Математика
За підручником Г. Лишенко
(4 год. на тиждень)
I семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Д/з |
Примітка |
Коригуюче навчання |
||||
1 |
01.09 |
Діагностичний урок. Вхідне оцінювання. |
|
|
2 |
02.09 |
Нумерація чисел у межах 100. Таблиці додавання і віднімання в межах 10. Компоненти дій при додаванні й відніманні. ( с.4-5) |
|
|
3 |
04.09 |
Десятковий склад двоцифрових чисел. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. (с.5-6) |
|
|
4 |
07.09 |
Додавання й віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі на знаходження суми. |
|
|
5 |
08.09 |
Розв’язування задач. Обчислення в разів. |
|
|
6 |
09.09 |
Додавання й віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Математичний диктант. |
|
|
7 |
11.09 |
Діагностична робота. |
|
|
Таблиці додавання і віднімання чисел |
||||
8 |
14.09 |
Таблиці додавання і віднімання числа 2. Складання і розв’язування задач. Вимірювання та креслення відрізків. (с. 14-15) |
Дослідити, чи можна накреслити в зошиті відрізок завдовжки 30 см |
|
9 |
15.09 |
Таблиці додавання і віднімання числа 3. Складання і розв’язування задач. Порівняння іменованих чисел. ( с. 15 -16) |
Розв’язати задачу №7, с.16 |
|
10 |
16.09 |
Таблиці додавання і віднімання числа 4. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць. Порівняння виразів. (с.16-17) |
Сфотографувати об’єкти, в яких можна побачити ламану лінію, виміряти її довжину. ClassDojo |
|
11 |
18.09 |
Латинський алфавіт. Порівняння задач на зменшення числа на кілька одиниць і різницеве порівняння. Позначення геометричних фігур буквами. (с. 17-18) |
///// |
|
12 |
21.09 |
Вирази зі змінною. Складання і розв’язування задач за малюнками і короткими записами.(с 18-19) |
Дослідити, чи можна додавати букви |
|
13 |
22.09 |
Таблиці додавання і віднімання числа 5. Задачі з двома запитаннями. Підготовка до розв’язування задач на 2 дії.(с 19-20) |
Розв’язати № 6, 7, с.20 (за вибором) |
|
14 |
23.09 |
Корекційно-рефлексійний урок. ( с.21-22) |
Індивідульні завдання на картках |
|
15 |
25.09 |
Таблиці додавання і віднімання числа 6. Задачі на знаходження невідомого доданка. ( с .22-23) |
///// |
|
16 |
28.09 |
Вирази з дужками. Порівняння задач, виразів. ( с. 23-24) |
Розв’язати № 7, с. 24, дізнатися більше про зміни в житті птах з приходом осені. |
|
17 |
29.09 |
Таблиці додавання і віднімання числа 7. Розв’язування задач з поняттям « стільки ж». ( с.25-26) |
Обчислити № 8, с. 26 |
|
18 |
30.09 |
Задачі на 2 дії. План розв’язування задач. Порівняння виразів з іменованими числами ( с. 26- 27) |
Індивідульні завдання на картках |
|
19 |
02.10 |
Таблиці додавання і віднімання числа 8. Задачі, що містять зменшення числа на кілька одиниць і знаходження суми. (с. 27-28) |
///// |
|
20 |
05.10 |
Таблиці додавання і віднімання числа 9. Розв’язування задач на 2 дії. (с.28- 30) |
Розв’язати №7, с. 30 |
|
21 |
06.10 |
Діагностична робота. |
|
|
22 |
07.10 |
Периметр многокутника. Розширення задачі через числове дане. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання.(с.30-31) |
Індивідульні завдання на картках |
|
23 |
09.10 |
Розв’язування задач двома способами. Периметр трикутника. Порівняння виразів. (с.31-32) |
///// |
|
24 |
12.10 |
Прямі і непрямі кути. Додавання і віднімання двоцифрових чисел на основі нумерації. ( с.34-35) |
Побудувати різні кути з різних предметів, сфотографувати. ClassDojo |
|
25 |
13.10 |
Прямокутник. Задачі на 2 дії. Складання задач за виразом. (с. 35 -36) |
|
|
26 |
16.10 |
Довжина і ширина прямокутника. Квадрат. Складені задачі з кількома запитаннями. (с.36- 37) |
