Календарне планування. НУШ Математика 2 клас Лишенко

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складено відповідно до Типової освітньої програми 1 - 2 класи. І семестр проставлені дати, є перелік домашніх завдань. ІІ семстр - дати не ставила, перелік домашніх завдань потрібно коригувати.
Перегляд файлу

Математика

За підручником Г. Лишенко

(4 год. на тиждень)

I семестр

Дата

Тема уроку

Д/з

Примітка

Коригуюче навчання

1

01.09

Діагностичний урок. Вхідне оцінювання.

Адаптаційний період (2 тижні)

 

2

02.09

Нумерація чисел у межах 100.  Таблиці додавання і віднімання в межах 10. Компоненти дій при додаванні й відніманні. ( с.4-5)

 

3

04.09

Десятковий склад двоцифрових чисел.  Задачі на збільшення (зменшення) числа  на кілька одиниць. (с.5-6)

 

4

07.09

Додавання й віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі на знаходження суми.

 

5

08.09

Розв’язування задач. Обчислення в разів.

 

6

09.09

Додавання й віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Математичний диктант.

 

7

11.09

Діагностична робота.

 

Таблиці додавання і віднімання чисел

8

14.09

Таблиці додавання і віднімання числа 2. Складання і розв’язування  задач. Вимірювання та креслення відрізків. (с. 14-15)

Дослідити, чи можна накреслити в зошиті відрізок завдовжки 30 см

 

9

15.09

Таблиці додавання і віднімання числа 3. Складання і розв’язування задач. Порівняння іменованих чисел. ( с. 15 -16)

Розв’язати задачу №7, с.16

 

10

16.09

Таблиці додавання і віднімання числа 4. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць. Порівняння  виразів. (с.16-17)

Сфотографувати об’єкти, в яких можна побачити ламану лінію, виміряти її довжину.

ClassDojo

 

11

18.09

Латинський алфавіт. Порівняння задач на зменшення числа на кілька одиниць і різницеве порівняння. Позначення геометричних фігур буквами. (с. 17-18)

/////

 

12

21.09

Вирази  зі змінною. Складання і розв’язування задач за малюнками і короткими записами.(с 18-19)

Дослідити, чи можна додавати букви

 

13

22.09

Таблиці додавання і віднімання числа 5. Задачі з двома запитаннями. Підготовка до розв’язування задач на 2 дії.(с 19-20)

Розв’язати № 6, 7, с.20 (за вибором)

 

14

23.09

Корекційно-рефлексійний урок. ( с.21-22)

Індивідульні завдання на картках

 

15

25.09

Таблиці додавання і віднімання числа 6. Задачі на знаходження невідомого доданка. ( с .22-23)

/////

 

16

28.09

Вирази з дужками. Порівняння задач, виразів.

( с. 23-24)

Розв’язати № 7, с. 24, дізнатися більше про зміни в житті птах з приходом осені.

 

17

29.09

Таблиці додавання і віднімання числа 7. Розв’язування задач з поняттям « стільки ж». ( с.25-26)

Обчислити № 8, с. 26

 

18

30.09

Задачі на 2 дії. План розв’язування задач. Порівняння виразів з іменованими числами ( с. 26- 27)

Індивідульні завдання на картках

 

19

02.10

Таблиці додавання і віднімання числа 8. Задачі, що містять зменшення числа на кілька одиниць і знаходження суми. (с. 27-28)

/////

 

20

05.10

Таблиці додавання і віднімання числа 9. Розв’язування задач на 2 дії. (с.28- 30)

Розв’язати №7, с. 30

 

21

06.10

Діагностична робота.

 

 

22

07.10

Периметр многокутника. Розширення задачі через числове дане. Вправи на засвоєння  таблиць додавання і віднімання.(с.30-31)

Індивідульні завдання на картках

 

23

09.10

Розв’язування задач двома способами. Периметр трикутника. Порівняння виразів. (с.31-32)

/////

 

24

12.10

Прямі і непрямі кути. Додавання і віднімання двоцифрових чисел на основі нумерації. ( с.34-35)

Побудувати різні кути з різних предметів, сфотографувати.

