Календарно-тематичне планування розроблене до підручника 2016 року, оскільки нові в школу ще не поступили
Погоджено ЗДНВР ________________К.Г. Мандрика |
Затверджено Директорка НВК _____________К.В. Фітковська
|
Календарно-тематичне планування з німецької мови для 6 класу
на І семестр 2019-2020 н.р.
Підручник: С.І.Сотникова, Т.Ф. Білоусова Німецька мова Hallо, Freunde 6 (2)
Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів (друга іноземна мова, другий рік навчання). «Ранок», 2016
Учителька: Мандрика К.Г. ______________
Дмитрівський НВК
№ п/п |
Дата |
Підтема |
Мовленнє-ві функції |
Мовленнєві зразки |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєві компетенції |
Домашнє завдання |
||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання/ Читання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||||
|
Тема 1. Літо минуло |
||||||||||||
1. |
|
Новий шкільний рік і новенькі |
Вітатися, прощатися і знайоми-тись німецькою мовою |
Bist du neu hier? Bist du die Neue?
|
Der Neue, selbst |
Порядок слів у розповідно-му реченні |
Впр.1, 3 с.6 Впр.5 с.8 РЗ впр.1 с.2
|
Впр.2, с.6 Впр.4 с.7
|
РЗ впр.3 с.2 впр.4 с.3 |
РЗ впр.2,3 с.2, Вивчити нові ЛО |
|||
2. |
|
Хобі моїх друзів |
Розповідати які є хобі і що можна колекціо-нувати |
Welches Hobby hast du? Was sammelst du? |
Das Autobild, das Automodel, die Briefmarke, die CD, die Münze, die Muschel, die Post karte, die Serviette, der Sticker, das Tierbild, sammeln |
Порядок слів у питальному реченні |
Впр.2, с.9 Впр.4, с.10 РЗ впр.1 с.4 |
Впр.1,3 с.9 |
РЗ впр.2-3 с.4 |
Впр.5, с.11, РЗ впр.4 с.4, вивчити нові ЛО |
|||
3. |
|
Як ти проводиш свої літні канікули? |
Розповідати про свої літні канікули |
Was machst du gern im Sommer? Wo bist du meistens? |
Das Campingplatz, mit dem Schiff fahren, verbringen, nach, meistens, nicht weit von |
Відмінюва-ння дієслів |
Впр.3 с.12 РЗ впр.1 с.5 |
Впр.2, с.12 Впр.4,6 с.13 |
Впр.1, с.12 РЗ впр.2,3 с.5, РЗ впр.4 с.6
|
РЗ впр.4-6 с.5-6, вивчити нові ЛО |
|||
4. |
|
Погода влітку |
Розповідати про погоду влітку |
Wie ist das Wetter? Die Sonne scheint, manchmal regnet, es ist warm, kalt |
der Ausflug, der Regenbogen, das Gewitter, die Wetterbeobachtung, der Regen, die Anzeige |
Порядок слів у реченні |
Впр.2, с.14, РЗ впр.5 с.8
|
Впр.1,3, с.14 Впр.5, с.16 |
РЗ впр.2 с.7
|
РЗ впр.3,4 с.8, вивчити нові ЛО |
|||
5. |
|
Яким було літо? |
Розповідати про літні канікули у минулому |
Wo verbringst du deine Sommerferien? Wie war der Sommer? |
interessant, der Ärger, wunderbar, langweilig |
Präteritum дієслів sein i haben |
Впр.1, 2 с.17 Впр.4 с.18, РЗ впр.1 с.9 |
Впр.3 с.18 Впр.5 с.19 |
РЗ впр.5,6, с.10
|
PЗ, Bпр. 3 c. 9, 6 c. 10 |
|||
6. |
|
Де ми були влітку? |
Розповідати про свої канікули |
Was kannst du über diese Jahreszeite sagen? |
Der See, das Gebirge, das Ausland |
Порядок слів у реченні |
Впр.1 с.20 Впр.3 с.20 РЗ впр.1 с.11 |
Впр.2 с.20 Впр.4 с.21 |
РЗ впр.2,3 с.11 РЗ впр.4 с.11 |
Впр.6 с.22, РЗ впр.2,3 с.11 |
|||
7. |
|
Улітку в селі |
Розповідати про відпочи-нок улітку на селі |
Was wächst im Garten? |
Füttern, pflücken, gießen, in Ordnung bringen.