///// |
|
27 |
19.10 |
Корекційно-рефлексійний урок. |
Індивідульні диференційовані завдання на картках |
|
Усне додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд |
||||
28 |
20.10 |
Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд . Термометр. Задачі, що містять збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. (с. 38- 39) |
Дослідити температуру повітря в Україні 20 жовтня у 2019 та 2020 роках. Знайти різницю. ClassDojo |
|
29 |
21.10 |
Окремі випадки додавання двоцифрових чисел. Складання задач на 2 дії за короткими записами. (с 39 – 40) |
Обчислити № 8, с. 40 |
|
30 |
|
Порозрядне і поступове додавання двоцифрових чисел. Складання і розв’язування складених задач. (с. 40 – 41) |
|
|
31 |
23.10 |
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Розв’язування задач двома способами. (с. 41-42) |
///// |
|
32 |
02.11 |
Корекційно-рефлексійний урок. (с. 42-43) |
Обчислити № 8, с. 43 |
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд |
||||
33 |
03.11 |
Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд (загальний випадок). Складання і розв’язування задач. (с 44 -45) |
Досліди карту України. Визнач, яка область має найбільше/найменше районів. |
|
34 |
04.11 |
Додавання виду 76+4, 48+6, 17+23. Розв’язування складених задач. ( с. 45-46) |
Обчислити № 7, розв’язати № 8, с. 46 |
|
35 |
06.11 |
Порозрядне додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Складання задач за коротким. (с. 46-47) |
///// |
|
36 |
09.11 |
Властивість віднімання числа від суми. Розв’язування задачі трьома способами. (с 47-48) |
Творча робота над задачею (про прочитані книги) № 8, с. 48 |
|
37 |
10.11 |
Віднімання вид 40-8. Складання задач за виразом. Творча робота над задачею. (с. 48-49) |
Досліди, скільки сл/хв ти читаєш мовчки/вголос; знайди різницю. |
|
38 |
11.11 |
Віднімання виду 65-7. Знаходження значень виразів зі змінною. Розв’язування задач на 2 дії різних видів. ( с. 49-51) |
Розв’язати № 7, с. 50, обчислити № 8, с. 51 |
|
39 |
13.11 |
Властивість віднімання суми від числа. Розв’язування задач різними способами. (с 51 – 52) |
///// |
|
40 |
16.11 |
Віднімання виду 65-37. Складання задач за малюнками. (с. 52- 53) |
Розв’язати № 8, с. 53, ознайомитися з https://frontmed.com.ua/?v=3943d8795e03 |
|
41 |
17.11 |
Віднімання виду 60 – 37. Складання задач за коротким записом, за малюнком і виразом. (с. 53 -54) |
Обчислити № 8, с. 54 |
|
42 |
18.11 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач. (с.55). |
Досліди, скільки потрібно коштів на твою мрію (ClassDojo); обчисли № 8, с. 55 |
|
43 |
20.11 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Складання і розв’язування задач. Периметр квадрата. С. 56 |
///// |
|
44 |
23.11 |
Діагностична робота. |
|
|
Табличне множення і ділення |
||||
45 |
24.11 |
Дія множення, знак множення. (с.57- 58) |
Дослідити, чи можна додавання різних доданків замінити дією множення. |
|
46 |
25.11 |
Назви чисел при множенні. Задачі на множення. (с. 59-60) |
Розв’язати № 7, обчислити № 8, с. 60 |
|
47 |
27.11 |
Таблиця множення числа 2. Математичний диктант. ( с. 60- 61) |
///// |
|
48 |
30.11 |
Складання і розв’язування простих задач на множення. (с.61-62) |
Скласти і розв’язати задачу на множення. |
|
49 |
01.12 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Обчислення виразів на дії різних ступенів. (с. 62 – 64) |
Розв’язати № 8, с. 63, обчислити № 9, с. 64 |
|
50 |
02.12 |
Складені задачі на дії різних ступенів. Порівняння виразів на дії різного ступеня. (с.64-65) |
Розв’язати № 7, обчислити № 8, с. 65 |
|
51 |
04.12 |