ClassDojo

 

25

13.10

Прямокутник. Задачі на 2 дії. Складання задач за виразом. (с. 35 -36)

 

 

26

16.10

Довжина і ширина прямокутника. Квадрат. Складені задачі з кількома запитаннями. (с.36- 37)

/////

 

27

19.10

Корекційно-рефлексійний урок.

Індивідульні диференційовані завдання на картках

 

Усне додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд

28

20.10

Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд . Термометр.  Задачі, що містять  збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. (с. 38- 39)

Дослідити температуру повітря в Україні 20 жовтня у 2019 та 2020 роках. Знайти різницю.

ClassDojo

 

29

21.10

Окремі випадки додавання двоцифрових чисел. Складання задач на 2 дії за короткими записами. (с 39 – 40)

Обчислити № 8, с. 40

 

30

 

Порозрядне і поступове додавання двоцифрових чисел. Складання і розв’язування складених задач. (с. 40 – 41)

 

 

31

23.10

Віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Розв’язування задач двома способами. (с. 41-42)

/////

 

32

02.11

Корекційно-рефлексійний урок. (с. 42-43)

Обчислити № 8, с. 43

 

Додавання та віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд

33

03.11

Додавання двоцифрових   чисел з переходом через розряд  (загальний випадок). Складання і розв’язування задач. (с 44 -45)

Досліди карту України. Визнач, яка область має найбільше/найменше районів.

 

34

04.11

Додавання виду 76+4,  48+6, 17+23.   Розв’язування складених задач. ( с. 45-46)

Обчислити № 7, розв’язати № 8, с. 46

 

35

06.11

Порозрядне додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Складання  задач за коротким. (с. 46-47)

/////

 

36

09.11

Властивість віднімання числа від суми. Розв’язування задачі трьома способами. (с 47-48)

Творча робота над задачею (про прочитані книги) № 8, с. 48

 

37

10.11

Віднімання вид 40-8. Складання задач за виразом. Творча робота над задачею.

(с. 48-49)

Досліди, скільки сл/хв ти читаєш мовчки/вголос; знайди різницю.

 

38

11.11

Віднімання виду 65-7. Знаходження значень виразів зі змінною. Розв’язування задач на 2 дії різних видів. ( с. 49-51)

Розв’язати № 7, с. 50, обчислити № 8, с. 51

 

39

13.11

Властивість віднімання суми від числа. Розв’язування задач різними способами. (с 51 – 52)

/////

 

40

16.11

Віднімання виду 65-37. Складання задач за малюнками. (с. 52- 53)

Розв’язати № 8, с. 53, ознайомитися з https://frontmed.com.ua/?v=3943d8795e03

 

41

17.11

Віднімання виду 60 – 37. Складання задач за коротким записом, за  малюнком і виразом. (с. 53 -54)

Обчислити № 8, с. 54

 

42

18.11

Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач. (с.55).

Досліди, скільки потрібно коштів на твою мрію (ClassDojo); обчисли № 8, с. 55

 

43

20.11

Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Складання і розв’язування задач. Периметр квадрата. С. 56

/////

 

44

23.11

Діагностична робота.

 

 

Табличне множення і ділення

45

24.11

Дія множення, знак множення.  (с.57- 58)

Дослідити, чи можна додавання різних доданків замінити дією множення.

 

46

25.11

Назви чисел при множенні. Задачі на множення. (с. 59-60)

Розв’язати № 7, обчислити № 8, с. 60

 

47

27.11

Таблиця множення числа 2. Математичний диктант.

 ( с. 60- 61)

/////

 

48

30.11

Складання і розв’язування простих задач на множення. (с.61-62)

Скласти і розв’язати задачу на множення.

 

49

01.12

Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Обчислення виразів на дії різних ступенів. (с. 62 – 64)

Розв’язати № 8, с. 63, обчислити № 9, с. 64

 

50

02.12

Складені задачі на дії різних ступенів. Порівняння виразів на дії різного ступеня. (с.64-65)

Розв’язати № 7, обчислити № 8, с. 65

 

51

04.12

Дія ділення. Знак ділення. Задачі на ділення.  Задачі на дії різного ступеня. (с 65 -66).

/////

 

52

07.12

Зв'язок  дій множення і ділення. Розв’язування задач і обчислення виразів на дії різного ступеня. (с. 66- 68)

Обчислити № 8, розв’язати № 9, с. 68

 

53

08.12

Корекційно-рефлексійний урок.

Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=qksc84OgAJg

 

54

09.12

Діагностична робота.

 

 

55

11.12

Задачі на ділення на рівні частини і на ділення на вміщення. Порівняння задач. Обчислення виразів на дії різного ступеня.    

 ( с.68-69)

/////

 

56

14.12

Знаходження значень виразів зі змінною. Складання за малюнками числових рівностей. Задачі на дії різного ступеня. (с.69- 71)

Обчисли № 7, розв’яжи № 8, с. 71

 

57

15.12

Таблиця ділення на 2. Задачі  на ділення. Обчислення виразів  на 2 дії різного ступеня з використанням таблиці ділення на 2. (с.71- 72).

Обчислити № 9, с. 72

 

58

16.12

Назви чисел при діленні. Застосування таблиці ділення на 2. Розв’язування задач на ділення. (с.73)

Перевір себе https://www.youtube.com/watch?v=axL0UrCPR9Q

 

59

18.12

Вправи і задачі на використання таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Складання задач за малюнком. ( с.74 – 75)

/////

 

60

21.12

Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і ділення на 2. (с. 75-76)

Обчислити № 6, розв’язати № 7, с. 76

 

61

22.12

Таблиця множення числа 3. Розв’язування задач. (с. 76-77)

Обчислити № 8, розв’язати № 9, с. 77

 

62

23.12

Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. (с. 78-79)

/////

 

63

28.12

Діагностична робота.

 

 

64

29.12

Задачі і вирази на дії різного ступеня. Творча робота над задачею. (с. 80-81)

Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=bZgxUgkrYqA

 

65

30.12

Корекційно-рефлексійний урок.

/////

 

100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

Дата

Тема уроку

Д/з

Примітка

66

 

Коло і круг та їх елементи. Порівняння задач на множення  і додавання.

(с. 81-82)

Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=e_r86ld_4so&t=2s

 

67

 

Вправи і задачі на засвоєння опрацьованих таблиць (с. 82-83)

Індивідульні диференційовані завдання на картках */////

 

68

 

Таблиця ділення на 3. Вправи і задачі на використання таблиці ділення на 3. ( с.83-84)

Тренажер quizizz.com

 

69

 

Поняття «рік» і «місяць». Розв’язування задач з поняттями «рік» і «місяць».  (с. 85 – 86)

Обчислити № 7, розв’язати № 8, с. 86

 

70

 

Одиниці вимірювання часу. Визначення часу за циферблатом годинника. Вправи і задачі на використання таблиці ділення на 3.  ( с. 86-88)

Виготовити годинник

 

71

 

Розв’язування задач. Дії з іменованими числами. (с. 88 -89)

Розв’язати № 7, обчислити № 8, с. 89

 

72

 

Таблиця множення числа 4. Вправи і задачі  на використання  таблиці множення числа 4. ( с. 89 – 90)

Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=wryDtFZl9Uk

 

73

 

Складання та розв’язування задач. Вирази зі змінною. (с. 90-92)

Обчислити № 7, с. 91, № 8, с. 92

 

74

 

Таблиця ділення на 4.Використання таблиці ділення на 4 в обчисленнях і  розв’язуваннях задач. ( с. 92-93)

Тренажер quizizz.com

 

75

 

Корекційно-рефлексійний урок. (с. 93-94)

 

 

76

 

Діагностична робота.

 

 

77

 

Ознайомлення з поняттями «половина». «третина», «чверть». Вправи на  використання  таблиць множення числа 4 і ділення на 4. (с. 94- 95)

Намалюй піцу/торт, різними кольорами заштрихуй половину, третину, четвертину.

ClassDojo

 

78

 

Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Практична робота по засвоєнню  понять «більше в» і «менше в».( с 95-96)

Розв’язати № 7, с. 96

 

79

 

Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Роз’язування задач. (с. 97)

Розв’язати № 8, с. 97

 

80

 

Таблиця множення числа 5. Обчислення виразів і розв’язування задач, застосувуючи таблицю множення числа 5.

( с. 97-98)

Обчислити №9, с. 98

 

81

 

Розв’язування задач, застосовуючи таблиці множення числа 5. (с. 99)

Розв’язати № 6, обчислити № 7, с. 99

 

82

 

Правила порядку виконання дій у виразах. Задачі на суму двох добутків.

(с. 99-101)

Обчислити № 9, с. 101

 

83

 

Таблиця ділення на 5. Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 5.

(с. 101-102)

Розв’язати № 7, с. 102

 

84

 

Вправи і задачі на застосування таблиць множення числа 5 і ділення на 5. (с. 102-103)

Тренажер quizizz.com

 

85

 

Задачі на 3 дії. Творча робота з задачами. Обчислення виразів.  (с. 103-104)

Скласти й розв’язати задачу (усно). ClassDojo відео

 

86

 

Складання і розв’язування задач . Порівняння виразів. (с. 104-105)

 

 

87

 

Діагностична робота.

 

 

88

 

Корекційно-рефлексійний урок.

 

 

89

 

Таблиця множення числа 6. Вправи і задачі, які вимагають використання таблиці множення числа 6. (с. 105)

Розв’язати № 7, обчислити № 8, с. 105

 

90

 

Вправи і задачі на застосування таблиць множення та ділення з числами 4-6. (с. 106)

Підготувати картку для опитування

 

91

 

Складання виразів за таблицею. Розв’язування задач виразом. (с.106- 107)

Розв’язати № 6, с. 107 виразом

 

92

 

Таблиця ділення на 6. Використання таблиці для обчислення виразів і розв’язування задач. Творча робота над задачею. (с. 107-108)

Перевір знання таблиці ділення на 6 у мами/тата

 

93

 

Математичний диктант. Розв’язування  задач. Обчислення виразів з іменованими числами. (с. 108- 109)

Згенеруй математичний ребус

 

94

 

Кратне порівняння величин і чисел.

 (с. 109-110)

Повтори правило, с. 110

 

95

 

Задачі про вік. Дії з іменованими числами. (с. 111)

Склади й розв’яжи задачу про вік (усно) ClassDojo відео

 

96

 

Переставний закон множення. Розв’язування задач. (с.111-112)

Повтори правило, с. 112

 

97

 

Діагностична робота.

 

 

98

 

Корекційно-рефлексійний урок.

Індивідульні диференційовані завдання на картках

 

99

 

Таблиця множення числа 7. Використання таблиці множення числа 7 в обчисленнях. Задачі на дію ділення і множення  ( с.113)

Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=9V-UltxzUuw

 

100

 

Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 7. (с. 113-114)

Дослідити закономірність при множенні числа 7

 

101

 

Таблиця ділення на 7. Використання таблиці ділення на 7 в обчисленнях.

(с. 114-115)

Розв’язати № 9, с. 115

 

102

 

План розв’язування задач. Вправи на застосування  таблиць множення і ділення з числом  7. (с.115-116)

Індивідульні диференційовані завдання на картках

 

103

 

Зв'язок між множенням та діленням. Розв’язування задач двома способами. Складання задач за малюнками.

 (с. 116-118)

Розв’язати № 7, с. 117

 

104

 

Порівняння задач  на 2  і 3 дії. Розширення задачі через запитання і через числове дане. Порівняння виразу на 2 дії і числа. (с. 118 -119)

Обчислити № 7, с. 119

 

105

 

Таблиця множення числа 8. Креслення відрізків. Розв’язування задач. (с. 119-120)

Накреслити відрізки довільної довжини; дослідити закономірність таблиці множення числа 8.