|
Відмінюва-ння іменників |
Впр.2 с.23 Впр.3 с.24 РЗ впр.1 с.13 |
Впр.3с.24 |
Впр.1, с.24 РЗ впр.2-4 с.13 |
РЗ впр.5 с.13, вивчити нові ЛО |
|||
8. |
|
Підсумко-вий урок з вивченої теми |
|
РЗ с.14-15
|
|||||||||
Тема 3. Моя сім’я, моя родина |
|||||||||||||
9. |
|
Це моя сім’я
|
Розповідати про свою сім’ю |
Wie ist deine Familie? |
Die Familie (-n), die Eltern (PL), die Mutter (-), der Vater die Schwester (-n), der Bruder , die Großeltern (PL), die Öma (-s), der Opa (-s), die Tante (-n), der Onkel (-), der Sohn (-e), die Tochter, die Geschwister |
Займенник ihr |
Впр.1,3 с.28 РЗ впр.1 с.16 |
Впр.2,4 с.28 РЗ впр. 2 c.16 |
Впр.5, 6 с.29 а |
Впр.5, 6 с.29 b |
|||
10. |
|
Можу я моїх родичів відрекомендувати? |
Відреко- мендувати одну особу іншій |
Darf ich meine Verwandten vorstellen? |
Die Cousine, der Cousin, der Neffe, die Nichte, kennen, vorstellen |
Особові займенники в знахідному відмінку |
Впр. 1 с.30, Впр. 3 с.31 РЗ впр.1 с.17 |
Впр. 4,6 с.32 |
Впр.2 с.30 Впр.5 с.32 |
Впр. 5 с.32, РЗ впр.5,6 с.18 |
|||
11. |
|
Хто на фото?
|
Описувати, хто зображений на фото |
Wer ist auf dem Foto? |
Der Mann, die Frau, der Mensch, der Student |
Займенник “dieser” |
Впр. 1,3 с.33 РЗ впр.1 с.19 |
Впр. 4 с.34 |
Впр.2 с 33 РЗ впр.2,3 с.19 |
Впр. 5 с.34, РЗ впр.3 с.19 |
|||
12. |
|
Моя сестра і брат
|
Розповідати про своїх братів та сестер |
Kannst du deine Geschwister beschreiben? |
Der Kindergarten, lockig, dunkel, sportlich |
Іменники у множині |
Впр.1 с.35 Впр.4 с.36 |
Впр.2,3 с.35 |
РЗ впр.1,2 с.20 |
Впр. 5 с.36, РЗ впр.3, 5 с.20-21 |
|||
13. |
|
Скільки їм років? |
Розповідати про вік людини та про її сімейний стан |
Wie alt sind die Leute? |
Ledig, verheiratet, verwitwet |
Кількісні числівники |
Впр.1 с.37 Впр.5 с.39 РЗ впр.1 с.22 |
Впр.2,3 с.37 впр.4 с.38 |
Впр.6 с.39 РЗ впр.3 с.22 |
Впр.6 с.39 РЗ впр.2 с.22 |
|||
14. |
|
Професії рідних
|
Розповідати про професії ріднрих |
Was sind die Menschen von Beruf? |
Arbeiten als, die Bäckerei, das Büro, den Haushalt,führen |
Вживання дієслова arbeiten als |
Впр.1 с.40 |
Впр.2,3 с.40 Впр.4 с.41 |
РЗ впр.2,3 с.24 |
РЗ впр.3с.23
|
|||
15. |
|
Моя майбутня професія |
Розповідати, ким ти хочеш стати у майбут-ньому |
Was möchtest du werden? |
Der Koch (--e), der Tischler (-), der Bauarbeiter (-), der Tierarzt (- '-e), der Busfahrer (-), die Putzfrau (-en), die Krankenschwester (-n), die Schauspielerin (-nen), die Friseurin (-nen), das Fotomodell (-e), werden. |
Вживання двоскладо-вих іменників
|
Впр.1 с.42 впр.6 с.43 |
Впр.2 с.42 впр.8 с.43 |
РЗ впр.2,3 с.24 |
Впр.5 с.43 РЗ впр.1 с.24 впр.6 с.25
|
|||
16. |
|
Відносини в сім’ї
|
Розповідати про стосунки у сім ї |
Wie sind die Beziehungen in deiner Familie? |
Achten, verstehen, böse sein auf (Akk.), loben, schimpfen auf (Akk.). |
Особові займенники в знахідному відмінку |
Впр.1 с.44 |
Впр.2 с.44 впр.4 с.45 |
впр.3 с.45 РЗ впр.1,2 с.26
|
РЗ впр.3 с.26 вивчити нові ЛО |
|||
17. |
|
Підсумко-вий урок з вивченої теми |
|
РЗ впр. 1,2 с.27 |
|||||||||
Тема 3. Школа. Розпорядок дня |
|||||||||||||
18. |
|
Новий навчальний рік розпочався |
Розповіда-ти про початок навчпльного року і шкільне приладдя |
Was brauchst du für die Schule? Möchtest du in die Schule gehen? |
Das Schuljahr, der ABC-Schüler, die Schultüte, Kaugummi, Anspitzer, Luftballon, Hefte |
Вживання дієслова brauchen |
Впр.1,2 с.48
|
Впр.4, 5 с. 49 |
Впр.3 с.48 РЗ впр.2 с.29
|
Впр.3 с.48 РЗ впр.3 с.29 вивчити нові ЛО |
|||
19. |
|
Що ми робимо у школі? |
Розповідати про свою школу |
Was machen wir in der Schule? Wie ist eure Schule? Welche Fächer habt ihr? |
Nennen, vergleichen, Noten geben, die Tafel abwischen |
Запитання з питальни-ми словами |
Впр.1,2 с.50 РЗ Впр.1 с.30
|
Впр.3, 4 с.50 Впр.5 с.51
|
Впр.6, с.51 РЗ впр.7 с.31,
|
Впр.6, с.51 РЗ впр.5,7 с.31, вивчити нові ЛО |
|||
20. |
|
Ми хочемо добре вчитися |
Розповідaти, щоб ти хотів робити у школі |
Bist du ein fauler Schüler? Wie findet ihr eure Schulfächer? |
Der Faulpelz, unterschiedlich, möchten, einverstanden sein, erfahren, langweilig |
Відмінюва-ння дієслова möchten |
Впр.1, с.52 Впр.6, с.53 РЗ впр.3 с.32
|
Впр.3,5, с.53 РЗ впр.1,2 с.32
|
Впр.2, 4 с.52-53 РЗ впр.2,4 с.33
|
РЗ впр.5 с.33 вивчити нові ЛО |
|||
21. |
|
На уроці німецької мови |
Розповідати про урок німецької мові |
Was mache ich in der Deutsch-stunde? |
Von, bei, zu, mit, herausschreiben, abschreiben, plaudern, kontrollieren, der Unterricht |
Вживання приймен-ників у давальному відмінку |
Впр.1 с.54 РЗ впр.1 с.34 |
Впр.2 с.54 Впр.4,5 с.55 |
РЗ Впр.2,3 с.34 |
Впр.3 с.55 РЗ впр.3 с.34 вивчити нові ЛО |
|||
22. |
|
Наша школа Школа моєї мрії |
Розповідати про свою школу та школу своєї мрії |
Wie ist deine Schule? Wie fidest du eure Schule? Wie stellt ihr euch eine Traumschule vor?
|
Der Raum, das Schulgebäude, die Turnhalle, das Klassenzimmer, der Schulhof, das Einmaleins, pro Tag, bequem, die Glocke, die Cafeteria, die Satellitenantene, erfahrene Lehrer, kostenlos, der Computerraum |
Вживання прикметни-ків Займенникman |
Впр.1 с.56 РЗ впр.1 с.37, Bпр.3 с.58,
|
Впр.2,3 с.56 Впр.1,2 с.58 |
Впр.4,5 с.57 РЗ впр.1-2 с.35,
|
РЗ впр.3,4 с.36 вивчити нові ЛО РЗ впр.4,5 с.38 |
|||
23. |
|
Контроль аудіювання
|
Повторити лексику |
||||||||||
24. |
|
Сьогодні й учора |
Розповідати про події в минулому |
Was habt ihr in der letzten Deutschstunde gemacht? |
Klassendienst haben, loben, klingeln |
Perfekt
|
Впр.1,2, с.60 Впр.4, с.61
|
Впр.3 с.60, впр.5,6 с.61
|
РЗ впр.1-3 с.39, РЗ впр.5 с.40 |
РЗ впр.4 с.39, 6-7 c.40 вивчити нові ЛО |
|||
25. |
|
Школи в минулому та сьогодні |
Довідатись інформацію про школи в минулому |
Welche Schule möchtest du besuchen? |
Auswendig, das Schulmuseum, zum Glück, natürlich, der Fremdenführer, die Tinte, die Feder |
Partizip II сильних дієслів |
Впр.1,4 с.62-63 Впр.5,с.41
|
Впр.2,3 с.62, Впр.6 с.42
|
РЗ впр.1-4 с.41
|
РЗ впр.4 с.41, впр.6 с.42 вивчити нові ЛО |
|||
26. |
|
Контроль читання
|
Повторити лексику |
||||||||||
27. |
|
Урок не відбувся |
Висловлю-вати події минулого |
Ist bei euch irgendwann eine Stunde ausgefallen? |
Müde, irgendwann, ausfallen |
Дієслова з відокрем-люваними префіксами |
Впр.1, с.65 РЗ впр.1, 3 с.43
|
Впр.2,3 с.65 Впр.5,6 с.67
|
Впр.4 с.45 РЗ впр.2 с.43 РЗ впр.6 с.44 |
РЗ впр.5,7 с.44, вивчити нові ЛО |
|||
28. |
|
Контроль письма
|
Повторити лексико-граматич-ний матеріал |
||||||||||
29. |
|
Мої шкільні друзі Мої одноклас-ники |
Розповідати про шкільних друзів Порівню-вати людей і речі |
Hast du die Schulfreunde? Wie sing gute Freunde? Sind deine Mitschüler begabt? |
Sitzen bleiben, das Diktat, der Tipp, Tipps geben, üben, um die Hilfe bitten, hilfsbereit, die Mitschüler, begabt, Jung, alt, groß, klein, gut, schön, schnell, hoch, lang, viel, gern.
|
Порядок слів у реченні Ступені порівняння прикметни-ків та прислівни-ків |
Впр.2, с.68 Впр.6, с.70 РЗ впр.1ß2 с.47 Впр.2,с.72,
|
Впр.3,4 с.69 Впр.4, 5с.72,
|
РЗ впр.6 с.46 Bпр.3 с.72, РЗ впр.4,5 с.48
|
РЗ впр.5,6 с.46, вивчити нові ЛО РЗ впр.3, 5 с.47-48 |
|||
30. |
|
Контроль говоріння
|
Повторити лексичний матеріал |
||||||||||
31. |
|
Вчитися із задоволен-ням |
Повідомляти як можна цікаво вчитися |
Was fidest du interessant oder langweilig in der Stunde? |
Der Spaß, herausschreiben, im Wörterbuch nachschlagen, der Witz, Grammatik lernen, das Kreuzworträtsel, lösen |
Ступені порівняння прикмет-ників та прислівни-ків |
Впр.2,3 с.73-74 |
Впр.1,4 с.73-74 |
РЗ впр.1,2 с.49 |
РЗ впр.4 с.49, вивчити нові ЛО |
|||
32. |
|
Підсумковий урок з вивченої теми Урок узагальнення знань |
|||||||||||
1