Календарно-тематичне планування
для 7-х класів (НУШ) на І семестр
за обраними модулями: (легка атлетика, панна, здоровий спосіб життя, волейбол, настільний теніс, гандбол).
Відповідно до Модельної навчальної програми «Фізична культура. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти.
«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»
наказ Міністерства освіти і науки України від 22.08.2024 року №1185
№ |
Зміст уроку
|
Дата |
Примітка |
І семестр 7-А 7-Б |
|||
1 |
ІБЖ.ЗРВ.1.Ознайомлення з обраними модулями (легка атлетика, панна, здоровий спосіб життя, волейбол, настільний теніс, гандбол) 1.Легка атлетика. .Правила безпечної поведінки під час занять. 2.Панна. Становлення української панни та етапі розвитку Європейських ігор. 3.Здоровий спосіб життя. Поняття “ЗДОРОВ’Я” та оздоровче фізичне виховання на вітчизняному рівні. |
|
|
2 |
ІБЖ.ЗРВ.
легкоатлетів на міжнародній арені.
|
|
04.09 |
3 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Легка атлетика. .Техніка виконання низького старту та стартового розгону, високого старту, правила проведення змагань з бігу.
|
06.09 |
05.09 |
4 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Легка атлетика. .необхідність контролю за питним режимом при заняттях легкою атлетикою. 2.Панна..Становлення та розвиток панни в Україні. 3.Здоровий спосіб життя. Рухливі ігри та забави, спрямовані на розвиток сили, витривалості, швидкості. |
|
|
5 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Легка атлетика. .Фізичні якості, які розвиваються засобами легкої атлетики. 2.Панна.Значення спеціальної та прикладної фізичної підготовки для гравців панна.Суддівство змагань, склад суддівської бригади, жести судді. 3.Здоровий спосіб життя. Оздоровий ефект ЗСЖ.Засоби зміцнення здоров’я дітей та учнівської молоді. |
|
|
6 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Легка атлетика. .Техніка бігу на короткі (спринтерські) дистанції, з перешкодами, метання малого м’яча, стрибків. 2.Панна.Вправи для розвитку швидкості, швидкісно-силових якостей. Навчальна гра в панну 3.Здоровий спосіб життя. Фізчні вправи для запобігання сутулості та плоскостопості. |
|
|
7 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Легка атлетика. .Рухові якості, які розвиваються засобами легкої атлетики: швидкість, витривалість, спритність, гнучкість та швидкісно-силові якості. 2.Панна.Імітаційні вправи у різному та заданому темпі.Навчальна гра в панну. 3.Здоровий спосіб життя. Різноанітні оздоровчі рухливі ігри та естафети. |
|
|
8 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Легка атлетика. .Рухливі ігри з елементами бігу, стрибків, метань. 2.Панна.Пересування різними способами в поєднанні з подачами та ударами м’яча. 3.Здоровий спосіб життя. Ранкова гімнастика (руханка).Рухливі ігри “Ривок за м’ячем”, “Мисливці і качки”. |
|
|
9 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Легка атлетика. .Естафети з елементами бігу, стрибків, метань. 2.Панна.Вправи для розвитку спритності, сили та гнучкості.Спеціальні та підвідні ігри. 3.Здоровий спосіб життя. Дотримання норм етичної поведінки під час загартовування. |
|
|
10 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Легка атлетика. .Біг і стрибки на «швидкісній драбині». 2.Панна.Пересування різними способами, поєднуючи з ударами та прийомом м’яча. Навчальна гра. 3.Здоровий спосіб життя. Здоровий сон - гарантія міцного здоров’я.Приготування та споживання їжі з екологчно чистих продуктів. |
|
|
11 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Легка атлетика. .Біг 30м, 60м. Низький старт. 2.Панна.Спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового поясу, сили верхніх та нижніх кінцівок. 3.Здоровий спосіб життя. Настільна гра “Екологічно-чисті продукти харчування”. “Кричалка” та девізи оздоровчого характеру для підтримування командного духу колективу. |
|
|
12 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Легка атлетика. .Повторне пробігання (20-60 м). 2.Панна.Кидки набивного м’яча зверху в парах х положення стоячи (до 1 кг). 3.Здоровий спосіб життя.Фізична активність впродовж всього дня. |
|
|
13 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Легка атлетика. .Спеціальні бігові вправи (СБВ). 2.Панна.Спеціальні вправи для черевного пресу, спини, вправи на розтягування. 3.Здоровий спосіб життя. Розроблення комплексів оздоровчої гімнастики.Ранкова гімнастика (руханка) |
|
|
14 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Легка атлетика. .Біг з перешкодами (вертикальними, горизонтальними з опорою і без опори на них, з приземленням на одну і на обидві ноги (висота до 40 см). Біг по віражу.
|
|
|
15 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Легка атлетика. .Естафетний біг. 2.Панна.Кидки набивного м’яча зверху в парах з положення м’яча в ціль. 3.Здоровий спосіб життя. Вправи шикування: перешикування з колони по одному в колону по четверо дробленням. |
|
|
16 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Легка атлетика. .Передача естафетної палички на місці та в русі. 2.Панна.Удари м’яча правою та лівою руками в парах. 3.Здоровий спосіб життя. Вправи шикування: перешикування із колони по два, чотири розведенням і злиттям. |
|
|
17 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Легка атлетика. .Рівномірний біг до 1000 м. Високий старт. 2.Панна.Вправи для розвитку швидкості та спритності. 3.Здоровий спосіб життя. Ходьба, біг та стрибки.Рух уперед з кроку на місці. |
|
|
18 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Легка атлетика. .Біг за сигналом (зоровим, слуховим). 2.Панна.Взаємодія гравців. 3.Здоровий спосіб життя. Рухливі ігри “Один проти чотирьох”, “Неслухняний м’ячик”.Подолання смуги перешкод. |
|
|
19 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Легка атлетика. .Біг по трасі з різними елементами для стрибків (вертикальне, горизонтальне), які розставлені у довільному порядку.
|
|
|
20 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Легка атлетика. .Біг з різних вихідних положень.Стрибок у довжину з місця. 2.Панна.Виконання інтерактивних вправ. 3.Здоровий спосіб життя. Різновиди ходьби, біг та стрибки. |
|
|
21 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Легка атлетика. .Стрибки у глибину (20-40 см). 2.Панна.Ігри, розваги та квести з елементами панни. 3.Здоровий спосіб життя. Біг на відрізках 10-30м. |
|
|
22 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Легка атлетика. .Вертикальні стрибки догори обома ногами.Стрибки вперед, назад, праворуч, ліворуч. 2.Панна.Вправи для стопи та для пальців ніг. 3.Здоровий спосіб життя. Ігри для ознайомлення з водою “Хоровод”, “Гойдалки”. |
|
|
23 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Легка атлетика. .Метання тенісного м’яча (вортекса) на дальність.Участь у естафетах, рухливих іграх, змаганнях під час уроків, внутрішньо шкільних заходах.
|
|
|
24 |
Підсумок знань з модулів: ІБЖ.ЗРВ. 1.Легка атлетика. .Інтегровані завдання поєднання рухів та вправ легкої атлетики, специфічної рухової діяльності із окремими аспектами вивчення інших предметів. 2.Панна.Взаємодія гравців та навчальна гра в панну. 3.Здоровий спосіб життя. Ходьба “змійкою”.Фізичні вправи для розвитку швидкості: біг до 60м. Спортивні естафети та змагання “Від козацьких забав до олімпійських вершин”. |
|
|
25 |
ІБЖ.ЗРВ.
|
|
|
26 |
ІБЖ.ЗРВ.
|
|
|
27 |
ІБЖ.ЗРВ.
|
|
|
28 |
ІБЖ.ЗРВ.
|
|
|
29 |
ІБЖ.ЗРВ.
|
|
|
30 |
ІБЖ.ЗРВ.
|
|
|
31 |
ІБЖ.ЗРВ.
|
|
|
32 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Волейбол. Фізичні вправи для розвитку окремих фізичних якостей. 2.Настільний теніс. Різновиди ходьби, бігу, присідання; стрибків; переміщення, вивчених у попередніх роках навчання. 3.Гандбол.Пересування та зупинка двома кроками. |
|
|
33 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Волейбол.Вправи на розтягування; розвитку швидкості та спритності.
максимально швидкі), з ракеткою; для пальців рук.
|
|
|
34 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Волейбол.Підготовчі та спеціальні вправи волейболіста.
|
|
|
35 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Волейбол.Пересування в стійці волейболіста (вправо, вліво, вперед, назад). 2.Настільний теніс. Імітація ударів і подач з ракеткою з ракеткою із обтяженнями. 3.Гандбол.Ведення м’яча в русі правою та лівою руками, обведення стійок, ловіння м’яча обома руками. |
|
|
36 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Волейбол.Вихідне положення для передач та прийому м’яча. 2.Настільний теніс. Ігри, розваги та квести з елементами настільного тенісу: індивідуально, в парах. 3.Гандбол.Кидок м’яча зігнутою рукою зверху. |
|
|
37 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Волейбол.Виконання стрибкових вправ. 2.Настільний теніс. Імітація ударів і подач з ракеткою з ракеткою біля столу, стінки, дзеркала; з тренажерами. 3.Гандбол.Навчальна гра |
|
|
38 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Волейбол.Вправи для розвитку гнучкості, сили верхніх та нижніх кінцівок, черевного преса, спини. 2.Настільний теніс. Імітація нападаючих ударів з обтяженою ракеткою (манжетами, паском); у різному та заданому темпі. 3.Гандбол.Вправи для розвитку спритності та швидкості. |
|
|
39 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Волейбол.Вправи на розтягування; розвитку швидкості та спритності. 2.Настільний теніс. Пересуваннями у парі та в 3- метровій зоні з імітацією ударів у завершальних точках. 3.Гандбол. Виконання спеціальних та підвідних вправ гандболіста, роль підвідних та імітаційних вправ у гри гандбол. |
|
|
40 |
ІБЖ.ЗРВ.
|
|
|
41 |
ІБЖ.ЗРВ.
|
|
|
42 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Волейбол.Кидки тенісного м’яча правою та лівою руками в ціль. 2.Настільний теніс. Подачі з верхнім обертанням м’яча. 3.Гандбол.Пересування гравців. |
|
|
43 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Волейбол.Нижня пряма та бокова подачі з-за лицьової лінії. 2.Настільний теніс. Серії атакувальних прийомів техніки гри по прямій та діагоналі. 3.Гандбол.Вправи для розвитку фізичних якостей.Ловіння м’яча, що котиться. |
|
|
44 |
ІБЖ.ЗРВ.
обертанням м’яча.
|
|
|
45 |
ІБЖ.ЗРВ.
|
|
|
46 |
ІБЖ.ЗРВ. 1.Волейбол.Кидки тенісного м’яча правою та лівою руками в ціль. 2.Настільний теніс. Виконання атакувальних прийомів техніки гри: накат справа та зліва, удар, контрудар. 3.Гандбол.Дії, що відволікають увагу суперника.Обманні рухи з відхиленням вправи - вліво. |
|
|
47 |
ІБЖ.ЗРВ.
|
|
|
48 |
Підсумок знань з модулів: ІБЖ.ЗРВ.
настільного тенісу: командою.
Узагальнення знань за І семестр. |
|
|