Дія ділення. Знак ділення. Задачі на ділення. Задачі на дії різного ступеня. (с 65 -66). |
///// |
|
52 |
07.12 |
Зв'язок дій множення і ділення. Розв’язування задач і обчислення виразів на дії різного ступеня. (с. 66- 68) |
Обчислити № 8, розв’язати № 9, с. 68 |
|
53 |
08.12 |
Корекційно-рефлексійний урок. |
Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=qksc84OgAJg |
|
54 |
09.12 |
Діагностична робота. |
|
|
55 |
11.12 |
Задачі на ділення на рівні частини і на ділення на вміщення. Порівняння задач. Обчислення виразів на дії різного ступеня. ( с.68-69) |
///// |
|
56 |
14.12 |
Знаходження значень виразів зі змінною. Складання за малюнками числових рівностей. Задачі на дії різного ступеня. (с.69- 71) |
Обчисли № 7, розв’яжи № 8, с. 71 |
|
57 |
15.12 |
Таблиця ділення на 2. Задачі на ділення. Обчислення виразів на 2 дії різного ступеня з використанням таблиці ділення на 2. (с.71- 72). |
Обчислити № 9, с. 72 |
|
58 |
16.12 |
Назви чисел при діленні. Застосування таблиці ділення на 2. Розв’язування задач на ділення. (с.73) |
Перевір себе https://www.youtube.com/watch?v=axL0UrCPR9Q |
|
59 |
18.12 |
Вправи і задачі на використання таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Складання задач за малюнком. ( с.74 – 75) |
///// |
|
60 |
21.12 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і ділення на 2. (с. 75-76) |
Обчислити № 6, розв’язати № 7, с. 76 |
|
61 |
22.12 |
Таблиця множення числа 3. Розв’язування задач. (с. 76-77) |
Обчислити № 8, розв’язати № 9, с. 77 |
|
62 |
23.12 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. (с. 78-79) |
///// |
|
63 |
28.12 |
Діагностична робота. |
|
|
64 |
29.12 |
Задачі і вирази на дії різного ступеня. Творча робота над задачею. (с. 80-81) |
Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=bZgxUgkrYqA |
|
65 |
30.12 |
Корекційно-рефлексійний урок. |
///// |
|
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Д/з |
Примітка |
66 |
|
Коло і круг та їх елементи. Порівняння задач на множення і додавання. (с. 81-82) |
Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=e_r86ld_4so&t=2s |
|
67 |
|
Вправи і задачі на засвоєння опрацьованих таблиць (с. 82-83) |
Індивідульні диференційовані завдання на картках *///// |
|
68 |
|
Таблиця ділення на 3. Вправи і задачі на використання таблиці ділення на 3. ( с.83-84) |
Тренажер quizizz.com |
|
69 |
|
Поняття «рік» і «місяць». Розв’язування задач з поняттями «рік» і «місяць». (с. 85 – 86) |
Обчислити № 7, розв’язати № 8, с. 86 |
|
70 |
|
Одиниці вимірювання часу. Визначення часу за циферблатом годинника. Вправи і задачі на використання таблиці ділення на 3. ( с. 86-88) |
Виготовити годинник |
|
71 |
|
Розв’язування задач. Дії з іменованими числами. (с. 88 -89) |
Розв’язати № 7, обчислити № 8, с. 89 |
|
72 |
|
Таблиця множення числа 4. Вправи і задачі на використання таблиці множення числа 4. ( с. 89 – 90) |
Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=wryDtFZl9Uk |
|
73 |
|
Складання та розв’язування задач. Вирази зі змінною. (с. 90-92) |
Обчислити № 7, с. 91, № 8, с. 92 |
|
74 |
|
Таблиця ділення на 4.Використання таблиці ділення на 4 в обчисленнях і розв’язуваннях задач. ( с. 92-93) |
Тренажер quizizz.com |
|
75 |
|
Корекційно-рефлексійний урок. (с. 93-94) |
|
|
76 |
|
Діагностична робота. |
|
|
77 |
|
Ознайомлення з поняттями «половина». «третина», «чверть». Вправи на використання таблиць множення числа 4 і ділення на 4. (с. 94- 95) |
Намалюй піцу/торт, різними кольорами заштрихуй половину, третину, четвертину. ClassDojo |
|
78 |
|
Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Практична робота по засвоєнню понять «більше в» і «менше в».( с 95-96) |
Розв’язати № 7, с. 96 |
|
79 |
|
Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Роз’язування задач. (с. 97) |
Розв’язати № 8, с. 97 |
|
80 |
|
Таблиця множення числа 5. Обчислення виразів і розв’язування задач, застосувуючи таблицю множення числа 5. ( с. 97-98) |
Обчислити №9, с. 98 |
|
81 |
|
Розв’язування задач, застосовуючи таблиці множення числа 5. (с. 99) |
Розв’язати № 6, обчислити № 7, с. 99 |
|
82 |
|
Правила порядку виконання дій у виразах. Задачі на суму двох добутків. (с. 99-101) |
Обчислити № 9, с. 101 |
|
83 |
|
Таблиця ділення на 5. Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 5. (с. 101-102) |
Розв’язати № 7, с. 102 |
|
84 |
|
Вправи і задачі на застосування таблиць множення числа 5 і ділення на 5. (с. 102-103) |
Тренажер quizizz.com |
|
85 |
|
Задачі на 3 дії. Творча робота з задачами. Обчислення виразів. (с. 103-104) |
Скласти й розв’язати задачу (усно). ClassDojo відео |
|
86 |
|
Складання і розв’язування задач . Порівняння виразів. (с. 104-105) |
|
|
87 |
|
Діагностична робота. |
|
|
88 |
|
Корекційно-рефлексійний урок. |
|
|
89 |
|
Таблиця множення числа 6. Вправи і задачі, які вимагають використання таблиці множення числа 6. (с. 105) |
Розв’язати № 7, обчислити № 8, с. 105 |
|
90 |
|
Вправи і задачі на застосування таблиць множення та ділення з числами 4-6. (с. 106) |
Підготувати картку для опитування |
|
91 |
|
Складання виразів за таблицею. Розв’язування задач виразом. (с.106- 107) |
Розв’язати № 6, с. 107 виразом |
|
92 |
|
Таблиця ділення на 6. Використання таблиці для обчислення виразів і розв’язування задач. Творча робота над задачею. (с. 107-108) |
Перевір знання таблиці ділення на 6 у мами/тата |
|
93 |
|
Математичний диктант. Розв’язування задач. Обчислення виразів з іменованими числами. (с. 108- 109) |
Згенеруй математичний ребус |
|
94 |
|
Кратне порівняння величин і чисел. (с. 109-110) |
Повтори правило, с. 110 |
|
95 |
|
Задачі про вік. Дії з іменованими числами. (с. 111) |
Склади й розв’яжи задачу про вік (усно) ClassDojo відео |
|
96 |
|
Переставний закон множення. Розв’язування задач. (с.111-112) |
Повтори правило, с. 112 |
|
97 |
|
Діагностична робота. |
|
|
98 |
|
Корекційно-рефлексійний урок. |
Індивідульні диференційовані завдання на картках |
|
99 |
|
Таблиця множення числа 7. Використання таблиці множення числа 7 в обчисленнях. Задачі на дію ділення і множення ( с.113) |
Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=9V-UltxzUuw |
|
100 |
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 7. (с. 113-114) |
Дослідити закономірність при множенні числа 7 |
|
101 |
|
Таблиця ділення на 7. Використання таблиці ділення на 7 в обчисленнях. (с. 114-115) |
Розв’язати № 9, с. 115 |
|
102 |
|
План розв’язування задач. Вправи на застосування таблиць множення і ділення з числом 7. (с.115-116) |
Індивідульні диференційовані завдання на картках |
|
103 |
|
Зв'язок між множенням та діленням. Розв’язування задач двома способами. Складання задач за малюнками. (с. 116-118) |
Розв’язати № 7, с. 117 |
|
104 |
|
Порівняння задач на 2 і 3 дії. Розширення задачі через запитання і через числове дане. Порівняння виразу на 2 дії і числа. (с. 118 -119) |
Обчислити № 7, с. 119 |
|
105 |
|
Таблиця множення числа 8. Креслення відрізків. Розв’язування задач. (с. 119-120) |
Накреслити відрізки довільної довжини; дослідити закономірність таблиці множення числа 8. |
|
106 |
|
Складання задач за малюнком і схемою розв’язання. Складання виразів. Дії з іменованими числами. (с.120-121) |
Згенерувати математичний ребус |
|
107 |
|
Складання задач за малюнками та схемами. Вправи на засвоєння таблиці множення числа 8. (с.121-122) |
Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=iy_p_jysi8M |
|
108 |
|
Таблиця ділення на 8. Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 8.(с. 122) |
Обчислити № 7, с. 122 |
|
109 |
|
Доповнення нерівностей і рівностей. Розв’язування задач. Порівняння виразів. (с. 122-123) |
Підготувати математичні загадки |
|
110 |
|
Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задач. Знаходження значень виразу зі змінною. ( с.123-125) |
Розв’язати № 7, с. 125 |
|
111 |
|
Діагностична робота. |
|
|
112 |
|
Корекційно-рефлексійний урок. |
|
|
113 |
|
Таблиця множення числа 9. Задача обернена до задачі на знаходження периметра трикутника.. (с. 125) |
Створити математичний лабіринт за таблицею множення числа 9 |
|
114 |
|
Вправи на використання таблиці множення числа 9. Діаграма. (с. 126-127) |
Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=fxOYlNbHTn8 |
|
115 |
|
Складання задач за коротким записом. Порівняння виразів на 2 дії. (с. 127-128) |
Підготувати задачі з логічним навантаженням |
|
116 |
|
Таблиця ділення на 9. Розв’язування задач. Порівняння виразів на 2 дії. (с. 128-129) |
Дослідити закономірність таблиці ділення на 9 |
|
117 |
|
Вправи та задачі на застосування таблиць множення і ділення. (с. 129-130) |
Обчислити № 6, с. 130 |
|
118 |
|
Розширення задач через числове дане. Знаходження значень виразів зі змінною. Розв’язування задачі двома способами. (с. 130-131) |
Розв’язати № 6, с. 131 |
|
119 |
|
Вправи та задачі на застосування таблиць множення і ділення. (с. 131-132) |
|
|
120 |
|
Центнер. Порівняння складених іменованих чисел. (с.132-133) |
Дослідити, що краще вимірювати у центнерах, а що у грамах. |
|
121 |
|
Діагностична робота. |
|
|
122 |
|
Корекційно-рефлексійний урок. |
|
|
Множення та ділення з одиницею і нулем |
||||
123 |
|
Множення чисел 1 та 0. Множення на 1 та 0. Розв’язування задач із запитанням «На скільки…» (с. 133-134) |
Повторити правила, с. 133 |
|
124 |
|
Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Задачі на різницеве порівняння двох часток. (с 134-135) |
|
|
125 |
|
Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Складання задач за діаграмою. ( с. 135-136) |
Обчислити № 8, с. 136 |
|
126 |
|
Множення числа 10. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. (с 136- 137) |
Підготуй приклади для однокласника |
|
127 |
|
Множення та ділення на 10. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. (с 137- 138) |
Індивідульні диференційовані завдання на картках |
|
128 |
|
Розв’язування задач на знаходження суми, один з доданків якої заданий кратним відношенням до іншого. Знаходження значення виразів зі змінною. (с.138-139) |
Створи блок-схему, виконай обчислення. |
|
129 |
|
Складання виразів за блок-схемами. Вправи та задачі, які містять дії з 1, 0 чи 10. (с. 139) |
Розв’яжи № 7, с. 139 |
|
130 |
|
Корекційно-рефлексійний урок. |
|
|
131 |
|
Корекційно-рефлексійний урок. |
|
|
132 |
|
Діагностична робота. |
|
|
Повторення |
||||
133 |
|
Нумерація чисел. Додавання і віднімання в межах 100. Задачі на 2 дії. |
|
|
134 |
|
Повторення вивчених випадків множення. |
|
|
135 |
|
Повторення вивчених випадків ділення. |
|
|
136 |
|
Способи перевірки множення. |
|
|
137 |
|
Способи перевірки ділення. |
|
|
138 |
|
Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
|
|
139 |
|
Корекційно-рефлексійний урок. |
|
|
140 |
|
Корекційно-рефлексійний урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|