.2,3 с.65

Впр.5,6 с.67

 

Впр.4 с.45

РЗ впр.2 с.43

РЗ впр.6 с.44

РЗ впр.5,7 с.44,

вивчити нові ЛО

28.

 

Контроль письма

 

Повторити лексико-граматич-ний матеріал

29.

 

Мої шкільні друзі

Мої одноклас-ники

Розповідати про шкільних друзів

Порівню-вати людей і речі

Hast du die Schulfreunde? Wie sing gute Freunde?

Sind deine Mitschüler begabt?

Sitzen bleiben, das Diktat, der Tipp, Tipps geben, üben, um die Hilfe bitten, hilfsbereit,

die Mitschüler, begabt, Jung, alt, groß, klein, gut, schön, schnell, hoch, lang, viel, gern.

 

Порядок слів у реченні

Ступені порівняння прикметни-ків та прислівни-ків

Впр.2, с.68

Впр.6, с.70

РЗ впр.1ß2 с.47

Впр.2,с.72,

 

Впр.3,4 с.69

Впр.4, 5с.72,

 

РЗ впр.6 с.46

Bпр.3 с.72,

РЗ впр.4,5 с.48

 

 

РЗ впр.5,6 с.46,

вивчити нові ЛО

РЗ впр.3, 5 с.47-48

30.

 

Контроль говоріння

 

Повторити лексичний матеріал

31.

 

Вчитися із задоволен-ням

Повідомляти як можна цікаво вчитися

Was fidest du interessant oder langweilig in der Stunde?

Der Spaß, herausschreiben, im Wörterbuch nachschlagen, der Witz, Grammatik lernen, das Kreuzworträtsel, lösen

Ступені порівняння прикмет-ників та прислівни-ків

Впр.2,3 с.73-74

Впр.1,4 с.73-74

РЗ впр.1,2 с.49

РЗ впр.4 с.49,

вивчити нові ЛО

32.

 

Підсумковий урок з вивченої теми

Урок узагальнення знань

 

 

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Німецька мова, Планування
Додано
22 вересня
Переглядів
354
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку