Інформатика І семестр 5 – А клас
(предмет) (клас/класи)
№ з/п |
Тема |
К-сть годин |
5-А ( ІІ гр.) клас |
|
||||||||||||||||
Дата проведення |
|
|||||||||||||||||||
|
Примітка |
|
Примітка |
|||||||||||||||||
Змістова лінія «Інформаційні процеси та системи»
|
||||||||||||||||||||
Тема 1. Інформаційні процеси та системи ( 9 год. ) |
||||||||||||||||||||
1
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повідомлення, інформація. Дані. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
2 |
Інформаційні процеси. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
3 |
Об’єкти, їх властивості, значення властивостей об’єкта. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
4 |
Інформаційні системи. Інформаційні технології. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
5 |
Комп’ютер як інформаційна система. Санітарно-гігієнічні правила роботи з комп’ютером. |
1
|
|
|
|
|||||||||||||||
6 |
Персональний комп’ютер. Створення проекту на тему: Складові комп’ютера, їх призначення. |
1
|
|
|
|
|||||||||||||||
7 |
Операційна система, її призначення. Файли і папки, операції над ними. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
8 |
Прикладні програми, та їх призначення для роботи з файловою системою. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
9
|
Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером Комплексна робота на тему: «Файли, папки та операції над ними». Урок узагальнення по темі : «Інформаційні процеси та системи» |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
Змістова лінія «Комп’ютерні мережі» |
||||||||||||||||||||
Тема 2. «Комп’ютерні мережі. Інтернет». ( 10 год.)
|
||||||||||||||||||||
10
|
Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. |
1
|
|
|
|
|||||||||||||||
11 |
Використання мережевих папок. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
12 |
Пошук відомостей в Інтернеті та їх критичне оцінювання. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
13 |
Факт. Судження. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
14
|
Спілкування в Інтернеті. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
15 |
Пошук інформації в Інтернеті. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
16 |
Безпечне користування Інтернетом. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
17 |
Створення проекту .Завантаження даних з Інтернету. Авторське право. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
18 |
Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
19 |
Використання мережі Інтернет для навчання Урок узагальнення на тему : «Комп’ютерні мережі. Інтернет». |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
Змістова лінія «Інформаційні технології»
|
||||||||||||||||||||
Тема 3. «Комп’ютерні презентації» ( 7 год. ) |
||||||||||||||||||||
20 |
Комп’ютерна презентація. Об’єкти комп’ютерної презентації. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
21 |
Види слайдів. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
22 |
Уведення та вставлення текстів на слайдах. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
23 |
Редагування і форматування текстів на слайдах. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
24 |
Створення та вставлення зображень на слайдах. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
25 |
Впорядкування слайдів. Створення спільної мультимедійної презентації. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
26 |
Виступ з використанням комп’ютерної презентації. Урок узагальнення на тему: «Комп’ютерні презентації» (Підведення підсумків навчання за 1 семестр) |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
Інформатика ІІ семестр |
||||||||||||||||||||
Змістова лінія «Інформаційні технології» |
||||||||||||||||||||
Тема 4. «Текстові документи» ( 8 год. ) |
||||||||||||||||||||
27 |
Програми для створення та опрацювання текстових документів. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
28 |
Об’єкти текстового документа, їх властивості. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
29
|
Уведення і редагування тексту.
|
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
30 |
Вставка символів. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
31 |
Перевірка правопису. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
32
|
Пошук та заміна фрагментів текстового документа. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
33 |
Форматування символів, абзаців, сторінок.
|
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
34 |
Створення спільного текстового документа. Друкування текстового документа. Узагальнення з теми: «Текстові документи» |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування» |
||||||||||||||||||||
Тема 5. Алгоритми та програми ( 12 год. ) |
||||||||||||||||||||
35 |
Команди і виконавці.
|
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
36 |
Система команд виконавця. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
37 |
Алгоритми. Різні способи подання алгоритмів. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
38 |
Алгоритми і програми. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
39 |
Середовища проектування.Скретч |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
40 |
Візуальні середовища проектування. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
41 |
Лінійні алгоритми і програми.
|
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
42 |
Створення спільного проекту в Скретч |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
43 |
Алгоритми і програми з циклами з лічильником. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
44 |
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
45 |
Алгоритми і програми з розгалуженнями. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
46 |
Тестування алгоритмів програм. Урок узагальнення на тему: «Алгоритми та програми» |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
Тема 6. Практикум з використання інформаційних технологій. (7 год) |
||||||||||||||||||||
47 |
Етапи виконання проєкту. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
48 |
Визначення ролей учасників проекту. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
49 |
Складання плану виконання проєкту. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
50 |
Визначення завдань проєкту. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
51 |
Пошук, аналіз, опрацювання матеріалів, виконання завдань проєкту. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
52 |
Подання та оцінювання результатів виконання проєкту. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||
53 |
(Підведення підсумків навчання за рік ) |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||