 

106

 

Складання задач за малюнком і схемою розв’язання.  Складання виразів. Дії з іменованими числами. (с.120-121)

Згенерувати математичний ребус

 

107

 

Складання задач за малюнками та схемами. Вправи на засвоєння  таблиці множення числа 8. (с.121-122)

Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=iy_p_jysi8M

 

108

 

Таблиця ділення на 8. Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 8.(с. 122)

Обчислити № 7, с. 122

 

109

 

Доповнення нерівностей і рівностей. Розв’язування задач. Порівняння виразів. (с. 122-123)

Підготувати математичні загадки

 

110

 

Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задач. Знаходження значень виразу зі змінною. ( с.123-125)

Розв’язати № 7, с. 125

 

111

 

Діагностична робота.

 

 

112

 

Корекційно-рефлексійний урок.

 

 

113

 

Таблиця множення числа 9. Задача обернена до задачі на знаходження периметра трикутника..  (с. 125)

Створити математичний лабіринт за таблицею множення числа 9

 

114

 

Вправи на використання таблиці множення числа 9. Діаграма.

 (с. 126-127)

Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=fxOYlNbHTn8

 

115

 

Складання задач за коротким записом. Порівняння виразів на 2 дії. (с. 127-128)

Підготувати задачі з логічним навантаженням

 

116

 

Таблиця ділення на 9. Розв’язування задач. Порівняння виразів на 2 дії. (с. 128-129)

Дослідити закономірність таблиці ділення на 9

 

117

 

Вправи та задачі на застосування таблиць множення і ділення. (с. 129-130)

Обчислити № 6, с. 130

 

118

 

Розширення задач через числове дане. Знаходження значень виразів зі змінною. Розв’язування задачі двома способами.

(с. 130-131)

Розв’язати № 6, с. 131

 

119

 

Вправи та задачі на застосування таблиць множення і ділення. (с. 131-132)

 

 

120

 

Центнер. Порівняння складених іменованих чисел. (с.132-133)

Дослідити, що краще вимірювати у центнерах, а що у грамах.

 

121

 

Діагностична робота.

 

 

122

 

Корекційно-рефлексійний урок.

 

 

Множення та ділення з одиницею і нулем

123

 

Множення чисел 1 та 0. Множення на 1 та 0. Розв’язування задач із запитанням «На скільки…»  (с. 133-134)

Повторити правила, с. 133

 

124

 

Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Задачі на різницеве порівняння двох часток. (с 134-135)

 

 

125

 

Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Складання задач за діаграмою.

( с. 135-136)

Обчислити № 8, с. 136

 

126

 

Множення числа 10. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. (с 136- 137)

Підготуй приклади для однокласника

 

127

 

Множення та  ділення на 10. Задача,  обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. (с 137- 138)

Індивідульні диференційовані завдання на картках

 

128

 

Розв’язування задач  на знаходження суми, один з доданків якої заданий кратним відношенням до іншого. Знаходження значення виразів зі змінною. (с.138-139)

Створи блок-схему, виконай обчислення.

 

129

 

Складання виразів за блок-схемами. Вправи та задачі, які містять  дії з 1, 0 чи 10. (с. 139)

Розв’яжи № 7, с. 139

 

130

 

Корекційно-рефлексійний урок.

 

 

131

 

Корекційно-рефлексійний урок.

 

 

132

 

Діагностична робота.

 

 

Повторення

133

 

Нумерація чисел. Додавання і віднімання в межах 100. Задачі на 2 дії.

 

 

134

 

Повторення вивчених випадків множення.

 

 

135

 

Повторення вивчених випадків ділення.

 

 

136

 

Способи перевірки множення.

 

 

137

 

Способи перевірки ділення.

 

 

138

 

Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числами.

Розв’язування задач.

 

 

139

 

Корекційно-рефлексійний урок.

 

 

140

 

Корекційно-рефлексійний урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
6 вересня 2020
Переглядів
2656
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку